SEKRETARKA/ ASYSTENT ZARZĄDU Redzikowo oferta pracy TRITEC PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SEKRETARKA/ ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: organizacja pracy i prowadzenie sekretariatu; przyjmowanie i obsługa interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), prowadzenie kalendarza spotkań i wizyt Zarządu Spółki, obsługa i monitorowanie bieżącej dokumentacji w tym zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, tworzenie i redagowanie dokumentacji oraz nadzór nad jej przepływem, organizowanie spotkań (w tym przygotowanie sali spotkań i obsługa gości), organizacja wyjazdów służbowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, współpraca z oddziałem kadr. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 16.00
Data publikacji: 2018-11-08
Lokalizacja: Redzikowo (pomorskie)
Pracodawca: TRITEC PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 5, 76-200 Redzikowo, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja pracy i prowadzenie sekretariatu; przyjmowanie i obsługa interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), prowadzenie kalendarza spotkań i wizyt Zarządu Spółki, obsługa i monitorowanie bieżącej dokumentacji w tym zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, tworzenie i redagowanie dokumentacji oraz nadzór nad jej przepływem, organizowanie spotkań (w tym przygotowanie sali spotkań i obsługa gości), organizacja wyjazdów służbowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, współpraca z oddziałem kadr. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA/ ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Redzikowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; skrupulatność, systematyczność, dobra organizacja pracy własnej, elastyczność i adaptacja w sytuacji zmian, radzenie sobie ze stresem i presją czasu; budowanie dobrych relacji z ludźmi, znajomość obsługi pakietu Ms Office, znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
TRITEC PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 5, 76-200 Redzikowo, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Redzikowo
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 08.11.2018
Oferta pracy ważna do: 07.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu iobsługa petentów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Garwolin (mazowieckie)
praca w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Żary (lubuskie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz podstawowych narzędzi internetowych; obsługa urządzeń biurowych- ksera, faksu, skanera; mile widziana umiejętność szybkiego pisania oraz znajomość języków obcych: angielskiego i/lub niemieckiego; jedna zmiana miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Gliwice (śląskie)
praca w kuchni,przygotowywanie posiłków
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DUET" - Andrzej Mateja - 2016-08-23 - Granowo (wielkopolskie)
Montaż przygotowywanie karniszy sufitowych w obiektach hotelowych, praca w delegacjach
FLOKATEX Izabela Kaczmarska i Jacek Kaczmarski Sp. Jawna - 2016-10-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie kontaktów z inwestorami.
Pracownia Audytorska Spólka z o.o. - 2016-08-02 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prace blacharskie przy samochodach, naprawa pojazdów, regulacja mechanizmów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Tarnów (małopolskie)
- obsługa skrapiarki do nawierzchni bitumicznych,- podstawowe naprawy skrapiarki,- zapewnienie sprawności maszyny
SKANSKA S.A. - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE EWIDENCJI KORESPONDENCJI I PRZESYŁEK POCZTOWYCH ORAZ ICH ROZDZIAŁ POSZCZEGÓLNYM KIEROWNIKOM PO UPRZEDNIEJ DEKRETACJI PRZEZ DYREKTORA PCA,ORGANIZOWANIE WYSYŁKI KORESPONDENCJI I PROWADZENIE EWIDENCJI W TYM ZAKRESIE,OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ, REDAGOWANIE PISM, PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW, ORGANIZOWANIE ZEBRAŃ I SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH, PROWADZENIE KALENDARZA SPOTKAŃ DYREKTORA, ODBIERANIE TELEFONÓW, PRZYJMOWANIE I ŁĄCZENIE ROZMÓWTELEFONICZNYCH, PROWADZENIE REJESTRU ZAMÓWIEŃ I ZLECEŃ PCA, PROWADZENIE EWIDENCJI DELEGACJI SŁUŻBOWYCH, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI PCA, W TYM POMOC PRZY ORGANIZACJI IMPREZ KULTURALNYCH
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-10-15 - Polkowice (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Puławy (lubelskie)
