SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH Międzyrzecz oferta pracy LINKPLAST Agata Kozik
Stanowisko: SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sortowacz surowców wtórnych
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: LINKPLAST Agata Kozik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zakaszewskiego 2, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sortowacz surowców wtórnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Nazwa stanowiska: SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sortowacz surowców wtórnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: LINKPLAST Agata Kozik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Zakaszewskiego 2, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Zakaszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sortowacz surowców wtórnych
Data dodania oferty pracy: 08.09.2016
Oferta pracy ważna do: 07.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sortowanie tworzyw sztucznych na frakcje (PET, PP, PE), sortowanie makulatury na frakcje, sortowanie szkła na kolory, utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Praca w godz. 7-15.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Nowe Miszewo (mazowieckie)
Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Wymagania: wykształcenie wyższe z dziedziny metalurgii (obróbka plastyczna i termiczna metali), biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego; staż min. 5 lat w zawodzie.
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2017-01-25 - Racibórz (śląskie)
Sortowanie jaj i pakowanie ich zgodnie z zamówieniami. Obsługa maszyn sortujących.
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH SUFLIDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-09 - Teresin (łódzkie)
pomoc w przygotowaniu dań typu fast-food,obsługa klienta,sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Chrzanów (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba na wskazanym stanowisku nadzorować będzie przygotowywanie materiałów zgłoszonych robót geodezyjno kartograficznych, uzupełnianie zasobu w oparciu o przyjmowane roboty geodezyjno kartograficzne, prowadzenie komputerowego systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym w zakresie rejestracji zleceń, zgłoszeń robót geodezyjnych oraz przyjmowanych i wydawanych materiałów geodezyjno kartograficznych.Nadzór nad wykonywaniem reprodukcji dla potrzeb obsługi zgłoszeń oraz sprzedaży map i innych materiałów z państwowego zasobu geodezyjno kartograficznego. Wykonywanie prac związanych z porządkowaniem i modernizacją zasobu.Ważniejsze zadania: rozgraniczanie nieruchomości, w tym: upoważnianie geodety uprawnionego do przeprowadzenia czynności ustalania przebiegu granic oraz sporządzenia odpowiedniej dokumentacji oraz wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości lub przekazanie sprawy o rozgraniczenie nieruchomości do sądu powszechnego; tworzenie, prowadzenie i aktualizacja powiatowych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK): ewidencji gruntów i budynków (EGiB), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skali 1: 500 (BDOT500), szczegółowych osnów geodezyjnych (BDSOG), udostępnianie materiałów oraz danych z baz danych PZGiK: EGiB, GESUT, BDOT500, BDSOG, w tym związanych z obsługą zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz za pośrednictwem portalu internetowego systemu PZGiK; prowadzenie: rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych, rejestru wniosków o udostępnienie materiałów zasobu, ewidencji materiałów zasobu, w tym tworzenia metadanych dotyczących materiałów; wydawanie licencji określających możliwości wykorzystywania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ustalanie i pobieranie opłat za udostępnione materiały oraz inne dane państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie decyzji administracyjnych w przypadku wystąpienia sporu co do zakresu udostępnionych materiałów lub wysokości ustalonej opłaty, weryfikacja zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego pod względem zgodności ich sporządzenia z przepisami prawa oraz kompletności przekazanej dokumentacji; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego, uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych, co do ich zgodności z danymi zawartymi w powiatowych bazach danych lub z dokumentacją przekazaną przez wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie przyjęcia zbiorów danych i innych materiałów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, przechowywanie, materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska poprzez prowadzenie ewidencji materiałów zasobu w systemie informatycznym oraz przetwarzanie materiałów nieelektronicznych do postaci elektronicznej; przeprowadzanie oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupka