SHIFT LEAD (KIEROWNIK ZMIANY) Katowice oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SHIFT LEAD (KIEROWNIK ZMIANY)

Wynagrodzenie: od 8聽223,16 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: - Opracowywanie i dostarczanie tre艣ci technicznych i procesowych na spotkania zespo艂u, zarz膮dzanie kadr膮 pracownik贸w odpowiedzialnych za wsparcie techniczne klient贸w, przeprowadzanie szkole艅 pracownik贸w, okre艣lanie cel贸w, przygotowywanie i wdra偶anie projekt贸w maj膮cych na celu usprawnienie i udoskonalenie 艣wiadczenia pomocy technicznej klientom, zwi臋kszenie poziomu efektywnego funkcjonowania firmy oraz wzrostu jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug w zakresie pomocy technicznej, kontrola jako艣ci pracy pracownik贸w, przygotowywanie raport贸w, ranking贸w, statystyk dla danych projekt贸w, odpowiedzialno艣膰 za wdro偶enie i przestrzeganie proces贸w polityki personalnej.- Zarz膮dzanie pracownikami niepolskoj臋zycznymi oraz kontakt z klientem zagranicznym, dlatego wymagana jest znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu zaawansowanym. Praca zmianowa - r贸wnie偶 w porze nocnej.- Praca na trzy zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + niedziele. Praca w niedziele (zagraniczni odbiorcy us艂ug, w szczeg贸lno艣ci z terytorium USA i regionu EMEA).

Data publikacji: 2021-06-02

Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
- Opracowywanie i dostarczanie tre艣ci technicznych i procesowych na spotkania zespo艂u, zarz膮dzanie kadr膮 pracownik贸w odpowiedzialnych za wsparcie techniczne klient贸w, przeprowadzanie szkole艅 pracownik贸w, okre艣lanie cel贸w, przygotowywanie i wdra偶anie projekt贸w maj膮cych na celu usprawnienie i udoskonalenie 艣wiadczenia pomocy technicznej klientom, zwi臋kszenie poziomu efektywnego funkcjonowania firmy oraz wzrostu jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug w zakresie pomocy technicznej, kontrola jako艣ci pracy pracownik贸w, przygotowywanie raport贸w, ranking贸w, statystyk dla danych projekt贸w, odpowiedzialno艣膰 za wdro偶enie i przestrzeganie proces贸w polityki personalnej.- Zarz膮dzanie pracownikami niepolskoj臋zycznymi oraz kontakt z klientem zagranicznym, dlatego wymagana jest znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu zaawansowanym. Praca zmianowa - r贸wnie偶 w porze nocnej.- Praca na trzy zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + niedziele. Praca w niedziele (zagraniczni odbiorcy us艂ug, w szczeg贸lno艣ci z terytorium USA i regionu EMEA).

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: trzy zmiany

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 8聽223,16 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 8223,16 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: SHIFT LEAD (KIEROWNIK ZMIANY)

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Czy jest to praca sta艂a?: 1

Zaw贸d:
kierownik centrum obs艂ugi telefonicznej (kierownik call center)

Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 8聽223,16 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 01.07.2021

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min 3 lata na jakimkolwiek stanowisku pracy, w tym: min 1 rok do艣wiadczenia w pracy w call center oraz min. 1 rok do艣wiadczenia w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym (preferowane do艣wiadczenie w pracy w ameryka艅skim przedsi臋biorstwie). Wymagane uko艅czenie kursu / szkolenia z zakresu zarz膮dzania lud藕mi / przyw贸dztwa. Wymagane umiej臋tno艣ci: umiej臋tno艣ci zarz膮dzania lud藕mi, zdolno艣ci interpersonalne i przyw贸dcze, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia i rozwi膮zywania problem贸w, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, znajomo艣膰 technologii komunikacyjnych (Internet, TV, Telefon), bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja i dba艂o艣膰 o szczeg贸艂y, elastyczno艣膰.

Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 5211073688

danePracodawcy_regon: 011585160

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Po艣piecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Katowice

danePracodawcy_kodPowiatu: 2469

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474

Ulica pracodawcy: Po艣piecha

Numer budynku pracodawcy: 14

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
DZIA艁ALNO艢膯 W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ. SPRZEDA呕 DETALICZNA SPRZ臉TU TELEKOMUNIKACYJNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH.

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|143905

Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
kierownik centrum obs艂ugi telefonicznej (kierownik call center)

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.06.2021

Data dodania oferty pracy: 02.06.2021

Oferta pracy wa偶na do: 23.06.2021

Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.06.2021

Data przyj臋cia oferty pracy: 02.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?feceda31208d83e8e10fb1f1f845337e

Podobne oferty pracy


Wybierz powiat

Wybierz wojew贸dztwo

    ##blok_wojewodztwo##

Wybierz kraj

    ##blok_kraj##