SEKRETARKA Rabka-Zdrój oferta pracy Małopolskie Centrum Edukacji, Rabka-Zdrój
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 1 150 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu szkoły językowej, współpraca z dyrekcją, nauczycielemi, rodzicami
Data publikacji: 2018-12-11
Lokalizacja: Rabka-Zdrój (małopolskie)
Pracodawca: Małopolskie Centrum Edukacji, Rabka-Zdrój
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podhalańska 4, 34-700 Rabka-Zdrój, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie sekretariatu szkoły językowej, współpraca z dyrekcją, nauczycielemi, rodzicami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rabka-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rabka-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: Małopolskie Centrum Edukacji, Rabka-Zdrój
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Adres pracodawcy:
Podhalańska 4, 34-700 Rabka-Zdrój, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, List motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowotarski
Gmina pracodawcy: Rabka-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rabka-Zdrój
Ulica pracodawcy: Podhalańska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 11.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w przygotowaniu dokumentacji związanej z naborem do szkoły, prace związane z przygotowaniem dokumentacji na egzamin poprawkowy potwierdzajacy kwalifikacje zawodowe, pomoc w przygotowaniu organizacji roku szkolnego 2017/18, obsługa kserokopiarki, skanera, praca na komputerze
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Kutno (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: zarządzanie projektami rekrutacyjnymi, umiejętności interpersonalne, doświadczenie w analizie potrzeb rozwojowych, samodzielność, b. dobra organizacja pracy, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego biegle, j. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: realizacja polityki i strategii personalnej firmy, dobór kadry pracowniczej, pozyskiwanie nowych pracowników i kontrahentów, tłumaczenie i opracowywanie tekstów, utrzymywanie kontaktów z klientami, wdrażanie systemów motywacyjnych, wspieranie procesów selekcji oraz rekrutacji, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)
Obsługa komputera, sporządzanie raportów, wypełnianie dokumentacji biurowej, obsługa ksero, faxu
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Mława (mazowieckie)
Obsługa myjni samochodowej
BUDO - TŁUMEX - BIS - 2015-12-02 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu
Publiczna Szkoła Podstawowa w Płokach - 2018-01-29 - Płoki (małopolskie)
cięcie drewna
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zaborów Drugi (łódzkie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Świdnik (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Białystok (podlaskie)
- Realizacja prac związanych z obsługą finansowo-księgową,współpraca z wewnętrznymi jednostkami UE.- Wynagrodzenie: 2300-2700 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe (kierunek rachunkowość), praca w księgowości, znajomość zasad rachunkowości. Wymagania dodatkowe: dobra znajomość MS Word i Excel, umiejętność pracy w zespole.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
Protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach sądowych; prowadzenie akt postępowań sądowych; sporządzanie pism sądowych; dokonywanie wpisów w urządzeniach ewidencyjnych, sporządzanie informacji statystycznych. Praca na umowę o pracę na czas określony (docelowo praca stała) w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Dodatkowe informacje związane z ogłoszeniem dostępne na stronie kolobrzeg.sr.gov.pl
Sąd Rejonowy w Kołobrzegu - 2018-11-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzedaż usług edukacyjnych, bieżąca obsługa klienta, realizacja planów firmy, prowadzenie dokumentacji szkoły, dbanie o wizerunek oddziału, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa klientów, odbieranie telefonów, pisanie maili. sporządzanie pism urzędowych, czynności związane z biurowością kancelaryjną.
Kancelaria Notarialna Anna Hładczuk Agnieszka Sułk - 2019-09-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Pełnienie obowiązków Kierownika Budowy w ramach prowadzonych przez Spółkę inwestycji -Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie robót zgodnie z wymogami obowiązującego prawa oraz wyznaczonymi standardami firmy, Organizowanie oraz nadzorowanie pracy podległych Pracowników, współpraca z Zamawiającym oraz z działem kadrowo-księgowym, Realizacje budowy zgodnie z założonym budżetem, odpowiedzialność za realizację całej inwestycji, od momentu rozpoczęcia do jej zakończenia. Współpraca z kontrahentami w języku niemieckim oraz kandydatami do pracy, rekrutacja pracowników ( w języku ukraińskim i polskim). Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa maszyn (wtryskarki, prasy), kontrola jakości wyrobów, obsługa pieców wulkanizacyjnych. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową (umowy dwutygodniowe - przedłużane z zachowaniem ciągłości pracy).