w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową, wyłączanie z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego materiałów, które utraciły przydatność użytkową i przekazywanie ich do archiwum urzędu; przeprowadzanie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych oraz modernizacji ewidencji gruntów i budynków; inwentaryzacja geodezyjnych osnów szczegółowych, zatwierdzanie projektów osnów szczegółowych; wymiana danych pomiędzy centralnym, wojewódzkim i powiatowym zasobem geodezyjnym i kartograficznym, w tym przekazywanie danych do państwowego rejestru granic oraz tworzonego zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach; udostępnianie danych zawartych w prowadzonych rejestrach i ewidencjach na podstawie ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz prowadzonych na wniosek dotyczących samodzielnych lokali, realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; prowadzenie postępowań administracyjnych: podziałów nieruchomości, połączenia i podziału nieruchomości, scalania i podziału nieruchomości, ustalanie numerów porządkowych (adresów) budynków, prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (EMUiA) w systemie informatycznym; organizacja narad koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia podziemnego z udziałem przedstawicieli podmiotów władających sieciami uzbrojenia terenu.IV. Warunki pracy na stanowisku: zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; obciążenie psychiczne związane z wykonywaniem zadań; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 4400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)
Sortowanie odpadów komunalnych na taśmie produkcyjnej z podziałem na poszczególne frakcje, identyikowanie oraz eliminowanie ze strumieni odpadów materiałów tarasujących, umieszczenie wysortowanych opadów w wyznaczonym lub pojemnikach do jego przeznaczonych do magazynowania lub transportu, dbanie o porządek na stanowisku pracy, hali sortowniczej oraz na terenie całego zakładu
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW OLSZOWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-04 - Olszowa (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć manualnych oraz treningów umiejętności społecznych zgodnie z harmonogramem, dbanie o higienę osobistą i wygląd zewnętrzny uczestników, dbanie o kształtowanie prawidłowych nawyków takich jak zaradność i samodzielność w zakresie podstawowej samoobsługi, sprawowanie bezpośredniej opieki nad uczestnikiem w czasie prowadzenia zajęć indywidualnych bądź w grupie.
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY "PROMYCZEK" - 2019-04-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca w kabinie sortowniczej odpadów komunalnych, sortowanie odpadów w celu odzysku surowców wtórnych
Zakład Gospodarki Odpadami Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-04-13 - Jarocin (wielkopolskie)
Przewożenie zestawów 24 tonowych. Trasa Niemcy- Polska (wyjazdy tygodniowe)
ECOTEX-POLAND BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Żagań (lubuskie)
sortowanie makulatury
Firma Produkcyjno-Handlowa "JML" - 2016-10-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego EKOBUD Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
sortowanie jaj
Ferma Drobiu Józef Kaczała - 2016-07-19 - Sokołowice (dolnośląskie)
Montaż mebli na wymiar u klienta na terenie Bielska-Białej: kuchenie i szafy wnękowe.Praca w ramach umowy o prace na okres próbny 3 m-cy, od pn. do pt. w godz.: 8.00-16.00.
P.W.PROFIL LESŁAW DUTKA - 2018-08-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
sortowanie surowców wtórnych, wyodrębnienie rodzajów odpadów
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie bieżącego monitoringu postępów realizacji projektu zgodnie z założonymi wskaźnikami realizacji celu i wskaźnikami finansowymi oraz harmonogramem;bieżące zarządzanie budżetem projektu;negocjowanie cen i warunków dostaw oraz kupowanie produktów lub usług koniecznych do realizacji projektu;prowadzenie dokumentacji projektowej oraz raportowanie postępów w realizacji projektu na potrzeby przełożonych;zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.Praca na terenie Rzeszowa i Polski
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu
Szkoła Podstawowa w Hucisku - 2018-03-07 - Hucisko (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie poczty wychodzącej, archiwizowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do wysyłki, sprawdzanie poprawności sporządzonych pism, prowadzenie dzienników korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Oświęcim (małopolskie)
wyrabianie wyrobów ze szkła, sporządzanie wyrobów szklarskich, topienie masy szklanejPraca w ramach umowy zlecenia w godz 6-22 (godziny pracy ustalane zgodnie z zapotrzebowaniem pracodawcy użytkownika).
