SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Choszczno oferta pracy BORELAS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: kadry i płace
Data publikacji: 2019-08-13
Lokalizacja: Choszczno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: BORELAS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Malczewskiego 4, 73-200 Choszczno, powiat: choszczeński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kadry i płace
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: biegła obsługa komputera
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Choszczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: choszczeński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Choszczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: BORELAS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Adres pracodawcy:
Malczewskiego 4, 73-200 Choszczno, powiat: choszczeński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: choszczeński
Gmina pracodawcy: Choszczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Choszczno
Ulica pracodawcy: Malczewskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Prokurent Zbigniew Bortnowski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 13.08.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0b0551349edea6ec92d973774c389826
Podobne oferty pracy
Zmywanie naczyń, dbanie o czystość na kuchni, praca na 1/2 etatu
FHU Karo-Zadorski Roman - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zakres zgodny z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Annopol (lubelskie)
Aktywne powadzenie działan handlowych i promocyjnych, rozbudowa bazy klientów. Negocjacje handlowe, regularny kontakt z kleintem, monitorowanie rynku i konkurencji. Realizacje wyznaczonych celów sprzedaży. Bieżące raportowanie pracy, przygotowanie analiz i prezentacji. Współuczestictwow koordynowanowaniu działań handlowych
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-04-28 - Wadowice (małopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży - weryfikacja faktur zakupowych pod względemformalno-rachunkowym - obsługa programu SAP i systematyczne wprowadzaniedanych - bieżąca kontrola należności - rozliczanie delegacji pracowników, po okresie próbnym umowa o pracę, praca w godz. 8-16
Telewizja Polska S.A. - 2018-08-21 - Opole (opolskie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora inwestora pod kątem zgodności z projektem; egzekwowanie jakości; ścisławspółpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca współpraca z pozostałami oddziałami firmy, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jezyku koreańskim oraz angielskim. Miejsce pracy: Wrocław ul. KruczaKontakit kandydatów z pracodawcą: elektronicznyOferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, łazienek, korytarzy, klatek schodowych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2019-03-20 - Gdańsk (pomorskie)
- nawiązywanie kontaktów- prowadzenie negocjacji na terenie Armenii- współpraca z kontrahentami z Armenii- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
MONSTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
- mycie i cykliczne przeglądy form wtryskowych- przezbrojenia form- wymiana matryc, noży i pił maszyn tnących- naprawa i regeneracja połączeń gwintowanych (zerwane śruby itd.)- mycie suchym lodem form wtryskowych- rozwiązywanie problemów zakleszczających się narzędzi BHP- dbanie o porządek i akcje 6S w dziale Narzędziowni- wypełnianie dokumentacji wewnątrz zakładowej w trakcie i po każdej wykonanej pracy- obsługa maszyny Coldwelding- obsługa prasowtryskarki pionowej Watai i Stein- obsługa wiertarko-frezarkiGodziny pracy:06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00Miejsce wykonywania pracy:Łódź, ul. Kurczaki 130Łódź, Zakładowa 99
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Łódź (łódzkie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetworzonych informacji i ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie projektów i dokumentacji warsztatowych w programie Auto CAD, sporządzanie kalkulacji przed wykonawczych poszczególnych produktów, nadzorowanie dokumentacji handlowej i technicznej niebednej do prawidłowego przebiegu procesu produkcji, raportowanie do Dyrektora Technicznego bieżącego stanu uruchamiania nowych zleceń wraz z sygnalizacją zagrożeń lub problemów produkcyjnych
GEDE Sp. z o.o - 2016-02-18 - Stare Bojanowo (wielkopolskie)
Obsługa kasy, zamawianie towaru,sprawdzanie cen i dat przydatności, wykładanie towaru, obsługa klienta
HONARA SPÓŁKA Z O.O - 2018-01-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów na bieżącą produkcję w branży konstrukcji stalowych.
ELMO S.A. - 2019-03-20 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB Consulting - 2016-01-25 - Lublin (lubelskie)
- Przedstawianie oferty klientom;- Nawiązywanie kontaktu z klientami firmy;- Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B;- Budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia)Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w KrakowieUtrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Rozładunek wozów piecowych z wypaloną cegłą- sortowanie wyrobów w oparciu o obowiązujące kryteria jakościowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Paczków (opolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.ok 160 h/ m-c, dyzpozycyjność od 8-16Cu,Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, organizacja biura, pilnowanie terminów serwisów, przyjmowanie zleceń
SZCZECIŃSKI ARKADIUSZ ARIS - 2018-12-06 - Konin (wielkopolskie)
Praca przy tworzeniu i utrzymaniu kanałów sprzedaży.
DAWIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ TRADE SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-24 - Koteże (pomorskie)
Praca 2-3 dni w tygodniu, preferowane osoby stududjujące (4-5 rok). Do obowiazków osoby zatrudnionej należeć będzie pomoc przy realizacji projektów w firmie oraz wsparcie przy bieżącej dzałalności biura obsługi klienta.
ENGRAM S.C. - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Księgowanie faktur, uzgadnianie kont, kontakt z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej, obsługa klientów detalicznych i hurtowych, organizowanie transportów poprzez wpływające zamówienia. Wymagane: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży budowlanej. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-06-20 - Krzeszyce (lubuskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-03-20 - Katowice (śląskie)
- pozyskiwanie dostawców na rynku usług- optymalizacja kosztowa i jakościowa- monitoring i analiza rynku- negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Przemyśl (podkarpackie)