SEKRETARKA - OFERTA DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SEKRETARKA - OFERTA DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w sekretariacie
Data publikacji: 2017-11-28
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w sekretariacie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: um o pracę na czas zastępstwa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SEKRETARKA - OFERTA DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skr
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 28.11.2017
Oferta pracy ważna do: 05.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Grójec (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Bobrowiczki (zachodniopomorskie)
Udzielanie informacji interesantom.Zapisywanie osób na kurs, uzgadnianie wolnych terminów.Tworzenie baz danych, zarządzanie nimi, uaktualnianie ich i porządkowanie.Nauka i obsługa programu komputerowego "Nauka jazdy".Klasyfikacja informacji, wprowadzanie do komputerowej bazy danych.Ewidencja, porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji.Aktualizowanie informacji na stronie internetowej.Obsługa urządzeń biurowych.Dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Sieradz (łódzkie)
obsługa urządzeń biurowych, wysyłka poczty
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Sławno (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kłodzko (dolnośląskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw administracyjno - kadrowych, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
zaopatrzenie w materiały budowlane
AMER-BUD SJ Jabłońscy - 2016-04-15 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Chodzież (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu zarządu
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łosice (mazowieckie)
kontrola jakości półproduktów i wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji kontrolnej
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji; - przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; - obsługa telefonów i telefaksów; - przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa; - przygotowywanie korespondencji do wysyłki;- obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu;- obsługa poczty elektronicznej;- obsługa kserokopiarki; - prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa.
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Tarnów (małopolskie)
1. prowadzenie teczek akt osobowych, 2. rozliczanie czasu pracy, 3. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, 4. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy i służby, 5. opracowywanie materiałów do oceny sytuacji kadrowej; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Batalion Ochrony Bazy
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-10-01 - Słupsk (pomorskie)
prace sekretarsko-asystenckie w sekretariacie Przychodni PULSANTIS, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wspieranie i koordynowanie prac zarządu.Godziny pracy 8:00 - 15:35umowa o pracę lub zlecenieKontakt z pracodawcą: kadry (at) pulsantis.com.pl lub 713394294
PRZYCHODNIA SPECJALISTYCZNO-REHABILITACYJNA "PULSANTIS" Sp. z o.o. - 2019-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
BIEŻĄCE PRWADZENIE SEKRETARIATU, WSPARCIE FIRMY W DZIAŁANIACH ZWIĄZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENĄ PRACY, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW ORAZ KORESPONDENCJI, SPORZĄDZANIE PISM ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM I NIEMIECKIM, ORGANIZACJA SPOTKAŃ, WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ SZKOLEŃ (KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH), WSPÓŁPRACA Z KONTRAHENTAMI FIRMY, WSPARCIE INNYCH DZIAŁÓW FIRMY, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PREFEROWANE KIERUNKI BHP LUB POKREWNE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, SPRAWNA OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH I KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZADZANIA I REDAGOWANIA PISM, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W WYKONYWNIU ZADAŃ, DOSKONAŁA ORGANIZACJA PRACY, PODZIELNOŚĆ UWAGI, DOBRA PAMIEĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, MIŁA APARYCJA, KOMUNIKATYWNOŚĆ I WYSOKA KULTURA OSOBISTA, DYSPOZYCYJNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE MIN. B1;MIEJSCE PRACY: MIERZYN;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-19 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
przyjmowanie interesantów, przyjmowanie i selekcja korespondencji, odbiór poczty elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych / NABÓR RPO V/
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Pabianice (łódzkie)
obsługa klientów, urządzeń biurowych, telefonów. Przyjmowanie i wysyłka korespondaencji.
Kancelaria Notarialna Beata Kopia Kawka - 2018-01-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Malowanie natryskowe pompą hydrodynamiczną konstrukcji stalowych.
