SEKRETARKA Olsztyn oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH IM. POR. A.M.BOCHEŃSKIEGO W OLSZTYNIE
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 2 800 do 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu szkoły, prowadzenie spraw uczniowskich, wykonywanie prac związanych z egzaminami maturalnymi i zawodowymiGodziny pracy 7-15
Data publikacji: 2021-04-13
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH IM. POR. A.M.BOCHEŃSKIEGO W OLSZTYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 17, 10-224 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu szkoły, prowadzenie spraw uczniowskich, wykonywanie prac związanych z egzaminami maturalnymi i zawodowymiGodziny pracy 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 do 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 do 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021
Data zakończenia pracy: 31.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie branżowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność obsługi komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH IM. POR. A.M.BOCHEŃSKIEGO W OLSZTYNIE
danePracodawcy_nip: 7391047095
danePracodawcy_regon: 000190762
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 17, 10-224 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2021
Data dodania oferty pracy: 13.04.2021
Oferta pracy ważna do: 14.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01cae6df03b43df8c38634607ad5a0f3
Podobne oferty pracy
zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura planowanie oraz organizowanie spotkań, spotkań biznesowych, podróży służbowych zapewnienie sprawnego przepływu informacji, korespondencji oraz dokumentacji dbanie o pozytywny wizerunek firmy przygotowywanie prezentacji, zestawień, raportów, notatek ze spotkań kontakt z Klientami firmy zaopatrywanie sekretariatu/biura w materiały i artykuły biurowe wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez Zarząd
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2019-12-09 - Krzywonoś (mazowieckie)
oczyszczanie odlewów żeliwnych
SPS Usługi Polska Sp. z o.o. - 2020-04-21 - Lubań (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu Komendanta PSG w Krakowie – Balicach, jego harmonogramu spotkań, redagowanie krótkich pism na polecenie Komendanta w celu wsparcia jego bieżącej pracy; sporządzanie rozkazu dziennego Komendanta PSG, wystawianie delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników PSG w celu sprawnej organizacji ich podróży służbowych; przyjmowanie zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników cywilnych PSG w Krakowie – Balicach w celu ich ewidencji w rejestrze zaświadczeń lekarskich, oraz ich terminowego przesłania do odpowiednich komórek KaOSG; prowadzenie dokumentacji związanej z wykorzystaniem przez funkcjonariuszy PSG dopłaty do wypoczynku, zwrotów kosztów dojazdu, przejazdów oraz porządkowanie i archiwizowanie dokumentów.
Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5 33-300 Nowy Sącz - 2019-08-13 - Balice (małopolskie)
Sprzątanie terenów należących do spółdzielni, zamiatanie, zmywanie, odśnieżanie, mycie okien, pielęgnowanie zieleni i inne prace związane z utrzymaniem czystości i początku, doręczanie korespondencji lokatorom. Praca w godzinach 7:00-15:00. Umowa o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 78 31 436 lub 71 78 31 439, osobiście w siedzibie firmy, ul. Klimasa 33/35 we Wrocławiu, pok. nr 3 i nr 4
Spółdzielnia Mieszkaniowa ENERGOPREM - 2021-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Przedstawiciel handlowy
Czuchra Wioletta Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Brukpol" - 2016-01-29 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)
Świadczenie stażu w punkcie usługowo-handlowym zgodnie z rodzajem wykonywanej działalności.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa sekretariatu, urządzeń biurowych, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Zielona (mazowieckie)
-telefoniczny kontakt z klientem i współpracownikami- obsługa spraw komputerowych-pomoc przy organizacji wydarzeń reklamowych-podstawowowa obsługa klienta przy sprzedaży
AGNIESZKA LUZARSKA AGAT CONSULTING & LEARNING - 2019-02-13 - Piaseczno (mazowieckie)
Odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencjiProwadzenie kalendarza spotakńPrzyjmowanie pism, archiwizacja dokumentacjiDbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmieObsługa interesanta
kontakt przez PUP - 2021-05-04 - Czerwińsk nad Wisłą (mazowieckie)
w zawodzie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "AGRO-MAT" ANDRZEJ TRACZ - 2021-03-11 - Braszowice (dolnośląskie)
praca w aptece
JOLANTA JASIUKIEWICZ APTEKA "MĄTEWSKA" - 2021-06-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa załadunków/rozładunków towaruPlanowanie pracy/przydział pracowników do zadańKontrola nad jakością i wydajnośćNadzór nad magazynem i placami składowymi
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Dreszler Bogdan Dreszler - 2021-05-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, EKSPEDYCJA KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA AKT, REDAGOWANIE PISM URZĘDOWYCH, OBSŁUGA PETENTA
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- okienkowa sprzedaż pączków- miejsce pracy: Pączkarnia "Nadziany Pączek" - 90-406 Łódź, ul. Piotrkowska 7- zatrudnienie w formie umowy zlecenia na okres 8 miesięcy- liczba godzin pracy w tygodniu: około 20
GOODVIBES AGNIESZKA MAJEWSKA - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)
Wymiana części eksploatacyjnych. Diagnostyka.
