SEKRETARZ SĄDOWY - STAŻYSTA Biskupiec oferta pracy Sąd Rejonowy w Biskupcu
Stanowisko: SEKRETARZ SĄDOWY - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1. Protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach. 2. Sporządzanie wezwań, zawiadomień i wakand.3. Przygotowywanie pism na zarządzenie sędziego, kierownika sektetariatu wydziału.4. Wysyłanie i podłączanie korespondencji do akt.5. Przygotowywanie akt sądowych i innej dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego.6. Ewidencja pism, wniosków w programach komputerowych.7. Wykonywanie innych czynności przewidzianych w Regulaminie urzędowania sądw powszechnych i w przepisach szczególnych.
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Biskupcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sądowa 4, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach. 2. Sporządzanie wezwań, zawiadomień i wakand.3. Przygotowywanie pism na zarządzenie sędziego, kierownika sektetariatu wydziału.4. Wysyłanie i podłączanie korespondencji do akt.5. Przygotowywanie akt sądowych i innej dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego.6. Ewidencja pism, wniosków w programach komputerowych.7. Wykonywanie innych czynności przewidzianych w Regulaminie urzędowania sądw powszechnych i w przepisach szczególnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARZ SĄDOWY - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biskupiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarz sądowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Nieposzlakowana opinia,- Pełna zdolność do czynności prawnych,- Niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- Brak prowadzonych przeciwko kandydatowi postępowań o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe,- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,- Znajomość zagadnień z zakresu ustawy z dnia 27 lipca 2001r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych (tj. Dz.U. z 2018r.,poz.23 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 grudnia 2015r., Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz.U.z 2015r.,poz.2316 z późn.zm.),- Odpowiedzialność za podejmowane decyzje,- Kreatywność i asertywność, - Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej. Konkurs składa się z trzech etapów :I etap - selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu.II etap - praktyczny sprawdzian umiejętności.III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Biskupcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Sądowa 4, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.Podanie o zatrudnienie (list motywacyjny).2. Własnoręcznie podpisane CV zprzebiegiem nauki i pracy zawodowej.3. Oświadczenia kandydata : - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - o nieposzlakowanej opini,- o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- o nieprowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- o posiadaniu stanu zdrowia kandydata pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku. 4. Własnoręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016r.,poz.922).5. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe. Dokumenty należy złożyć w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Biskupiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biskupiec
Ulica pracodawcy: Sądowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Wymiar sprawiedliwości.
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarz sądowy
Data dodania oferty pracy: 28.03.2018
Oferta pracy ważna do: 12.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć językowych z dziećmi i młodzieżą
Szkoła Języków Obcych "ARKANA" Opatów - 2016-07-08 - Opatów (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie samochodu do serwisu, udzielanie informacji dot. naprawy samochodu dla klienta itp.
TOP AUTO Andrzej Arefiew - 2015-12-02 - Krupniki (podlaskie)
korespondencja bieżąca, prowadzenie zleconej dokumantacji szkoły,prowadzenie teczek osobowych nauczycieli, prowadzenie księgi uczniów i ewicencji,sporządzanie rapotrów, wykonywanie innych czynności poleconych przez dyrektora
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Prace i czynności typowe na stanowisku sekretarki, prowadzenie spraw związanych z obsługą zamówień publicznych: przygotowywanie ofert (bez wyceny), wprowadzanie dokumentów przetargowych do systemu informatycznego, archiwizowanie dokumentacji przetargowej, przekazywanie jej do innych działów firmy, kontakt z organizującymi przetargi do czasu rozstrzygnięcia postępowania. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski spółka jawna - 2017-06-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Biecz (małopolskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Żary (lubuskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejetności w zakresie:-zapoznanie się z asortymentem ,-nauka metkowania towaru,-nauka ekspozycji towaru ,-nauka obsługi terminala kart płatniczych,-nauka obsługi kasy fiskalnej ,-nauka obsługi klienta,-nauka sprawdzania towaru pod względem jakościowym i ilościowym.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Zgorzelec (dolnośląskie)
przyjmowanie klientów, udzielanie informacji, przyjmowanie i przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera i poczty elektronicznej
RUYI Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Łazy (mazowieckie)
Nauczanie języka angielskiego dzieci - Szkoła Podstawowa
