SEKRETARKA Kraków oferta pracy Soneta Sp. z o. o.

Stanowisko: SEKRETARKA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Wynagrodzenie do uzgodnienia - zapewnione 2600zł brutto.Umowa 3 miesiące okres próbny, następnie 21 miesięcy umowa na czas określony, następnie umowa na czas nieokreślony.Zakres obowiązków: odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami, opieka nad gośćmi, organizacja spotkań i zarządzanie dostępnością sal konferencyjnych, wsparcie organizacyjne prac biura Prezesa Zarządu Spółki, rezerwacja hoteli dla pracowników biura, organizowanie wyjazdów służbowych, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, współpraca z zespołem marketingu w zakresie przygotowania materiałów reklamowych, monitorowanie rotacji zapasów artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych.

Data publikacji: 2020-01-15

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: Soneta Sp. z o. o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wadowicka 8A, 31-415 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wynagrodzenie do uzgodnienia - zapewnione 2600zł brutto.Umowa 3 miesiące okres próbny, następnie 21 miesięcy umowa na czas określony, następnie umowa na czas nieokreślony.Zakres obowiązków: odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami, opieka nad gośćmi, organizacja spotkań i zarządzanie dostępnością sal konferencyjnych, wsparcie organizacyjne prac biura Prezesa Zarządu Spółki, rezerwacja hoteli dla pracowników biura, organizowanie wyjazdów służbowych, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, współpraca z zespołem marketingu w zakresie przygotowania materiałów reklamowych, monitorowanie rotacji zapasów artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność sumiennego i samodzielnego działania, pozytywne podejście, inicjatywa w działaniu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.01.2020

Data dodania oferty pracy: 15.01.2020

Oferta pracy ważna do: 15.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?314e3caa76069f774aef0746527c6121

Podobne oferty pracy

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 1 033,7 PLN

Mechanika ciężarowych pojazdów samochodowych oraz naczep.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Brzesko (małopolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 3 200 PLN

kontrola jakości produktów, kontrola dostaw surowców, nadzór nad stanem higieny w procesie produkcyjnym, szkolenia wstępne pracowników z zasad GHP i GMP obowiązujących w firmie, pobieranie próbek do badań zewnętrznych, reagowanie i raportowanie niezgodności
kontakt przez OHP - 2018-11-05 - Głobino (pomorskie)

MASZYNISTA - od 5 000 PLN

Prowadzenie prac manewrowych na bocznicy kolejowej Kuźnica Warężyńska Dąbrowa Górnicza. Prowadzenie pociągów. Dokładne prowadzenie dokumentacji pociągowej. Obsługa środków łączności.
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

Obsługa biura, korespondencji, obsługa klienta.
Ośrodek Szkolenia Kierowców "CABRIO" Tomasz Nelc - 2018-10-22 - Zamość (lubelskie)

SEKRETARKA - 1 033,7 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Kłodzko (dolnośląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

sekretariat
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Suwałki (podlaskie)

KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY Z MIEJSCAMI HOSTELOWYMI I SEKCJĄ USŁUG OPIEKUŃCZYCH - od 3 800 PLN

Zakres obowiązków oraz wszystkie informacje na temat oferty pracy umieszczone zostały na stronie internetowej www.chsd.pl (szczegółowy zakres obowiązków w załaczeniu do of. pracy)
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-05-25 - Witów (śląskie)

SEKRETARKA - od 2 600 PLN

•Dbanie o sprawne i prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu oraz wizerunek firmy;•Przygotowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie dziennika korespondencyjnego;•Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie;•Zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy sekretariatem a innymi działami firmy;•Obsługa Klientów zewnętrznych firmy;•Bieżąca obsługa administracyjna biura;•Inne prace zlecone przez Zarząd.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-18 - Kartuzy (pomorskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Brzeg (opolskie)

BRYGADZISTA - SERWISU SPRZĄTAJACEGO - od 1 850 PLN

Kierowanie zespołem pracowników
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wołowice (małopolskie)

SEKRETARZ MIASTA - od 3 500 PLN

praca administracyjno-biurowa oraz kierowanie pracownikami-informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabórna stanowiska urzędnicze
Urząd Miejski w Łebie - 2016-06-28 - Łeba (pomorskie)

SEKRETARKA - do 585 PLN

Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, dzieci i dokumentacji przedszkolnej oraz ich archiwizacja,ewidencjonowanie korespondencji,prowadzenie sprawozdawczości przedszkolnej (GUS, ZUS, PFRON, SIO, inne), prowadzenie kancelarii przedszkolnej (przyjmowanie interesantów, przekazywanie informacji, załatwianie bieżących spraw).
PRZEDSZKOLE NR 8 - 2016-11-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU WYSYŁKI - od 1 750 PLN

drukowanie zamówień, wystawianie dokumentów systemowych PWZ; RWZ, kontrola wymiarów, współpraca z handlowcami, praca w programie Symfonia Handel, ewidencja plików z pakietu Office
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2015-12-22 - Garbatka (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SEKRETARZ PLACÓWKI - od 2 600 PLN

Prowadzenie seketariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami, przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej, załatwianie spraw związanych z obsługą placówki wynikających z jej bieżącego funkcjonowania, obsługa centrali telefonicznej i kserokopiarki, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, ewidencji czasu pracy, wymagane przepisami prowadzenie rejestrów i ewidencjii, obługa poczty elektronicznej, odpowiedzialność za dokumentację zgromadzoną w archiwum PCEiK, zbieranie danych i wpisywanie ich do Systemu Informacji Oświatowej.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury - 2019-05-08 - Oleśnica (dolnośląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji. Obsługa telefonów. Przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Odbiór poczty elektronicznej. Obsługa komputera, kserokopiarki.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Baranów (mazowieckie)

