SPECJALISTA DO OBS艁UGI KLIENTA K/M (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO OBS艁UGI KLIENTA K/M (J. ANGIELSKI)

Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: j.w.

Data publikacji: 2018-11-02

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w: j.w.

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: praca w godz. 10-18

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO OBS艁UGI KLIENTA K/M (J. ANGIELSKI)

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: specjalista do spraw sprzeda偶y

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 03.12.2018

Data zako艅czenia pracy: 02.12.2021

Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzeda偶y (wymagany sta偶 - lata: 0, miesi膮ce: 8)

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - B1 - 艣rednio zaawansowany

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, do艣wiadczenie zawodowe: 8 miesi臋cy, dobra znajomo艣膰 j. angielskiego w mowie i w pi艣mie. Obowi膮zki: weryfikacja i obs艂uga zam贸wie艅 klient贸w, obs艂uga telefoniczna oraz e-mail klient贸w, bie偶膮ca wsp贸艂praca z zespo艂em sprzeda偶owym, budowanie i utrzymanie trwa艂ych relacji z Klientami, reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku.

Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 0, miesi膮ce: 8

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Grochowska

Numer budynku pracodawcy: 171b

Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzeda偶y

Data dodania oferty pracy: 02.11.2018

Oferta pracy wa偶na do: 16.11.2018

Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.11.2018

Data przyj臋cia oferty pracy: 02.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 1聽850 PLN

prowadzenie baz danych (sprz臋tu, narz臋dzi niezb臋dnych do prac na budowie); odnotowywanie wprowadzenia/wyprowadzenia sprz臋tu; raportowanie dostaw na teren budowy;
BUDIMEX SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH(NR 1280) - od 2聽100 PLN

- prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego,- sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanych z post臋powaniem o udzielenie zam贸wienia publicznego zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie i ustaleniami w dziale,- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,- prowadzenie protoko艂贸w z przeprowadzonych post臋powa艅 o zam贸wienie publiczne,- przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji z post臋powa艅 o zam贸wienie publiczne,- wsp贸艂praca z klientem wewn臋trznym / wnioskodawcami / w zakresie warunk贸w przysz艂ej umowy,- weryfikacja prawid艂owo艣ci i kompletno艣膰 dokumentacji sporz膮dzonej w post臋powaniach o zam贸wienie publiczne,- koordynacja i kontrola czynno艣ci zwi膮zanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawc膮,- bie偶膮ca aktualizacja przepis贸w prawnych w zakresie zam贸wie艅 publicznych
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 2 IM. DR JANA BIZIELA W BYDGOSZCZY - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDA呕Y INTERNETOWEJ - od 1聽850 PLN

Sprzeda偶 internetowa
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Niegos艂awice (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 2聽100 PLN

Pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w , prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie dlugofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zam贸wie艅, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotycz膮cych produkt贸w wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klient贸w, analiza skuteczno艣ci prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych, zawieranie um贸w oraz prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Gr贸jec (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

STA呕 ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDA艃SKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZ臉DU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Gda艅sk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Obs艂uga handlowo-marketingowa klient贸w. Pozyskiwanie nowych klient贸w. Obs艂uga biura, sprzeda偶 szkole艅.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mys艂owice (艣l膮skie)

REFERNET W REFERACIE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I INWESTYCJI - 997,4 PLN

Zapoznanie si臋 ze Statutem Gminy, ustaw膮 o samorz膮dzie terytorialnym oraz wewn臋trznym obiegiem dokument贸w w tym z programem do obieg贸w dokument贸w PROTON. Zapoznanie si臋 z aktami prawnymi zwi膮zanymi z zakresem zada艅 Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Przygotowywanie plan贸w i koncepcji realizacji oraz pozyskania 艣rodk贸w pozabud偶etowych na projekty inwestycyjne Gminy Barlinek. Zapoznanie si臋 z zadami oraz warunkami niezb臋dnymi do z艂o偶enia wniosk贸w o pozyskanie dofinansowania z pozabud偶etowych program贸w i funduszy pomocowych na przedsi臋wzi臋cia realizowane przez Urz膮d Miejski w Barlinku. Udzia艂 w przygotowywaniu wniosk贸w o pozyskanie dofinansowania z pozabud偶etowych program贸w i funduszy pomocowych na projekty gminy realizowane przez Urz膮d Miejski w Barlinku. Zapoznanie si臋 z zasadami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji przetargowej na realizacj臋 inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych. Udzia艂 w pracach komisji przetargowych na realizacj臋 inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych. Nadz贸r nad realizacj膮 zawartych um贸w. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dot. rozlicze艅 z wniosk贸w o dofinansowanie oraz z realizacji projekt贸w inwestycyjnych. Przygotowywanie informacji oraz sprawozda艅 z realizacji projekt贸w inwestycyjnych. Zapoznanie si臋 z zasadami oraz przygotowywanie archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1聽850 PLN

