SEKRETARKA-SPECJALISTKA DS. EKSPORTU Krotoszyn oferta pracy FHU KRYSBIT KRZYSZTOF KRYSMALSKI
Stanowisko: SEKRETARKA-SPECJALISTKA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: wymagania: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie bez znaczenia, biegła znajomość języka niemieckiego oraz komunikatywna języka angielskiego, obsługa komputerazakres obowiązków: prowadzenie korespondencji z klientami niemieckimi, prace biurowe
Data publikacji: 2018-10-02
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: FHU KRYSBIT KRZYSZTOF KRYSMALSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrowska 106, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wymagania: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie bez znaczenia, biegła znajomość języka niemieckiego oraz komunikatywna języka angielskiego, obsługa komputerazakres obowiązków: prowadzenie korespondencji z klientami niemieckimi, prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA-SPECJALISTKA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: FHU KRYSBIT KRZYSZTOF KRYSMALSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Ostrowska 106, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty lub telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: Ostrowska
Numer budynku pracodawcy: 106
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 02.10.2018
Oferta pracy ważna do: 01.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Lipsko (mazowieckie)
praca biurowa, obsługa bieżących klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Kraków (małopolskie)
Sprzedawca- wymagania: wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, komunikatywność, miła aparycja, zainteresowanie spotrem.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Kuguar", J. L. Kuźma - 2018-05-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wymagane min. gimnazjalne wykształcenie, książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Charakterystyka pracy: ekspozycja towarów, pilnowanie dat dostaw, obsługa klienta. Kontakt z pracodawca osobisty lub telefoniczny.
PHU RANAE ARTUR JAGŁA - 2017-12-05 - Rybnik (śląskie)
- prowadzenie sekretariatu przedszkola
Przedszkole Nr 18 - 2019-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
ustawianie i kontrola wtrysku na maszynach, obsługa wtryskarek
kontakt przez OHP - 2019-05-13 - Czyżowice (śląskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
jw.
WOLSKIE CENTRUM KULTURY - 2017-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Żurawiczki (podkarpackie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw pracowniczych.
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Winiarach - 2017-01-05 - Winiary Dolne (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- realizowanie zadań organu wyższego stopnia w postępowaniu administracyjnym w sprawach wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy z upoważnienia Starostów (Prezydentów), przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy oraz w zakresie nadawania, zmiany i utraty statusu zakładu pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej zatrudniających osoby niepełnosprawne;- wykonywanie kontroli w powiatowych urzędach pracy w celu zapewnienia przestrzegania prawa i wyeliminowania nieprawidłowości przy wykonywaniu zadań związanych z promocją zatrudnienia;-wykonywanie kontroli ośrodków organizujących turnusy rehabilitacyjne w zakresie ich dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dokonywanie wpisów tych ośrodków do rejestru;Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace związane z pielegnacją zieleni w godzinach 7-15
DREW-KOR Roland Kmak - 2017-10-13 - Opole (opolskie)
optymalizacja procesu produkcji w celu poprawy jego wydajności, prowadzenie dokumentacji trybu i czasu pracy maszyn, obsługa współrzędnościowego stołu pomiarowego MITUTOYO
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Żyrardów (mazowieckie)
obsługa korespondencji, rejestrowanie pism, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Bolęcin (małopolskie)
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie Huty Katowice w Dąbrowie Górniczej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa wózka widłowego, przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, kompletowanie zamówień, dbanie o prawidłowy obrót towaru na magazynie, kontrola stanów magazynowych, praca w godz. 8-16
CB Spółka Akcyjna - 2016-04-29 - Chrząstowice (opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
pomoc przy śrutowaniu elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2018-01-27 - Stare Pole (pomorskie)
prowadzenie pojazdu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
montaż - izolacja kanałów i urządzeń wentylacyjnych oraz dorabianie kształtek
F.S.B. Jarosław Natkaniec - 2016-07-19 - Słupno (mazowieckie)
Obsługa telefonicznej rejestracji pacjentek, wypełnianie, segregowanie dokumentacji medycznej, obsługa bieżącego ruchu pacjentów w przychodni NZOZ, współpraca z personelem medycznym w zakresie obsługi pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie sekretariatu w jednostce budżetowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wejherowo (pomorskie)
1) Prowadzenie sekretariatu• Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej,• Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy,• Obsługa firmowej poczty elektronicznej,• Redagowanie pism,• Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.2) Reprezentowanie firmy3) Wsparcie przełożonego4) Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura
Przedsiębiorstwo DEXLON Piotr Urban - 2018-01-10 - Kańczuga (podkarpackie)
osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Zabrze (śląskie)
Sekretarka medyczna
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Słubice (lubuskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. Staż organizowany przez GUP w Gdańsku.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
- Odkurzanie, przecieranie kurzy, mycie podłóg, wymiana dozowników na mydło.- Wynagrodzenie: 14,70 zł brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 19:00-23:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt telefoniczny (Tel.: 600-988-522) (8:00-16:00) lub e-mail: dominika.przysowa (at) sodexo.com
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-15 - Katowice (śląskie)
obsługa interesantów, urządzeń biurowych,
Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej - 2017-10-10 - Styków (świętokrzyskie)
montaż podzespołów elektronicznych na linii produkcyjnej
ELZA EUROPE, Sp. z o.o - 2016-08-17 - Zawidów (dolnośląskie)