SEKRETARKA Kędzierzyn-Koźle oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW PLACÓWKI, EWIDENCJONOWANIE I DOSTARCZANIE KORESPONDENCJI DOTYCZĄCEJ POSZCZEGÓLNYCH SPRAW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ ZE ŚRODKAMI RZECZOWYMI PLACÓWKI ORAZ PRZEPROWADZENIE INWENTARYZACJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z UCZĘSZCZANIEM DZIECI DO PRZEDSZKOLA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ DYREKTORA ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ PRACY PRZEDSZKOLA
Data publikacji: 2019-02-18
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW PLACÓWKI, EWIDENCJONOWANIE I DOSTARCZANIE KORESPONDENCJI DOTYCZĄCEJ POSZCZEGÓLNYCH SPRAW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ ZE ŚRODKAMI RZECZOWYMI PLACÓWKI ORAZ PRZEPROWADZENIE INWENTARYZACJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z UCZĘSZCZANIEM DZIECI DO PRZEDSZKOLA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ DYREKTORA ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ PRACY PRZEDSZKOLA
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MICROSOFT OFFICE), KOMUNIKATYWNOŚĆ, SZYBKOŚĆ DZIAŁANIA, KREATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, JEDNA ZMIANA 7:00-15:00
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
Anny 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: Anny
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: PRZEDSZKOLE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 20.02.2019
Oferta pracy ważna do: 17.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
OBRÓBKA RYBY, TRANSPORT RĘCZNY I MECHANICZNY NA TERENIE ZAKŁADU, OBSŁUGA PIŁY MECHANICZNEJ
NORD CAPITAL SP.Z.O.O. - 2018-05-11 - Rekowo Górne (pomorskie)
ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACĄ SEKRETARIATU SZKOŁY, OBIEGU DOKUMENTÓW OBOWIĄZUJĄCYCH W SZKOLE, Z SYSTEMEM NABORU UCZNIÓW DO JEDNOSTKI ORAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW JAK I SPOSOBU ICH PRZECHOWYWANIA
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsluga sekretariatuw zakresie umawiania klientów, odbioru korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wolbrom (małopolskie)
-Kontakt telefoniczny 58-682-29-16 wew. 241. Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Samodzielnego referenta ds. finansowo kasowych należeć będzie:Zaopatrywanie szkoły i internatu w podstawowe artykuły przemysłowe i spożywcze. Przyjmowanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, zgodnie z procedurami HACCP.Zabezpieczanie, przechowywanie i wydawanie towarów wg obowiązujących przepisów w tym zakresie.Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i terminowe przedkładanie jej w księgowości szkoły.Dbałość o zachowanie stawki żywieniowej oraz prowadzenie właściwej i pełnej dokumentacji kalkulacji wyżywienia.Planowanie i sporządzanie jadłospisów zgodnie z zasadami ich układania.Pilnowanie by wszystkie czynności wykonywane były zgodnie z zasadami organizacji pracy z odnośnymi przepisami sanitarno higienicznymi, a przyrządzanie posiłków zgodnie z zasadami technologii i higieny żywienia. Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem posiłków, zgodnie z kalorycznością i normami żywienia.Przeprowadzenie kontroli przygotowanych i wydawanych potraw pod względem jakościowym i ilościowym.Dopilnowanie, aby wszystkie pomieszczenia stołówki zgodnie z ich przeznaczeniem miały odpowiednie warunki, a w razie potrzeby wnioskuje o dokonanie koniecznych reorganizacji i remontów.Planowanie wspólnie z zainteresowanymi zaopatrzenia wszystkich pomieszczeń stołówki w potrzebne sprzęty, narzędzia pracy itp.Zaopatrywanie stołówki w środki czyszczące i dezynfekujące.Pilnowanie, aby inwentarz stołówki był właściwie utrzymany i konserwowany.Wykonywanie dodatkowych, niezbędnych dla poprawienia sytuacji żywieniowej zarządzeń doraźnie wydanych przez Kierownika Internatu, Dyrektora Szkoły i innych: np. służb sanitarno epidemiologicznych.Ustalanie na podstawie dotychczasowego zużycia podstawowych artykułów żywnościowych w wielkości normatywnej zapasów magazynowych. Należyte i terminowe wykonywanie decyzji i zarządzeń Dyrektora Szkoły.Należyte pod względem rzeczowym, jakościowym i terminowym wykonywanie planowanych zadań.Należyte wykorzystanie i zabezpieczenie powierzonych wartości majątkowych Internatu.Przestrzeganie przepisów BHP, przeciwpożarowych, dyscypliny pracy, tajemnicy służbowej, ochrony danych osobowych.Inne prace zlecone przez Kierownika Internatu i Dyrektora Szkoły.2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca wykonywana będzie w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja, z siedzibą w Rusocinie przy ul. Macieja Rataja 12;Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami;Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała;Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax;Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 11:00.3. Wymagane dokumenty:List motywacyjny;CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów poświadczające znajomości języka polskiego dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopię dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku intendenta;Oświadczenie kandydata stwierdzającego, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych;4. Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją Nabór na wolne stanowisko intendent, w terminie do dnia 08 września 2017r. do godziny 1400, w dziale KADR lub w sekretariacie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja w Rusocinie.Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do KADR Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja w Rusocinie w terminie do dnia 08 września 2017r. do godziny 1400.Aplikacje, które wpłyną do KADR Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja w Rusocinie po terminie nie będą rozpatrywane.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁ. PRAKT. IM. M. RATAJA - 2017-08-29 - Rusocin (pomorskie)
jw.
