SEKRETARZ Elbląg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SEKRETARZ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu kancelarii adwokackiej
Data publikacji: 2016-07-19
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu kancelarii adwokackiej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 19.07.2016
Oferta pracy ważna do: 19.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Piaseczno (mazowieckie)
Przyjmowanie i rejestrowanie wizyt, prowadzenie kartoteki leków, obsługa klienta, obsługa komputera i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Skórcz (pomorskie)
Pełna obsługa infrastruktury i urządzeń oświetleniowych na terenie Szczecinka i okolic: linie kablowe, niskiego napięcia, linie napowietrzne niskiego napięcia, trasy kablowe, rozdzielnie elektryczne, oświetlenie, inne urządzenia elektryczne, usuwanie awarii oświetleniowej,
ENERGA OŚWIETLENIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa dokumentów pracowniczych (ewidencja czasu pracy, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy)
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Hażlach (śląskie)
obsługa sekretariatu; praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa Klienta, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny, zapoznanie się z of. ubezpieczeniową
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca fizyczna przy roślinach, opieka nad prowadzonymi w Instytucie doświadczeniami szklarniowymi i polowymi
Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk - 2017-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prawidłowe prowadzenie i obieg dokumentów oddziału,- wszywanie lub wpinanie wyników do historii choroby pacjenta,- sporządzenie wypisów pacjentów,- wypisywanie zaświadczeń,- prowadzenie korespondencji oddziału,- sporządzanie odpisów dokumentacji lekarskiej dla uprawnionych instytucji,- prowadzenie administracyjnej obsługi oddziału,- prowadzenie sprawozdawczości oddziału,- codzienne sporządzanie zestawień ruchu chorych oddziału,- codzienna rejestracja historii chorób nowoprzyjętych pacjentów.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Zgierz (łódzkie)
w/g potrzeb
PP S.C P.Knez ,P.Wilczyński - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
- Prowadzenie korespondencji związanej z działalnością medyczną i administracyjną kliniki,- Sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z historii choroby wypisów końcowych,- Sporządzanie zestawień statystycznych i przekazywanie ich do Działu sprzedaży Usług Med. i Statystyki,- Dbanie o należyte zaopatrsenie kliniki w potrzebne druki med. oraz sekretariatu w mat. biurowe, - Porządkowanie dokumentacji pacjentów i jej zwrot w obowiązującym terminie do Działu Sprzedaży Usług Medycznych,- Pobieranie dokumentacji z archiwum dokumentacji medycznej na podstawie zleceń lekarskich,- zachowachowanie tajmenicy służbowej,- obsł. komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
-prowadzenie dokumentacji administracyjnej,-prowadzenie elektroniczne dzienników korespondencyjnych,-przgotowywanie dokumentów dowysyłki,-archiwizacja dokumentów przy pomocy wyspecjalizowanego programu komputerowego,-obsługa programów księgowych,-obsługa programu ubezpieczenowego agenta,-przygotowywanie dokumentacji do rejestracji pojazdów,-załatwianie spraw urzędowych poza siedzibą firmy
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Rawicz (wielkopolskie)
Zakres czynności sekretarki
Proekt KKD Robert Buda - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Zamoście-Kolonia (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Rogóż (warmińsko-mazurskie)
▪ Zarządzanie projektem od fazy uruchomienia do fazy zamknięcia projektu.▪ Definiowanie zadań oraz planowanie zasobów potrzebnych do realizacji projektu.▪ Monitorowanie kluczowych parametrów projektu.▪ Zapewnienie jakości projektu.▪ Zarządzanie zmianami i analiza ich wpływu na projekt.▪ Stały nadzór nad projektem.▪ Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
PASS-POL SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-13 - Sanok (podkarpackie)
obsługa klientów,przyjmowanie zwolnień,obsluga kasy fiskalnej
Ay Sp. zo.o. - 2017-08-07 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, prowadzenie karty czasu pracy kierowcy
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Rawicz (wielkopolskie)
-obsługa administracyjna sekretariatu;odbieranie i wysyłanie korespondencji; odbieranie telefonów; umawianie spotkań i klientów; wysyłanie e-maili do klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pruszków (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie interesantóworaz udzielanie im ogólnych informacji, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonu i faxu, sporządzanie pism, przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty dyrektora, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera, odbiór poczty elektronicznej, obsługa kserokopiarki, przygotowywa nie sprawozdań, obsługa programów niezbednych do prawidłowego funkcjonowania szkoły, inne zadania zlecone przez dyrektora i opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Rydułtowy (śląskie)
dostarczanie komponentów na produkcję, przygotowywanie zamówienia do wysyłki
JOB IMPULSE POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- konfigurowanie urządzeń sieciowych i serwerowych (router, switch, serwer),- obsługa techniczna sprzętu informatycznego;- bieżące usuwanie awarii / usterek sprzętu i oprogramowania,- wdrażanie nowych rozwiązań teleinformatycznych i aplikacji,- wytwarzanie dokumentacji z wykorzystaniem pakietu Microsoft Office,- aktualizacja danych w systemach teleinformatycznych zgodnie ze stanem rzeczywistym.Dodatkowe informacje:- wysiłek fizyczny: nie występuje- szkodliwość lub uciążliwość na stanowisku pracy: możliwość doraźnego wykonywania pracy w obiektach zagłębionym.
