SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Mikołów oferta pracy FPM SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w charakterze: specjalista ds kadr i płac:- Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami (m.in. umowy o pracę, świadectwa pracy),- prowadzenie dokumentacji płacowej (sporządzanie list płac pracowników, zleceniobiorców, naliczanie PIT, ZUS PPK),- prowadzenie wszelkich spraw pracowniczych, szkoleniowych, spraw związanych ze stażami itp.,- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, PFRON, GUS, US.- sporządzanie Rp-7,- prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy,- przygotowanie zestawień, analiz wg bieżących potrzeb,- inne prace zlecone przez przełożonego.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracęna okres próbny 3 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:FPM S.A. ul. Towarowa 11 43-190 MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 7.00-15.00
Data publikacji: 2020-08-06
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: FPM SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 11, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w charakterze: specjalista ds kadr i płac:- Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami (m.in. umowy o pracę, świadectwa pracy),- prowadzenie dokumentacji płacowej (sporządzanie list płac pracowników, zleceniobiorców, naliczanie PIT, ZUS PPK),- prowadzenie wszelkich spraw pracowniczych, szkoleniowych, spraw związanych ze stażami itp.,- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, PFRON, GUS, US.- sporządzanie Rp-7,- prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy,- przygotowanie zestawień, analiz wg bieżących potrzeb,- inne prace zlecone przez przełożonego.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracęna okres próbny 3 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:FPM S.A. ul. Towarowa 11 43-190 MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 7.00-15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2408
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość płac
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomośc programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość prawa pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa programu OPTIMA
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie (dowolne); min. 2 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac; umiejętności: prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami (m.in. umowy o pracę, świadectwa pracy), prowadzenie dokumentacji płacowej (sporządzanie list płac pracowników, zleceniobiorców, naliczanie PIT, ZUS PPK), prowadzenie wszelkich spraw pracowniczych, szkoleniowych, spraw związanych ze stażami itp., sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, PFRON, GUS, US, sporządzanie Rp-7, prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy, przygotowanie zestawień, analiz wg bieżących potrzeb. Inne wymagania: praktyczna dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatków, ubezpieczeń społecznych oraz dotyczących wynagrodzeń - warunek konieczny, znajomość programu Płatnik, mile widziana obsługa "CDN Optima", rzetelność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: FPM SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 6350000593
danePracodawcy_regon: 27156952000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Towarowa 11, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVList motywacyjnyCertyfikatyŚwiadectwa szkolne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, Godziny : Pn - Pt, godz. 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: mikołowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2408
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0941286
Adres strony pracodawcy: www.fpmsa.com
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pieców, palenisk i palników piecowy
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.08.2020
Oferta pracy ważna do: 06.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?301537ca186dc942d3f4000ec67c1b6d
Podobne oferty pracy
Profesjonalna sprzedaż, ekspozycja towaru, troska o czystość miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników szpitala oraz przychodni, ustalanie uprawnień pracowniczych do prawa do urlopu, dni wolnych i uprawnień rodzicielskich, informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach, wprowadzanie, uzupełnianie i weryfikacja danych w Systemie Symfonia ERP. Praca na pełen etat w godzinach 7:30-15:05. Wysokość wynagrodzenia 2000zł/Brutto + dodatek za staż
ZOZ Samodzielny Publiczny Zespół ZOZ - 2017-07-27 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa frezarki konwencjonalnej, praca z rysunkiem technicznym i przyrządami pomiarowymi.
TOMSYL HENRYK DOBROWOLSKI - 2019-11-15 - Twardosławice (łódzkie)
.
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Chojnicach Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2019-11-18 - Chojnice (pomorskie)
-POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW- PROWADZENIE DOKUMENTACJI - ROZMOWY REKRUTACYJNE
BM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności: organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2020-01-07 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta.
ELEKTRO - AUTOMATYKA Mularz Sp. j. - 2017-02-27 - Brzesko (małopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz obsługa relaizacji kampanii internetowych, nawiązywanie i obsługa kontaktów z partnerami indyjskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
udział w realizowaniu prac badawczo-rozwojowych w zakresie analityki mikrobiologicznej i biotechnologii przemysłowej, prace związane z planowaniem, przebiegiem i optymalizacją procesów biotechnologicznych w skali ½ tech, śledzenie literatury naukowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2019-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo- płacowych
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Nowy Targ (małopolskie)
Świadczenie usług wsparcia klienta przez telefon i e-mail w języku rosyjskim i angielskim obejmujące wsparcie eksperckie w produktach firmy seagate (pomoc techniczna, rozwiązywanie zapytań klientów, przyjmowanie sugestii dotyczących produktów, wsparcie przedsprzedażowe). Dwie zmiany.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace pomocnicze przy produkcji mebli.
