SEKRETARKA Brzyście oferta pracy Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu-kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa sprzętu biurowego
Data publikacji: 2015-12-22
Lokalizacja: Brzyście (podkarpackie)
Pracodawca: Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-307 Brzyście 35, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sekretariatu-kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa sprzętu biurowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzyście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gawłuszowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, specjalność preferowana administracja, staż pracy minimum 2 lata, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, bardzo dobra znajomośc obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
39-307 Brzyście 35, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres skrzynki poczty elektronicznej:ezielinska (at) andrex-vg.comwynagrodzenie: od 1850,- do 2000,- + premiapraca na jedną zmianę od 7.00 do 15.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Gawłuszowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzyście
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 22.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie sekretariatu, obsługa administracyjno-biurowa spółki
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zabrze (śląskie)
PRACA PRZY WYKONYWANIU DACHÓW NA TERENIE KRAKOWA
DOM-BUD Zakład Remontowo-Budowalny Motyka Grzegorz - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
Produkcja wyrobów cukierniczych
Sobieski Piekarnia Dorota i Andrzej Zakrzewscy Spółka Jawna - 2017-11-22 - Mońki (podlaskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Olesno (opolskie)
1. Prowadzenie sekretariatu * przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji,* nadzór nad porzesyłkami kurierskimi,* gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, drukowanie, kopiowanie, faksowanie dokumentów,2. Reprezentowanie firmy*przyjmowanie gości zgodnie z przyjętym standardem,*Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,*Organizacja zebrań, konferencji i spotkań słuzbowych; organizacja i serwowanie cateringu,3. Wsparcie*Prowadzenie terminarza spotkań i zadań,*Umawianie spotkań, organizacja wyjazdów służbowych,*Sporządzanie raportów i protokołów,4.Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura.
BAKPIT Krzysztof Jarzyński - 2016-07-26 - Różyny (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płątniczych. Utrzymanie porządku w sklepie. Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, wydawanie posiłków, napojów, itp., praca wg grafiku co drugi dzień po 12 h.
STANISŁAW KULIŚ KAWIARNIA-RESTAURACJA JAMA MICHALIKA - 2018-06-13 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac administracyjnych w szkole
Centrum Kształcenia Zawodowego - 2017-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa urzadzeń biurowych, pakiet office, wysyłanie i odbieranie korespondencjui, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
- uzyskanie wiedzy na temat funkcjonowania sądów,, wykonywanie powierzonych prac przy użyciu tradycyjnych urządzeń ewidencyjnych obowiązujących w sądzie oraz programów komputerowych(currenda,Sawa,SOP), pisanie pism, sporządzanie wezwań,zawiadomień,, rozpisywanie terminów rozpraw i posiedzeń, wokand na komputerze, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, obłsuga urządzeń biurowych, sporządzanie spisów archiwalnych i opisywanie akt
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zawada (łódzkie)
Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
jw.
Szkoła Podstawowa nr 69 - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie korespondencji szkolnej;- wystawianie duplikatów świadectw szkolnych; - przyjmowanie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentów związanych z naborem do nauczania;- prowadzenie księgi słuchaczy;- zamawianie, dokonywanie zakupów, rejestrowanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji szkolnej;- rejestrowanie zwolnień i urlopów pracowników szkoły; - sporządzanie wymiarów uposażeń pracowników szkoły; - sporządzanie druków, ankiet i kwestionariuszy; - przepisywanie pism i planów oraz druków stosowanych w szkole; - dbanie o powierzone mienie w sekretariacie szkoły.
