SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Małdyty oferta pracy AGRO Małdyty Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 850 PLN
Zakres obowiązków: czynności związane z prowadzeniem spraw kadrowych, rozliczeń wynagrodzeń oraz prowadzenia obsługi samorządowej,
Data publikacji: 2020-04-17
Lokalizacja: Małdyty (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: AGRO Małdyty Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 1, 14-330 Małdyty, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
czynności związane z prowadzeniem spraw kadrowych, rozliczeń wynagrodzeń oraz prowadzenia obsługi samorządowej,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Małdyty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2815
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Małdyty
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kadry, płace, ZUS (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: AGRO Małdyty Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7412143020
danePracodawcy_regon: 00036837800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Kopernika 1, 14-330 Małdyty, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: ostródzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2815
Gmina pracodawcy: Małdyty
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Małdyty
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0481407
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
wypiek pieczywa , spożywczych i przemysłowych, rolnych, zywych zwierzat domowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 18.04.2020
Oferta pracy ważna do: 16.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?481690635599e69e03ebce6e8aec01cb
Podobne oferty pracy
Wykonywanie zadań wynikających z funkcjonowania organów administracji publicznej różnych szczebli.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Paczków (opolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie; średnia znajomość j. angielskiego; Zakres obowiązków: obsługa klienta; dokonywanie rezerwacji wycieczek; przygotowywanie ofert wypoczynkowych dla klientów zbiorowych i indywidualnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Gliwice (śląskie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2019-07-05 - Nysa (opolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Obsługa kluczowych biur podróży, sporządzanie umów, negocjowanie kontraktów, gruntowna wiedza w dziedzinie marketingu z obszaru hotelowego, zdolność organizowania kampani marketingowychoraz umiejętność tworzenia pakietów pobytowych dla grup, znajomość techniki i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedazy a także promacji i tworzenia wizerunku firmy , koordynacja spotkań biznesowych, konferencji i bankietów.
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2018-01-04 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczanie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
-KONTROLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PWK OHP-PRZYGOTOWANIE PROTOKOŁU KONTROLI-PROWADZENIE REJESTRU KONTROLI-
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Poszukiwanie przez Internet zagranicznych odbiorców towarów, praca eksportowa, wprowadzenie zamówień do systemu, wysyłanie wzorów za granicę.Oferta skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia zarejestrowanych w PUP PN.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowanie form do odlewów zgodnie z dokumentacją, wykonywanie prac z użyciem modeli i rdzenia, formowanie modeli
Kancelaria Gspodarcza TRUST Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Dobrodzień (opolskie)
Prowadzenie zakupów materiałowych (zgodnie z pzp) oraz ich ewidencji, Opisywanie dokumentów dotyczących zakupów materiałowych oraz wydatków związanych z prawidłowym użytkowaniem samochodów służbowych Podlaskiej WK OHP, Ustalanie rocznych i bieżących potrzeb rzeczowych oraz finansowych w zakresie logistyki Podlaskiej WK OHP, Obsługa transportowa Podlaskiej WK OHP, tj. prawidłowa eksploatacja i dbałość o samochody służbowe biura Podlaskiej WK OHP, prowadzenie ewidencji przeglądów napraw i remontów środków transportu znajdujących się na stanie Podlaskiej WK OHP Udział w realizacji zadań dotyczących udzielania zamówień publicznych Sporządzanie sprawozdawczości w prowadzonym zakresie, Obsługa techniczna narad i imprez okolicznościowych.
