SEKRETARKA NOTARIALNA Oświęcim oferta pracy Kancelaria Notarialna Katarzyna Żubrowska Notariusz
Stanowisko: SEKRETARKA NOTARIALNA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu Kancelarii Notarialnej.
Data publikacji: 2019-07-10
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: Kancelaria Notarialna Katarzyna Żubrowska Notariusz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 9, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu Kancelarii Notarialnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA NOTARIALNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka notarialna
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, umiejętność biegłej obsługi komputera, Internetu, pakietu Office oraz obsługi sekretariatu. Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesięcy z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym od 8:00 do 16:00.
Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Notarialna Katarzyna Żubrowska Notariusz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 9, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty - Oświęcim, ul. Sienkiewicza 9 lub mailowy - katarzyna.zubrowska (at) kin.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: działalność prawnicza
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka notarialna
Data dodania oferty pracy: 10.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?76ae5eeeae4451074cb2cba83097b666
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
1.prowadzenie rehabilitacji zawodowej i społecznej uczestników WTZ,2.opracowywanie Indywidualnych Programów Rehabilitacji i Terapii (w programie komputerowym),3.przygotowanie pracowni do prowadzenia zajęć programowych,4.realizacja programów rehabilitacji,5.uczestnictwo w dokonywaniu okresowej, rocznej i kompleksowej oceny efektów rehabilitacji w odniesieniu do poszczególnych uczestników WTZ,6.zapewnienie bezpieczeństwa uczestników w toku zajęć,7.przestrzeganie ustalonych zasad porządku i dyscypliny pracy,8.stałe podnoszenie kwalifikacji w drodze samokształcenia,9.dbałość o powierzone mienie i zapewnienie ochrony tajemnicy służbowej,10.przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,11.zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami, rodzicami lub opiekunami uczestników WTZ,12.ścisła współpraca z kierownikiem, psychologiem, pracownikiem socjalnym, instruktorami terapii zajęciowej, instruktorami zawodu/trenerami pracy zatrudnionymi w WTZ oraz rodzicami i opiekunami uczestników,13.składanie kierownikowi WTZ pisemnego zapotrzebowania na materiały do terapii,14.składanie kierownikowi WTZ pisemnej informacji z działalności prowadzonej przez siebie w pracowni w określonym terminie,15.prowadzenie dokumentacji dotyczącej uczestników,16.prowadzenie dziennika zajęć,17.dbanie o wystrój, estetykę w pracowni i części wspólnych korytarza oraz porządek pracowni.Po okresie próbnym, umowa na min. 1 rok
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Wyszkowie - 2019-03-11 - Wyszków (mazowieckie)
praca biurowa, obsługa klienta
SAGE AUTOMOTIVE INTERIORS POLAND SP.ZO.O. - 2017-01-03 - Żary (lubuskie)
- prowadzenie sekretariatu- obsługa klientów kancelarii-przygotowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Żary (lubuskie)
1)prowadzenie całości dokumentacji związanej z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń;2)sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych pracowników i podopiecznych do ZUS;3)naliczanie składek do ZUS od pracowników i podopiecznych; 4)obsługa programu Kadry i Płace;5)przyjmowanie i rejestrowanie poczty;6)przygotowanie korespondencji do wysyłki;7)prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy);8)sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;9)ewidencja delegacji pracowniczych;10)sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;11)prowadzenie harmonogramu badań pracowniczych;Szczegóły ogłoszenia na stronie internetowej OPS Ryczywół.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Ryczywół - 2017-09-01 - Ryczywół (wielkopolskie)
obsługa klienta w zakładzie fryzjerskim damsko-męskim; 1/2 etatu; godziny pracy 10.00-14.00, co druga sobota 10.00-13.00; pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy ze Zgorzelca;
USŁUGI KOSMETYCZNE STELEŻUK DOROTA - 2018-03-06 - Zawidów (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prawadzenie księgi korespondencyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa kopiarek, obsługa komputera, pomoc przy archiwizacji, pomoc przy ekspediowaniu poczty, przepisywanie pism
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Katowice (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe m.in.: sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych, realizacja zamówień materiałów i sprzętu biurowego, sporządzanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań działu organizacyjnego.
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw z zakresu spraw prawnych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Radomsko (łódzkie)
• Kontrola infrastruktury, systemów anten i inżynierii systemów • Uruchamianie, rozbudowa i renowacja miejsc lokalizacji urządzeń i sieci bezprzewodowych • Montaż i konserwacja urządzeń inżynierii systemowej i systemów służących bezpieczeństwu (np. drabinek i balustrad) • Instalacja i utrzymywanie w należytym stanie ciągów kablowych dla urządzeń elektrycznych i antenowych • Serwis diagnostyczny i naprawczy
MUGLER AG - 2018-01-18 - Niemcy (Niemcy)
g
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Prace zwiąane z sadzeniem i pielęgnacją roślin (pomidorów), zrywanie, sortowanie oraz pakowanie, przewóz pełnych palet do magazynu.
