SEKRETARZ POWIATOWEGO ZESPOŁU DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Kołobrzeg oferta pracy Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Stanowisko: SEKRETARZ POWIATOWEGO ZESPOŁU DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) nadzór nad trybem postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności poprzez kontrole wydawanych decyzji pod względem formalno-prawnym2) przygotowywanie projektów decyzji wydawanych w trybach niestandardowych,3) przygotowywanie projektów postanowień o niezachowaniu terminu oraz postanowień o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania orzeczenia,4)przygotowywanie zawiadomień o konieczności uzupełnienia dokumentacji medycznej oraz zawiadomień o posiedzeniu składu orzekającego, zawiadomień o pozostawieniu wniosku bez rozpoznania,5) sporządzanie projektów orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz orzeczeń o umorzeniu postępowania,6) sporządzanie wezwań do usunięcia braków formalnych we wniosku,7) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,9) udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących orzekania o niepełnosprawności oraz w zakresie ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych,10) obsługa programu EKSMOoN- Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Osób Niepełnosprawnych,11) obsługa programu FINN.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 07.07.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko "Sekretarza Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności".Więcej informacji nt. oferty pracy oraz wymagań na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) nadzór nad trybem postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności poprzez kontrole wydawanych decyzji pod względem formalno-prawnym2) przygotowywanie projektów decyzji wydawanych w trybach niestandardowych,3) przygotowywanie projektów postanowień o niezachowaniu terminu oraz postanowień o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania orzeczenia,4)przygotowywanie zawiadomień o konieczności uzupełnienia dokumentacji medycznej oraz zawiadomień o posiedzeniu składu orzekającego, zawiadomień o pozostawieniu wniosku bez rozpoznania,5) sporządzanie projektów orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz orzeczeń o umorzeniu postępowania,6) sporządzanie wezwań do usunięcia braków formalnych we wniosku,7) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,9) udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących orzekania o niepełnosprawności oraz w zakresie ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych,10) obsługa programu EKSMOoN- Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Osób Niepełnosprawnych,11) obsługa programu FINN.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 07.07.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko "Sekretarza Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności".Więcej informacji nt. oferty pracy oraz wymagań na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SEKRETARZ POWIATOWEGO ZESPOŁU DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: staż pracy 2 lata,obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 07.07.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności".Więcej informacji nt. oferty pracy oraz wymagań na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Plac Ratuszowy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: samorząd
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 27.06.2017
Oferta pracy ważna do: 07.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie sekretariatu, wystawianie faktur, drobne czynnosci ksiegowe
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Kraśnik (lubelskie)
- Instalacja i konfiguracja systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów kontroli dostępu i systemów telewizji przemysłowej (SSWIN,CCTV,SKD).- Wynagrodzenie: 2000-4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe. Wymagane doświadczenie w branży instalatorskiej. Wymagane uprawnienia - kwalifikowany pracownik zabezpieczeń technicznych. Wymagane umiejętnośći elektryczne, elektroniczne. Kontakt telefoniczny (605-998-212) (8:00-16:00) lub e-mail: b.bagazja (at) juwentus.pl
"OCHRONA JUWENTUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)
pracownik produkcji napoi chłodzących, pakowanie i składowanie napoi na palety
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Turów (śląskie)
Sprawna bieżąca obsługa interesantów szkoły oraz efektywne prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej) w dzienniku korespondencyjnym, przekazywanie dyrektorowi w celu zapoznania się i podział korespondencji zgodnie z poleceniem dyrektora, prowadzenie ewidencji pieczęci szkolnych, prowadzenie księgi uczniów (ruch uczniów), sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw, obsługa rekrutacji do klas pierwszych, prowadzenie dokumentacji związanej z olimpiadami i konkursami, przygotowanie dokumentacji do egzaminu maturalnego, sporządzanie, gromadzenie i aktualizacjia danych z zakresu SIO, OKE, itp., wykonywanie bieżących spraw kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, termonowe wykonywanie doraźnie zleconych przez dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowgo funkcjonowania szkoły, prowadzenie archiwum zakładowego.