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2018-09-25 - Białystok (podlaskie)
kontrola jakości wyrobów przemysłowych
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Gliwice (śląskie)
w/g stanowiska
PPUH AZAP PAWEŁ CHŁOPEK - 2019-12-12 - Nowiny (świętokrzyskie)
Znajomość aktów normatywnych regulujących zagadnienia związane z zakresem obowiązków jak i działalnością Spółdzielni, przestrzeganie drogi służbowej, terminowe i zgodne z przepisami wykonywanie zadań oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o trudnościach w realizacji przydzielonych zadańoraz o stwierdzonych nieprawidłowościach, racjonalne zorganizowanie stanowiska pracy, przestrzeganie estetyki miejsca pracy oraz sprawna i kulturalna obsługa interesantów, przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i p.poż, współpraca z innymi komórkamiorganizacyjnymi i organami Spółdzielni w sprawach związanych z zakresem czynności, wykonywanie prac nie wychodzących w zakresie działania stanowiska, zleconych doraźnie przez przełożonego, podnoszenie swoich kwalifikacji ogólnych i zawodowych drogą samokształcenia jak i szkolenia organizowanego w ramach działalności Spółdzielni, zastępowanie pracowników komórki organizacyjnej podczas ich nieobecności.WYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00-16.00/ wt.-czw. 07.00-15.00/ pt. 07.00-14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2019-03-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
negocjowanie warunków transakcji handlowych, realizowanie zamówień klientów
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-01-27 - Zawiercie (śląskie)
w/g pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Jasień (pomorskie)
Noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na budowie, wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szlowań i rusztowań,mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów takich jak: beton, gips i zaprawa murarska. Kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy uzyciu narzędzi ręcznych, rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów, ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych, wykonywanie prostych pracrozbiórkowych, w tym usuwanie gruzu oraz oczyszczanie starych cegieł uzyskiwanych z rozbiórki budynku, sprzatanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód i zatorów według otrzymanych instrukcji, posługiwanie się prostymi narzędziami ręcznymi, takimi jak łopata, kilof, teczka itp., przestrzeganie zasad ergonomii oraz przepisów bhp, ochrony ppoż o ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Sierakowice (pomorskie)
wdrażanie strategi globalnych, wpółtworzenie strategi kamunikacji, opracowanie materiałów marketingowych i szkoleniowych, monitorowanie i dokumentowanie działań i odbiorów, organizowanie szkoleń i konferencji. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Pruszków (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Top-Servis" Bąk Mirosław - 2019-05-15 - Mielec (podkarpackie)
Zarządzanie biurem i sekretariatem firmy, nadzorowanie i koordynacja spraw finansowych, kontrola dokumentacji wewnętrznej, obsługa systemu informatycznego firmy -wapro, nadzór i kontrola zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Kutno (łódzkie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. bułgarskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie i aktualizacja dokumentów planistycznych Podl. WK OHP, obowiązujących na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.Organizowanie realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego. Realizacja przedsięwzięć organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Stałego Dyżuru.
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Białystok (podlaskie)
Prace magazynowe, pakowanie, warzenie elementów gastronomicznych, prace pomocnicze przy procesie produkcjićwierci wołowych i półtusz wieprzowych
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Stare Bystre (małopolskie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2017-01-25 - Świnna Poręba (małopolskie)
Prace biurowe związane z prowadzeniem agencji.
Agencja Ubezpieczeniowa "LAX" - 2017-10-25 - Szydłowiec (mazowieckie)
- czynności zarządczo-doradcze w zakresie bieżącej obsługi finansowo-księgowej- wspieranie działań zespołu projektowego w aspekcie finansowo-księgowym- współpraca w zakresie rozliczeń finansowo-księgowych z Instytucją Pośredniczącą- kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu- opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi- kontrola księgowania kosztów projektu spełniających kryteria wydatków kwalifikowanych- comiesięczna kontrola zgodności bilansu finansowego projektuSzczegółowe informacje o warunkach naboru dostępne na stronie Instytutu: www.ibwch.lodz.pl w zakładce "Kariera/Praca" .Data rozpoczęcia zatrudnienia: maj/czerwiec 2019r.
INSTYTUT BIOPOLIMERÓW I WŁÓKIEN CHEMICZNYCH - 2019-04-30 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z kontrahentami,- składanie zamówień mailowo i telefonicznie,- wyszukiwanie najlepszych ofert na rynku,- prowadzenie samochodu służbowego
Białostockie Zakłady Graficzne S.A. - 2015-12-02 - Białystok (podlaskie)
- Obsługa kadrowo-płacowa (naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, sprządzanie listy płac). Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy oraz absencji, rozliczanie zwolnień lekarskich. Sporządzanie deklaracji do ZUS, PIT i GUS. Korespondencja z urzędami, ZUS, US, kancelariami komorniczymi. Udzielanie informacji pracownikom z zakresu kadr i płac. Obsługa Płatnika - część zgłoszeniowa i rozliczeniowa.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie (kierunek dowolny). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową. Wymagana znajomość programu Płatnik. Na ofertę moga aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-27 - Katowice (śląskie)