Gospodarstwo Ogrodnicze Urszula i Ludwik Książek. - 2016-10-28 - Janów (mazowieckie)
pomoc przy przygotowywaniu surówek, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
MAŁA GASTRONOMIA - SPRZEDAŻ LODÓW Z AUTOMATÓW PELAGIA STUSEK - 2016-10-27 - Turek (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu, organizaacja i zaopatrywanie biura, prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa spotkań biznesowych, prowadzenie spraw rachunkowych oraz handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Szeligi (mazowieckie)
Współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych, realizacja planów sprzedażowych, budowanie i utrzymywanie biznesowych relacji z kontrahentami, realizacja bieżących zamówień klientów, monitorowanie i bieżąca analiza rynku, pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, fakturowanie sprzedaży.Praca w godz. 8-16
Toya - Stanmar Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- obsługa sekretariatu szkolnego, pisma przychodzące, wychodzące, dokumenty szkolne, obsługa programu Sekretariat Vulcan- administrowanie dziennika elektronicznego, SIO, programów kadrowo - płacowych Vulcan- prowadzenie akt osobowych, umów z kontrahentami, badań okresowych i BHP- rozliczanie czasu pracy, godzin ponadwymiarowych,
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KSIĘDZA JANA TWARDOWSKIEGO - 2019-06-04 - Bucze (małopolskie)
sortowanie brudnych naczyń, sztućców i przyborów kuchennych przeznaczonych do zmywania zgodnie z zasadami ich mycie i konserwacji, zmywanie ręczne naczyń, sztućców i przyborów do gotowania za pomocą środków myjących zgodnie z zasadami ich mycia i konserwacji, wycieranie do sucha i odkładanie ich na miejsce, wkładanie naczyń, sztućców i przyborów kuchennych do zmywarki, umieszczenie w podajniku zmywarki środka myjącego, uruchomienie wybranego programu zmywania, wyjmowanie naczyń i przyborów ze zmywarki i odkładanie ich na miejsce, sprzątanie i mycie stołów, powierzchni kuchennych, kuchni, obszarów, w których przygotowywane są posiłki i miejsc obsługi, utrzymanie porządku w miejscu pracy, kontrolowanie stanu środków myjących i zgłaszanie przełożonemu zapotrzebowania na nowe środki myjące, przestrzeganie zasad etyki, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. Praca w godz. 7:00-19:00, 19:00-07:00
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA:•EWIDENCJA KSIĘGOWA DOKUMENTÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH •UZGADNIANIE INWENTARYZACJI•NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH•DZIAŁANIE ZGODNIE Z WYMOGAMI PRZEPISÓW POLSKIEGO PRAWA ORAZ WYMOGAMI AUDYTÓW WEWNĘTRZNYCH PRZEPROWADZANYCH W SPÓŁCE•ROZLICZANIE I UZGADNIANIE KONT•PROWADZENIE ŚRODKÓW TRWAŁYCHWYMAGANIA:•WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE•DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU (5 LAT)•ZNAJOMOŚĆ PRAWA PODATKOWEGO I USTAWY O RACHUNKOWOŚCI•ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE•UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•DOBRA ORGANIZACJA PRACY, DOKŁADNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
HIPERMARKET E.LECLERC RZESZÓW - 2018-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie; minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Przyszowice (śląskie)
-wyznaczanie terminu wuzyt pacjentów,- przygotowywanie dokumentacji medycznej,- sporządzanie raportów,- wypisywanie wizyt pacjentów do programu roziczeniowego.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
pomoc w przygotowaniu dokumentacji związanej z naborem do szkoły, prace związane z przygotowaniem dokumentacji na egzamin poprawkowy potwierdzajacy kwalifikacje zawodowe, pomoc w przygotowaniu organizacji roku szkolnego 2017/18, obsługa kserokopiarki, skanera, praca na komputerze
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Kutno (łódzkie)
Wykonywanie czynności, które zapewniają sprawną pracę sekretariatu oraz organizowanie przepływu informacji - wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2019-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły, obsługa kadrowa nauczycieli i pracowników, prowadzenie spraw uczniowskich, obsługa urządzeń biurowych, wysyłka poczty
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Gorzów Śląski (opolskie)
Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)
Wg programu
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Gniezno (wielkopolskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Węgrów (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Gdańsk (pomorskie)