SEKRETARZ KANCELARII Iława oferta pracy Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Iławie Jacek Kołaczkowski
Stanowisko: SEKRETARZ KANCELARII
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca przy komputerze, obsługa interesanta, sporządzanie projektów, pism w toku postępowania egzekucyjnego, wysyłka i odbiór korespondecji, rejestracja i ewidencjonowanie wniosków i korespondencji wpływającej do kancelarii.
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Iławie Jacek Kołaczkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 4C/8A, 14-202 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca przy komputerze, obsługa interesanta, sporządzanie projektów, pism w toku postępowania egzekucyjnego, wysyłka i odbiór korespondecji, rejestracja i ewidencjonowanie wniosków i korespondencji wpływającej do kancelarii.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SEKRETARZ KANCELARII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 8A
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane umiejętności: praca pod presją czasu, umiejętność pracy zespołowej, obsługa komputera. Pożądane doświadczenie w branży administracyjno - biurowej. Kontakt osobisty lub e-mail: ilawa.kolaczkowski (at) komornik.pl
Nazwa pracodawcy:
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Iławie Jacek Kołaczkowski
danePracodawcy_nip: 5711650717
danePracodawcy_regon: 369147540
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Kopernika 4C/8A, 14-202 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Iława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964650
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 4C
danePracodawcy_nrLokalu: 8A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411003
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dcb6494dced641fcd16a7506b6ed5e6b
Podobne oferty pracy
wyksz. średnie, 2 lata doświadczenia, samodzielna obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie
Kuźnia Ostrów Wielkopolski Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, zamawianie częsci do samochodu, umawianie klientów do mechanika, dbanie o magazyn, fakturowanie
BUDO SERW Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu, praca na komputerze, przygotowanie dokumentów, rejestracja zgłoszeń.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Szprotawa (lubuskie)
prowadzenie głównego punktu kancelaryjnego, przyjmowanie i rozdzielanie prasy codziennej, przygotowywanie technicznie spotkań, dokonywanie zakupów na potzreby sekretariatu, gospodarowanie drukami i formularzami, udzielanie informacji interesantom itp.;
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
DINO POLSKA S.A. - 2017-04-11 - Bartniczka (kujawsko-pomorskie)
obsługa harwestera ( maszyny do cięcia drzewa).
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH Tomasz Sieniawski - 2017-07-03 - Dobroszów Wielki (lubuskie)
zabiegi sanitarno-weterynaryjne, pomoc lekarzowi w zapobieganiu i zwalczaniu chorób, kontrola stanu higienicznego i zdrowotnego zwierząt, przeprowadzanie podstawowych badań, analiz, szcepień, odrobaczeń, prowadzenie dokumentacji zabiegów i leczenia zwierząt
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzątanie klatek schodowych na terenie Wejherowa. Praca w godz. 06.00 - ok. 13.00.
PPHU Optima S.C. - 2016-02-03 - Wejherowo (pomorskie)
praca biurowa
KANCELARIA NOTARIALNA E.D.DROŻDŻ K.HYJEK-MARCHEL - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
MONTAZ ELEKTRONIKI SAMOCHODOWEJ, NAPRAWA USTEREK ELEKTRONIKI SAMOCHODOWEJ
LEDIKER - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji dziennej wyjazdów. Sporządzanie raportów i zestawień na zlecenie przełożonego. Prowadzenie stron internetowych firmy. obsługa urządzeń biurowych. Inne prace biurowe wg bieżących potrzeb. Archiwizacja dokumentacji. Opracowywanie druków, pism. Udzielanie wstępnych informacji. Przygotowywanie korespondencji.Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputeraStaż EFS POWER dla osób do 30 r.ż. lub EFS RPOWD dla osób od 30 r.ż.Rezerwy Ministra dla osób od 45 r.ż.; długotrwale bezrobotnych lub regionów wysokiego bezrobocia
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Strzelin (dolnośląskie)
Obowiązki związane z pracą sekretarza sądowego w wydziale orzeczniczym
SĄD REJONOWY KROSNO ODRZAŃSKIE - 2019-05-21 - Gubin (lubuskie)
Prace administracyjno-biurowe, wysyłanie korespondencji, kontakt z biurem rachunkowym, kontrolling finansowy, wystawianie faktur.
