SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Zielona Góra oferta pracy Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie korespondencji przychodzącej oraz przygotowanie korespondencji do dekretacji przez Wojewódzkiego Komendanta, dbałość o prawidłowy przepływ korespondencji wewnątrz Wojewódzkiej Komendy, przekazywanie zadekretowanych pism, wykonywanie czynności związanych z korespondencją wychodzącą z Wojewódzkiej Komendy, obsługa oficjalnej skrzynki poczty elektronicznej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa organizacyjna spotkań i narad z udziałem wojewódzkiego Komendanta lub Zastępcy Wojewódzkiego Komendanta w tym posiedzień zespołu kierowniczego oraz odpraw kadry kierowniczej, obsługa skrzynki ePUAP, prowadzenie skretariatu, realizacja zadań związanych z obsługą interesantów
Data publikacji: 2021-03-11
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamenhofa 1, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie korespondencji przychodzącej oraz przygotowanie korespondencji do dekretacji przez Wojewódzkiego Komendanta, dbałość o prawidłowy przepływ korespondencji wewnątrz Wojewódzkiej Komendy, przekazywanie zadekretowanych pism, wykonywanie czynności związanych z korespondencją wychodzącą z Wojewódzkiej Komendy, obsługa oficjalnej skrzynki poczty elektronicznej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa organizacyjna spotkań i narad z udziałem wojewódzkiego Komendanta lub Zastępcy Wojewódzkiego Komendanta w tym posiedzień zespołu kierowniczego oraz odpraw kadry kierowniczej, obsługa skrzynki ePUAP, prowadzenie skretariatu, realizacja zadań związanych z obsługą interesantów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata stażu pracy, dodatkowym atutem będzie 4 lata stażu pracy na stanowisku obsługi klienta, dokładność, komunikatywność, zaangażowanie, obowiązkowość, dyspozycyjność, umiejętnośc pracy w zespole, samodzielnośc, planowanie i organizowanie pracy, postawa etyczna
Nazwa pracodawcy:
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
danePracodawcy_nip: 9290006411
danePracodawcy_regon: 001036632
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Zamenhofa 1, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0862
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988313
Ulica pracodawcy: Zamenhofa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334302
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.03.2021
Oferta pracy ważna do: 22.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe237a15f5f408889ba4ff28973275aa
Podobne oferty pracy
Doradztwo i sprzedaż pakietów zdrowotnych dla firm.
PZU na Życie S.A. - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
osoba zajmuje się wyszukiwaniem potencjalnych kandydatów z Ukrainy, Litwy, do pracy, a następnie oceną ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
WEEGREE SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-11-26 - Opole (opolskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów ukraińskim- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa PIAST - 2017-06-08 - Legnica (dolnośląskie)
rozmowy handlowe, zawieranie umów, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
P.P.U.H. "MAM" Rzeszów - 2017-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozliczanie czasu pracy, nadgodzin, urlopów, nadzór nad zgodnością z Kodeksem Pracy, przestrzeganie terminów urzędowych obowiązujących spółkę, kontakty z instytucjami, prowadzenie akt osobowych1/2 części etatu zakres obowiązków obejmuje pomoc w księgowości Praca w powstającym w Mielcu przy ul. Legionów Supermarkecie typu Dom i Ogród BRICOMARCHE
JUNONA Spółka z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń, liczenie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów i zasiłków chorobowych, sporządzanie deklaracji Zus, Pefron, Pit i Gus, współpraca z urzędami i klientem
Biuro Rachunkowe Saldo.pl Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-07-03 - Hażlach (śląskie)
prace kadrowo-płacowe
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej ( przygotowywanie i rozliczanie umów o prace, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe, sporzadzanie list wynagrodzeń, przygotowywanie raportów i zestawień w tym sprawozdań GUS, ZUS, NBP, PFRON, przygotowywanie deklaracji podatkowych, prowadzeie rozliczeń w PŁATNIKU, rozliczanie i ewidencja czasu pracy - urlopy, zwolnienia lekarskie.