INTERIM M.JAWORSKA&M.RACZAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-21 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Nauka sporządania pism, wokand i innych dokumentów sądowych.Nauka obsługi korespondencji.Czynności pomocnicze związane z prowadzeniem akt.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Słupca (wielkopolskie)
-zszywanie i zakładanie akt-przygotowanie dokumentacji do archiwum zakładowego i sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych-redagowanie pism-wysyłanie wezwań, zawiadomień i innej korespondencji (zwrotki)-dołączenie do wysyłanych pism dowodów doręczeń korespondencji-obsługa urządzeń biurowych (faks, skaner, komputer, kserokopiarka)-wykonywanie innych czynności na polecenie Kierownika II Wydziału Karnego
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Świebodzin (lubuskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji kancelarii, koordynowanie spotkań prawników i klientów, redagowanie i przygotowywanie pism w kancelarii,, archiwizowanie dokumentów zaopatrywanie kancelarii w artykuły biurowe, telefoniczna obsługa klienta. Umowa zlecenie na okres 6 m-cy, potem umowa o pracę na czas nieokreślony
KANCELARIA PRAWNA ALEKSANDRA MACHALICA - 2019-02-07 - Lubin (dolnośląskie)
j.w
JPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy produkcji pierogów od farszy do gotowego wyrobu.
"Świat Pierogów" Mirosława Słaba - 2019-01-15 - Wola Mielecka (podkarpackie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie korespondencji ,archiwizowanie dokumentów, przyjmowanie interesantów, czuwanie nad terminowym załatwianiem spraw poprzez ewidencje i kontrole
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Zakliczyn (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Dąbrówka (mazowieckie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz czystość w sklepie
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2016-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe/średnie pielęgniarskie, mile widziane doświadczenie, prawo wykonywania zawodu, wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie w powierzone zadania, mile widziany ukończony kurs w zakresie medycyny pracy, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w zakładzie pracy chronionej, znajomość prawa pracy, znajomość programu Excel/Word, szybkość i efektywność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowejZakres obowiązków: zapewnienie doraźnej opieki medycznej, przeprowadzanie procedury przyjęcia pracownika, weryfikacja ważności orzeczeń o stopniu i rodzaju niepełnosprawności, sporządzanie umów, aneksów i świadectw pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie kartotek medycznych oraz akt osobowych, weryfikacja ważności badań lekarskich, uprawnień i szkoleń (bhp, p/poż) pracowników i kierowców
MAX-POL A. CZAJKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-28 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- obsługa programu komputerowego Info-Medica- zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi praw pacjęta regulującymi postępowanie z dokumentacją med, prowadzenie statystyki,- prowadzenie listy pacjentów oczekujących na udzielenie świadczeń medycznych,- bieżąca rejestracja pacjentów- prowadzenie ruchu chorych zgodnie z raportami ruchu chorych,- sporządzanie zaświadczeń i karty informacyjnej z pobytu w szpitalu,- opracowanie dokumentacji medycznej pacjenta,- współpraca z działem statystki medycznej,- kompletowanie dokumentów do statystyki,- nauka podstawowych procedur wykonywanych w ww. komórkach organizacyjnych w zakresie znajomości nazw i stosowanych kodów wpisywanych do dokumentacji, - współpraca z Działem Rejestru Usług Medycznych - wykonywanie zestawie procedur, prowadzenie rozliczeń z NFZ, prowadzenie list pacjentów oczekujących w systemie Info - Medica- współpraca z poradniami i pracowniami Szpitala.
NZOZ Szpital Powiatowy Sp. z o.o., Dzierżoniów - 2018-10-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
naprawa maszyn stolarskich
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-22 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie korespondencji, obsługa i organizacja spotkań biznesowych
"EUREN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sekretarka medyczna
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
praca z klientami szkoły, obsługa sekretariatu szkoły, charakterystyka wykonywanej pracy (np. branża) - branża edukacyjna, językowa, prowadzenie kursów językowych, Osoba na tym stanowisku będzie: organizować zapisy na kursy językowe, administrować przepływem informacji, prowadzić rozmowy z klientami i firmami, samodzielnie zarządzać swoim stanowiskiem, organizować pracę biura
LINGUA HOUSE SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH COACHING&TRAINING HOUSE BEATA OMASTKA - 2016-08-01 - Katowice (śląskie)
Prace związane z prowadzeniem biura, przygotowywanie dokumentów (umowy, protokoły, pisma) oraz prowadzenie ewidencji dokumentów, organizowanie wyjazdów służbowych, współpraca z dostawcami (oferta GCP Koniecpol)
Adam Celebański P.P.H.U. AGC Engineering - 2016-12-07 - Koniecpol (śląskie)