ZAKŁAD KARNY WŁOCŁAWEK - 2018-06-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu Wydziału, z obsługą interesantów, prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową, prowadzenie rejestrów dotyczących zakresu zadań Wydziału, wydawanie zaświadczeń, przyjmowanie, analizowanie,weryfikacja wniosków, obsługa programów komputerowych, przygotowywanie wnioskówo zaangażowanie środków budżetowych. Archiwizacja dokumentów. Znajomość ustaw o dodatkach mieszkaniowych, prawo energetyczne w zakresie dodatków energetycznych, o ochronie praw lokatorów. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Urząd Miejski w Wejherowie - 2018-07-10 - Wejherowo (pomorskie)
Prace i czynności typowe na stanowisku sekretarki, prowadzenie spraw związanych z obsługą zamówień publicznych: przygotowywanie ofert (bez wyceny), wprowadzanie dokumentów przetargowych do systemu informatycznego, archiwizowanie dokumentacji przetargowej, przekazywanie jej do innych działów firmy, kontakt z organizującymi przetargi do czasu rozstrzygnięcia postępowania. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski spółka jawna - 2017-06-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
UKŁADANIE KOSTKI BRUKOWEJ , BUDOWA OGRODZEŃ, FUNDAMENTYMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :DĘBICA I OKOLICE
F.P.U.H. "DARIO" MARZENA DZIURGOT - 2016-10-03 - Chotowa (podkarpackie)
ekspedycja poczty, sporzadzanie projektów pism, przygotowanie dokumentacji archiwalnej, prowadzenie akt, udzielanie informacji
Prokuratura Okregowa - 2016-03-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa telefonu i e-maila, obsługa grafiku lektorów (np. przekładanie zajęć), kontakt z klientami: nowymi i obecnymi, obsługa wpłat i faktur, obsługa firmowego fanpage, zakup artykułów i materiałów biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Bochnia (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowychewidencja pism wpływającychkserowanie zleconych dokumentówadresowanie kopertarchiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Wisła (śląskie)
wg programu stażuProwadzenie sekretariatu szkoły jezykowej, obsługa klientów (bezpośrednia i telefoniczna) i organizacja pracy biurowej. Praca w Limanowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Limanowa (małopolskie)
w zakresie sekretarki
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Człuchów (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: bieżące naprawy i utrzymanie w ruchu urządzeń elektrycznych, nadzór nad sprawnością instalacji elektrycznej, udział w pracach remontowych i produkcyjnych; WYMAGANIA: wykształcenie w kierunku: elekryk, uprawnienia sepowskie urządzenia, instalacje, sieci elektroenergetyczne o napięciu zmianowym powyżej 1 kV, moga byc osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
"PLASTIMEX" Spółka z o.o. - 2016-04-28 - Psary (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - techniczne w zakresie budownictwa, minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowsku. Charakterystyka pracy: obsługa sekretariatu, biura inżyniera kontraktu i archiwizacji korespondencji i dokumentacji kontraktowej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny i e-mailowy: info (at) inwest-complex.pl.
INWESTYCJE, BUDOWNICTWO, HANDEL INWEST-COMPLEX SP. Z O O - 2017-02-15 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie sekretariatu; obsługa korespondencji zakładu; zlecanie wysyłek pocztowych i kurierskich( kontakt z pracodawcą tel-603260390; e-mail: agnieszka.wlodarczyk (at) linpac.com )
LINPAC PACKAGING PRODUCTION Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Bukowice (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
wypełnianie funkcji koordynatora pomiędzy innym personelem z Ukrainy zatrudnionym przez zgłaszającego ofertę pracy krajowej a kierownictwem hotelu, pomoc na kuchni hotelowej
DRYPS SERVICE SPÓŁKA Z O. O. - 2017-10-12 - Sosnowiec (śląskie)
przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji (forma mailowa i papierowa), gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, przygotowywanie spotkań i konferencji, kserowanie i skanowanie dokumentów, obowiązki sekretarskie (odbieranie telefonów, wykonywanie połączeń odpowiadanie na maile), bieżąca organizacja i koordynacja prac sekretariatu, opieka nad gośćmi firmy, odpowiedzialność za zaopatrzenie biura (artykuły biurowe, spożywcze), nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy, prowadzenie spraw administracyjnych oraz sprawozdawczość w określonym zakresie przez przełożonych, dbałość o czystość, ład i porządek w sekretariacie, gabinecie właścicieli firmy oraz pokoju konferencyjnym, prowadzenie rejestrów dokumentów w zakresie zleconym przez przełożonych, obsługa właścicieli firmy i gości - serwowanie napojów, organizacja spotkań ect.
DEMARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-14 - Bytom (śląskie)
utrzymanie czystości w biurze, w domu, u klienta
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Łęczyca (łódzkie)