SHIFT LEAD (KIEROWNIK ZMIANY) Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SHIFT LEAD (KIEROWNIK ZMIANY)
Wynagrodzenie: od 8聽223,16 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Opracowywanie i dostarczanie tre艣ci technicznych i procesowych na spotkania zespo艂u, zarz膮dzanie kadr膮 pracownik贸w odpowiedzialnych za wsparcie techniczne klient贸w, przeprowadzanie szkole艅 pracownik贸w, okre艣lanie cel贸w, przygotowywanie i wdra偶anie projekt贸w maj膮cych na celu usprawnienie i udoskonalenie 艣wiadczenia pomocy technicznej klientom, zwi臋kszenie poziomu efektywnego funkcjonowania firmy oraz wzrostu jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug w zakresie pomocy technicznej, kontrola jako艣ci pracy pracownik贸w, przygotowywanie raport贸w, ranking贸w, statystyk dla danych projekt贸w, odpowiedzialno艣膰 za wdro偶enie i przestrzeganie proces贸w polityki personalnej.- Zarz膮dzanie pracownikami niepolskoj臋zycznymi oraz kontakt z klientem zagranicznym, dlatego wymagana jest znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu zaawansowanym. Praca zmianowa - r贸wnie偶 w porze nocnej.- Praca na trzy zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + niedziele. Praca w niedziele (zagraniczni odbiorcy us艂ug, w szczeg贸lno艣ci z terytorium USA i regionu EMEA).
Data publikacji: 2021-06-02
Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Opracowywanie i dostarczanie tre艣ci technicznych i procesowych na spotkania zespo艂u, zarz膮dzanie kadr膮 pracownik贸w odpowiedzialnych za wsparcie techniczne klient贸w, przeprowadzanie szkole艅 pracownik贸w, okre艣lanie cel贸w, przygotowywanie i wdra偶anie projekt贸w maj膮cych na celu usprawnienie i udoskonalenie 艣wiadczenia pomocy technicznej klientom, zwi臋kszenie poziomu efektywnego funkcjonowania firmy oraz wzrostu jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug w zakresie pomocy technicznej, kontrola jako艣ci pracy pracownik贸w, przygotowywanie raport贸w, ranking贸w, statystyk dla danych projekt贸w, odpowiedzialno艣膰 za wdro偶enie i przestrzeganie proces贸w polityki personalnej.- Zarz膮dzanie pracownikami niepolskoj臋zycznymi oraz kontakt z klientem zagranicznym, dlatego wymagana jest znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu zaawansowanym. Praca zmianowa - r贸wnie偶 w porze nocnej.- Praca na trzy zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + niedziele. Praca w niedziele (zagraniczni odbiorcy us艂ug, w szczeg贸lno艣ci z terytorium USA i regionu EMEA).
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 8聽223,16 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 8223,16 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SHIFT LEAD (KIEROWNIK ZMIANY)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d:
kierownik centrum obs艂ugi telefonicznej (kierownik call center)
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 8聽223,16 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.07.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min 3 lata na jakimkolwiek stanowisku pracy, w tym: min 1 rok do艣wiadczenia w pracy w call center oraz min. 1 rok do艣wiadczenia w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym (preferowane do艣wiadczenie w pracy w ameryka艅skim przedsi臋biorstwie). Wymagane uko艅czenie kursu / szkolenia z zakresu zarz膮dzania lud藕mi / przyw贸dztwa. Wymagane umiej臋tno艣ci: umiej臋tno艣ci zarz膮dzania lud藕mi, zdolno艣ci interpersonalne i przyw贸dcze, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia i rozwi膮zywania problem贸w, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, znajomo艣膰 technologii komunikacyjnych (Internet, TV, Telefon), bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja i dba艂o艣膰 o szczeg贸艂y, elastyczno艣膰.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5211073688
danePracodawcy_regon: 011585160
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Po艣piecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Ulica pracodawcy: Po艣piecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
DZIA艁ALNO艢膯 W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ. SPRZEDA呕 DETALICZNA SPRZ臉TU TELEKOMUNIKACYJNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH.
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|143905
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
kierownik centrum obs艂ugi telefonicznej (kierownik call center)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.06.2021
Data dodania oferty pracy: 02.06.2021
Oferta pracy wa偶na do: 23.06.2021
Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.06.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?feceda31208d83e8e10fb1f1f845337e