SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Pajęczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2018-11-14
Lokalizacja: Pajęczno (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pajęczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pajęczański
Gmina pracodawcy: Pajęczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pajęczno
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 22.11.2018
Oferta pracy ważna do: 03.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
specjalista ds. płac
HRK S.A. - 2016-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
Głównym zadaniem będzie montaż i wstępne przygotowanie dwóch rodzajów produktów: stanowiska dla operatora (komputer klasy PC zabudowany w skrzynce elektrycznej) oraz układ pomiarowy (kamera CCTV + laser liniowy + zasilanie). Do wykonania tych elementów będzie dostarczona pełna dokumentacja techniczna i wsparcie działu rozwojowego. Jednym z obowiązków będzie również dopilnowanie zamówień potrzebnych komponentów określonych w dokumentacji technicznej. Mile widziana będzie umiejętność instalacji oprogramowania naszej produkcji (po szkoleniach i ze wsparciem działu projektowego). Po zmontowaniu elementów w biurze - udział we wdrożeniu na zakładzie tartacznym. Miejsce pracy - siedziba Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego.
WOODINSPECTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów z krajów wschodnich, budowanie sieci klientów.Gotowośc do zagranicznych wyjazdów służbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie restauracją
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Archiwizacja dokumentacji projektowej, skanowanie wielkoformatowe formatów (do formatu do A0), obsługa urządzeń: kserokopiarki, skanera (w tym skanowanie wielkoformatowe), plotera, bindownicy, kompletowanie i wysyłka dokumentacji technicznej do klienta, monitorowanie i rozliczanie poszczególnych działów z przekazanej dokumentacji, dbałość o należytą ochronę i bezpieczeństwo dokumentacji technicznej poprzez realizowanie i przestrzeganie stosowanych procedur i instrukcji obiegu dokumentacji Archiwum, tworzenie korespondencji z kontrahentami, przygotowywanie raportów i zestawień, prowadzenie ewidencji podróży i samochodów służbowych,wystawianie faktur.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz. 07:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, wymagane min. roczne doświadczenie zawodowe, dobra znajomość MS Office (Excel i Power Point), podstawowa umiejętność organizacji pracy biurowej, umiejętność opracowywania odpowiednich materiałów i dokumentów, tworzenia korespondencji i zestawień, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu obsługi biura projektów. Kontakt wyłącznie telefoniczny w godz. 07:00-15:00 (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-31 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych. (Praca od godz. 15:00-19:00 - sklep koło kościoła)
Sklep spożywczo-Przemysłowy "KAPRYS" Czesława Balcarczyk - 2015-12-03 - Hecznarowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi partnerami handlowyni, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zabrze (śląskie)
obsługa programów komputerowych, opracowywanie projektów reklamowych, projektowanie ich konstrukcji, mocowania kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Milejów (lubelskie)
obsługa klientów/pacjentów, po przeszkoleniu - wykonywanie badań słuchu
"AUDIOFON"Sp. zo.o. Sp. K - 2018-05-02 - Kłobuck (śląskie)
obsługa klienta, obsługa magazynu
"PASSA" Paulina Kubsik-Szymańska - 2017-08-31 - Głogów (dolnośląskie)
według stanowiska
CONCEPT MUSIC ART - 2015-11-18 - Balice (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. Jakości zarządza procesem jakości poprzez nadzór na systemami, procedurami i instrukcjami.Szczegółowe obowiązki:-Opracowanie Programu Zarządzania Jakości (PZJ);-Weryfikacja laboratorium, materiałów i jakości dokumentacji (WWIORB, …);-Kontrole wykonywanych robot i wbudowywanych materiałów na budowie;-Nadzór nad procedurami niezgodności produktów i materiałów;-Pomoc przy sprawdzaniu jakości dokumentów i rysunków w projekcie wykonawczym.