Łuczak Marek Projektowanie i Wytwarzanie Mebli - 2019-07-03 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
-Spełnianie obowiązów w ramach Zarządzania Zasobami pracownika, zapewniając pełny zakres wsparcia procesów kadrowych (organizacyjne, indywidualne, administracyjna), -Opracowuje wnioski dotyczące poprawy w podejściu, metod, procedur i procesów w zakresie obszarów HR,- Komunikacja z bezpośrednymi współpracownikami biznesu w zakresie projektowania i koordynacji świadczonych usług,- Spełnienie roli członka zespołu w wielopłaszczyznowej strukturze.-Bardzo dobra umiejętność komunikacji interpersonalnej,- Posiadanie zdolności przywódczych,- Zdolność do samodzielnej pracy,-Nastawienie na osiąganie celów oraz umiejętności rozwiązywania problemów,-Umiejętność analitycznego myślenia,-Twórcze i kreatywne podejście w realizacji zleconych zadań,-Wymagane doświadczenie 1 rok.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
Obsługa spedycyjna transportu ładunków ponadnormatywnych w przewozach międzynarodowych.
PANAS TRANSPORT - 2016-03-02 - Zamość (lubelskie)
kosztorysowanie, wycena, ofertowanie robót związanych z nranżą elektryczną i elektroenergetyczną. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru. Nadzór nad prowadzonymi robotami.
ABIO Spółka z o.o. - 2016-05-17 - Ciechanów (mazowieckie)
sprzątanie obiektów
Zakłady Usługowe ZACHÓD Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PRACE ADMINISTRACYJNO BIUROWE, GOSPODARCZE, POLOWE, DROBNE REMONTY I NAPRAWYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. T, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-05-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-05-14 - Pajęczno (łódzkie)
Obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
• Planowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych,• Współorganizacja wydarzeń związanych z branżą technologiczną,• Redagowanie i publikowanie tekstów,• Administrowanie stronami internetowymi, • Przygotowywanie raportów, benchmarków.
PERBIS ŁUKASZ ŚWISTAK - 2019-05-14 - Dębica (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie klientów dla kancelarii, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody, obsługa klientów. Umowa zlecenie, praca jednozmianowa, wynagrodzenie wyłącznie prowizyjne. Oferta dostępna w sali G, A. Oferta przeznaczona także dla osób niepełnosprawnych. Kontakt z pracodawcą: tel.: 733 333 273, e-mail: rekrutacja (at) kancelarialegatis.pl
Kancelaria Prawna Legatis Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
handel wyrobami stalowymi i metalowymi, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, umawianie spotkań, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klentami, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, negocjowanie warunków sprzedaży, dorzadztwo w zakresie oferowanych produktów, obsługa przetargów;
P.H.U.P. KRAK-OLD Sp. z o.o. - 2019-06-25 - Zawidów (dolnośląskie)
tynkowanie ścian, znajomość pracy z tynkami gipsowymi
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie czasu pracy pracowników, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów pracowników, przygotowywanie raportów, statystyk, kontakt z ZUS i Urzędem Skarbowym, praca na systemie (wprowadzanie danych, sprawdzanie zgodności danych), przygotowywanie dokumentów pracowniczych (skierowania na badania, świadectwa pracy, umowy).
Fundacja Grupy Ergo Hestia - 2019-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa sklepu www, weryfikacja dokumentów, zakładanie nowych profili klientów, koordynacja realizacji zamówień - marka OZZONE
Asten Group Sp. z o.o. - 2019-01-11 - Częstochowa (śląskie)
Osoba odpowiedzialna jest za wydajność, jakość oraz ciągłość pracy instalacji do zbiórki surowca pracującychw zakładach dostawców surowca na terenie całego kraju.Osoab na danym stanowisku stanowi wizytówkę firmy w kontaktach z dostawacami surowca stąd pełnbi wyjatkow ważną funkcję techniczną i reprezentacyjną. Osaba musi osiągnąc ekspertyzę w dziedzinie budowy, funkcjonowania oraz naprawy różnych wariantów instalacji do pozyskania surowca. Oprócz wiedzy technicznej osoba musi również być w stanie szybko i osobiście zdiagnozować i rozwiązać wszelkie problemy technicznezwiązane z instalacją firmy DEVERIS na terenie zakładu dostawcy surowca. Wdrożenie wytyczonych przez Dyrektora Produkcji standardów operacyjnych dla funkcjonowania instalacji pozyskania surowca ("IPS"), Koordynowanie działań z pozostałymi STOT-ami, Zapewnienie właściwych parametrów pracy IPS, Monitorowanie i dokumentowanie funkcjonowania poszczegolnych IPS-ów, Utrzymanie odpiwednich zapasów środków i sprzetu pomocniczego procesowi pozyskiwania surowca, Planowanie okresowych przeglądów IPS-ów, Prewencyjne i doraźne serwisowanie IPS-ów tak aby utrzymać ciągłość produkcji, Szybkie reagowanie na awaryjne sytuacje techniczne na terenie zakładów dostarczających surowiec, Profesjonalne raportowanie o stanie IPS-ów do wyznaczonych pracowników zakładów dostraczających surowiec, Raportowanie do Dyrektora Produkcji o stanie IPS-ów, Szkolenie nowych pracowników, Uczestniczenie w procesach mających na celu poprawę wydajności urządzeń i procesów produkcyjnych, Stworzenie w zespole produkcyjnym kultury pracy odzwierciedlającej wartyości firmy DEVERIS i zapewniającej bezpieczne, angażujące i motywujące warunki pracy
DEVERIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Turek (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad bhp w Dowództwie Dywizji i podległych jednostkach wojskowych, bieżące informowanie Dowódcy Dywizji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia. Zapobieganie zagrożenia życiu i zdrowiu żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków pracy.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-01-18 - Białobrzegi (mazowieckie)