SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Ustka oferta pracy Urząd Miasta Ustka
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie decyzji administracyjnych i uzgodnień projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; przygotowanie, nadzór i odbiór realizowanych inwestycji; uczestnictwo w przygotowaniu postępowań przetargowych w zakresie powierzonych obowiązków; uczestnictwo w przygotowaniu propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze 4000 zł brutto oraz dodatek za staż pracy
Data publikacji: 2018-12-13
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Ustka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie decyzji administracyjnych i uzgodnień projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; przygotowanie, nadzór i odbiór realizowanych inwestycji; uczestnictwo w przygotowaniu postępowań przetargowych w zakresie powierzonych obowiązków; uczestnictwo w przygotowaniu propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze 4000 zł brutto oraz dodatek za staż pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych ikorzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślneprzestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok pracy w Urzędzie, nieposzlakowana opinia, prawo jazdy kat. B. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe techniczne o specjalności: budownictwo, inżynieria środowiska, posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności:- konstrukcyjno-budowlanej lub- drogowej, wiedza z zakresu prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków Unii Europejskiej, posiadanie umiejętności kosztorysowania, znajomość przepisów ustaw: Prawa zamówień publicznych, samorządu gminnego, Kodeksu cywilnego, znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, biegła analiza zapisów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz map zasadniczych na potrzeby określenia wykonalności planowanej inwestycji, wiedza techniczna i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych, umiejętność pracy w zespole, prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania, wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Ustka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,2) CV z dokładnym opisem pracy zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4) dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub zaświadczenieo zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia,6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii,7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Termin i miejsce składania dokumentów: oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór na inspektora ds. realizacji inwestycji" w Urzędzie Miasta Ustka Biuro Obsługi Interesanta, ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka lub drogą pocztową. Termin: do dnia 18 grudnia 2018 r. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane /liczy się data wpływu do Urzędu/. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154310, 59 8154309. Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji: Gmina Miasto Ustka z siedzibą - Urząd Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3.będąca administratorem danych osobowych informuje, że przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze. W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod (at) um.ustka.pl. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. W związku z powyższym: Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratoraw zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych. 2. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz określonym w wymogach prawa. 3.Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowiązkowe i wynikaz art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 rokuo pracownikach samorządowych. 4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. 5.Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także nie są przekazywane do państw trzecich.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Kard. St. Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.12.2018
Data dodania oferty pracy: 13.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Andrespol (łódzkie)
Zgodnie z zakresem obowiązków na wskazanym stanowisku
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2016-12-29 - Lubań (dolnośląskie)
odbieranie połączeń przychodzących od abonentów sieci telefonicznej z zapytaniem o faktury,rozliczanie pakietów itp.-praca w systemie II zmianowym: 9-21:00 w wymiarze 3/4 etatu
"Progres" Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kucharz w Focus Mall Bydgoszcz Baalbek
1. NIKO Tomasz Sułkowski 2. Smak Tomasz Sułkowski - 2018-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:· obsługę klientów,· wystawiane faktur,· intensywne pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o pozytywne relacje z obecnymi kontrahentami,· przygotowywanie ofert,· kontrola realizacji zamówień.
Nordic Ocean Craft Sp. z o.o. - 2019-10-28 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Zapewnienie odpowiedniego procesu magazynowania towaru; zapewnienie standardów na sklepie; koordynowanie działań pracy na zmianie nocnej; praca z towarowaniem i zmianami promocji.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie elementów metalowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Paczków (opolskie)
filetowanie, pakowanie
Blue Seafood Spółka z o.o. - 2016-10-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
Analiza jakości świadczonych usług przez wyznaczone zespoły. Weryfikowanie zgłoszeń klienta pod względem responsywności pracowników IBM. Przygotowywanie cyklicznych raportów, proponowanie rozwiązań ulepszających pracę zespołów dla klienta. Funkcja audytowa i weryfikacyjna dla danych zespołów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym. Informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu - 2019-05-27 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie
ECO SERVICE Berder Zbigniew - 2019-03-15 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-04-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie produktów i usług z ofertą firmy. Sprzedaż uslug , prowadzenie badan rynku.Współpraca z pracownikami firmy , odpowiedzialność za obslugę klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami.
GRUPA DASKOPOL - 2016-07-18 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa klientów (telefoniczna, korespondencyjna, mailowa) czytanie korespondencji i odpowiadanie na nią wprowadzanie iprzetwarzanie danych w systemie komputerowym prace ogólneadministracyjne i biurowe inne związane ze specyfiką firmy. Praca od 8-16.
Fundacja Football Academy Group - 2018-03-20 - Opole (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń, szatni, sanitariatów, biur, mycie okien - na terenie Piły. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godziny: 05.00 - 12.00, 15.00 - 22.00.
FIRMA PLUS KRZYSZTOF MARECKI - 2016-11-25 - Piła (wielkopolskie)
Mieszanie surowców (zgodnie z recepturą) oraz ich wyrabianie, formowanie i wypiek lub smażenie w zależności od rodzaju ciasta, przekładanie i nadziewanie różnymi masami.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Pruchnik (podkarpackie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-05-18 - Racibórz (śląskie)
• Przyjmowanie i kontrola dostaw;• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;• Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;• Realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;• Planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;• Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;• Kontakt z dostawcami oraz klientami;• Obsługa kontroli wagowej;• Współpraca z innymi działami firmy;
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)
specjalista dos spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa sklepu internetowego, platformy Allegro i innych- Zarządzanie portfolio produktów sprzedawanych w sklepie internetowym- Przygotowanie, wystawianie, wznawianie oferty produktowej- Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy- Wystawianie faktur/rachunków- Przygotowanie towaru do wysyłki
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA CREATIVEPAPER - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa stacji paliw
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wągrowiec (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
- identyfikacja, poszukiwanie i ewaluacja nowych dostawców- kompletowanie oraz wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców- organizowanie i prowadzenie negocjacji- tworzenie umów i kontraktów wzorcowych- nadzór nad zgodnością zamówień i kontraktów z wymaganiami korporacyjnymi- nawiązywanie współpracy pod kątem nowych produktów i usług- współpraca z użytkownikiem końcowym w zakresie jakości zrealizowanych dostaw- zarządzanie reklamacjami dostaw w ramach Działu Technicznego
Randstad Polska Sp. z o.o. numer ewidencji 47 - 2017-08-24 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
porządkowanie dokumnetów, wykonywanie prostych prac biurowych, obsługa klienta, przedstawianie ofert, segregowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pszczyna (śląskie)
układanie jadłospisów zgodnie z normami żywienia, ustalanie diet, prowadzenie dokumentacji punktu żywienia, nadzór nad stanem higieniczno-sanitarnym
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-07-12 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)