WKS Konstrukcje Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
1. Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływajacej do Urzędu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją.2. Ewidencjonowanie korespondencji wysłanej w książce nadawczej i przekazywanie jej na pocztę.3. Przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych komórek i stanowisk merytorycznych.4. Nadzór nad zwrotnymi potwierdzeniami odbioru dokumentów wpływających do Urzędu i segregowanie ich zgodnie ze strukturą organizacyjną Urzędu.5. Obsługa faksu, kserokopiarki, łączenie rozmów telefonicznych.6. Przygotowywanie zebrań, spotkań służbowych przełożonych.7. Koordynowanie przyjęć interesantów w zakresie skarg i wniosków.8. Obsługa spotkań kadry zarządzającej PUP.9. Dbałość o czystość i estetykę sekretariatu i gabinetu dyrektora.10. Archiwizowanie akt spraw statecznie załatwionychStaż realizowany będzie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głogowie ul. Piaskowa 1
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Głogów (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, biegła obsługa komputera: word, excel, poczta, wyszukiwarka, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, asertywność, silny, stanowczy, zdecydowany charakter, osoba systematyczna, uporządkowana, sumienna, lubiąca prace biuroweZakres obowiązków: obsługa korespondencji, zamawianie kurierów, nadawanie paczek, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów, odbieranie telefonów, sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego, zamawianie artykułów biurowych i sanitarnych, współpraca z dostawcami wody, energii itp., dbanie o porządek na stanowisku pracy
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Rejestracja pacjentów w systemie informatycznym, prowadzenie dokumentacji, praca z lekarzem w czasie wizyty lekarskiej.
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Garwolin (mazowieckie)
magazynier; praca na produkcji
Herkules Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Jastrowo (wielkopolskie)
sprzątaczka obiektupraca na dwie zmiany7.00-14.0014.00-22.00
HS CLEANING Sp. z .o.o. Bielsko Biała - 2018-01-04 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pielęgnacja zieleni.
Eco Serwis s.c. - 2017-08-24 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w przygotowywanio składników do potraw kuchni tureckiej-kebabów, przekąsek orientalnych [smak turecki, przypraw do kebabów].Praca w godz. 8.00-16.00, 16.00-24.00.
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zakres zadań:1) zapewnienie rodzinom zastępczym spokrewnionym, zawodowym i niezawodowym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka poradnictwa, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie ich kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego;2) sporządzanie diagnozy psychofizycznej dziecka, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, udziału w zajęciach rewidalicyjno wychowawczych oraz konieczności objęcia dziecka pomocą profilaktyczno wychowawczą lub resocjalizacyjną albo leczeniem i rehabilitacją;3) sporządzanie opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka;4) prowadzenie szkoleń dla nowopowstałych rodzin zastępczych spokrewnionych;5) branie udziału w spotkaniach dotyczących oceny sytuacji dzieci umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej;6) prowadzenie konsultacji psychologicznych dla dzieci, rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka;7) sporządzanie opinii dla ośrodka adopcyjnego celem przygotowania dzieci z uregulowaną sytuacją prawną do adopcji;8) branie udziału w ocenie rodziny zastępczej;9) udzielanie konsultacji specjalistycznych koordynatorom rodzinnej pieczy zastępczej w celu wsparcia środowiska rodzinnego;10) udzielanie pomocy i wsparcia rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;11) opiniowanie i orzekanie w sprawach wymagających stanowiska psychologa;12) posługiwanie się testami psychologicznymi w zakresie opiniowania odnośnie ustawy z dnia 25 luty 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Wymagane dokumenty.1) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności;3) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku psychologa;.4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).Składanie dokumentów.1) Dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. 2) Dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim ul. Warszawska 28a, 82-100 Nowy Dwór Gdański (sekretariat pokój 02) lub drogą pocztową (liczy się data wpływu) do dnia 10 kwietnia 2018 r., do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko PSYCHOLOG w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-03-22 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prowadzenie uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, obsługa programu płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych, współpraca z klientami
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, przyjmowanie towaru, fakturowanie
Tomasz Grabka Świat Alkoholi - 2019-06-03 - Opatów (świętokrzyskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Żywiec (śląskie)