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Główne zadania: - zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w prowadzeniu zajęć symulacyjnych na kierunku lekarskim; - nadzór nad maksymalnym wykorzystaniem potencjału sprzętu dostępnego w salach symulacji; - nadzór nad utrzymaniem prawidłowego obciążenia sal symulacji i pozostałych sal dydaktycznych oraz współpraca w tym zakresie z prowadzącymi zajęcia i władzami Wydziału Nauk Medycznych;- dokumentowanie realizowanych zajęć w salach Centrum Symulacji Medycznej (listy obecności, nagrania z zajęć, dokumentacja fotograficzna) oraz archiwizowanie zgromadzonych materiałów na potrzeby rozliczenia i kontroli projektu pt. Programrozwojowy Wydziału Nauk Medycznych UWM wOlsztynie; - przygotowanie adekwatnego do zaplanowanych zajęć sprzętu w salachsymulacyjnych; - pomoc w przygotowaniu zajęć opartych o scenariusze kliniczne (charakteryzacja pacjenta/fantoma); - pomoc w zakresie technicznej obsługi sprzętu komputerowego, audio-video orazsymulatorów; - uczestniczenie w zajęciach klinicznych z udziałem symulacji, ich monitorowanie oraz analiza prowadzenia scenariuszy i debriefingu; - udzielanie informacji zwrotnej prowadzącym zajęcia w Centrum Symulacji Medycznej; - doskonalenieprocesu dydaktycznego z wykorzystaniem symulacji medycznej; - tworzenie planów rozwojowych związanych z wykorzystaniem Centrum Symulacji Medycznej; - pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, w tym opisów przedmiotów zamówienia związanych z potrzebami Centrum Symulacji Medycznej; - prace w komisjach przetargowych i komisjach odbioru przedmiotów zamówienia;- udział w zaplanowanych szkoleniach.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2017-09-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- sprawdzenie poprawności produkcji z zamówieniem- kontrolowanie kompletności zleceń- wysyłanie zamówień
Questsport Ewa Włoszczowska - 2018-03-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Rawicz (wielkopolskie)
montaż instalacji wentylacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
inwentaryzator
kontakt przez OHP - 2017-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Przewóz rzeczy
Transport Krajowy i Międzynarodowy,,TIM - TRANS" - 2015-12-02 - Ożarów (świętokrzyskie)
pomoc przy obsłudze maszyn stolarskich
P.P.H.U. DRAWER - KAZIMIERZ ZAREMBA - 2017-06-23 - Turek (wielkopolskie)
Prowadzenie dzienników, ksiąg, rejestrów, archiwizacja, obsługa faksu, ksero, korespondencja/ nabór staż PO WER IV/
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Pabianice (łódzkie)
przyjmowanie interesantów, selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kwidzyn (pomorskie)
Montaż i realizacja programów telewizyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Sieradz (łódzkie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dęblin (lubelskie)
Prowadzenie sekretariatu, koordynowanie obiegu korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Ostrów Lubelski (lubelskie)
Obsługa zamówień i dostaw do klientów, opracowywanie zamówień, składanie i realizacja zakupów materiałów, kontrola wiarygodności dostawców, komunikacja z dostawcami, składanie zamówień, kontrola wysyłek i dostaw, kontrola obiegu dokumentów i opracowywanie raportów i sprawozdań, zaopatrzenie zakupów, stanów magazynowych, gromadzenie ofert i ich analiza, negocjowanie cen z dostawcami, wprowadzanie danych do systemu. Wykształcenie średnie zawodowe, biegła znajomość języka angielskiego, obsługa komputera, MS Office, kreatywność i inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, prawo jazdy kat. B.
MIO LIGHTING Magdalena Grzesiak - 2017-06-02 - Dobrzewino (pomorskie)
Przyjmowanie oraz nadawanie korespondencji firmowej łącznie z prowadzeniem ewidencji korespondencji. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji. Obsługa komputera oraz innych urządzęń biurowych, odbiór opoczty elektronicznej. Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów. Wprowadzanie danych do programu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Rumia (pomorskie)
Obsługa klientów za pomoca kasy fiskalnej - zapewniamy przeszkolenie.Wykładanie towarów na półki sklepowe.Utrzymywanie porządku i czystości na stanowisku pracy.Doradztwo i pomoc klientom podczas zakupów na sali sprzedaży.Praca w oparciu o umowe o prace na okres próbny.Praca w lokalizacji Wrocław, ul. Kleczkowska.Praca w systemie 12/24 (dzien pracujący/ dzień wolny).Sala G
Aligator Sp.z.o.o - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
bieżąca obsługa kancelarii adwokackiej
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Chrzanów (małopolskie)
prace biurowe, zajęcia animacyjne dla dzieci (zastępstwa)
MACIEJ MAJER DZIECIĘCE CENTRUM TAŃCA "MAJERY" - 2017-02-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zarządzanie korespondencją i dokumentacją medyczną, odbieranie wyników laboratoryjnych, diagnostycznych i uzupełnianie dok. medycznej
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kościan (wielkopolskie)
Przygotowywanie korenspondencji do wysyłki, obsługa faxu,ksera. Wykonywanie polecń prokuratorów. Obsługiwanie centrali telefonicznej. Proste prace administracyjne. Porządkowanie akt. Porządkowanie i segregowanie akt w archiwum.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zbrojeń - obsługa maszyn - wibrator pogrążalny ENAR, łata wibracyjna ENAR, klucze zbrojarskie.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Łódź (łódzkie)