SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Wolbrom oferta pracy ZAKŁADY MECHANICZNO-KUŹNICZE "WOSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zbieranie informacji o kliencie, wprowadzanie zdobytych informacji do odpowiednich systemów informatycznych, organizacja spotkań i prezentacja oferty firmy oraz realizacja planu sprzedażowego i negocjacji, a także aktywne śledzenie, analizowanie rynku i dbanie o dobry wizerunek firmy.
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Wolbrom (małopolskie)
Pracodawca: ZAKŁADY MECHANICZNO-KUŹNICZE "WOSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 29-37, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zbieranie informacji o kliencie, wprowadzanie zdobytych informacji do odpowiednich systemów informatycznych, organizacja spotkań i prezentacja oferty firmy oraz realizacja planu sprzedażowego i negocjacji, a także aktywne śledzenie, analizowanie rynku i dbanie o dobry wizerunek firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia regulaminowa 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolbrom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolbrom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, prawo jazdy kat.B, bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office, MS Excel , bardzo dobra znajomość j. angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Doświadczenie zawodowe z zakresu handlu będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY MECHANICZNO-KUŹNICZE "WOSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
1 Maja 29-37, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Wolbrom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolbrom
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 29-37
Profil działalności pracodawcy: prace mechaniczno kuźnicze
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d892ea38e0e52666962a3fe373bd599d
Podobne oferty pracy
rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki -sporządzanie kalkulacji cenowych - sporządzanie ofert handlowych -monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
odpowiedzialnośc za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentem arabskimi aktywne prowadzenie wieloletniego researchu arabskiego rynku gier, odpowiedzialnośc za budowe dobregoo wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowj. Sprządzanie deklaracji, raportów.
Rogum Kable sp. z o.o. - 2016-07-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sprzedaż usług edukacyjnych, kontakt telefoniczny z klientami, badania rynku, tworzenie baz na potrzeby firmy, prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, marketing w mediach społecznościowych.
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-08-07 - Świdnica (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Brzeg (opolskie)
Sprzedaż produktów firmy na rynku izraelskim.Obsługa klienta w języku hebrajskim.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
STANOWISKO: REKRUTERWSPARCIE W REKRUTACJI PRACOWNIKÓW FIZYCZNYCH Z UKRAINYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZNAJOMOŚĆ J. UKRAIŃSKIEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO (POZIOM DOBRY)STAWKA ZA GODZINĘ 14,70 ZŁPRACA W GODZINACH: 06:00-18:00; TRZY ZMIANY55 GODZIN W MIESIĄCU
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Żywiec (śląskie)
Bezpośredni kontakt z klientami hiszpańsko i portugalskojęzycznymi,dokonywanie zakupów w imieniu klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)
specjlaista ds. sprzedazy
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Wólka (łódzkie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu aluminium poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. sprzedażyMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:sporządzenie ofert dla klientów;utrzymywanie dobrych relacji z klientami;opracowywanie wpływających zamówień;prowadzenie negocjacji z dostawcami;Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole;mile widziana znajomość programów MB - CAD / AUTO CAD; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kobylnica (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, księgowej i urlopowej, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie listy płac i dokumentów rozliczeniowych ZUS, zarządzanie zasobami rzeczowymi, prowadzenie dokumentacji administracyjno- biurowej
Centrum Integracji Społecznej Krajowe Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe - 2018-08-03 - Mielno (zachodniopomorskie)
