SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Rumia oferta pracy JUBITOM Kazimierz Tomasiewicz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 940 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie akt osobowych- sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów z obszaru kadrowo-płacowego- naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie listy płac, kontrola poprawności wyliczeń, sporządzanie przelewów wynagrodzeń - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie czasu pracy- wprowadzanie do programu kadrowo-płacowego zdarzeń dot. zatrudnienia, rozwiązywania stosunku pracy, aneksów, nieobecności w tym zwolnień lekarskich, urlopów i innych- sporządzanie sokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, obsługa programu Płatnik- sporządzanie deklaracji PIT- kontrola terminowości przeprowadzania wstępnych i okresowych szkoleń BHP oraz przeprowadzania wstepnych i okresowych badań lekarskich, kierowania pracowników na szkolenia BHP i badania lekarskie- współpraca ze specjalistą BHP w zakresie BHP w Firmie- obsługa PPK- przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z obszaru kadrowo-płacowego- znajomość bieżących przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych- archiwizacja dokumentówWynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia.
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Rumia (pomorskie)
Pracodawca: JUBITOM Kazimierz Tomasiewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 79, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych- sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów z obszaru kadrowo-płacowego- naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie listy płac, kontrola poprawności wyliczeń, sporządzanie przelewów wynagrodzeń - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie czasu pracy- wprowadzanie do programu kadrowo-płacowego zdarzeń dot. zatrudnienia, rozwiązywania stosunku pracy, aneksów, nieobecności w tym zwolnień lekarskich, urlopów i innych- sporządzanie sokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, obsługa programu Płatnik- sporządzanie deklaracji PIT- kontrola terminowości przeprowadzania wstępnych i okresowych szkoleń BHP oraz przeprowadzania wstepnych i okresowych badań lekarskich, kierowania pracowników na szkolenia BHP i badania lekarskie- współpraca ze specjalistą BHP w zakresie BHP w Firmie- obsługa PPK- przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z obszaru kadrowo-płacowego- znajomość bieżących przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych- archiwizacja dokumentówWynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 940 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rumia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rumia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 940 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ZUS oraz Prawa Pracy- znajomość programu Symfonia Kadry i Płace będzie dodatkowym atutem- znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)- komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów- odpowiedzialność, samodzielność i terminowość w działaniu- bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, sumienność
Nazwa pracodawcy: JUBITOM Kazimierz Tomasiewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 79, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Rumia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rumia
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 79
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 13.09.2019
Oferta pracy ważna do: 11.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f289084cd07f31eb757e4b32e84de428
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie umów do pracy, świadectw pracy;- zakładanie akt osobowych pracowników;- sporządzanie list płac, list obecności
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kont społecznościowych, udział w kreowaniu oraz planowaniu nowych akcji marketingowych i promocyjnych dla projektu. Obsługa klienta poprzez media społecznościowe oraz e-mail. Przygotowywanie raportów z kampanii marketingowych dla Partnerów
kontakt przez OHP - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa zamówień
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Piła (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wypieki ciast oraz pieczywa.
Firma Produkcyjno-Handlowa MARCEL Sylwester Kołecki - 2018-03-20 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
DO OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA BĘDZIE NALEŻAŁO :• BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI FIRMY• OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ• TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY - POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE• NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW• SEGREGACJA DOKUMENTÓWKANDYDATOM OFERUJEMY:• STABILNE ZATRUDNIENIE W PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE• PRACĘ W MŁODYM, ENERGICZNYM ZESPOLE• PRZYJAZNĄ ATMOSFERĘ W PRACY• MOŻLIWOŚCI ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA
VOICE NET SP. Z O.O. - 2017-03-06 - Rzeszów (podkarpackie)
ZNAJOMOŚĆ RYS. TECHNICZNEGO(UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOK. DTR I RYSUNKÓW ZŁOŻENIOWYCH, PRZEKROJÓW) UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE W ZAKRESIE MECHANIKI, UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ SPECJALISTYCZNYMI NARZĘDZIAMI DO OBSŁUGI I NAPRAW SILNIKÓW GŁÓWNYCH, POMOCNICZYCH ORAZ URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH, UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ NARZĘDZIAMI POMIAROWYMI, DOŚWIADCZENIE W BRANŻY STOCZNIOWEJ
POLTRAMP YARD SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 2 lata; obsługa komputera, w tym MS Office, Excel; przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przyg. zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagana obsługa komputera i Internetu, prawo jazdy kat. B, umiejętności negocjacji, dynamika w działaniu, dyspozycyjność i dobra organizacja pracy, min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: -Zakup materiałów stalowych na potrzeby zakładu-Nadzór na procedurami zakupowymi-Pozyskiwanie nowych dostawców-Prowadzenie przetargów oraz przygotowywanie dokumentacji-Kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym
Stalma S.A. - 2016-01-19 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
1.Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczących usług lub produktów oferowanych przez firmę.2.Odbieranie zamówień od klientów, rejestracja i kierowanie ich do odpowiednich pracowników.3. Pozyskiwanie klientów i budowanie trwałych relacji z nimi.4. Dbanie o należyty ład na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Leopoldów (lubelskie)
j.w.
PERFECT WAY Katarzyna Wojciechowska-Nowak - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca w warsztacie - naprawa samochodów ciężarowych, prace ślusarskie i spawalniczemiejsce pracy: południowo-wschodnia część Polski
MINERAL TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji ppoż, przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ciepielów (mazowieckie)
P
SAMPOL PLUS - 2018-12-07 - Brzozów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji i korespondencjiw języku ukraińskim, rosyjskim, niemieckim.
SENIOR DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE ODDZIAŁ W OPOLU - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
wyksz. zawodowe, doswiadczenie przy polerowaniu pojazdow 2 lata, prof. II
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Współprowadzenie projektów Public Relations realizowanych przez agencję, redagowanie informacji prasowych i komunikatów, redagowanie tekstów marketingowych, przygotowywanie prezentacji Power Point, przygotowywanie ofert i dokumentów dla klientów, administrowanie profilami na portalach społecznościowych, kontakt z klientem.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-06-27 - Płock (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie, montaż naprawa, serwis mechaniczno-elekryczny
CYRUS TOURS sp.j. - 2020-01-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
MONTAŻ STOLARKI OKIENNEJ, LEKKIE PRACE BUDOWLANE-WYKOŃCZENIOWE
"MONTEX" BAUER KRZYSIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Oława (dolnośląskie)
zgodnie z zapisami wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa klienta, kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych, wykładanie towaru na półkach, uzupełnianie cenówek, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, składanie zamówień na towary działu monopolowego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. zawodowe.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Katowice (śląskie)
specjalista d/s HPCCP
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Nowa Osada (lubelskie)
nawiązywanie nowych i obsługa istniejących kontaktów handlowych, przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych, nadzór nad realizacją zleceń eksportowych, negocjowanie warunków współpracy z klientem, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie/Włoszczowa
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-02 - Pszczyna (śląskie)
rozwiązywanie problemów w obszarze IT według standardowych procedur operacyjnych, wdrażanie nowego sprzętu oraz naprawa podzespołów, wsparcie IT wewnętrznych/zewnętrznych pracowników firmy, zarządzanie zgłoszeniami, instalacja oprogramowań, konfiguracja, aktualizacja, utrzymanie i aktualizacja inwentaryzacji
LEARNING SYSTEMS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy produkcji produktów garmażeryjnych, produkcja sałatek,kanapek.
MACIUŚ Maciej Dąbski - 2016-11-23 - Józefów (mazowieckie)