Podpisywanie um贸w ofertowanie, wycena, sk艂adanie zam贸wie艅, obs艂uga klienta
FHU CA艁KA - 2016-06-23 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBS艁UGI POSPRZEDA呕OWEJ - 997,4 PLN

wsparcie administracji portalu klienta, udzia艂 w przygotowaniu harmongramu i planu sprzeda偶y, wsparcie administracji bazy zam贸wie艅 i wysy艂ek
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTU (PROJECT MANAGER SPECIALIST) - do 10聽600 PLN

Praca na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) wymaga bieg艂ej znajomo艣ci j臋zyka angielskiego, a tak偶e znajomo艣ci j臋zyka hinduskiego, w celu kontaktowania si臋 z zagranicznymi klientami sp贸艂ki, oraz jej potencjalnymi pracownikami (g艂贸wnie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) ma za zadanie m.in.:planowa膰 i koordynowa膰 zadania os贸b i organizacji realizuj膮cych projekt;budowa膰 i zarz膮dza膰 zespo艂em projektowym oraz pe艂ni膰 rol臋 lidera, w tym motywowa膰 i szkoli膰 cz艂onk贸w zespo艂u projektowego;integrowa膰 i u偶ywa膰 specyficznych metodyk z bran偶y (takie jak rozw贸j systemu, produkt systemu i inne)Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW TELEFONICZNEJ OBS艁UGI KLIENTA - od 13 PLN

umowa zlecenie*Telefoniczny kontakt z klientem * Umawianie i potwierdzanie spotka艅 * terminowo艣膰 w wykonywaniu zlece艅.
Bit CC - 2017-03-17 - Wrze艣nia (wielkopolskie)

MURARZ - od 8聽000 PLN

jw.
Muratori BIS Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPU - od 13,7 PLN

- wyszukiwanie dostawc贸w w Turcji; - bie偶膮cy kontakt telefoniczny/ mailowy z Tureckimi kontrahentami; - negocjacje cen; - t艂umaczenie dokument贸w; - mo偶liwo艣膰 delegacji do Turcji
ESPIR S.C. - 2018-09-06 - Bia艂ystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Pozna艅 (wielkopolskie)

TECHNOLOG ROB脫T WYKO艃CZENIOWYCH - od 3聽500 PLN

PRACE USTERKOWE W OBIEKTACH MIESZKANIOWYCH,
"INSTALBUD-RZESZ脫W" SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU - od 3聽000 PLN

- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetarg贸w, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stron膮 internetow膮, - projektowanie i tworzenie materia艂贸w reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa na okres pr贸bny, nast臋pnie na czas nieokre艣lony Kontakt z pracodawc膮: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - 2聽500 - 2聽700 PLN

kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2018-09-06 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y I MARKETINGU - od 3聽000 PLN

- Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych na produkty i us艂ugi. Prowadzenie sprawozdawczo艣ci handlowej, plan贸w sprzeda偶y, back logu. Utrzymywanie kontakt贸w z klientami firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi i zagranicznymi i poddostawcami, wyjazdy do klient贸w i poddostawc贸w, udzia艂 w organizacji spotka艅 w firmie i u klient贸w. - Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie min. licencjat. 2-3 lata do艣wiadczenia zawodowego. Dobra znajomo艣膰 pakietu MSOffice. Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i w pi艣mie w stopniu 艣rednim. Kontakt e-mail: marek.mika (at) bumech.pl
BUMECH SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-04-30 - Katowice (艣l膮skie)

EKSPERT DS. OBS艁UGI KLIENTA - do 8聽750 PLN

Wsparcie operacyjne projekt贸w w zakresie dzia艂a艅 operacyjnych obs艂ugi klienta, wdra偶anie nowych rozwi膮za艅 i system贸w; raportowanie post臋p贸w i eskalacja ryzyka na projekcie; ekspertyza i samodzielno艣膰 w pozyskiwaniu informacji niezb臋dnych dla wdro偶enia projektu.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddzia艂 w Polsce - 2018-04-24 - Gda艅sk (pomorskie)

SPECJALISTA BIURA OBS艁UGI KLIENTA - od 1聽900 PLN

-wystawianie faktur sprzeda偶owych i ich ewidencja-bezpo艣redni膮 i telefoniczn膮 obs艂ug臋 Klienta-obs艂ug臋 kasow膮-tworzenie list贸w przewozowych i rozliczanie kierowc贸w-ewidencj臋 korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klienta-przygotowywanie niezb臋dnych raport贸w Kontakt z pracodawc膮: POCZTA (at) IGLOTEX.COM.PL
Iglotex Krak贸w sp. z o.o Filia Wroc艂aw - 2016-03-01 - Smolec (dolno艣l膮skie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

pr sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Radomsko (艂贸dzkie)

SZLIFIERZ MATERIA艁脫W DRZEWNYCH (DOPOSA呕ENIE STANOWISKA PRACY) - od 2聽100 PLN

obs艂uga maszyny szlifierskiej
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Kryg (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZE艃 - 2聽000 - 3聽000 PLN

rozliczanie wynagrodze艅, rozliczanie zada艅 wykonywanych przez innych pracownik贸w, sprzeda偶 ubezpiecze艅, wprowadzanie danych do systemu, kontrola termin贸w, zarz膮dzanie dokumentacj膮, skanowanie, kserowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - 艁aziska G贸rne (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y - 997,4 PLN

