SEKRETARKA Torzym oferta pracy PRZEDSZKOLE W TORZYMIU
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 1聽950 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, przygotowywanie pism; praca w Chmurze, SIO, e-PUE przygotowywanie statystyk, zestawie艅; prowadzenie i archiwizacja bie偶膮cej dokumentacji zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 oraz akt osobowych pracownik贸w; inwenteryzacja obiekt贸w i wyposa偶enia; udzia艂 w szkoleniach, wspomaganie nauczycieli; prowadzenie, dzia艂ania wynikaj膮ce z potrzeb plac贸wki. Wymagane: wykszta艂cenie 艣rednie, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych i program贸w komputerowych Office, Excel, Power Point, praca w Chmurze, wra偶liwo艣膰 i empatia, gotowo艣膰 na udzia艂 w szkoleniach i poszerzanie kompetencji zawodowych, wykonywanie pracy zgodnie z przepisami, sumienno艣膰, dbanie o dobre imi臋 przedszkola. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, prowadzenie spraw administracyjnych, kadrowych. Praca na 3/4 etatu.Kontakt: Bo偶ena Iwa艣k贸w tel: 68 641 3887, email: pptorzym (at) tlen.pl
Data publikacji: 2019-12-16
Lokalizacja: Torzym (lubuskie)
Pracodawca: PRZEDSZKOLE W TORZYMIU
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 10, 66-235 Torzym, powiat: sul臋ci艅ski, woj: lubuskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, przygotowywanie pism; praca w Chmurze, SIO, e-PUE przygotowywanie statystyk, zestawie艅; prowadzenie i archiwizacja bie偶膮cej dokumentacji zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 oraz akt osobowych pracownik贸w; inwenteryzacja obiekt贸w i wyposa偶enia; udzia艂 w szkoleniach, wspomaganie nauczycieli; prowadzenie, dzia艂ania wynikaj膮ce z potrzeb plac贸wki. Wymagane: wykszta艂cenie 艣rednie, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych i program贸w komputerowych Office, Excel, Power Point, praca w Chmurze, wra偶liwo艣膰 i empatia, gotowo艣膰 na udzia艂 w szkoleniach i poszerzanie kompetencji zawodowych, wykonywanie pracy zgodnie z przepisami, sumienno艣膰, dbanie o dobre imi臋 przedszkola. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, prowadzenie spraw administracyjnych, kadrowych. Praca na 3/4 etatu.Kontakt: Bo偶ena Iwa艣k贸w tel: 68 641 3887, email: pptorzym (at) tlen.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.3
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽950 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Torzym
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: sul臋ci艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Torzym
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: sekretarka
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽950 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: znajomo艣膰 program贸w Microsoft Word, Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PROWADZENIE BIURA, KADRY , P艁ACE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obs艂uga komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomo艣膰 programu MS Office
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wra偶liwo艣膰, empatia, gotowo艣膰 na udzia艂 w szkoleniach i poszerzanie kompetencji zawodowych, sumienno艣膰.Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: PRZEDSZKOLE W TORZYMIU
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sul臋cinie
Adres pracodawcy:
Saperska 10, 66-235 Torzym, powiat: sul臋ci艅ski, woj: lubuskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sul臋ci艅ski
Gmina pracodawcy: Torzym
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Torzym
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sul臋cinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 16.12.2019
Oferta pracy wa偶na do: 31.12.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 16.12.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 16.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2ec744fac354219bac17e671eec5cabf
Podobne oferty pracy
obr贸bka i monta偶 obudowy do telewizor贸w
"ExiWork" Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2016-09-15 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Praca biurowa z obs艂ug膮 bie偶膮cych klient贸w kancelarii.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Krak贸w (ma艂opolskie)
sta偶 - zapoznanie si臋 ze specyfik膮 firmy oraz obiegiem dokument贸w, szkolenie BHP,rozpoznanie pracy na wyznaczonym stanowisku, wykonywanie zleconych zadan - sporzadzanie zam贸wie艅, kontakt z klientami, sprowadzanie towaru, wysy艂anie towaru (sporzadzanie dokumentacji wysy艂kowej w postaci dokument贸w WZ, faktur, list贸w przewozowych, wystawianie CRM), wykonywanie zada艅 zleconych z zakresu marketingu_ wyszukiwanie w internecie klient贸w, przesy艂anie ofert, katalog贸w zdj臋膰 oraz dokumentacji technicznej, pomoc w przygotowaniu katalogu produkt贸w firmy, organizowanie odprawy celnej pod nadzorem opiekuna sta偶u, samoorganizacja pracy w przedmiocie w/w zagadnie艅 i samodzielne wykonywanie pracy, pomoc w fakturowaniu detali, pomoc w organizacji i przygotowaniu audyt贸w w zakresie specyfiki prowadzonej dzia艂alno艣ci firmy w tym przegl膮d dokumentacji i uzupe艂nienie brak贸w, bie偶膮ca promocja firmy poprzez social media i portale spo艂eczno艣ciowe facebook, Instagram i inne. Praca przy komputerze - ok. 3h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - D臋bnica (wielkopolskie)
Szkolenie BHP,ppo偶. i stanowsikowe;Kompletacja i rozk艂adanie dokument贸w, pomoc w sprawach administracyjnych, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych,odbieranie i wykonywanie telefon贸w, obs艂uga klient贸w biura, sporz膮dzanie pism, wniosk贸w, prowadzeie korespondencji, organizacja i kontrola obiegu dokument贸w w firmie, praca na programach WORD,EXEL -formatowanie i korygowanie dokument贸w wed艂ug przyj臋tych kryteri贸w, standard贸w .
