SEKRETARKA Kraków oferta pracy SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 77 "MAGICZNE SIÓDEMKI" W KRAKOWIE
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 1 762 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu w przedszkolu
Data publikacji: 2018-08-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 77 "MAGICZNE SIÓDEMKI" W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-124 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu w przedszkolu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 762 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1762 zł brutto + 20% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2018
Data zakończenia pracy: 20.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: dowolny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie i znajomość systemów oświatowych
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 20.08.2018
Oferta pracy ważna do: 20.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2018
Podobne oferty pracy
Proste prace gospodarcze na terenie ośrodka.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Bramki (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kraków (małopolskie)
obsłga sekretariantu oraz urządzeń biurowych, pisanie pism, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
organizacja pracy personelu pielęgniarskiego, sprawozdawczość z działania przychodni, kontrola przestrzegania procedur, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Augustów (podlaskie)
-przyjmowanie dokumentów wpływających do jednostki i ich realizacja,-przygotowywanie dokumentów do dekretacji,-przydzielanie pracownikom zadekretowanej korespondencji,-przygotowywanie korespondencji służbowej do wysyłki,-sporządzenie rozliczeń z Urzędem Pocztowym,-prowadzenie Archiwum,-wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Centrum.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Świebodzin (lubuskie)
Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, pomoc w przyjmowaniu i selekcjonowaniu korespondencji, odbiór poczty elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Lipice (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Żuromin (mazowieckie)
PielęgniarkaOpieka długoterminowa
NZOZ Rehabilitacja Lecznicza Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej - 2018-01-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
-
Zakład Prefabrykacji Barkoczyn Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Nowy Barkoczyn (pomorskie)
Malowanie, kafelkowanie. Prace gospodarcze takie jak np. koszenie trawy
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ sp.z o.o. - 2018-05-09 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Dobre umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, umiejętność współpracy w zespole.
DROBNY Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-08-09 - Syrynia (śląskie)
transport pieczywa
PIEKARNIA-CIASTKARNIA KUNA SP.J. MAŁGORZATA KUNA I GRZEGORZ KUNA - 2017-05-04 - Żabia Wola (lubelskie)
sortowanie odzieży używanej
STARTEX PPHU Grażyna Wróblewska - 2016-11-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
wykonywanie betoniarskich robót
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Zamienie (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych w języku angielskim i arabskim.Koordynacja bieżących spraw klientów, w tym z Algierii.Analiza otoczenia rynkowego.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)
Mycie zakładów poprodukcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Sowczyce (opolskie)
prowadzenie sekretariatuobrót dokumentówrozliczanie pracowników z zaliczek
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Poznań (wielkopolskie)
sekretariat
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Suwałki (podlaskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-11-16 - Rybnik (śląskie)
Obsługa sekretariatu:- obsługa dokumentacji- udział w organizacji i obsłudze konferencji, seminariów, spotkań (rezerwacja hotelu, taksówki, wynajem samochodu, zakup biletu lotniczego),- prowadzenie ewidencji spotkań oraz opieka nad gośćmi firmy,- opieka nad salami konferencyjnymi,- monitorowanie utrzymania porządku i dbanie o estetyczny wygląd sal konferencyjnych.- organizacja spotkań w siedzibie, - zakupy
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2016-03-30 - Złotów (wielkopolskie)
rozprowadzanie instalacji elektrycznych
C&M Rakowski Cezary - 2017-10-24 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Szczeglice (świętokrzyskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Magnuszew (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych w budynkach
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO I POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH ,,ELEKTRUS'' MIECZYSŁAW ASEJCZYK - 2016-05-19 - Lubin (dolnośląskie)
-stałe podnoszenie kwalifikacji,-dbanie o utrzymanie czystości w biurze,-sprawdzanie, odbieranie poczty,-obsługa urządzeń znajdujących się w biurze,-nadzór nad dokumentami firmowymi,-organizacja spotkań z klientami,-budowanie odpowiedniego wizerunku firmy
ADV. GROUP Sp. z o.o. Restauracia DELAGIO - 2016-06-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż w sklepie , przygotowywanie ofert.
Przedsiębiorstwo Handlowe "A-T" S.A. - 2016-02-03 - Chodzież (wielkopolskie)