SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC FŚW Świebodzice oferta pracy Capricorn Spółka Akcyjna Ciernie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC FŚW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, sporządzanie sprawozdań na rzecz GUS, terminowa realizacja zgłoszeń do ZUS, US, nadzór nad poprawnością oraz terminowością dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie zaświadczeń dla pracowników, sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
Data publikacji: 2017-11-24
Lokalizacja: Świebodzice (dolnośląskie)
Pracodawca: Capricorn Spółka Akcyjna Ciernie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciernie 11, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, sporządzanie sprawozdań na rzecz GUS, terminowa realizacja zgłoszeń do ZUS, US, nadzór nad poprawnością oraz terminowością dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie zaświadczeń dla pracowników, sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC FŚW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świebodzice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świebodzice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, bardzo dobra praktyczna wiedza z zakresu naliczania wynagrodzenia, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, bardzo dobra znajomość MS Office ( w szczególności EXCEL), Płatnik, sporządzanie sprawozdań na rzecz GUS, ZUS,US
Nazwa pracodawcy: Capricorn Spółka Akcyjna Ciernie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Ciernie 11, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świebodzice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzice
Ulica pracodawcy: Ciernie 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2017
Data dodania oferty pracy: 24.11.2017
Oferta pracy ważna do: 15.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc magazynowa
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Tarnów (małopolskie)
wykonywanie instalacji i nadzór
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów cukierniczych i baklavy, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców , opieka nad istniejącymi dostawcami, współpraca i ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami z krajów arabskich.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie zabiegów rehabilitacyjnych, Praca w Wojkowicach
MEDITOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-21 - Wojkowice (śląskie)
Oferta dla osób powyżej 30 roku zycia. Wprowadzanie danych do odpowiednich modułów zintegrowanego systemu, obsługa portalu NFZ, przygotowanie zestawień, ratportów, prezentacji. Wprowadzanie danych pacjentów, drukowanie kart historii choroby pacjenta. Praca w godz: 07:00-15:00, 12:00-20:00
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta drogą telefoniczną i e-mailową, wykonywanie kalkulacji, opracowywanie i wysyłanie ofert, przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, opracowywanie dokumentacji produkcyjnej
POLICON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Złotniki (wielkopolskie)
Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych na potrzeby klientów firmy, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych dla klientów firmy ubiegających się o wsparcie, przygotoywanie analiza, tworzenie modeli biznesowych, budżetów oraz biznesplanów w celu pozyskiwania funduszy, bieżący kontakt z instytucjami wdrażającymi środkiw pomocowe lub inwestorami.
MAGNE SUPERAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Obsługa klientów, - Dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, - Wykładanie towaru, - Obsługa kasy fiskalnej. Ilość godzin pracy tygodniowo: 40-52,5, miesięcznie: 160-210. Dyspozycyjność w godz.: 6:00-23:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 01.03.2018-31.12.2019.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientadoradztwo w zakresie sprzedaży materiałów budowlanychsporządzenie wycen
AMBIT Jan Zielonkowski i wspólnicy spólka jawna - 2016-04-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie wybranych analiz, dokumentów, prezentacji na potrzeby biura, sporządzanie kosztorysów ofertowych na przetargi, terminowe przygotowywanie wycen, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o sporządzane kalkulacje kosztowe, budowanie i utrzymywanie długoterminowych pozytywnych relacji z klientami.
ASTORGA SP. Z O.O. - 2016-02-17 - Nowe Grabie (mazowieckie)
w/g stanowiska
Zakłady Zbożowo-Młynarskie PZZ w Kielcach - 2018-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami,5.Przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Realizowanie wszystkich zadań wymienionych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. (Dziennik Ustaw nr 109/1997, poz. 704 ze zmianami) oraz w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2017-10-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem kierowcami i autobusami na terenie Europy - obsługujących wycuieczki do Chin, zdobywanie kontrahentów na rynek azjatycki, reprezentowanie przedsiębiorstwa na targach turystycznych w Azji;
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bełżyce (lubelskie)
-Przygotowywanie zapytań ofertowych,-Analiza ofert, składanie zamówień na podstawie list materiałowych z działu projektowego wyszukiwanie najlepszych ofert i nadzór nad realizacją zamówień,-Kompletowanie podzespołów na poszczególne projekty zgodnie z listą materiałową,- Wynagrodzenie do ustalenia,-Kontakt: telefon 58 530-50-84, -Kontakt e-mail: j.zygowska (at) mtm-gmbh.com
M+P PRZEMYSŁOWE URZĄDZENIA MYJĄCE S.A. - 2017-05-15 - Tczew (pomorskie)
Specjalista ds. dokumentacji biurowej i technicznej - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych do 29 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Świętochłowice (śląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Praca przez około 50 godz. tygodniowo, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzorowanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością w firmie, przeprowadzanie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami; biegła znajomość j.angielskiego; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2016-02-08 - Staniszcze Małe (opolskie)
Według stanowiska.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-08-08 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, przygotowanie listów marketingowych, tworzenie ofert handlowych, dbałość o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa klientów, zbieranie zamówień, przedstawianie ofert, dopasowanie pod względem kulturalnym ofert
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, klasyfikacja i rejestracja w systemie oraz zapewnienie wsparcia klientom.
"Goran" sp. z o.o. - 2016-02-24 - Biała Niżna (małopolskie)
spawanie elementów przy wagonach
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2017-02-20 - Trzebinia (małopolskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2017-02-27 - Sulęcin (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Typowanie podmiotów do kontroli podatkowej lub celno-skarbowej i czynności sprawdzajacych, dokonywanie analiz danych zawartych w oświadczeniach majątkowych, przeprowadzanie czynności analitycznych i sprawdzających. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac na maszynach do produkcji etykiet, przyjmowanie towaru, wysyłanie towaru, kontrola stanu magazynowego, pakowanie.
JANTAR SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
Analiza i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów. Przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)