Regionalne Centrum Informatyki - 2019-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji medycznej pacjentówGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2018-11-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór bieżący nad stanem sanitarnym obiektów: zakładów pracy i jednostek oświatowych-kontrole obiektów na terenie powiatu sulęcińskiego; prowadzenie spraw w zakresie chorób zawodowych; nadzór nad środkami zastępczymi; prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z Kpa; przyjmowanie i rozpatrywanie interwencji, skarg i wniosków; współudział w opracowywaniu: planów pracy, sprawozdań, analiz, raportów, informacji i meldunków oraz ocen i programów badań-zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego i Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp. Wymagane: wykształcenie wyższe medyczne, techniczne oraz dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office), umiejętność pracy w zespole i organizacja pracy własnej, prawo jazdy kat. B, samodzielność, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres. Tel. 95 755 3421 Beata Dziedzic.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA - 2018-10-22 - Sulęcin (lubuskie)
- prowadzenie korespondencji związanej z dził. medyczną i adm. kliniki-sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z kistorii choroby wypisów końcowych- sporzadzanie zestawień startystycznych i przekazywanie ich do sam. Sekcji Statystyki Med. i Dokumentacji Chorych- dbanie o należyte zaopatrzenie kliniki w potrzeb
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie korespondencji firmowej (przyjmowanie, rejestrowanie, wysyłanie), przyjmowanie interesantów, odbieranie i łączenie telefonów, redagowanie pism, protokołów, prowadzenie terminarza spotkań szefa, odszukiwanie aktów prawnych i ich przechowywanie, przygotowywanie i obsługa spotkań, zaopatrywanie biura w materiały biurowe i spożywcze, dbałość o ład i porządek biura i gabinetu przełożonego. Wymagania: wykształcenie wyższe (licencjat), kierunek zarządzanie i marketing, staż pracy minimum 10lat, język angielski komunikatywny, prawo jazdy kat B, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Choczewo (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prawidłowe prowadzenie i obieg dokumentów oddziału,- wszywanie lub wpinanie wyników do historii choroby pacjenta,- sporządzanie wypisów pacjentów,- wypisywanie zaświadczeń,- prowadzenie korespondencji oddziału,- sporządzanie odpisów dokumentacji lekarskiej dla uprawnionych instytucji,- prowadzenie administracyjnej obsługi oddziału,- prowadzenie sprawozdaczości oddziału,- codzienne sporządzanie zestawień ruchu chorych oddziału,- codzienna rejestracja historii chorób nowoprzyjętych pacjentów.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Zgierz (łódzkie)
bieżąca obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestrów poczty wychodzącej i przychodzącej, zapewnienie przepływu informacji, sporządzanie raportów, prezentacji oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Zarządu.
ZASTAL S. A. - 2015-11-13 - Zielona Góra (lubuskie)
- Umawianie wizyt pacjentów,- Obsługa urządzeń biurowych,- Przygotowywanie projektów pism.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Łódź (łódzkie)