SEKRETARKA/PRACOWNIK BIUROWY Konstantynów Łódzki oferta pracy Mayer Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: SEKRETARKA/PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu w międzynarodowym środowisku
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: Mayer Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Langiewicza 48, 95-050 Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie sekretariatu w międzynarodowym środowisku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA/PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1008
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: certyfikat język niemiecki
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Mayer Polska Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7312067532
danePracodawcy_regon: 385452548
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Langiewicza 48, 95-050 Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: pabianicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1008
Gmina pracodawcy: Konstantynów Łódzki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Konstantynów Łódzki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0958826
Ulica pracodawcy: Langiewicza
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bb5d1c4840f9fdb9d35d021bc607a381
Podobne oferty pracy
Praca w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa /nabór-staż/
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Pabianice (łódzkie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji (w tym interesanci obywatelstwa Chińskiego) , przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu, odbiór poczty elektronicznej, obsługa kserokopiarki, prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa
HAN SERWIS Sp. zo.o. - 2018-09-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Obsługa biura, dowóz osób do domu seniora
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Puck (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kooperacja z lokalnymi rynkami biznesowymi i bankowymi oraz zapewnienie zrozumienia nietypowych zachowań komunikacyjnych i handlowych.Współpraca z pracownikami zagranicznych zespołów ds. Monitorowania Zgodności Zachowań z Zasadami Rynku (CSA) i przyczynianie się do usprawniania pracy Działu ds. Nadzoru Operacji.Wspieranie rozwoju wszelkich ważnych oraz uwarunkowanych czasowo usług we wszystkich działach biznesowych w wielu krajach.Przyczynianie się do rozwoju i wzrostu liczebności Zespołu ds. Nadzoru Operacji.Prowadzenie niezależnego nadzoru i monitorowania celem zapewnienia pewności, że pracownicy działają zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami, kodeksami oraz standardami Grupy HSBC.Czasowa analiza alertów i eliminacja tych, które nie budzą podejrzeń, a także, w razie potrzeby, szczegółowe badanie i zgłaszanie potencjalnych zastrzeżeń co do treści alertu oraz odpowiednie dokumentowanie podjętych decyzji i wszelkich działań korygujących.Zapewnienie, że wszelkie nierozwiązane kwestie są wyjaśnione z zachowaniem odpowiedniego terminu i z poprawnymi wnioskami.Prowadzenie statystyk i spisu danych dla partnerów biznesowych, identyfikowanie wzorców zachowań i uczestniczenie w tworzeniu raportów dla managementu dotyczących znaczących naruszeń, oraz perspektywicznego ryzyka.Zapewnienie ciągłego i skutecznego wsparcia zespołom ds. Zgodności z Regulacjami oraz odpowiednim partnerom biznesowym.Zgłaszanie lokalnym managerom wyższego stopnia potencjalnych naruszeń przepisów prawnych oraz regulacji.Działanie na rzecz utrzymania dobrych relacji z zespołami ds. Zgodności, tak w Polsce jak i poza jej granicami.Uczestniczenie w spotkaniach i utrzymywanie ścisłych kontaktów z lokalnymi partnerami biznesowymi.Sprawne wykonywanie obowiązków we własnym obszarze nadzoru, dzielenie się wiedzą na rzecz dobra zespołu i otwarte uczenie się od innych,Metodyczny sposób pracy i wykazywanie zdolności do odpowiedniego uzasadniania decyzji operacyjnych oraz zaleceń. Bycie na bieżąco ze zmianami i trendami na lokalnych rynkach finansowych,Tworzenie dokładnych i dogłębnych analiz panujących trendów oraz szczegółowych raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie biur
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa kasy, klientów- Praca na sali sprzedaży- Praca na stoisku mięsnym\- Wykładanie towaru
DINO - 2018-11-15 - Kutno (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Kościerzyna (pomorskie)
Kadry (KP, KN), sekretariat, programy oświatowe (PABS), sprawozdania GUS, ZUS. Praca w godz. 7:00-15:00 (pn-pt). Umowa o pracę na okres próbny, z możliwością Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 63 83 wew. 101.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 16 - 2019-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa biura- przyjmowanie, wysyłanie korespondencji
Urząd Gminy w Juchnowcu Kościelnym - 2019-11-27 - Juchnowiec Kościelny (podlaskie)
a)sprawowanie nadzoru nad przygotowywaniem materiałów na sesje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu orazkomisji Rady, b)zapewnienie sprawnej obsługi Rady Powiatu, ZarząduPowiatui Starosty, c)nadzorowanie organizacji pracy Urzędu oraz współdziałania poszczególnych wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy oraz współpracy Urzędu z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi,d)przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych,e)rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu,f)nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, załatwiania spraw administracyjnych, interpelacji, skarg i wniosków,g)koordynowanie spraw związanych z wyborami,h)nadzorowanie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Opole Lubelskie (lubelskie)
strzyżenie, farbowanie, modelowanie itp.
