SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Lubin oferta pracy GLOB-INVEST CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr, naliczanie płac, obsługa programów kadrowo- płacowych, możliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu 1400 zł brutto lub umowa-zlecenie 17 zł brutto/godz.
Data publikacji: 2020-06-15
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: GLOB-INVEST CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sportowa 15, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kadr, naliczanie płac, obsługa programów kadrowo- płacowych, możliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu 1400 zł brutto lub umowa-zlecenie 17 zł brutto/godz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0211
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi programu Płatnik
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe w zakresie naliczania wynagrodzeń, prowadzenia kadr, znajomość programu PŁATNIK oraz oprogramowania do naliczania płac
Nazwa pracodawcy:
GLOB-INVEST CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6922492109
danePracodawcy_regon: 02142906600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lubiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0211
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954142
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.06.2020
Oferta pracy ważna do: 29.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81261bfb5bc26fd6f32198d424f88531
Podobne oferty pracy
Obsługa prawna przedsiebiorstwa
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Białystok (podlaskie)
Sprawy związane z energetyką Zakładu,kontrola za prawidłowe rozliczanie energii,pozyskiwanie nowych żródeł energii
Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o. w Szczecinku - 2016-03-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Konsultowanie koncepcji projektów z klientami, opracowanie wniosków o dofinansowanie na zlecenie klientów
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"PANORAMIC OSCAR" A. D. W. E. K. Bielscy S.C. - 2016-08-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, zatrudnianie pracowników, sporządzanie umów o pracę. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:05.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-10-31 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż usług Agencji Zatrudnienia specjalizującej się w rekrutacji cudzoziemców - w szczególności z Ukrainy, aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt z rosyjsko i ukraińsko- języcznymi kandydatami do pracy.
Hrex sp. z o.o. - 2016-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja zamówień, współpraca z dostawcami, sporządzanie dokumentacji
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Piława Górna (dolnośląskie)
- Wykonywanie badań nieniszczących w zakresie posiadanych kompetencji. Opracowywanie dokumentacji technicznej z wykonywanych badań. Koordynacja pracy podległych pracowników. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacjach na terenie całej Polski (wówczas pracodawca zapewnia zakwaterowanie).- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane MT2, VT2 oraz mile widziana znajomość pozostałych metod NDT. Prawo jazdy kat. B Znajomość rysunku technicznego i norm badawczych oraz zagadnień związanych ze spawalnictwem, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office Mile widziana znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie i podział korespondencji.Przyjmowanie telefonów od klientów.Sporządzanie umów o pracę i umów cywilno - prawnych.Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie.Przygotowywanie dokumentacji i instrukcji bhp I ppoż
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Strzałkowo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
f
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Maszewo Duże (mazowieckie)
WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH.SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW I KOSZTORYSÓW PRZY WYKORZYSTANIU PROGRAMU NORMA PRO.DOKONYWANIE CZYNNOŚCI Z PRZYJMOWANIEM BUDOWANYCH LOKALI, W TYM OCENIE STANU TECHNICZNEGO, SPORZĄDZANIE PROTOKOŁÓW I ZAKRESU PRAC REMONTOWYCH.NADZOROWANIE , KONTROLOWANIE, ODBIORY PRAC REMONTOWYCH I REALIZOWANYCH USŁUG NIEZBĘDNYCH DO WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI.PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ W RAMACH PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE. ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU NORMA PRO, MA OFFICE, PRAWO JAZDY KAT. B.POSIADANIE UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH.WYMAGANE DOŚWIADCZENIE MINIMUM 3 LATA. CV WYSŁAĆ NA ADRES EMAIL : ANNA.GAJ (at) AMWKWATERA.PL
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
planowanie zapotrzebowania na artykuły biurowe i czystościowe, harmonogramy i rozliczenia godzin pracy portierów, sprawy związane z bhp
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Nadzór nad systemami teleinformatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwisów, pozycjonowanie stron www. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Amii Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca fizyczna przy remontach peronów - brukarzmiejsce wyjonywania pracy: Świdnica + okolicai
Firma Handlowo Usługowa Rysiek Truck Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-07-27 - Słotwina (dolnośląskie)
realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej
kontakt przez OHP - 2016-04-08 - Białystok (podlaskie)
-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi-nadzorowanie procesu realizacji zamówień
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-10-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego w Starogardzie Gdańskim:- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), - pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami,- raportowanie sprzedaży,- dbanie o dobre kontakty z klientami, - praca w programie pakiecie Offce (Word, Excel),- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów,- dbanie o dobry wizerunek firmySiedziba firmy Katowice.PRO AUTOMATIC SP.Z.O.O.ul. Kosciuszki 22740-600 KatowicePracodawca oferuje umowę na okres próbny - po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony. Możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, a po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w Starogardzie Gdańskim.Informacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie prac monterskich zwiazanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkachwykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnhmi- układanie, mocowanie kabli w budynkachpraca - 8-16
SMART TELECOM Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja)
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-09-17 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Udział w sporządzaniu budżetów, prognoz i rozliczeń finansowych zakładów produkcyjnych, przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz finansowych( miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na potrzeby kierownictwa, bieżąca analiza wykonania budżetu, tworzenie i czynny udział w rozbudowie obecnych narzędzi analitycznych w firmie, wspieranie produkcji i zespołu planowania finansowego.
NSK BEARINGS POLSKA S.A - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, obsługa sekretariatu
Pogotowie Opiekuńcze w Stoczku Łukowskim - 2016-06-22 - Stoczek Łukowski (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, obsługa komputera, + pakiet Ms Office (Excel, Word, Power Point); zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów firmy w jęz. niemieckim, obsługa bieżących zleceń od strony administracyjnej, informowanie klientów o wynikach zleceń, sporządzanie sprawozdań, zestawień, raportów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
EXACT SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-11 - Gliwice (śląskie)
Ocenianie poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych znajdujących się w programie rozliczeniowym oraz programie SAP, analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów zawartych w nadesłanych zaleceniach, zakładanie w systemie SAP zleceń dla podwykonawców firmy, monitorowanie zleceń, prowadzenie korespondencji mailowej z oddziałami w Niemczech. Praca w elastycznym czasie pracy. Rozpoczęcie pracy pomiędzy godz. 6.00, a 9.00
Ista Shared Services Polska Sp. z o.o. - 2020-05-20 - Opole (opolskie)
Sporządzanie raportów, kontakty z klientami, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)