SEKRETARKA - do 2 700 PLN

Zakres Obowiązków:•Organizacja pracy sekretariatu zgodnie z procedurami obowiązującymi w szkole•Obsługa interesantów (rodziców, pracowników organów współpracujących, nadzorujących)•Prowadzenie kasy szkoły•Koordynacja przepływu informacji oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji•obsługa urządzeń biurowych ,obsługa komputera MS Ofice • Prowadzenie terminarza spraw i czynności. •Prowadzenie archiwum.•Prowadzenie zeszytu kontroli i wizytacji• Prowadzenie spraw uczniowskich.Wymagania:•Niezbędne: Wykształcenie licencjat lub wyższe – lub inne kwalifikacje umożliwiające podjęcie pracy w szkole podstawowej•doświadczenie: co najmniej 1 rok pracy na stanowisku sekretarki•doskonałe zorganizowanie pracy zapewniające należyte i terminowe wykonywanie zadań•pogodn
Stowarzyszenie Centrum Aktywności Społecznej - 2017-01-27 - Buszkowy (pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Obsługa biura, obsługa sekretariatu, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, wsparcie działu księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Myślenice (małopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Augustów (podlaskie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dęblin (lubelskie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

Wykształcenie wyższe, kierunek: ekonomia, administracja lub prawo, znajomość obsługi komputera. Prowadzenie ksiąg notarialnych. Dokumenty aplikacyjne przesyłać wyłącznie pocztą na adres Kancelarii Notarialnej Rybnik ul. Rynek 1.
KANCELARIA NOTARIALNA BREISA BERNADETA GUZIK WOJCIECH - 2016-06-08 - Rybnik (śląskie)

PARCOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace wykończeniowe, regipsy, szpachlowanie, malowanie, rozbiórka, murowanie, wykonywanie zbrojeń, montaż zbrojeń, prace zbrojarskie.
SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Kartuzy (pomorskie)

SEKRETARZ-PRACOWNIK ZAANGAŻOWANY W PRZYGOTOWANIE PROJEKTU PZO - od 3 000 PLN

Opracowanie projektów planów zadań ochronnych(koordynacja, ekspertyzy, dane GIS)-wynagrodzenie pracowników koordynujących opracowywanie projektów PZO obszarów-prowadzenie spraw związanych z opracowaniem projektów planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000-współpraca z wykonawcami planów zadań ochronnych z zakresie przygotowywania projektów założeń do opracowania planów zadań ochronnych, organizacji procesu komunikacji z grupami interesu, prowadzenia warsztatów z udziałem Zespołu Lokalnej Współpracy-bieżąca współpraca z wykonawcami opracowań eksperckich, analiza i weryfikacja materiałów przygotowywanych przez wykonawców-weryfikacja poprawności standardów danych GIS oraz ich zawartościpod kątem zgodności z założeniami PZO-wykonywanie czynności niezbędnych do przeprowadzenia proceduryudziału społeczeństwa w procesie planistycznym, zgodnie z przepisami Działu III 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddzialywania na środowisko-analiza uwag i wniosków zgłoszonych w procesie konsultacji społecznych-przygotowanie danych GIS w zakresie zadań realizowanych w projekcie-opracowywanie projektów dokumentów , ogłoszeń, porozumień oraz umów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektuprzygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia procedur zamówień publicznych-udział w przygotowaniu, prowadzeniu oraz rozliczaniu działań projektowych-współudział w organizacji spotkań projektowych, w tym obsługa techniczna i organizacyjna spotkań, warsztatów, sporządzanie sprawozdań i protokołów-kompletowanie dokumentacji związanej z realizacją projektu, współudział w promowaniu projektu, współpraca przy opracowaniu i realizacji materiałów promocyjno-informacyjnych projektu
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W LUBLINIE - 2019-06-10 - Lublin (lubelskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Drawski Młyn (wielkopolskie)

SEKRETARKA - od 2 250 PLN

przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji;obsługa telefonu, maila;przedkładanie pism i korespondencji do aprobatykierownictwa;przygotowywanie korespondencji do wysyłki;obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu;odbiór poczty elektronicznej;obsługa kserokopiarki;
TEXO Wojciech Błachnia - 2019-01-29 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

wprowadzanie i sporządzanie dokumentów księgowych, wyliczanie podatku dochodowego i Vat, poznanie zasad działalnia programu księgowego "SYMFONIA", sporządzanie deklaracji podatkowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Bożejowice (dolnośląskie)

SEKRETARKA/SEKRETARZ - od 2 500 PLN

Przyjmowanie, otwieranie oraz rejestracja wpływów wszelkiej korespondencji i przesyłek. Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji firmowej. Przygotowanie i rejestracja zamówień przychodzących i wychodzących. Prowadzenie ewidencji: delegacji, upoważnień. Rozdział korespondencji przychodzącej wg dekretacji przełożonego. Aktywna współpraca ze wszystkimi pracownikami oraz udzielanie im w miarę możliwości życzliwej pomocy i fachowej porady. Obsługa firmowej poczty elektronicznej. Redagowanie pism, ofert handlowych, itp. Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów. Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów. Przyjmowanie interesantów. Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych. Serwowanie poczęstunku dla gości firmy. Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, artykuły spożywcze(kawa, herbata, woda mineralna). Użytkowanie powierzonego sprzętu technicznego zgodnie z instrukcjami obsługi oraz nadzór nad sprawnością urządzeń biurowych. Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Zabrze (śląskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)