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - B臋dzin (艣l膮skie)
wykonywanie czynno艣ci kancelaryjno-biurowych, obs艂uga aplikacji biurowych; sporz膮dzanie projekt贸w pism;zapewnienie sprawnego obiegu wp艂ywaj膮cych i sporz膮dzonych dokument贸w procesowych i innych dokument贸w oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie;porz膮dkowanie materia艂u aktowego.
PROKURATURA OKR臉GOWA W TORUNIU - 2019-05-17 - W膮brze藕no (kujawsko-pomorskie)
Praca w transporcie krajowym i mi臋dzynarodowym, przew贸z rzeczy. Pracodawca przewiduje premi臋 uznaniow膮, wynagrodzenie zale偶ne od umiej臋tno艣ci i zaanga偶owania pracownika na stanowisku pracy
A.T.I. TRANS S.C. - 2017-06-27 - Ozimek (opolskie)
Prowadzenie sekretariatu, odbi贸r i wysy艂ka korespondencji, przygotowywanie projekt贸w pism; wystawienie faktur, obs艂uga klient贸w, przygotowywanie materia艂贸w szkoleniowych, organizacja spotka艅, kontakt z instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stanis艂aw贸w Pierwszy (mazowieckie)
Wykonywanie pracy na stanowisku zbrojarza, nadz贸r nad prac膮 grupy pracownik贸w, po艣rednictwo mi臋dzy kierownictwem budowy a pracownikami z Ukrainy i Bia艂orusi.
Remo - Krzysztof Moczkowski - 2017-03-17 - Gda艅sk (pomorskie)
kompleksowa obs艂uga sekretariatu, kontrola nad prawid艂owym przep艂ywem dokument贸w i informacji, wsp贸艂praca z dzia艂em ksi臋gowo艣ci i opisywanie faktur, obs艂uga spotka艅 biznesowych i konferencji, zapewnienia ci膮g艂o艣ci pracy biura, wykonanie zleconych zada艅 administracyjnych
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Mielec (podkarpackie)
Obs艂uga sekretariatu, obs艂uga interesant贸w, prowadzenie kalendarza, przyjmowanie i wysy艂anie dokument贸w, dbanie o prawid艂owy obieg dokument贸w, obs艂uga urz膮dza艅 biurowych i komputera (MS Office), inne prace biurowe.