Instytut Badań nad Demokracją - 2017-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa komputera środowisko MS Office, obsługa programu SIO,Przyjmowanie i rozdział nadchodzącej korespondencji, rejestrowaniepism wchodzących i wychodzących,przepisywanie korespondencji,sporządzanie sprawozdania SIO, Praca w godzinach 7-15
Zespół Szkół Specjalnych w Opolu - 2017-08-22 - Opole (opolskie)
jw
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 362 IM.PROF. TADEUSZA KOTARBIŃSKIEGO - 2018-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie z pracą w biurze,- wstępne zapoznanie z obowiązkami płynącymi z obsługi biurowej- nauka obsługi sprzętu biurowego: komputera, drukarki, wielofunkcyjnego urządzenia kopiująco - skanującego- nauka obsługi poczty elektronicznej- nauka prowadzenia dziennika podawczego- nauka obsługi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Exel i mS Word- samodzielna obsługa sprzętu biurowego i poczty elektronicznej- nauka sporządzania dokumentacji biurowej- przygotowywanie arkuszy kalkulacyjnych- prowadzenie dokumentacji biurowej- nauka zagadnień kadrowo - płacowych- nauka obsługi programu księgowego "FAKT"- współpraca z Biurem Rachunkowym- wykorzystanie zagadnień kadrowo - płacowych w praktyce- samodzielna obsługa programu księgowego "FAKT"
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Kartuzy (pomorskie)
Wykonuje proste, rutynowe prace związane z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków. • noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na budowie;• wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań;• mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips i zaprawa murarska;• kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych;• rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów;• ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych;Praca na czas określony 36 MIESIĘCYPraca w godz. 8:00- 20:001/2 etatu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Ubój bydła, obróbka wstępna, podzielenie tuszy, obróbka ćwierci
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2018-06-07 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Odbieranie telefonów i łączenie rozmów, organizacja spotkań służbowych, organizacja wyjazdów przełożonego, zaopatrzenie biurw w materiały służbowe, spożywcze. Prowadzenie akt osobowych pracowników.
PPH KAMIX, Emil Karwan - 2018-06-14 - Tychy (śląskie)
prowadzenire dokumentacji klientów szkoły, kontrola płatności kursów, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy montażu i demontażu rusztowań
Modulescaff Sp. z o.o. Sp.k - 2018-06-28 - Gdynia (pomorskie)
1. Prowadzenie kompleksowej i ciągłej rehabilitacji osób niepełnosprawnych powyżej siódmego roku życia 2. Świadczenie usług logopedycznych w zakresie Konsultacji logopedycznych dla dzieci objętych opieką;.3. Współpraca z lekarzem i opiekunami w sprawach zdrowotnych beneficjentów.4. Prowadzenie zajęć z zakresu terapii logopedycznej w zależności od wskazań lekarza.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jaworznie - 2017-03-02 - Jaworzno (śląskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z ODBIORCAMI, KOORDYNOWANIE I RELIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTYBUCJI, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓWLOGISTYCZNYCHWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, STAZ PRACY MIN. 2 LATA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO, KOMUNIKATYWNA JĘZYKA ANGIELSKIEGO ORAZ NIEMIECKIEGO
TRADESERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
DO UZGODNIENIA
USŁUGI BUDOWLANE KIEŁBASA WIESŁAW - 2018-04-26 - Dynów (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
szycie pokrowców meblowychszycie poduszek
GHG - 2018-10-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
-
TAD-MET sj Teresa , Tadeusz, Jarosław Ostrowscy, - 2016-09-07 - Kościerzyna (pomorskie)
praca przy wypieku ciast
kontakt przez PUP - 2015-06-17 - Chorzów (śląskie)
Obserwacja klientów w sklepie - wymiennie praca na monitoringu. Ujecia i przekazywanie podejrzanych w Policji.
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-06-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP- obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka- obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolach- powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora, wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom- czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych- zakłądanie, opisywanie oraz szycie akt- statystyka w Prokuraturze, dane dot. Pracy Prokuratury, informacje miesięczne, kwartalne i roczne- przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora- archiwizacja -okresy przechowywania akt i ksiąg, zasady kwalifikacjina kategorie "A" i "B"- przekazywanie akt "A" do Archiwum Państwowego, a kat. "B" na makulaturę ( przez zmielenie) - zgodnie z przepisami, po okresie wymaganym na przechowywanie akt dla tej kategorii
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Kartuzy (pomorskie)
Brak danych
VOSSLOH COGIFER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc biurowa, obsługa korespondencji, poczty e-mail, asysta biura, załatwianie spraw w urzedach, prowadzenie akt pracowniczych, pilonowanie badań lekarskich pracowników oraz ternminów szkoleń BHP.1,2 etatu, praca w godz. 8-16 - wg potrzebyzatrudnienie do 3 lat
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa korespondencji, organizacja i obsługa spotkań, obsługa urządzeń biurowych, dbanie o porządek i ład w biurze, wysyłanie przesyłek, obsługa administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
projektowanie instalacji elektrycznych
ELEKTRON Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism, odbieranie telefonów, obsługa kserokopiarki.
Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 11 im. M. Dąbrowskiej w Tarnowie - 2018-03-07 - Tarnów (małopolskie)
WG. STANOWISKA
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - 2018-02-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)