SEKRETARKA Lublin oferta pracy WILLA WIN JAROCKI KWIATKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca w sekretariacie, obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej, umawianie spotkań spółki, obsługa klienta, tworzenie bazy danych kontrahentów;
Data publikacji: 2020-09-29
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: WILLA WIN JAROCKI KWIATKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NAŁĘCZOWSKA 33a, 20-701 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w sekretariacie, obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej, umawianie spotkań spółki, obsługa klienta, tworzenie bazy danych kontrahentów;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2020
Data zakończenia pracy: 04.01.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU COMARCH OPTIMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Nazwa pracodawcy: WILLA WIN JAROCKI KWIATKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 7123051872
danePracodawcy_regon: 060215107
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
NAŁĘCZOWSKA 33a, 20-701 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres mailowySEKRETARIAT (at) WILLAWIN.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: NAŁĘCZOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 33a
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.09.2020
Data dodania oferty pracy: 29.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b253576b5d590b73721abde72d41930
Podobne oferty pracy
Obsługa linii rozlewniczejPraca w systemie 3-zmianowym w przedziale czasowym: 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej, faktur, rejestracjia dokumnetów, obsługa skrzyniki mailowej firmy, przygotowywanie pism, zestawień i raportów na bieżące potrzeby Zarządu, dbałość o prawidłowy obieg informacji i dokumentów, rezerwacja biletów i hoteli, nadzór nad terminowym dokonywaniem przeglądów, zaopatrzenie w artykuły biurowe i promocyjne, obsługa gości i spotkań biznesowych, inne czynności biurowe związane z bieżącą pracą Biura Zarządu.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2019-11-12 - Chorzów (śląskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center. CV na e-mail: rekrutacja.olawa (at) interia.pl
PROGRESS ACTIVE SP. Z O.O - 2016-09-13 - Oława (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie www.katowice-zachod.sr.gov.pl.- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach z dnia 9 listopada 2018 r. o konkursie na stanowisko sekretarki/sekretarza do wydziału orzeczniczego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Dyrektor Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko sekretarki/sekretarza do wydziału orzeczniczego. Stanowisko należy do grupy stanowisk obsługi pomocniczej (stanowisko nieurzędnicze).- Zakres zadań:1. przygotowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,2. rejestracja wpływających pism w systemie informatycznym,3. obsługa urządzeń biurowych,4. współpraca z oddziałami i wydziałami,5. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie początkowe: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy, następnie umowa na czas określony (ok. 18 miesięcy). Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończonym terminie naboru.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie średnie,2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku,3. znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz obsługa urządzeń biurowych,4. pełna zdolność do czynności prawnych,5. nieposzlakowana opinia,6. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,7. przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,8. umiejętność dobrej organizacji pracy, 9. odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, 10. umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:1. samodzielność,2. umiejętność pracy pod presją czasu.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa urządzeń biurowych.2. Praca w programie komputerowym "Sędzia2".3. Przygotowywanie spisów akt spraw.4. Przygotowywanie pism do biura podawczego.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Łęczyca (łódzkie)
- obsługa sekretariatu- przygotowanie dokumentów oświatowych- przygotowanie pism- orgaznizacja pracy sekretariatu
Szkoła Podstawowa w Łęgowie - 2018-08-03 - Łęgowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa biura, kontakt z Klientem, wprowadzanie faktur, opieka nad korespondencją.Wymagania:mile widziana znajomość języka angielskiego- podstawy oraz programu Optima, znajomość obsługi komputera, wykształcenie min. średnie, komunikatywność.
PIVEXIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-11 - Racibórz (śląskie)
obsługa półautomatu, montaż komponentów, dbanie o czystość na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2018-10-08 - Cieszyn (śląskie)
Rozpoznanie potrzeb i predyspozycji osobowościowo-zawodowych uczestnika, tworzenie wsparcia wynikającego z IPD, stały kontakt z kadrą merytoryczną w zakresie realizacji zajęć celem wspacia w pozyskiwaniu miejsc pracy,praca z uczestnikiem nad aktywnością, zarządzaniem wolnym czasem, wsparcie w rozwiązywaniu problemów, realizacja indywidualnych spotkań z uczestnikiem.
Marta Krawczyk ProBiznes - 2018-07-06 - Olkusz (małopolskie)
- samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowej dla niewielkiej grupy 20-30 osób,- obsługa korespondencji,- rozliczanie wybranych umów na usługi,- sporządzanie zestawień i raportów,- pisanie umów i dokumentów,- inne typowe prace związane z tym stanowiskiem,- zastępowanie innych pracowników,- praca na okres próbny 6 miesięcy, (następna umowa docelowo na czas nieokreślony)
DELKO S.A. - 2018-02-02 - Śrem (wielkopolskie)
WYMAGANIA:• doświadczenie na stanowisku krawcowej, pozwalające na samodzielne dokonywanie przeróbek krawieckich,• umiejętność zdejmowania miar oraz szycia,• umiejętność obsługi overlocka,• komunikatywność• umiejętność pracy w zespole• wysoka motywacja do podjęcia pracy• odpowiedzialność i uczciwość.
