SEKRETARKA Kędzierzyn-Koźle oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SEKRETARKA

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW PLACÓWKI, EWIDENCJONOWANIE I DOSTARCZANIE KORESPONDENCJI DOTYCZĄCEJ POSZCZEGÓLNYCH SPRAW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ ZE ŚRODKAMI RZECZOWYMI PLACÓWKI ORAZ PRZEPROWADZENIE INWENTARYZACJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z UCZĘSZCZANIEM DZIECI DO PRZEDSZKOLA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ DYREKTORA ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ PRACY PRZEDSZKOLA

Data publikacji: 2019-02-18

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW PLACÓWKI, EWIDENCJONOWANIE I DOSTARCZANIE KORESPONDENCJI DOTYCZĄCEJ POSZCZEGÓLNYCH SPRAW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ ZE ŚRODKAMI RZECZOWYMI PLACÓWKI ORAZ PRZEPROWADZENIE INWENTARYZACJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z UCZĘSZCZANIEM DZIECI DO PRZEDSZKOLA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ DYREKTORA ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ PRACY PRZEDSZKOLA

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MICROSOFT OFFICE), KOMUNIKATYWNOŚĆ, SZYBKOŚĆ DZIAŁANIA, KREATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, JEDNA ZMIANA 7:00-15:00

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Adres pracodawcy:
Anny 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Ulica pracodawcy: Anny

Numer budynku pracodawcy: 11

Profil działalności pracodawcy: PRZEDSZKOLE

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 20.02.2019

Oferta pracy ważna do: 17.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - OBSŁUGA PIŁY - od 2 600 PLN

OBRÓBKA RYBY, TRANSPORT RĘCZNY I MECHANICZNY NA TERENIE ZAKŁADU, OBSŁUGA PIŁY MECHANICZNEJ
NORD CAPITAL SP.Z.O.O. - 2018-05-11 - Rekowo Górne (pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACĄ SEKRETARIATU SZKOŁY, OBIEGU DOKUMENTÓW OBOWIĄZUJĄCYCH W SZKOLE, Z SYSTEMEM NABORU UCZNIÓW DO JEDNOSTKI ORAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW JAK I SPOSOBU ICH PRZECHOWYWANIA
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ - do 1 000 PLN

obsluga sekretariatuw zakresie umawiania klientów, odbioru korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wolbrom (małopolskie)

INTENDENT - od 2 000 PLN

-Kontakt telefoniczny 58-682-29-16 wew. 241. Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Samodzielnego referenta ds. finansowo kasowych należeć będzie:Zaopatrywanie szkoły i internatu w podstawowe artykuły przemysłowe i spożywcze. Przyjmowanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, zgodnie z procedurami HACCP.Zabezpieczanie, przechowywanie i wydawanie towarów wg obowiązujących przepisów w tym zakresie.Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i terminowe przedkładanie jej w księgowości szkoły.Dbałość o zachowanie stawki żywieniowej oraz prowadzenie właściwej i pełnej dokumentacji kalkulacji wyżywienia.Planowanie i sporządzanie jadłospisów zgodnie z zasadami ich układania.Pilnowanie by wszystkie czynności wykonywane były zgodnie z zasadami organizacji pracy z odnośnymi przepisami sanitarno higienicznymi, a przyrządzanie posiłków zgodnie z zasadami technologii i higieny żywienia. Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem posiłków, zgodnie z kalorycznością i normami żywienia.Przeprowadzenie kontroli przygotowanych i wydawanych potraw pod względem jakościowym i ilościowym.Dopilnowanie, aby wszystkie pomieszczenia stołówki zgodnie z ich przeznaczeniem miały odpowiednie warunki, a w razie potrzeby wnioskuje o dokonanie koniecznych reorganizacji i remontów.Planowanie wspólnie z zainteresowanymi zaopatrzenia wszystkich pomieszczeń stołówki w potrzebne sprzęty, narzędzia pracy itp.Zaopatrywanie stołówki w środki czyszczące i dezynfekujące.Pilnowanie, aby inwentarz stołówki był właściwie utrzymany i konserwowany.Wykonywanie dodatkowych, niezbędnych dla poprawienia sytuacji żywieniowej zarządzeń doraźnie wydanych przez Kierownika Internatu, Dyrektora Szkoły i innych: np. służb sanitarno epidemiologicznych.Ustalanie na podstawie dotychczasowego zużycia podstawowych artykułów żywnościowych w wielkości normatywnej zapasów magazynowych. Należyte i terminowe wykonywanie decyzji i zarządzeń Dyrektora Szkoły.Należyte pod względem rzeczowym, jakościowym i terminowym wykonywanie planowanych zadań.Należyte wykorzystanie i zabezpieczenie powierzonych wartości majątkowych Internatu.Przestrzeganie przepisów BHP, przeciwpożarowych, dyscypliny pracy, tajemnicy służbowej, ochrony danych osobowych.Inne prace zlecone przez Kierownika Internatu i Dyrektora Szkoły.2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca wykonywana będzie w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja, z siedzibą w Rusocinie przy ul. Macieja Rataja 12;Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami;Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała;Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax;Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 11:00.3. Wymagane dokumenty:List motywacyjny;CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów poświadczające znajomości języka polskiego dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopię dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku intendenta;Oświadczenie kandydata stwierdzającego, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych;4. Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją Nabór na wolne stanowisko intendent, w terminie do dnia 08 września 2017r. do godziny 1400, w dziale KADR lub w sekretariacie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja w Rusocinie.Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do KADR Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja w Rusocinie w terminie do dnia 08 września 2017r. do godziny 1400.Aplikacje, które wpłyną do KADR Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja w Rusocinie po terminie nie będą rozpatrywane.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁ. PRAKT. IM. M. RATAJA - 2017-08-29 - Rusocin (pomorskie)