Stado Ogier贸w w 艁膮cku Sp. z o.o. - 2019-06-06 - 艁膮ck (mazowieckie)
SEKRETARKA
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Chalin (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga klienta w kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Przasnysz (mazowieckie)
odbieranie telefon贸w, telefoniczne przedstawianie przedsi臋biorcom oferty
SOUTHERN SPIRITS ENGLISH SCHOOL AMBER NOWOTKA - 2016-11-03 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
kr贸tkie trasy krajowe (przew贸z surowca drzewnego), codzienny powr贸t do bazy w Szczecinku
"SILVA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Brak danych
CENTRUM BUDOWLANE TOMBUD PLUS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-02 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale technicznym
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Bytom (艣l膮skie)
KONKURS: szczeg贸艂y na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykszta艂cenie 艣rednie oraz zdany egzamin maturalny lub wy偶sze; znajomo艣膰 techniki pracy biurowej, w tym umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 sprz臋tem komputerowym (znajomo艣膰 edytora tekstowego Word, Excel); umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w tym bieg艂ego pisania, umiej臋tno艣膰 sprawnej organizacji pracy w艂asnej i pracy w zespole, zdolno艣ci analityczne, komunikatywno艣膰; zakres obowi膮zk贸w: rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji) spraw podlegaj膮cych w艂a艣ciwo艣ci Wydzia艂u, wykonywanie prac biurowych - sporz膮dzanie pism, czynno艣ci zwi膮zane z prowadzeniem w systemie informatycznym, obs艂uga programu SAWA; protoko艂owanie na rozprawach, posiedzeniach, sporz膮dzanie korespondencji zwi膮zanej z biegiem spraw, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, do艂膮czanie do akt pism procesowych i dowod贸w dor臋czenia korespondencji s膮dowej, archiwizowanie akt, przygotowywanie spis贸w zbiorczych do archiwum, wykonywanie innych czynno艣ci przewidzianych w regulaminie urz臋dowania s膮d贸w powszechnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
S膭D REJONOWY W GLIWICACH - 2019-01-16 - Gliwice (艣l膮skie)
Projektowanie architektoniczne - budownictwo jednorodzinne, wielorodzinne, us艂ugowe, wykonywanie inwentaryzacji architektonicznych.Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Bia艂ej. Umowa o prac臋 na okres pr贸bny (3 miesi膮ce) z mo偶liwo艣ci膮 pracy sta艂ej.
STUDIO *A* Architekt Krzysztof 艁aszczyk - 2020-01-07 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
obs艂uga sekretariatu, podstawowa obs艂uga program贸w: WORD, EXCEL, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, odbieranie telefon贸w, obs艂uga poczty
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Chorz贸w (艣l膮skie)
Obs艂uga ksera wielofunkcyjnego. Obs艂uga sekretariatu. Rejestracja poczty na komputerze. Sporz膮dzanie wniosk贸w do urz臋du. Potwierdzenie termin贸w rozpraw. Prowadzenie bazy danych klient贸w. Obs艂uga interesant贸w.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gda艅sk (pomorskie)
EWIDENCJA DOKUMENT脫W KSI臉GOWYCH, POMOC PRZY TWORZENIU DOKUMENT脫W KADROWYCH TJ. AKTA OSOBOWE, LISTY OBECNO艢CI, EWIDENCJE CZASU PRACY, URLOP脫W.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Drzewica (艂贸dzkie)
nadzorowanie prac le艣nych, ewidencjonowanie zu偶ytych materia艂贸w i paliw, raportowanie sytuacji w lesie, mile widziane do艣wiadczenie w pracy w lesie (nawet na stanowisku pracownika fizycznego)
PHU"Zremb Las"Adrian Dubicki - 2017-03-29 - Szyleny (warmi艅sko-mazurskie)
Wykszta艂cenie: min. 艣rednie; do艣wiadczenie zawodowe min. 3 lata na ww. stanowisku; zakres obowi膮zk贸w: realizacja zlece艅 drogowej spedycji krajowej i mi臋dzynarodowej, budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahent贸w, tworzenie ofert handlowych oraz wycen dla klient贸w, dbanie o prawid艂owy przep艂yw informacji, administracyjna obs艂uga zlece艅, baza w艂asnych klient贸w; zaanga偶owanie, odpowiedzialno艣膰, bardzo dobra organizacji pracy, samodzielno艣膰, mile widziana: dobra znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego lub angielskiego, umiej臋tno艣膰 podejmowania szybkich i trafnych decyzji, predyspozycje osobowo艣ciowe: komunikatywno艣膰, 艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu nowych kontakt贸w, elastyczno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ELIGO SP脫艁KA JAWNA MAREK HARAT, MARIUSZ WOLF - 2016-07-22 - Gliwice (艣l膮skie)
prowadzenie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - 呕uromin (mazowieckie)
Sprz膮tanie powierzchni szpitalnych: sale, korytarze, biura, gabinety. Praca po 7 h, II zmiany w przedziale 07:00-19:00 (poniedzia艂ek-niedziela) wed艂ug grafiku.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Orzesze (艣l膮skie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Pozna艅 (wielkopolskie)
STA呕 ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDA艃SKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZ臉DU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Prace biurowe w sekretariacie, wprowadzanie danych do SIO, kontakty z r贸偶nymi instytucjami i rodzicami
Szko艂a Podstawowa w 艁yczance - 2017-10-18 - 艁yczanka (ma艂opolskie)
technik prac biurowych, kontakty telefoniczne i mailowe z klientami polskimi i zagranicznymi, wprowadzanie zam贸wie艅 i fakturowanie, kontrola zam贸wie艅, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Mielec (podkarpackie)