SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka rumuńskiego - C1; w przypadku braku znajomość języka polskiego wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta. Firma oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz; Elastyczne godziny pracy; Praca stacjonarna w biurze w Warszawie; Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania powinny przesłać CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SBO/RO/2019.

Data publikacji: 2019-03-04

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka rumuńskiego - C1; w przypadku braku znajomość języka polskiego wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta. Firma oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz; Elastyczne godziny pracy; Praca stacjonarna w biurze w Warszawie; Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania powinny przesłać CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SBO/RO/2019.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019

Data zakończenia pracy: 31.05.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka rumuńskiego - C1; w przypadku braku znajomość języka polskiego wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta. Firma oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz; Elastyczne godziny pracy; Praca stacjonarna w biurze w Warszawie; Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania powinny przesłać CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SBO/RO/2019.

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 04.03.2019

Oferta pracy ważna do: 11.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS TURYSTYKI - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 488,42 PLN

Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Sygneczów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA STACJONARNEGO I WYSYŁKOWEGO - od 3 250 PLN

doradca klienta, wypisywanie dokumentów handlowych, przygotowywanie towaru do wydania Klientowi, wsparcie przy realizacji zamówień wysyłkowych, przygotowywanie towaru do wydania Kurierowi, inwentaryzacja magazynu
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Ustroń (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I ROZWOJU RYNKU - od 1 850 PLN

NEGOCJOWANIE CEN I ZAKUPY TOWARÓW, ROZLICZANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH, OPRACOWANIE ANALIZ
GENERALNY DYSTRYBUTOR WĘDLIN, MIĘSA I DROBIU ŚWIEŻEGO DANTEX T.RAFAŁOWSKI - 2016-10-21 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - do 1 000 PLN

Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów. Monitorowanie potencjału klientów na rynku Rosji i Ukrainy. Pozyskiwanie klientów na terenie Rosji i Ukrainy. Przygotowanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług. Przygotowanie ofert handlowych, umów, prowadzenie negocjacji. zawieranie umów handlowych. Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe 2 lata. Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego. Prawo jazdy kat. B. Umiejętność w rozpoznawaniu gatunków i rodzajów drewna.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU [ DZIAŁSAMOCHODÓW ] - od 3 000 PLN

Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH (TELEMONTER) - 997,4 PLN

Pomoc w wykonywaniu różnorodnych instalacji radiowych i światłowodowych oraz połączeń kablowych w mieszkaniach abonentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA OFERTAMI SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

MOŻLIWOŚĆ PRACY W DOMU PRZEZ INTERNET.Dodawanie i aktualizacja ofert produktowych na portalach sprzedażowych.
Michał Ludowicz Mediopress - 2016-06-07 - Krzywiń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM - 2 770 - 4 210 PLN

- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura : odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). - Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowej. Pracę w młodym i dynamicznym zespole. Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim. Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata. Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 2770 do 4210 zł/brutto (w zależności od kompetencji, doświadczenia i znajomości języków). Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra organizacja pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. umiejętność pracy w zespole. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Wymagana znajomość języka francuskiego lub/i angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)

OPIEKUN DZIECI W DRODZE DO I ZE SZKOŁY - od 2 100 PLN

Opieka nad dziećmi i młodzieżą na przejściu dla pieszych w ciągu roku szkolnego oraz pomoc w utrzymaniu czystości terenów zielonych wokół obiektu.W czasie ferii zimowych i letnich utrzymanie w czystości terenów zielonych wokół obiektu,pomoc w pracach konserwatorskich,remontowych w szkole .
Szkoła Podstawowa nr 6 im.Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie - 2018-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA PRACY W RODZINIE - do 1 092 PLN

udzielenie pomocy i wsparcia rodzinom zastepczym, zapewnienie dostępu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Urszulewo (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 850 PLN

Wykonywanie robót budowlanych (szpachlowanie, malowanie, montaż sufitow podwieszanych, prace ziemne, montaż szalunków i zbrojenia), dbałość o powierzony sprzęt, narzędzia, ubranie i o dobre imię firmy. Praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS.PROCESU - od 3 400 PLN

wykonywanie zleconych prac, -analiza danych finansowych, -weryfikację faktur, dokumentów oraz wprowadzaniem danych do systemu,-rozwiązywanie niezgodności w fakturach, na rachunkach bankowych,-przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,-bieżący kontakt i wsparcie klienta,-wykonywanie operacji finansowych na rachunkach klienta,-weryfikację wyciągów oraz wprowadzanie danych do systemu bankowego, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA D/S WIRTRUALNEJ RZECZYWISTOŚCI - od 3 500 PLN

Tworzenie modelu architektonicznego w programie Archicad
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA (ENG: ASSOCIATE) - do 6 767 PLN

Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - MICHAŁOWICE - od 1 850 PLN

marketing dla firm zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Michałowice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INWESTYCYJNEJ - od 2 000 PLN

AKTYWNE POZYSKIWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJIZ KLIENTAMI INWESTYCYJNYMI, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW, DORADZTWO TECHNICZNE , PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Drzewica (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

obsługa klienta, sprzedaż towarów i usług (salon ORANGE)
TELL SP. ZO.O. - 2016-03-30 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - 2 000 - 2 500 PLN

wystawianie faktur, obsługa korespondencji, obsługa dokumentacji magazynowej, skup zboża
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Stawiec (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ 44A - 2 700 - 6 000 PLN

kontakt z potencjalnymi Klientami, przygotowywanie ofert handlowych, umów, dokumentów, prezentacja produktów firmy, negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie Klientów B2B
Ad-Interacticve Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 13,7 PLN

Obsługa telefoniczna, weryfikacja jakości produktów - pakowanie, utrzymywanie relacji z klientami, www, mail. Praca ok. 80 godz. miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZRACHUNKÓW - od 2 000 PLN

Ujmowanie w dokumentacji księgowej dokumentów finansowych, sporządzanie listy płac oraz pozostałych rozliczeń pracowniczych.Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie - 2 lata - w : ksiegowość, płace, kadry.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 1 850 - 3 400 PLN

sporządzanie i opracowywanie dokumentacji do przeprowadzania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, ogłaszanie przetargów, gospodarowanie mieniem, kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły i internatu
Zespół Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie im. Batalionów Chłopskich - 2016-02-23 - Bożków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA - od 1 850 PLN

Sprzedaż i serwis produktów SU-24 LLC na terenie Polski, Czech i Słowacji. Analiza potrzeb rynku i zarządzanie rozwojem ww. produktów. Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - 1 850 - 4 000 PLN

Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Polkowice (dolnośląskie)


Wybierz powiat