SEKRETARZ SZKOŁY - 2 400 - 3 000 PLN

Obsługa komputera środowisko MS Office, obsługa programu SIO,Przyjmowanie i rozdział nadchodzącej korespondencji, rejestrowaniepism wchodzących i wychodzących,przepisywanie korespondencji,sporządzanie sprawozdania SIO, Praca w godzinach 7-15
Zespół Szkół Specjalnych w Opolu - 2017-08-22 - Opole (opolskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

- zapoznanie z pracą w biurze,- wstępne zapoznanie z obowiązkami płynącymi z obsługi biurowej- nauka obsługi sprzętu biurowego: komputera, drukarki, wielofunkcyjnego urządzenia kopiująco - skanującego- nauka obsługi poczty elektronicznej- nauka prowadzenia dziennika podawczego- nauka obsługi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Exel i mS Word- samodzielna obsługa sprzętu biurowego i poczty elektronicznej- nauka sporządzania dokumentacji biurowej- przygotowywanie arkuszy kalkulacyjnych- prowadzenie dokumentacji biurowej- nauka zagadnień kadrowo - płacowych- nauka obsługi programu księgowego "FAKT"- współpraca z Biurem Rachunkowym- wykorzystanie zagadnień kadrowo - płacowych w praktyce- samodzielna obsługa programu księgowego "FAKT"
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Kartuzy (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 1 160 PLN

Wykonuje proste, rutynowe prace związane z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków. • noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na budowie;• wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań;• mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips i zaprawa murarska;• kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych;• rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów;• ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych;Praca na czas określony 36 MIESIĘCYPraca w godz. 8:00- 20:001/2 etatu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)

UBOJOWY - 2 100 - 5 500 PLN

Ubój bydła, obróbka wstępna, podzielenie tuszy, obróbka ćwierci
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2018-06-07 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - od 2 700 PLN

Odbieranie telefonów i łączenie rozmów, organizacja spotkań służbowych, organizacja wyjazdów przełożonego, zaopatrzenie biurw w materiały służbowe, spożywcze. Prowadzenie akt osobowych pracowników.
PPH KAMIX, Emil Karwan - 2018-06-14 - Tychy (śląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

prowadzenire dokumentacji klientów szkoły, kontrola płatności kursów, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Słupsk (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Pomoc przy montażu i demontażu rusztowań
Modulescaff Sp. z o.o. Sp.k - 2018-06-28 - Gdynia (pomorskie)

LOGOPEDA - od 20 PLN

1. Prowadzenie kompleksowej i ciągłej rehabilitacji osób niepełnosprawnych powyżej siódmego roku życia 2. Świadczenie usług logopedycznych w zakresie Konsultacji logopedycznych dla dzieci objętych opieką;.3. Współpraca z lekarzem i opiekunami w sprawach zdrowotnych beneficjentów.4. Prowadzenie zajęć z zakresu terapii logopedycznej w zależności od wskazań lekarza.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jaworznie - 2017-03-02 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU ROZWOJU RUNKU PORTUGALSKIEGO - 3 000 - 4 000 PLN

POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z ODBIORCAMI, KOORDYNOWANIE I RELIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTYBUCJI, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓWLOGISTYCZNYCHWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, STAZ PRACY MIN. 2 LATA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO, KOMUNIKATYWNA JĘZYKA ANGIELSKIEGO ORAZ NIEMIECKIEGO
TRADESERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - do 2 500 PLN

DO UZGODNIENIA
USŁUGI BUDOWLANE KIEŁBASA WIESŁAW - 2018-04-26 - Dynów (podkarpackie)

SZWACZKA - od 2 500 PLN

szycie pokrowców meblowychszycie poduszek
GHG - 2018-10-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

OCHRONIARZ - od 2 100 PLN

Obserwacja klientów w sklepie - wymiennie praca na monitoringu. Ujecia i przekazywanie podejrzanych w Policji.
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-06-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

- zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP- obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka- obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolach- powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora, wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom- czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych- zakłądanie, opisywanie oraz szycie akt- statystyka w Prokuraturze, dane dot. Pracy Prokuratury, informacje miesięczne, kwartalne i roczne- przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora- archiwizacja -okresy przechowywania akt i ksiąg, zasady kwalifikacjina kategorie "A" i "B"- przekazywanie akt "A" do Archiwum Państwowego, a kat. "B" na makulaturę ( przez zmielenie) - zgodnie z przepisami, po okresie wymaganym na przechowywanie akt dla tej kategorii
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Kartuzy (pomorskie)

SEKRETARKA/POMOC BIUROWA/ASYSTENTKA BIURA - do 2 000 PLN

pomoc biurowa, obsługa korespondencji, poczty e-mail, asysta biura, załatwianie spraw w urzedach, prowadzenie akt pracowniczych, pilonowanie badań lekarskich pracowników oraz ternminów szkoleń BHP.1,2 etatu, praca w godz. 8-16 - wg potrzebyzatrudnienie do 3 lat
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SEKRETARKA - od 2 000 PLN

Obsługa korespondencji, organizacja i obsługa spotkań, obsługa urządzeń biurowych, dbanie o porządek i ład w biurze, wysyłanie przesyłek, obsługa administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)

PROJEKTANT / POMOCNIK PROJEKTANTA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - od 2 500 PLN

projektowanie instalacji elektrycznych
ELEKTRON Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)

SEKRETARKA (O) - do 2 240 PLN

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism, odbieranie telefonów, obsługa kserokopiarki.
Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 11 im. M. Dąbrowskiej w Tarnowie - 2018-03-07 - Tarnów (małopolskie)


Wybierz powiat