I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Broniewskiego w Bolesławcu - 2018-07-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa transportu na własne potrzeby
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Felinów (łódzkie)
Wykonywanie prac administracyjno biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Hanna (lubelskie)
Spawanie elementów stalowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Kozubszczyzna (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
przygotowanie różnego rodzaju potraw, dań, gospodarka magazynowa, dbanie o sprzęt kuchenny, organizacja pracy
PHP "Jeans" Teresa i Jan Szablewscy S.J. - 2017-01-19 - Dymaczewo Nowe (wielkopolskie)
Malowanie konstrukcji stalowych.
FERMSTAL-BFM sp. z o.o. - 2017-07-13 - Niemodlin (opolskie)
Przyjmowanie korespondencji, wysyłka, inne prace biurowe
1. Brozowski Piotr 2."BROZOWSKI" Kancelaria Doradcy Podatkowego - 2017-02-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kadr (akta osobowe, rozliczanie wypłat), przygotowywanie faktur do księgowości i współpraca z biurem rachunkowym, prowadzenie rozliczeń poszczególnych budów, wykonywanie raportów miesięcznych, bieżąca obsługa biura (zaopatrzenie).
ADMAR SPÓŁKA CYWILNA ADRIAN CZYRNY, MARCIN KRAJEWSKI - 2016-05-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wałcz (zachodniopomorskie)
kierowanie busem do 3,5 t., załadunek i rozładunek przewożonych ładunków i towarów (zaopatrywanie sklepów spożywczo - przemysłowych)
PHU KASMAR - 2016-10-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wykształcenie średnie, wymagana znajomość języka niemieckiego, prawo jazdy kat. Bobsługa sekretariatu1 zmianawynagrodzenie: 2000 zł brutto (do negocjacji)
Biuro Rachunkowe Marcin Kowalewski - 2017-04-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
bieżąca obsługa sekretariatu kancelarii, przyjmowanie i sporządzanie korespondencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, sporzadzanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Piaski (lubelskie)
BIEŻĄCE PRWADZENIE SEKRETARIATU, WSPARCIE FIRMY W DZIAŁANIACH ZWIĄZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENĄ PRACY, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW ORAZ KORESPONDENCJI, SPORZĄDZANIE PISM ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM I NIEMIECKIM, ORGANIZACJA SPOTKAŃ, WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ SZKOLEŃ (KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH), WSPÓŁPRACA Z KONTRAHENTAMI FIRMY, WSPARCIE INNYCH DZIAŁÓW FIRMY, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PREFEROWANE KIERUNKI BHP LUB POKREWNE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, SPRAWNA OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH I KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZADZANIA I REDAGOWANIA PISM, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W WYKONYWNIU ZADAŃ, DOSKONAŁA ORGANIZACJA PRACY, PODZIELNOŚĆ UWAGI, DOBRA PAMIEĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, MIŁA APARYCJA, KOMUNIKATYWNOŚĆ I WYSOKA KULTURA OSOBISTA, DYSPOZYCYJNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE MIN. B1;MIEJSCE PRACY: MIERZYN;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-19 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
obsługa klientów w salonie fryzjerskim
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny EMJ Edyta Borowiec - 2017-10-31 - Starachowice (świętokrzyskie)
utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku oraz w otoczeniu, obsługa i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy, wykonywanie prostych prac naprawczych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gola Wąsoska (dolnośląskie)
- Opracowywanie dokumentów. Odbieranie telefonów. Obsługa komputera. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej (w tym e-mail). Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie. Obsługa programu MMedica (pracodawca zapewnia przeszkolenie w zakresie obsługi wymagane programu do archiwizacji świadczeń medycznych).- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane około 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-21:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe z zakresy administracji. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent.
HEALTHCARE LEKARZE I SPECJALIŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
..
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łowicz (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych, kontakt z klientem, obsługa telefoniczna oraz e-mail, prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Częstochowa (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Działoszyn (łódzkie)
Zakładanie i naprawa instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz cieplnych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Bieślin (wielkopolskie)
zabezpieczenie dostępności materiałów do produkcji
DSO Sp.z o.o. - 2017-03-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Świdnik (lubelskie)
Transport cegły z pieca na plac magazynowy, załadunek samochodów wyrobami gotowymi, transport wyrobów gotowych z sortowni na plac wyrobów gotowych.
kontakt przez OHP - 2018-07-27 - Panoszów (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wieluń (łódzkie)
obsługa maszyn:ubijarka do palet obsługa traku tasmowego
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Lututów (łódzkie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Żuromin (mazowieckie)