SPAWACZ / PRZEPALACZ Mielec oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "SDS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPAWACZ / PRZEPALACZ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca przy przerobie złomu (cięcie/przepalanie/segregacja)
Data publikacji: 2021-04-01
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "SDS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Traugutta 12, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca przy przerobie złomu (cięcie/przepalanie/segregacja)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPAWACZ / PRZEPALACZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali spawacze i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane posiadanie aktualnych uprawnień spawacza/przepalacza (cięcie złomu, spawanie gazowe).Mile widziane doświadczenie przy pracach związanych z przerobem złomu; dyspozycyjność; uczciwość. Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem (wymóg niekonieczny).
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "SDS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
danePracodawcy_nip: 8171975304
danePracodawcy_regon: 180004366
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Traugutta 12, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: sds (at) sdsmielec.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: mielecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1811
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mielec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974618
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|721290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali spawacze i pokrewni
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21f8e488bb893b420592c62f405c6e18
Podobne oferty pracy
-
ANDRZEJ PAKOSZ FIRMA "DOMAL" - 2020-01-16 - Białystok (podlaskie)
Pomoc pracownikom Wydziału Komunikacji w wykonywaniu zadań zgodnie z kompetencjami, m.in.:- układanie teczek akt spraw w archiwum Wydziału, - sprawdzanie akt pod względem kompletności zawartej w nich dokumentacji,-sporządzanie projektów pism,-wykonywanie innych prac kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Mielec (podkarpackie)
praca na stanowisku sprzedawcy
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Mołdrzyk Grażyna - 2018-12-12 - Pawłowice (śląskie)
Planowany ramowy zakres czynności opiekuna medycznego obejmuje realizację usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych o dziennym domu pomocy, w tym w szczególności: 1. wykonywanie czynności higienicznych,2. realizowanie opieki pielęgnacyjnej dla klientów w ramach kompetencji opiekuna medycznego (w szczególności zaleconej przez lekarza),3. wspieranie procesu leczenia w zakresie dla usług opiekuńczych specjalistycznych w systemie pomocy społecznej,4. rozpoznawanie potrzeb biopsychospołecznych klientów oraz ich możliwości funkcjonowania,5. tworzenie indywidualnego programu opiekuńczego klienta obejmującego pomoc w czynnościach dnia codziennego, mobilizowanie i podtrzymywanie aktywności oraz zapewnienie bezpieczeństwa i wsparcia emocjonalnego oraz uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,6. pomoc i wsparcie opiekuńcze, realizowane poprzez dobranie odpowiednich metod, technik i narzędzi zapewniających kompleksową opiekę dostosowaną do potrzeb i możliwości osoby starszej będącej klientem,7. wykonywanie czynności w ramach procesu opiekuńczego realizowanego we współpracy z innymi specjalistami w Dziennym Domu Pomocy z wykorzystaniem zasobów środowiska lokalnego i rodzinnego,8. towarzyszenie i wsparcie klienta w ich codziennych czynnościach i wypoczynku,9. prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji sług.Wymagane dokumenty:1. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje w zawodzie opiekun medyczny,2. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie :https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,2. list motywacyjny - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,4. kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),5. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej,6. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończnie szkolenia z zakresu realizowanej usługi opiekuńczej w wymiarze minimum 80 godzin,7. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych (np. zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego).Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn. : Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Termin i miejsce składania oferty: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-37/19" do dnia 31.05.2019 r.w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu : https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu : https://mcus.pl/praca.htmlhttps://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Równoważny system czasu pracy. Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71-376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradca obywatelski w punktach poradniczych prowadzonych na terenie całej Polski na podstawie ustawy z dnia 05.08.2015r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, niodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej.Wymagane wykształcenie wyższe, ukończone z oceną pozytywną szkolenie z zakresu świadczenia poradnictwa obywatelskiego (wskazani przez Min.Sprawiedliwości organizatorzy szkoleń:https:/ /jednakowo-inni.pl oraz http: / /zbpo.org.pl) lub gotowość jego odbycia w terminie do końca października 2019r. - szkolenie wymagane ustawowo.Mile widziane doświadczenie w zakresie poradnictwa obywatelskiego.Niekaralność.Praca w budynkach samorządów lokalnych, od poniedziałku do piątku w wymiarze 4 godziny dziennie.Wynagrodzenie 4.000-4.200 zł. brutto. Istnieje możliwość zatrudnienia w wybrane dni tygodnia, także w większym wymiarze (wynagrodzenie 50zł/godz.). Formy zatrudnienia:własna działalność gospodarcza - na podstawie FV lub umowa zlecenia.CV wraz z kopią zaświadczenia o ukończonym kursie na doradcę obywatelskiego należy kierować na adres: pomoc-prawna (at) sc.org.plTel.kontaktowe: 692 115 724 lub 18 441 19 94 (w godz. 8.00-16.00)
Stowarzyszenie "SURSUM CORDA" Nowy Sącz - 2019-08-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca na produkcji I zmiany 6.00-14.00 pn-ptwynagrodzenie od 2500 do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
HALEX Sp. z o.o., Sp.K. - 2018-10-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
CZYNNOSCI ZWIĄZANE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU GEODETY;WYMAGANIA:PREFEROWANA WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW FACHOWYCH I OGÓLNOWOJSKOWYCH NIEZBĘDNYCH DO WYKONYWANIA OBOWIĄZKÓW, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW EWMAPA, EWOPIS, SESUT, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
Dom Pomocy Społecznej im. Św. Franciszka Salezego - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z firmami, przygotowanie informacji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych bloków, odśnieżanie , grabienie liści
ANDRZEJ MYŚLIWIEC DANHEN 2 - 2017-11-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie potraw, utrzymywanie porządku na sali, zmywamnie, obsługa klientów restauracji.
PIZZERIA "CASAMIA" KAMILA OTTO - 2018-06-28 - Antoniów (śląskie)
-
DERKSEN POLSKA Sp. z o. o. - 2017-11-28 - Świętochłowice (śląskie)
przyjmowanie rezerwacji, korespondencja mailowa, współpraca z innymi działami, meldowanie gości.Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość jęz. angielskiego, niemieckiego, mile widziane doświadczenie zawodowe. Wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie.
Hotel Mikołajki sp. z o.o. - 2016-09-08 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
współpraca z chińskimi kontrahentami, obsługa klientów, import towarów m.im. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa krosien (pasmanteryjnych).
TEX LINE Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Odbijanie i odcinanie układów wlewowych i zalewek od odlewów.
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Transport materiałów sypkich na terenie Unii Europejskiej. Praca w systemie 2/2.
Opler - Trans Piotr Opler - 2017-04-05 - Chróścina (opolskie)
transport detali wewnątrz wydziału
Agencja Pracy Tymczasowej EXIWORK sp. z o.o. - 2017-05-11 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie robót remontowo-budowlanych
kontakt przez PUP - 2020-10-13 - Oleszyce (podkarpackie)
Sprzątanie biur Centrum Kultury, prace porzątkowe
Centrum Kultury i Inicjatyw Obywatelskich - 2019-10-14 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
Rozwożenie towaru na terenie kraju.
Przedsiębiorstwo Handlowe "ANDREMAS" Andrii Masnyi - 2016-07-13 - Borzęcin (dolnośląskie)
Foliowanie produktu i załadunek.
NIKOL-TECH Sp. z o.o., Sp. K. - 2018-09-21 - Mysłowice (śląskie)
współpraca z nauczycielami w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom.Utrzymywanie czystości w przedszkolu,codzienne odkurzanie,mycie podłóg,wynoszenie śmieci,utrzymywanie w czystości łazienek i kuchni,obsługa posiłków,nakrycie stołu,sprzątanie,zmywanie.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Wierzchowisko (śląskie)
w/g stanowiska
ŻABKA KAMIL LEWANDOWSKI - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Litwinki (warmińsko-mazurskie)
Kierownik Sekcji - Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.Zakres głównych obowiązków w szczególności:* kierowanie sekcją zapewniające pełnią realizację zadań* planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości* organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości* nadzorowanie i opracowywanie - realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów - prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska - prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu - działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi - wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów - organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów - organizowani (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorówrealizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
osuszanie drewna
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Brenna (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wyszków (mazowieckie)
Obróbka elementów konstrukcji stalowych,znajomość rysunku technicznego. Wymagane doświadczenie zawodowe.
INTOP Sp. z o.o. - 2018-12-27 - Rychtal (wielkopolskie)