Impresa Pizzarotti & C. S. p. a. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce - 2017-05-23 - Białystok (podlaskie)
przyjmowanie zamówień od klientów; rejestrowanie ich w systemie komputerowym Rekord; logistyczna obsługa zamówień: pilotowanie wykonania zamówień klientów, organizacja wysyłek, wystawianie faktur i innych dokumentów wysyłkowych, współpraca z klientem, korespondencja, tłumaczenie i prowadzenie korespondencji handlowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2017-10-31 - Zgierz (łódzkie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty.Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów.Przyjmowanie oraz obsługa gości firmy.Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej.Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu.Organizacja spotkań firmowych.Przygotowywanie pism w imieniu Wojewódzkiego Komendanta i jego zastępcy.Inne prace administracyjno-biurowe.
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna sprzedaż wyrobów medycznych lub produktów ubezpieczeniowych.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych
VIBA-MED Internetowa Hurtownia Medyczna Witold Bargielski - 2016-06-02 - Lublin (lubelskie)
obsługa maszyn do produkcji lodów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych; rejestrowanie zmian w systemie kadorwym; przygotowywanie umów, zaświadczeń; sporzadznie raportów, zestawień czasu pracy; współpraca z firmą zewnętrzną przy rozliczniu płac; udział w procesie rekrutacji; wsparcie menagera HR; przygotowywanie planu szkoleń; tworzenie ocen pracowniczych
VALUEPACK EUROPE SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Szprotawa (lubuskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalneSpotkanie z pracodawcą w dniu 26.04.2018 godz.10.00, sala 18
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2017-09-04 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkow, doświadczenie bez znaczeniazakres obowiązków: nauczanie przedmiotów wymienionych w szkole podstawowej: nauczyciel Edukacja dla bezpieczeństwa ( 1/18), nauczyciel WOS ( 2/18), nauczyciel doradztwo zawodowe 20 godzin rocznie
Szkoła Podstawowa w Kuklinowie - 2018-08-21 - Kuklinów (wielkopolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z DBANIEM O WIZERUNEK FIRMY; POZYSKIWANIE KLIENTÓW
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Skierniewice (łódzkie)
kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej wniosków o gwarancje i zabezpieczenia wadialne.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2018-03-07 - Zawoja (małopolskie)
Załadunek i przewożenie materiałów budowlanych na budowy, pensja podstawowa + premia
Zakład Instalacji Sanitarnych i Budownictwa Ogólnego sp z o.o - 2018-09-25 - Myślenice (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie wszelkich spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w dużym zakładzie produkcyjnym z branży budowlanej (szkolenia pracowników, rejestr wypadków, prowadzenie kontroli warunków pracy, udział w spotkaniach służb tj.: Sanepid, PIP, Straż Pożarna itp., przydział odzieży roboczej pracownikom etc.) Praca w wymiarze 1/2 etatu.
Comfort S.A. - 2016-02-16 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
PROCESOWANIE TRANSAKCJI PŁATNICZYCH, FAKTUR I ZOBOWIĄŻAŃ FINANSOWYCH, TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW ANALIZ I NADZÓR NAD PRZEPŁYWEM KAPITAŁU, PODEJMOWANIE STOSOWNYCH KROKÓW W PRZYPADKU WYKRYCIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI AUDYTU, UDZIAŁ W PROJEKTACH I PRZYGOTOWYWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE FINANSOWYM
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
-korygowanie, zatwierdzanie i rozliczanie zleceń produkcyjnych zgodnie ze zużyciem-bieżąca ewidencja obrotów magazynowych - wystawianie dokumentów magazynowych-kontrola zgodności zużycia surowców z normami akcyzowymi-ewidencja towarów zwróconych przez klientów-weryfikacja wystawionych przez dział handlowy faktur korygujących - obroty magazynowe-przygotowywanie zestawienia kosztów wyrobów poddanych ponownemu przerobowi-ewidencja wpływających dokumentów zakupowych w systemie komputerowym-obsługa klientów odbierających towar
IZOHAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Pomieczyno (pomorskie)