NAFTAN Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Oleksze (podlaskie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI - DORADCY SP. Z O.O. SP. K. - 2020-08-31 - Poznań (wielkopolskie)
testowanie oprogramowania, integracja testów oprogramowania w środowiskujenkins, pisanie testów funkcjonalnych w selenium
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjacje warunków zakupów i dostaw, poszukiwanie optymalnych źródeł dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, tj. przygotowywaniu ogłoszeń rekrutacyjnych, analizie złożonych aplikacji, prowadzeniu selekcji kandydatów oraz prowadzeniu wstępnych wywiadów z kandydatami do pracy; koordynowaniu pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych, tj. ustalaniu grafików pracy i delegowaniu zadań; wydawaniu zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu z tytułu pracy tymczasowej,przygotowywaniu i podpisywaniu umów cywilnoprawnych z osobami niebędącymi pracownikami agencji pracy tymczasowej.
Progres HR International Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
- Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych, kompletowanie akt osobowych. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie (kierunek dowolny). Wymagane doświadczenie zawodowe na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość kodeksu pracy. Wymagana znajomość programu GOFIN. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 505-274-517) w godz.: 10:00-15:00 lub e-mail: foxsecurity (at) o2.pl
FOX SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Katowice (śląskie)
Budowanie relacji z dotychczasowymi oraz nowymi dostawcami i podwykonawcami. Pozyskiwanie ofert na warunkach płatniczych z odroczonym terminem płatności do wynegocjowanego limitu kupieckiego. Przygotowywanie zapytań ofertowych i zamówień do dostawców. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Sporządzanie zestawień i analiza ofert. Prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie z procedurami obowiązującymi w organizacji spółki. Analizowanie cen, rynków i towarów oraz znajomość dostawców i kontrahentów do zapotrzebowań w ramach struktury firmy. Czuwanie nad terminową realizacją zamówień. Załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami w zakresie ilości i jakości dostarczonego towaru. Dokonywanie bieżącej kontroli dokumentacji wchodzącej w zakres czynności. Współpraca z innymi działami firmy.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2020-12-01 - Rogowiec (łódzkie)
Doradztwo klienta sporządzanie ofert ubezp.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Ładowanie oraz zciąganie elementów zacisków hamulcowych na linię cynkowania, kontrola jakości, pakowanie ocynkowanych
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Częstochowa (śląskie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI - 2017-01-31 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
RUKE Zbigniew Rus - 2016-06-01 - Puławy (lubelskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji, wystawianie faktur
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
- dbanie o wizerunek hotelu- sprzątanie pokoi i części wspólnych - dbanie o najwyższą jakość obsługi, zgodnie ze standardami grupy
kontakt przez OHP - 2020-02-05 - Przyłęków (śląskie)
1.Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, programów inwestycji dokumentacji projektowej.2.Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jej zgodności z umową i kompletności.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-04-16 - Lublin (lubelskie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łagów (dolnośląskie)
Naprawa samochodów osobowych. Praca w Gołkowicach Dolnych w godz. 8.00-16.00. Wymagana samodzielność w pracy.Kontakt tel. 602 522 681
Szewczyk FIRMA MOTORYZACYJNA Sławomir Szewczyk - 2021-03-08 - Gołkowice Dolne (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Dobroszyce (dolnośląskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokukentacji związanej z administacją. Oraganizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: finanse, prawo. Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Bardzo dobra znajomość Pakietu Office. Doświadczenie min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl (CV + list motywacyjny)
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klienta indywidualnego, profsjonalne doradztwo w zakresie ubezpieczeń majatkowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wieluń (łódzkie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. w działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników,wewnętrznej komunikacji HR, w działaniach on-boardingowych, badaniach exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2016-02-05 - Centrala Złotów (wielkopolskie)