Firma Usługowo-Handlowa "JEGGER" Łukasz Kasperkowiak - 2018-05-18 - Gostyń (wielkopolskie)
prace przy zieleni, drobne prace budowlane, prace porządkowe, pomoc przy pracach związanych z utrzymaniem ruchu
ENERGO MECHANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie sekrteraiatu, prowadzenie kasy spółki, odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, redagowanie pism, organizowanie konferencji, zebrań, przyjmowanie interesantów.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
Oferta pracy w Wojskowym Sądzie GarnizonowymZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - obsługa sekretariatu sądu; - czynności administracyjne związane z przygotowaniem rozpraw i posiedzeń sądowych; - dokonywanie wpisów w urządzeniach ewidencyjnych sądu; - udzielanie informacji stronom postępowania sądowego; - wykonywanie innych czynności. administracyjno-biurowych. Zakres obowiązków zawarto w ogłoszeniu nr 1/2020 z dnia 6 marca 2020r. opublikowanego na stronie internetowej Wojskowego Sądu Garnizonowego we Wrocławiu: www.wsgarwroclaw.wp.mil.pl zakładka: BIP - Ogłoszenia - Pracapraca na okres próbny na jedną zmianę, dyspozycyjność w godzinach od 7:30 do 15:30, oferta dostępna w sali E
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
sprawdzanie i odbieranie poczty, obsługa urządzeń, odbieranie telefonów, organizacja pracy własnej w celu sprawnego funkcjonowania sekretariatu, współpraca z sekretarzem szkoły
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Bardo (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Świdnica (dolnośląskie)
1) nadzór nad trybem postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności poprzez kontrole wydawanych decyzji pod względem formalno-prawnym2) przygotowywanie projektów decyzji wydawanych w trybach niestandardowych,3) przygotowywanie projektów postanowień o niezachowaniu terminu oraz postanowień o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania orzeczenia,4)przygotowywanie zawiadomień o konieczności uzupełnienia dokumentacji medycznej oraz zawiadomień o posiedzeniu składu orzekającego, zawiadomień o pozostawieniu wniosku bez rozpoznania,5) sporządzanie projektów orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz orzeczeń o umorzeniu postępowania,6) sporządzanie wezwań do usunięcia braków formalnych we wniosku,7) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,9) udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących orzekania o niepełnosprawności oraz w zakresie ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych,10) obsługa programu EKSMOoN- Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Osób Niepełnosprawnych,11) obsługa programu FINN.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 25.05.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko "Sekretarza Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności".Więcej informacji nt. oferty pracy oraz wymagań na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-05-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc w dziale służby pięter. Utrzymywanie porządku w pokojach hotelowych i pomieszczeniach wspólnych znajdujących się na terenie obiektu.
Sopot Zdrój Sp. z o.o. - 2021-03-24 - Sopot (pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; zakres obowiązków: znajomość programu mmedica, miejsce pracy: Gliwice;
"SOŚNICA-MED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Gliwice (śląskie)
kierowanie pojadzem, załadunek i rozładunek towaru, dyspozycyjność
kontakt przez PUP - 2021-05-24 - Wągrowiec (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie obsługi sekretariatu, gabinetu dyrektora oraz kalendarza spotkań
kontakt przez PUP - 2021-06-15 - Świdnik (lubelskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Indii, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Komplementowanie dokumentacji medycznej pacjentów hospitalizowanych. Przekazywanie wypełnionej dokumentacji medycznej do statystyki. Wprowadzanie danych z historii choroby do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Jankowic. Kontakt osobisty z pracodawcą po godzinie 17.00 (proszę umówić się telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną).
ALFA BUD DAMIAN SZCZUREK - 2020-09-07 - Jankowice (śląskie)
Staz dla osób bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Gawliki Wielkie (warmińsko-mazurskie)