Specjalista ds. sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Po艂chowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROCES脫W PRODUKCYJNYCH I MAGAZYNOWYCH - od 1聽850 PLN

Wymagania: do艣wiadczenie w 艣rodowisku produkcyjnym, podstawy znajomo艣ci obszaru Lean/kontroli jako艣ci, mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze techniczne, umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, samodzielno艣膰 i inicjatywa w dzia艂aniu, 艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w oraz budowania relacji, bardzo dobra znaomo艣膰 MS Office szczeg贸lnie programu Excel, mile widziana znajomo艣膰 j. angielskiego lub niemieckiego. Charakterystyka pracy: doskonalenie systemu Lean w obszarach produkcyjnych i nieprodukcyjnych, pomoc w rozwoju kultury Lean, wk艂ad i wsparcie w dojrzewaniu systemu Lean, rozw贸j kultury jako艣ciowego my艣lenia w organizacji, uczestnictwo w audytach, pomiary i wyznaczanie czas贸w zadanych, doskonalenie i optymalizacj臋 proces贸w produkcyjnych, analiz臋 wydajno艣ci gniazd, linii i obszar贸w produkcyjnych, sporz膮dzanie raport贸w oraz analiz produkcyjnych, rejestracja danych produkcyjnych w systemach komputerowych. Firma oferuje stabiln膮 i ciekaw膮 prac臋 w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej, atrakcyjne warunki zatrudnienia - zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋, mi艂膮 atmosfer臋 w pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przes艂anie CV ze zdj臋ciem oraz listu motywacyjnego na adres : rekrutacja (at) classen.com.pl, w tytule maila prosimy wpisa膰: Specjalista ds. proces贸w produkcyjnych i magazynowych. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W ofercie nale偶y zamie艣ci膰 zapis: wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustaw膮 z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz 883.) Wysoko艣膰 wynagrodzenia do ustalenia podczas rekrutacji.
CLASSEN-POL SA - 2016-11-23 - Zwonowice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. PROJEKT脫W I KOOPERACJI - 1聽017,4 PLN

1.Zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami reguluj膮cymi zasady funkcjonowania organizacji. Przej艣cie instrukta偶u szkoleniowego z zakresu BHP i przepis贸w przeciwpo偶arowych.Zapoznanie z programem sta偶u i om贸wienie zakresu zada艅 zawodowych.Zapoznanie z obowi膮zkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufno艣ci i ochrony danych osobowych oraz specyfik膮 pracy organizacji.Instrukta偶 stanowiskowy.Zapoznanie si臋 z przepisami obowi膮zuj膮cymi u Organizatora sta偶u. Obs艂uga biura i prowadzenie ewidencji materia艂贸w biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdzia艂 korespondencji, rejestrowanie pism wychodz膮cych i przychodz膮cych.Otwieranie i sprawdzanie nades艂anych przesy艂ek.Przepisywanie i wysy艂anie korespondencji.Nadz贸r nad stanem magazynowym artyku艂贸w biurowych i gospodarczych na potrzeby oddzia艂u OPZL i zg艂aszanie potrzeb do Biura G艂贸wnego.Bie偶膮ca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikaj膮ca z zakresu najmu Biura Oddzia艂u 艢wiebodzin.Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 funkcjonowania sprz臋tu biurowego i pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych w Oddziale 艢wiebodzin.Inne w zale偶no艣ci od rodzaju realizowanych zada艅 w obr臋bie oddzia艂u 艢wiebodzin.2.Obs艂uga interesant贸w.Bie偶膮ce utrzymywanie kontakt贸w z firmami cz艂onkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorz膮d贸w terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urz膮d Miejskich, itp.Wsp贸艂praca z Biurem G艂贸wnym przy planowaniu i realizacji dzia艂a艅 OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja dzia艂a艅 szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale 艢wiebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materia艂贸w szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji dzia艂a艅 szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale 艢wiebodzin.Przyjmowanie interesant贸w oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesant贸w do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefon贸w i przekazywanie informacji dzwoni膮cym.Wysy艂anie i odbierani e-maili. Inne w zale偶no艣ci od rodzaju realizowanych zada艅 w obr臋bie oddzia艂u 艢wiebodzin.3.Dzia艂ania marketingowe.Zapoznanie si臋 z misj膮 i strategi膮 marketingow膮 Organizacji.Stosowanie narz臋dzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewn膮trz i na zewn膮trz.Prowadzenie dzia艂a艅 promocyjnych dzia艂a艅 podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obs艂ugiwanie portali spo艂eczno艣ciowych Organizacji (umieszczanie news贸w, relacji, tworzenie wydarze艅).Inne w zale偶no艣ci od rodzaju realizowanych zada艅 w obr臋bie oddzia艂u 艢wiebodzin.4.Sporz膮dzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporz膮dzanie pism i innych dokument贸w przy wykorzystaniu program贸w komputerowych i innych urz膮dze艅 biurowych (za艣wiadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, kt贸ra obowi膮zuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokument贸w zgodnie z zasadami przyj臋tymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - 艢wiebodzin (lubuskie)


Wybierz powiat