SEKRETARKA Pajęczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2020-08-04
Lokalizacja: Pajęczno (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pajęczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1009
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2020
Data zakończenia pracy: 16.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7721965464
danePracodawcy_regon: 590745830
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: pajęczański
danePracodawcy_kodPowiatu: 1009
Gmina pracodawcy: Pajęczno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pajęczno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932330
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 05.08.2020
Oferta pracy ważna do: 17.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dcc823f8b061bd842b818f08635183c2
Podobne oferty pracy
produkcja prefabrykantów budowlanych (produkcja maszyn np.: wibroprasa, pustaczarka krocząca, spiętrzarka); umowa o pracę na okres próbny, następnie umowa na czas określony; godz. pracy 7-15 - możliwość nadgodzin; wynagrodzenie od 2000 zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-13
Mieczysław Konieczny, Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy MIKON s.c. - 2017-11-03 - Ustka (pomorskie)
prowadzenie codziennych odpraw Brygadzistów Produkcyjnych• delegowanie zadań ustalonych w porozumieniu z Dyrektorem Zbrojarni• uzgadnianie planów produkcyjnych z zespołem Brygadzistów pod kątem możliwości produkcyjnych i terminowych• odpowiedzialność za organizowanie oraz koordynowanie pracy produkcyjnej• nadzór nad zgodnością jakościową i ilościową produkcji z otrzymaną dokumentacją techniczną, założoną technologią oraz norm ISO• raportowanie do Dyrektora Zbrojarni• bieżąca kontrola sprawności parku maszynowego pod względem utrzymania sprawności, zapewniając realizację przyjętych zleceń oraz utrzymanie zakładanej wydajności maszyn• podnoszenie własnych kwalifikacji poprzez prace własną oraz szkolenia zewnętrzne• organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP
"DROZAPOL-PROFIL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Żukówko (pomorskie)
wykształcenie średnie, wymagana znajomość języka niemieckiego, prawo jazdy kat. Bobsługa sekretariatu1 zmianawynagrodzenie: 2000 zł brutto (do negocjacji)
Biuro Rachunkowe Marcin Kowalewski - 2017-04-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
Niepubliczne Przedszkole "Piątka 5" - 2017-09-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
organizacja pracy personelu, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, modbiór poczty elektronicznej, przygotowanie korespondencji w j. arabskim
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z z ewidencją przepisów ogólnych i resortowych;praca przy komputerze;maszynopisanie, obsługa faxu, obsluga kserokopiarki;pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do wysyłki zewnętrznej;pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do archiwizacji;
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Rawicz (wielkopolskie)
a) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy; b) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu; c) opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji); d) nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki; e) przygotowywanie innych niż finansowe projektów uchwał Rady wnoszonych przez Wójta pod obrady Rady Gminy, f) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń i informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy, g) nadzorowanie przestrzegania w Urzędzie Instrukcji Kancelaryjnej i KPA; h) nadzorowanie przestrzega przepisów dot. udzielania informacji publicznej; i) wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych, j) koordynowanie spraw związanych z wyborami i referendami, k) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników; l) organizowanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników; m) nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej w Urzędzie; n) nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, ochronie danych osobowych oraz przepisów dotyczących porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie, o) prowadzenie kontroli merytorycznej i formalno-prawnej dowodów księgowych z zakresu realizowanych i nadzorowanych zadań, p) prowadzenie rejestru skarg, wniosków oraz nadzorowanie właściwego ich załatwiania, r) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta
Urząd Gminy Wilków - 2019-04-25 - Wilków (lubelskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Przysucha (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
znajomość obsługi obrabiarek do szlifowania, wykonywanie elementów maszyn i urządzeń
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-12-21 - Bieruń (śląskie)
Obsługa koparko-ładowarki, praca na terenie woj. lubelskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO USŁUGOWE "TEKAM" Sp. z o.o. - 2020-05-12 - Puławy (lubelskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
Obsługa recepcji hotelu i SPA.
1. WPPH "PAPA MiK" PRODUKCJA WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH Krzysztof Paupa 2. Gospodarstwo Agroturystyczne ORLINEK - 2019-08-20 - Orle (pomorskie)
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PRACY BIURA CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW ZARZĄDU, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI FIRMY, UZUPEŁNIANIE DANYCH I INFORMACJI DLA KLIENTÓW, UMAWIANIE SPOTKAŃ, FEEDBACK, PROWADZENIE KALENDARZA SPOTKAŃ, OBSŁUGA POCZTY FIRMOWEJ
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
-Praca na terenie Elbląga - stoisko w markecie Carrefour,-Godziny pracy 8-20,-Kontakt telefoniczny: 58-536-18-08.
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2015-12-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla osoby poniżej 30 roku. Osoba będzie zarządzać myjnia samoobsługową. Uzupełnianie środków czystości, inkasowanie należności, sprawdzanie stanu technicznego urządzeń, pomoc klientom.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Chełmiec (małopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Ładzice (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo (pomorskie)
Montaż kamienia.Praca w Krakowie i Warszawie.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Leżajsk (podkarpackie)
montaż systemów suchej zabudowy, wykonywanie robót malarskich, tapicerskich, posadzkarskich, okładzinowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Kawęczynek (mazowieckie)
organizowanie pracy biurowej, prowadzenie indywidualnej dokumentacji medycznej, uzupełnianie i wydawanie kart informacyjnych, uzupełnianie części administracyjnej kart i innych dokumentów związanych z działalnością oddziału, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Olsztyn (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
W zakresie bieżącej obsługi sekretariatu:Przyjmowanie interesantów, kierowanie spraw do właściwych osób lub komórek, obsługa telefonu, faksu i poczty elektronicznej, prowadzenie i dokumentowanie spraw zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, wystawianie i rozliczanie delegacji oraz prowadzenie ich rejestru, prowadzenie rejestru znaczków pocztowych, sporządzanie pism związanych z bieżącą działalnością szkoły.W zakresie spraw pracowniczych:Prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, w tym umów o pracę i umów cywilno-prawnych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie dokumentów ZUS do celów emerytalno-rentowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie dokumentów dotyczących wynagrodzeń pracowników, w tym angaży i innych dokumentów płacowych, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu, sporządzanie analiz i sprawozdań dotyczących wynagrodzeń, bieżąca współpraca z komórką ds. płac w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw kadrowych.W zakresie innych spraw:Śledzenie zmian i stosowanie przepisów prawa oświatowego w sprawach dotyczących sekretariatu, sporządzanie sprawozdań wynikających z przydzielonego zakresu obowiązków, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem NNW uczniów, prowadzenie archiwum w zakresie prowadzonych spraw, przechowywanie i zabepieczanie powierzonych pieczęci szkolnych, wykonywanie innych prac wynikających z potrzeb szkoły lub zleconych przez dyrekcję.
Zespół Szkół w Raciążu - 2019-08-01 - Raciąż (mazowieckie)
jw.
INCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)