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Opiekun ekspozycji- oferta realizowana ze środków ( Algorytm) Wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
-kierowanie saochodu ciężarowego, obługa zamiatarki chodnikowej i ulicznej oraz innych pojazdów specjalnych;-prowadzenie dokumentacji jazdy;-dbanie o dobry stan techniczny i sanitarny pojazdu w tym dokonywanie lub zglaszanie niezbędnych do wykonania napraw, kontrola stanu płynów takich jak olej silnikowy czy płyn chłodniczy;-przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych pojazdów;-niezwłoczne zgłaszaie przełożnemu wszelkich awarii oraz nieprawidłowości;-współpraca z pracownikami Działu Usług Komunalnych;-wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących dzialalności zakładu.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2019-06-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
przewóz materiałów sypkich na terenie Polski, wyjazdy tygodniowe, weekendy wolne
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Emilia (łódzkie)
Wykonywanie masaży ciała, zabiegi na twarz i ciało, obsługa strefy sauny i łaźni, obsługa recepcji SPA, rozmowa z klientem zagranicznym.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kraków (małopolskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ BIURA POWIATOWEGO I OBOWIĄZUJĄCYMI REGULAMINAMI W ARIMR. ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACA I ZADANIAMI POSZCZEGÓLNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH BP - PRZYJMOWANIE, WYSYŁANIE, ROZDYSPONOWANIE KORESPONDENCJI WPŁYWAJĄCEJ I WYPŁYWAJĄCEJ ORAZ REJESTRACJA JEJ W SYSTEMIE, POMOC PRZY ARCHIWIZOWANIU DOKUMENTÓW. ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWAMI ZWIĄZANYMI Z SYSTEMEM IDENTYFIKACJI I REJESTRACJI ZWIERZĄT. PRZYJMOWANIE OD BENEFICJENTÓW I WYDAWANIE DRUKÓW ZGŁOSZEŃ DOTYCZĄCYCH ZWIERZĄT PODLEGAJĄCYCH REJESTRACJI. PRACA PRZY OBSŁUDZE WNIOSKÓW PROW, WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU ZSZIK. PRZYGOTOWANIE ZESTAWIEŃ I PREZENTACJI O PROGRAMIE WORD, EXCEL, POWER POINT
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Polska Cerekiew (opolskie)
Nawieszanie, sortowanie, obsluga klienta. Umowa o pracę na czas okeślony poprzedzona, 3 miesięcznym okresem próbnym. Równoważny system czasu pracy: 9:00-17:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Oferta dostępna w sali B
MARGO MAŁGORZATA ZIELIŃSKA - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
sortowanie folii przemysłowych - surowce wtórne
e-group s.c - 2017-11-01 - Szprotawa (lubuskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku. 1. prowadzenie pełnej rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. naliczanie wynagrodzeń i prowadzenia rozliczeń z ZUS , US, przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,3. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,4. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,5. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,6. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny, 2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, 3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem.Miejsce i termin składania dokumentów: do 23 maja 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-05-09 - Krynica Morska (pomorskie)
-Zapoznanie się z jadłospisem lokalu ze sposobem przygotowania sali i bufertu przed motwarciem zakładu;-Obsługa klienta-umiejętność podawania potraw-Etyka zawodu;-Przygotowywanie drinków, różnego rodzaju kaw i koktajli;-Zapoznanie się z przyjmowaniem zamówień i ich realizacja i przyjmowanie należności;-Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Obsługiwanie i konserwacja narzędzi, maszyn i urządzeń wykorzystywanych podczas spawania, przestrzeganie technologii procesów i doboru parametrów spawania w zależności od rodzaju konstrukcji, przygotowanie powierzchni do spawania przez czyszczenie i ukosowanie krawędzi, spawanie, sprawdzanie jakości wykonywanych prac spawalniczych na podstawie wyglądu zewnętrznego oraz na podstawie pomiarów za pomocą przyrządów i narzedzi do kontroli złącz spawnych, stosowanie odpowiednich metod spawania. Wykonywanie operacji przecinania metali z wykorzystaniem łuku elektrycznego. Montaż elementów spawanych w gotowe konstrukcje zgodnie z projektem
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w przygotowaniu danych niezbędnych do sporządzenia wniosku o płatność w ramach projektów, gromadzenie i monitoring danych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, redagowanie pism urzędowych;
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
praca w dynamicznie rozwijąjącej się firmie, praca na stanowisku mięsno/wędliniarskim, obsługa Klienta zgodnie z wyznaczonymi standardami.
Express Sp. z o. o. - 2018-04-26 - Gdańsk (pomorskie)