Salon Fryzjerski Beata Martyniak - 2018-02-28 - Głubczyce (opolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie na ww. stanowisku mile widziane; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; znajomość pracy biurowej, procedur biurowych, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, prowadzenia korespondencji w jęz. ojczystym i obcym; zakres obowiązków: przyg. dok. wychodzącej, arch. dokumentów przychodzących, rejestracja i egzekwowanie dochowania terminów w sprawach prowadzonych przez kancelarie; prowadzenie ewidencji czasu pracy i spotkań z klientami, fakturowanie i windykacja rozliczeń faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO WOJCIECH PRZONDZIONO - 2016-08-02 - Gliwice (śląskie)
praca w Niepublicznym Przedszkolu SMYK: osoba z tytułem magistra będzie zatrudniona na stanowisku nauczyciela - praca 6h dziennie; osoba z tytułem licencjata będzie zatrudniona jako asystent nauczyciela - praca 8 h dziennie
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE SMYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu. Ofera przeznaczona dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
Redagowanie tekstów, korektor tekstu, reorter prasowy, obsługa komputera i innych urządzeń biurowych, przyjmowanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Chojna (zachodniopomorskie)
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Odbieranie telefonów. Obsługa urządzeń biurowych. Wykonywanie skanów, kserokopii. Wysyłanie i odbieranie e-maili. Sporządzanie raportów dla zarządu. Prowadzenie kalendarza spotkań. Obsługa komputera i pisanie pism.- Wynagrodzenie: 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe (może być osoba w trakcie studiów). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętność redagowania pism. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Sosnowiec (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Przegonia (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Głogów (dolnośląskie)
Pomoc w malowaniu elementów metalowych, przygotowanie do malowania, obróbka metalu
JUREX Spółka z o.o. - 2017-09-26 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
ogólne prace związane z obsługą sekretariatu w kancelarii, drobne tłumaczenia
Kancelaria Prawna Sabina Ociepa - 2020-01-14 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji;obsługa telefonów, telefaksów;przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa;przygotowywanie korespondencji do wysyłki; obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu;odbiór poczty elektronicznej;obsługa kserokopiarki;prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Kraków (małopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Kozietuły (mazowieckie)
wykonywanie rysunków w systemie AUTO CAD,obsługa maszyny CNC
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Moszczenica (małopolskie)
Kierowca
GÓRKA JÓZEF USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE, BUDOWLANE, WYBURZENIA, ROBOTY ZIEMNE - 2018-07-12 - Oświęcim (małopolskie)
Pomoc biurowa. Obsługa poczty elektronicznej oraz redagowanie pism w Wordzie. Przeglądanie stron internetowych. Prowadzenie samochodu. Mile widziane każde umiejętności związane z biurem. Biuro zapewnia pełne przeszkolenie.Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rzemieślniczy Zakład Ogólnobudowlany H. Szechlicki - 2016-08-29 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
obsługa biura
HOLIDAY BOAT Daniel Wałamaniuk - 2016-03-09 - Augustów (podlaskie)