BIEŻĄCE PRWADZENIE SEKRETARIATU, WSPARCIE FIRMY W DZIAŁANIACH ZWIĄZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENĄ PRACY, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW ORAZ KORESPONDENCJI, SPORZĄDZANIE PISM ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM I NIEMIECKIM, ORGANIZACJA SPOTKAŃ, WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ SZKOLEŃ (KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH), WSPÓŁPRACA Z KONTRAHENTAMI FIRMY, WSPARCIE INNYCH DZIAŁÓW FIRMY, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PREFEROWANE KIERUNKI BHP LUB POKREWNE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, SPRAWNA OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH I KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZADZANIA I REDAGOWANIA PISM, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W WYKONYWNIU ZADAŃ, DOSKONAŁA ORGANIZACJA PRACY, PODZIELNOŚĆ UWAGI, DOBRA PAMIEĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, MIŁA APARYCJA, KOMUNIKATYWNOŚĆ I WYSOKA KULTURA OSOBISTA, DYSPOZYCYJNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE MIN. B1;MIEJSCE PRACY: MIERZYN;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-19 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
prowadzenie i obsługa ciągnika wraz z osprzętem, zabezpieczanie przewożonego ładunku, rozładunek i załadunek, prace porządkowe związane z utrzymaniem czystości i zieleni na terenie miasta, konserwacja i przeglądu bieżace maszyn, inne prace zlecone przez Dyrektora
Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" w Łęczycy - 2016-03-09 - Łęczyca (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa sekretariatu,- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,- przygotowywanie dokumentów do księgowości,- kopiowanie dokumentów,- wystawianie faktur,- inne prace zlecone przez przełożonego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: mile widziane zawodowe; doświadczenie: mile widziane na podobnym stanowisku; obsługa suwnicy z poziomu O - mile widziana; zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa linii, obsługa pieców topielnych; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Gliwice (śląskie)
tapetowanie, szpachlowanie, wykonywanie prac - wykończenia - murowanie, układanie glazury, układanie kostki brukowej, ocieplanie budynków, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Celestynów (mazowieckie)
Obsługa kontaktów telefonicznych, organizacja pracy firmy.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie, wyższe; doświadczenie zawodowe; znajomość obsługi koputera, urządzeń biurowych; znajomość jęz. angielskiego w st. podstawowym; zakres obowiązków: kompleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie korespondencji z klientami, odbieranie telefonów, korepondencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, umawianie terminów i prowadzenie kalendarza spotkań; miejsce pracy Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży biletów autokarowych, lotniczych, wczasów, obsługa działu reklamy i promocji
Jerzy Mądel MĄDELTRANS - 2016-02-04 - Tarnów (małopolskie)
- obsługa klienta (kontakty telefoniczne)- opieka nad dokumentacją handlową FV/ dokumenty- prowadzenie prostej witryny internetowej- śledzenie przesyłek i korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radoszyn (lubuskie)
OBSŁUGA KOMPUTERA, PROWADZENIE BIURA
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO HONEST EDWARD URBAN - 2016-10-14 - Konin (wielkopolskie)
Montaż i serwis sieci internetowych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tychy (śląskie)
Staż w Kancelarii NotarialnejProgram stażu do zapoznania w pokoju 36.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją. Obsługa w zakresie pisania i redagowania pism. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Jabłonna (mazowieckie)
reprezentowanie firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, kontakty z dostawcami, organizowanie transportu na odbiór wcześniej zamówionych produktów
ORFID SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Polesie (łódzkie)
staż na stanowisku sekretarza sądowego: szycie akt, dołaczanie korespondencji do akt, wykonywanie odpisów dokumentów, przygotowywanie wokand, wzywanie stron na rozprawę, sporządzanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Cieszyn (śląskie)
sprzedaż, obsługa, składanie zamówień
Gzella Net Sp. z o.o. - 2017-05-30 - Września (wielkopolskie)
staż - przyjmowanie i wysyłanie pism, prowadzenie dziennika korespondencji oraz innych rejestrów i ewidencji stosowanych w Komendzie, obsługa urządzeń biurowych sekretariatu ( telefon, fax, komputer, ksero), przygotowywanie narad wewnętrznych, zebrań i spotkań oraz ich protokolowanie, redagowanie i sporządzanie pism wychodzących, aktualizowanie strony internetowej Komendy oraz Biuletynu Informacji Publicznej, prowadzenie sekretariatu Komendy oraz obsługa interesantów, wprowadzanie danych do bazy " Kadry " i " Płace ", zapoznanie ze stosowaniem instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt dla Komendy Powiatowej,Komputer : ilość godzin 4
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)