SEKRETARZ - ASYSTENT BIURA ZARZĄDU Lublin oferta pracy "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SEKRETARZ - ASYSTENT BIURA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: obsługa faksów, telefonów, urządzeń biurowych; prowadzenie i obsługa kalendarza biura zarządu; przyjmowanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, pilnowanie sprawnego funkcjonowania biura; koordynowanie pracy członków zarządu, obsługa zaproszonych gości;
Data publikacji: 2017-10-31
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa faksów, telefonów, urządzeń biurowych; prowadzenie i obsługa kalendarza biura zarządu; przyjmowanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, pilnowanie sprawnego funkcjonowania biura; koordynowanie pracy członków zarządu, obsługa zaproszonych gości;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARZ - ASYSTENT BIURA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Data zakończenia pracy: 05.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja lub ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_2: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv na adres mailowy:g.bebrysz (at) elektromontaz-lublin.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: DIAMENTOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 31.10.2017
Oferta pracy ważna do: 10.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyznaczanie terminów wizyt pacjentówprzygoptowanie dokumentacji medycznejwpisywanie wizyt pacjentów do programu rozliczeniowegosporzadzanie raportówobsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków dla podopiecznych zakładu (praca wg grafiku - do uzgodnienia)
BONA-MED Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
- Prowadzenie korespondencji związanej z działalnością medyczną i administracyjną kliniki,- Sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z historii choroby wypisów końcowych,- Sporządzanie zestawień statystycznych i przekazywanie ich do Działu sprzedaży Usług Med. i Statystyki,- Dbanie o należyte zaopatrzenie kliniki w potrzebne druki med. oraz sekretariatu w mat. biurowe, - Porządkowanie dokumentacji pacjentów i jej zwrot w obowiązującym terminie do Działu Sprzedaży Usług Medycznych,- Pobieranie dokumentacji z archiwum dokumentacji medycznej na podstawie zleceń lekarskich,- zachowachowanie tajmenicy państwowej i służbowej,- obsł. komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Łódź (łódzkie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Kraków (małopolskie)
kompleksowe przygotowanie budowy, planowanie i nadzór nad realizacją robót zgodnie z harmonogramem, prowadzenie bieżącej dokumentacji oraz sporządzanie dokumentacji powykonawczej , zarządzanie podległym zespołem,i koordynacja działań pracowników, zarządzanie materiałami i sprzętem w procesie budowy
ELBEX SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Wyjazdy z pracownikami OPS w Pszczewie, przewożenie uczestników ŚDS, utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności technicznej, prace porządkowe
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczewie - 2016-05-30 - Pszczew (lubuskie)
Pakowanie i sprawdzanie jakości towarów. Odkładanie towaru w wyznaczone miejsce. Utrzymywanie porządku na hali.
ADECCO Poland Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Bieruń (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, sprzedaż materiałów.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Tłokinia Kościelna (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatui prowadzenie składnicy akt, archiwizacja dokumentów, przyjmowanie korespondencji, sporządzanie pism i analiz.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
oferta stażu:obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestru korespondencji,
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Piła (wielkopolskie)
- okręcanie zbrojeń budowlanych- ogólne prace budowlane
WABUD JACEK WARZOCHA - 2016-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie pracowniczych akt osobowych. Praca w godz. 8-16 lub 10-18.
Przedszkole Niepubliczne PUCHATEK Elżbieta Muszyńska - 2018-06-22 - Rumia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Pajęczno (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2018-08-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Sekretarka
MADORIN E.Daniszewski, A.Hryszko, J.Karpiuk Spółka Jawna - 2018-04-30 - Białystok (podlaskie)
prace murarskie przy wznoszeniu budynków, elewacje i.t.p.
Zakład Produkcyjny Józef Bakowski - 2016-04-29 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac związanych z obsługą biura, umawianie spotkań, obsługa obiegu korespondencji, realizacja kontaktów z klientami. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
AGENT UBEZPIECZENIOWY MGR MAGDALENA ANNA OKRZEJSKA - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Popielawy (łódzkie)
DOBRE NAPRAWY, NADZÓR NAD DZIAŁANIEM URZĄDZEŃ
"VILLA HOFF" KARAPUDA & KARAPUDA Sp. J. - TRZĘSACZ - 2017-09-08 - Trzęsacz (zachodniopomorskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Głosków (mazowieckie)
sprzątanie pokoi i obiektu hotelowego
kontakt przez OHP - 2016-04-08 - Ustka (pomorskie)
- szycie akt,- dołączanie korespondencji do akt (zwrotne potwierdzenie odbioru),- wykonywanie odpisów dokumentów,- przygotowywanie wokand,- wzywanie stron na rozprawę,- sporządzanie prostych pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Cieszyn (śląskie)
- Obsługa korespondencji. Obsługa repertorium. Wnioski elektroniczne do KSIĄG WIECZYSTYCH. Obsługa programy REJENT. Obsługa GIF. Rozmowa z klientem. Przygotowywanie projektów aktów notarialnych.- Wynagrodzenie: 2500 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do czwartku: 9:00-17:00, Piątek: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku w kancelarii notarialnej. Wymagana znajomość pracy w kancelarii notarialnej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: notariuszekatowice (at) gmail.com
KANCELARIA NOTARIALNA KAMIL KOZINA, MICHAŁ MICHALIK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
- obsługa sekretariatu
Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prace związane ze wznoszeniem budynków, prace budowlane i wykończeniowe. Praca na terenie powiatu limanowskiego. Pracodawca zapewnia dojaz z siedziby firmy do miejsca wykonywania pracy.
Firma "BUD-REG" Mieczysław Śmierciak Przyszowa 474 - 2017-11-03 - Przyszowa (małopolskie)
Obróbka powierzchni-produkcja mebli.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)