- rekrutacja uczestników,- tworzenie planów na przyszłość zawierających m.in. zagadnienia mieszkaniowe, finansowe, prawne, zdrowotne,- koordynacja specjalistycznego doradztwa dla rodzin i samorządu na poziomie lokalnym (np. prawnego, finansowego, socjalnego),- tworzenie osobistych profili osoby z NI, praca z rodziną nad zagadnieniem usamodzielnienia osoby z NI, w zakresie adekwatnym do jej możliwości,- wsparcie rodziny w tworzeniu kręgu wsparcia,- ścisła współpracuje ze specjalistą ds. kręgów wsparcia i specjalistą ds. testowania modelu,- współtworzenie ruchu samopomocy i wzajemnego wsparcia rodzin osób z niepełnosprawnością intelektualną,- koordynacja ogólnodostępnych usług w lokalnym środowisku w ramach sekcji środowiskowej,- tworzenie sekcji środowiskowych,- przekazywanie sprawozdań z prowadzonych działań według wzoru przekazanego przez pracodawcę,WYMAGANIA:Wykształcenie wyższe (praca socjalna, psychologia, pedagogika, socjologia i pokrewne) - Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z rodzinami,- Ambicja i zaangażowanie,- Nastawienie na współpracę,- Kompetencje interpersonalne,KONTAKT Z PRACODAWCĄ 16 621 53 78 wew. 126j.magdziak (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-10-24 - Jarosław (podkarpackie)
-Doręczanie korespondencji, przekazów pieniężnych-Budowanie pozytywnych relacji z Klientem placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą klienta
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-12-07 - Mysiadło (mazowieckie)
Obsługa i nadzór nad maszynami szyjącymi artykułów skórzanych i/lub PVC. Praca w branży motoryzacyjnej: szycie elementów kokpitu. Dobieranie odpowiednich igieł i nici zgodnie z przeznaczeniem, regulowanie mechanizmu oraz regulowanie długości ściegu; kontrolowanie pracy obsługiwanej maszyny, mechanizmu transportu materiału i tworzonego ściegu. Nadzór nad jakością szytych elementów. Nadzór nad pracą zespołu szwaczek oraz innych pracowników szwalni. Szkolenia szwaczek: poprawa techniki pracy, jakości szytych elementów. Odpowiedzialność za pracę zespołu. Realizacja zadań powierzonych przez przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, jednozmianowa.Miejsce pracy Czechy, Hodonin.
INTER.EXPERT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie polityki zakupowej, monitorowanie i optymalizacja poziomu zapasów, poszukiwanie nowych partnerów oraz rozwiązań w zakresie stosowanych materiałów
kontakt przez OHP - 2017-01-26 - Liszki (małopolskie)
Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontahentami, pozyskiwanie klientów.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-08-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Do obowiązków pracownika będzie należało wykonywanie wszelkich czynności związanych z eksportem piskląt indyczych oraz jaj wylęgowych, w szczególności nawiązywanie relacji z zagranicznymi kontrahentami w celu zawarcia kontraktów, realizacja kontraktów, bieżąca obsługa kontrahentów, prowadzenie dokumentacji eksportowej.
GERCZAK NORD-POL HATCHERY SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- analiza, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej branży sanitarnej,- współpraca, doradztwo techniczne w sprawach planowania i przygotowania robót inwestycyjnych,- przygotowanie dokumentacji wyjściowej branży sanitarnej do realizacji inwestycji,- współpraca z inspektorem nadzoru ds. budowy branży sanitarnej,- monitorowanie realizacji inwestycji w zakresie branży sanitarnej,- prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych robót budowlanych (wynagrodzenie 2500zł- do negocjacji)
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2019-04-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraśnik (lubelskie)
Opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem dyżurów BPH, w systemie zmianowym przez 365 dni w roku, współpraca z innymi komórkami IMGW-PIB.Umowa na okres próbny, na czas określony, następnie na czas nieokrteślony.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2017-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
TESMO Sp. z o. o. - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
ofertowanie i analiza ofert,praca w systemie Simple ERP i CRM,wystawianie faktur sprzedaży,generowanie zamówień,analiza umów z kontrahentami.
Zarmen Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Chorzów (śląskie)
ODBIÓR ILOŚCIOWY I JAKOŚCIOWY DETALI ZGODNIE Z RYSUNKIEM I TECHNOLOGIĄ, WYKONYWANIE POMIARÓW WSPÓŁRZĘDNOŚCIOWĄ MASZYNĄ POMIAROWĄ
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
·bieżąca obsługa klienta, prowadzenie zamówień klientów przez wszystkie etapy realizacji,·dbałość o relacje ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,·doradztwo handlowe, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie klienta w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań,·informowanie klientów o nowościach, promocjach ·realizowanie celów sprzedażowych,·dbanie o wizerunek firmy.
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Trzebnica (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, spraw dot. urządzeń wodnych, stref ochronnych itp, analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw. Praca w Sandomierzu na jedną zmianę w godz. 7-15
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie - 2018-09-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Rosji- prowadzenie dokumentacji- archiwizacja dokumentów- kontakt z urzędami ( PUP, Urząd Wojewódzki )- sporządzanie dokumentów / umów w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)