"INTER FASHION" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa korespondencji, ewidencjonowanie faktur, obsługa gości i biura
TECHNO MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-10 - Malbork (pomorskie)
sprzątanie bloku mieszkalnego i posesji, osiedle skorupy
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Białystok (podlaskie)
- Dostarcza wiedzę o oszacowaniu, rozwoju, rozwiązaniu delegowanych zadań dotyczących konfiguracji, wdrożenia, odbudowy procesu, - Ulepszenie skryptów i innych narzędzi, - Przegląd skryptów, kodów, wdrożenie i utrzymanie instrukcji, konfiguracji otoczenia, - Dokonanie zmian w kodach.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Zakopane (małopolskie)
Odszywanie samodzielne wzorów; obszywanie odzieży damskiej i dziecięcej wykorzystując materiały typ gładki poliester
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Zgierz (łódzkie)
Prowadzenie rejestru pism, kalendarza spotkań, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Nieszawa (kujawsko-pomorskie)
prace magazynowe: rozładunek, załadunek towarów, realizacja zamówień
AP UNIAPOL DEVELOPMENT SP Z O.O. - 2016-07-26 - Komorniki (wielkopolskie)
Zapewnienie obsługi administracyjnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.
RBS Media Sp z o.o. sp k. - 2017-01-27 - Ławnica (podkarpackie)
Wykształcenie: zawodowe; min. 2 lata doświadczenia; uprawnienia do obsługi palników acetylenowo-tlenowych lub osoba chętna do przyuczenia; upalanie nadlewów; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
ODLEWNIA STALIWA "ŁABĘDY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad przebiegiem prac i personelem, zgodność prac z dokumentacją, kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac, koordynacja działań służb pomocniczych.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Mielec (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Chojnice (pomorskie)
Praca biurowa w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Tymbark (małopolskie)
Prace biurowe, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z rezerwacją oraz plannowaniem zabiegów kuracjuszy
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-13 - Ustroń (śląskie)
- wykonywanie czynności związanych z diagnostyką,naprawą,modernizacją i usuwaniem awarii sprzętu komputerowego,- usuwanie nieprawidlowości i zakłóceń w funkcjonowaniu oprogramowania komputerowego zainstalowanego w poszczególnych komórkach organizacyjnych Sądu Rejonowego w Kartuzach,- zgłaszanie i obsługa awarii oprogramowania komputerowego,- instalowanie zakupionego nowego sprzętu komputerowego oraz wdrażanie nowych systemów i programów informatycznych,- instalowanie uaktualnionych wersji oprogramowania na serwerach,- instalowanie i aktualizacja systemów oraz oprogramowania na stanowiskach roboczych,- zarządzanie treścią Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Kartuzach,- nadzór nad wdrożeniem i prawidłowym funkcjonowaniem Protokołu elektronicznego tzw. E-Protokołu,- obsługa i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Niebieskiego Pokoju Przesłuchań,- współpraca z Kierownikami Sekretariatów Wydziałów/Kierownikami Oddziałów w zakresie nadawania uprawnień dostępu do danych komputerowych oraz ewidencjonowanie haseł dostepu dla poszczególnych użytkowników,- udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom Sądu w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz ochrony i bezpieczeństwa danych,- realizowanie zadań określonych w Polityce Bezpieczeństwa Informacji Ministerstwa Sprawiedliwości i sądów powszechnych,- obsługa oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji elektrycznych (w tym fotowoltaniki), wodno - kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych oraz dźwigów osobowych,- ocena stanu technicznego ww. urządzeń, kosztów ich użytkowania oraz przedstawianie analiz i wniosków w sprawie,- przygotowanie dokumentacji administracyjno - technicznej i współpraca z podmiotami dostarczającymi media oraz właściwymi organani kontroli technicznej, w tym z Urzędem Dozoru Technicznego,- bieżące monitorowanie danych wynikających ze wskazań liczników oraz matrycy informacyjnej budynku,- szkolenie i informowanie pracowników Sądu i interesantów o zasadach prawidłowej obsługi urządzeń technicznych,- prowadzanie 'Ksiąg obiektu budowlanego" Sądu Rejonowego w Kartuzach,- prowadzenie ewidencji oraz nadzór nad terminowością przeglądów technicznych obiektów oraz instalacji.Ogłoszenie o konkursie na stanowisko sekretarza sądowego nr A-1231-13/19 - DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ DO 6 WRZEŚNIA 2019 R. do godz. 15.30 DO ODDZIAŁU ADMINISTARCYJNEGO SĄDU REJONOWEGO W KARTUZACH UL. KOŚCIUSZKI 26, pok. 16. TEL 58 694-94-04
SĄD REJONOWY - 2019-08-23 - Kartuzy (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa recepcji (okulistyka).
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)