KPWW KANCELARIA PRAWNICZA PASIERBIAK, WASILEWSKI I WSPÓLNIKCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości sp. z o.o., sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, NBP, naliczanie wynagrodzeń oraz nadzór nad kadrami i płacami, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji PIT
"KANCELARIA K & W" SP. Z O. O. - 2020-05-12 - Olesno (opolskie)
sortowanie i drelowanie wiśni przed mrożeniem, praca w ruchu ciągłym, w godz. 6.00-14.00; 14.00-22.00; 22.00 - 6.00.
KAMPOL-FRUIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Milejów (lubelskie)
praca przy produkcji mebli i elementów meblowych
DREWPLAST P.U.H. KOCZOROWSKI MICHAŁ - 2018-04-30 - Janikowo (wielkopolskie)
- wykonywanie napraw bieżących w zakresie mechaniki w autobusach- wykonywanie obsług codziennych autobusów i usuwanie usterek- wymiana i naprawa uszkodzonych części i podzespołów- wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, okresowych i rejestracyjnych autobusów- kontrola stanu technicznego pojazdów, zespołów, podzespołów i układów w autobusach
MIEJSKIE ZAKŁADY AUTOBUSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyny czyszczącej, sprzątanie szatni, sanitariatów i hal.Praca w godzinach: 6.00 -14.00, 14.00 - 22.00.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Złotów (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- poznanie i praca na komputerze (obsługa programów: Płatnik, Rachmistrz, fakturujący),- dokonywanie księgowan na wymienionych programach.-
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Zgierz (łódzkie)
Praca na laserze zgodnie z planem programów do cięcia
kontakt przez OHP - 2018-10-10 - Andrychów (małopolskie)
Prace biurowe, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Banie Mazurskie (warmińsko-mazurskie)
Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i p. poż. Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego, zapoznanie zRegulaminem Pracy oraz specyfiką pracy u organizatora, prowadzenie obsługi sekretariatu Dyrektora PCPR, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki i łączenie rozmów wychodzących., obsługa służbowej poczty elektronicznej, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, otwieranie nadesłanych przesyłek i sprawdzanie czy nie jest mylnie skierowana lub czy wymienione w piśmie załączniki są do niego dołączone, wysyłanie korespondencji, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej, nauka radzenia sobie z tzw. trudnym klientem, zapoznanie się z instrukcją w sprawie organizacji i zakresie działania składnicy akt, pomoc w porządkowaniu i archiwizowaniu dokumentacji, pomoc w gospodarowaniu materiałami biurowymi oraz zaopatrywaniu w wyposażenia, artykuły biurowe, pomoc w organizowaniu transportu na bieżącą obsługę PCPR, przygotowywanie i obsługa zebrań i spotkań, pilnowanie umówionych terminów spotkań, drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów, wykonywanie prac administracyjno biurowych, sporządzanie i redagowanie pism pod nadzorem opiekuna, wystawianie delegacji służbowych, prowadzenie rejestru delegacji, prowadzenie rejestru pieczęci, gromadzenie i przechowywanie akt.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
pilnowanie muzealiów w salach ekspozycyjnych, utrzymywanie sprawnej organizacji i ruchu zwiedzających, utrzymywanie czystości i porzadku na terenie ekspozycji, w magazynie, pracowniach i obejściu Muzeum, praca w soboty i niedziele
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Pszczyna (śląskie)
Murowanie, ocieplanie budynków, regipsy.
P.P.H.U. ARTEZ Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wystawianie faktur, przyjmowanie wpłat, korespondencja przychodząca i wychodząca, obsługa urządzeń biurowych.
SONAR Sp. z o.o. - 2019-09-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Dystrybucja materiałów z Jarosławia do wyznaczonych klientów w Rumuni- stałe punkty. Praca 5 dni w tygodniu (w poniedziałek wyjazd w piątek powrót). WYMAGANIA: prawo jazdy kat. C+E, uprawnienia przewóz rzeczy,rok doświadczenia w trasie po Polsce lub 6 m-cy trasy zagraniczne, mile widziane znajomość podstaw języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: sroka.b (at) okjob.com.pl
OK JOB Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa centrali telefonicznej, przygotowywanie pism, materiałów, zestawień na potrzeby zarządu, nadzór nad obiegiem i kompletnością dokumentacji firmowej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa spotkań zarządu, organizowanie wyjazdów służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań.
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2016-06-23 - Kielce (świętokrzyskie)