SEKRETARKA (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Publiczne Przedszkole Integracyjne nr 209
Stanowisko: SEKRETARKA (0,5 ETATU) K/M
Wynagrodzenie: od 1 525 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa sekretariatu- prowadzenie teczek personalnych- wpsomaganie pracy dyrektora- prowadzenie ewidencji czasu pracy- przygotowywanie sprawozdań do GUS i SIO
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Publiczne Przedszkole Integracyjne nr 209
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Deotymy 52, 01-409 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa sekretariatu- prowadzenie teczek personalnych- wpsomaganie pracy dyrektora- prowadzenie ewidencji czasu pracy- przygotowywanie sprawozdań do GUS i SIO
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 525 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 25% premii+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA (0,5 ETATU) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 525 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe.Obowiązki:- obsługa sekretariatu- prowadzenie teczek personalnych- wpsomaganie pracy dyrektora- prowadzenie ewidencji czasu pracy- przygotowywanie sprawozdań do GUS i SIO[Zgłoszenia: 22 836 40 73, p209 (at) edu.um.warszawa.pl, osobiście]
Nazwa pracodawcy: Publiczne Przedszkole Integracyjne nr 209
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Deotymy 52, 01-409 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Deotymy
Numer budynku pracodawcy: 52
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 27.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5c20711af2f8fded7ec268f3741454a
Podobne oferty pracy
- przyjmowanie korespondencji od klienta,- sprawdzanie kompletności przyjmowanej korespondencji,- wprowadzanie korespondencji do dedykowanego systemu informatycznego,- przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace dekarskie/ciesielskie
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Święte Laski (łódzkie)
- Zapewnia sprawny obieg dokumentów i informacji pomiędzy prawnikami kancelarii oraz odpowiada za wspieranie pracy prawników w czynnościach administracyjnych.Obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z kancelarii oraz koordynowanie jej obiegu w kancelarii. Prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami w tym zakresieumawianie i koordynowanie spotkań prawników i klientów kancelarii, w tym także prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja podróży służbowych prawników.Zapewnianie tłumaczenia dokumentacji sporządzonej w języku obcym. Przyjmowanie gości kancelarii oraz obsługa połączeń telefonicznych. Dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy prawnikami. Redagowanie i edytowanie pism przygotowywanych w kancelarii.Archiwizowanie dokumentów. Zaopatrywanie kancelarii w artykuły biurowe. Obsługa baz danych dostępnych w kancelarii zgodnie z przyznanymi uprawnieniami w tym zakresie.Współpraca z klientami zewnętrznymi kancelarii, dostawcami towarów i usług oraz instytucjami publicznymi, tj. urzędami, sądami. Przygotowywanie prezentacji, raportów i wystąpień dla prawników zgodnie z ich wytycznymi.- Wynagrodzenie na okresie próbnym: 2250 zł/brutto. Wynagrodzenie po okresie próbnym: 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min średnie ogólnokształcące lub średnie administracyjne lub humanistyczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy biurowej. Wymagana znajomość obsługi komputera. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym A2 w mowie i piśmie. Mile widziane referencje od poprzedniego pracodawcy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kancelaria (at) lex-tax.com.pl
LEX&TAX KANCELARIA ADWOKACKA I DORADZTWA PODATKOWEGO K.WOŹNIAK, M.FITALI-WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-23 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż ubrań, butów, torebek, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, metkowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Bożewo Nowe (mazowieckie)
- Prowadzenie korespondencji związanej z działalnością medyczną i administracyjną kliniki,- Sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z historii choroby wypisów końcowych,- Sporządzanie zestawień statystycznych i przekazywanie ich do Działu sprzedaży Usług Med. i Statystyki,- Dbanie o należyte zaopatrsenie kliniki w potrzebne druki med. oraz sekretariatu w mat. biurowe, - Porządkowanie dokumentacji pacjentów i jej zwrot w obowiązującym terminie do Działu Sprzedaży Usług Medycznych,- Pobieranie dokumentacji z archiwum dokumentacji medycznej na podstawie zleceń lekarskich,- zachowachowanie tajmenicy służbowej,- obsł. komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
Młodzieżowy Dom Kultury - 2018-08-01 - Sanok (podkarpackie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
montaż elementów meblowych
IF Meble Ireneusz Falenta - 2017-02-24 - Chełm (lubelskie)
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych - Praca 11 godzin tygodniowo w godzinach: 7:45-15:20.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 - 2019-09-26 - Katowice (śląskie)
-przepisywanie pism na maszynie i komputerze-ekspedycja korespondencji-obsługa urzadzen biurowych-porzadkowanie akt
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Rozwóz towaru (warzywa, owoce), rozpakowanie towaru u kontrahenta, podpisanie dokumentów, odebranie gotówki, odebranie opakowań. Praca w Gierałtowicach. Praca w godz. 04.00-12.00.
Hurtownia Warzyw i Owoców Jadwiga Adamczyk, Jarosław Adamczyk s.c. - 2016-06-16 - Gierałtowice (śląskie)
Wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Rabinówka (lubelskie)
organizowanie efektywnej pracy biurowej firmy, organizowanie współpracy z firmami zewnętrznymi, kierownie pracą podległego zespołu praca w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
staż ze środków unijnych POWER dla osób do 30-go roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Łowicz (łódzkie)
Wsparcie w inicjowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu systemu kontroli i optymalizacji kosztów projektów budowlanych. Wsparcie kontroli kosztów i przychodów realizowanych projektów. Wsparcie w bieżących działaniach działu controllingu. Współpraca z innymi działami firmy.
MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE S.A. - 2016-03-24 - Lubartów (lubelskie)
Wykonywanie termicznej izolacji przemysłowej przy pomocy maszyn firmy Schwarzmann. Wymagania: wykształcenie zawodowe, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi maszyn firmy Schwarzmann, umiejętność pracy w zespole. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji.
ALFA IZORED Sp. z o. o. - 2017-01-27 - Wejherowo (pomorskie)
Hotel poszukuje kelnerów do wieczornej obsługi gości w restauracji oraz na bankietach.
Waldhotel Eiche GmbH - 2019-02-19 - Niemcy (Niemcy)
prowadzenie korespondencji firmy, obsługa klientów biura, obsługa komputera i urządzeń biurowych,
BÓR TUCHOLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-04-14 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości ww firmie
MARGALO P.H.U. KURPIEWSKI ROBERT - 2019-10-17 - Żanecin (mazowieckie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabrze (śląskie)
Sporządzanie posiłków zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia; Uczestniczenie w planowaniu jadłospisów i przygotowywaniu według nich posiłków; Przestrzeganie zasad bhp oraz właściwe wykorzystanie sprzętu kuchennego; Dbałość o czystość pomieszczeń kuchennych, utrzymywanie we właściwym stanie powierzonego sprzętu kuchennego; Stosowanie norm i zasad zawartych w księgach HACCP;
Zakład Poprawczy i Schornisko dla Nieletnich w Mrozach - 2019-01-28 - Mrozy (mazowieckie)
szycie obsługa prasy hydraulicznej, obsługa maszyn produkcyjnych
P.P.H.U. "FASSO" Sławomir Wilczek - 2017-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy przygotowywaniu posiłków. Dbanie o porządek i estetyke w miejscu pracy.
Krzywosz Adam Roztoczański Pstrąg - 2017-10-20 - Bondyrz (lubelskie)
Kompletowanie i rozkładanie dokumentów; pomoc w sprawach administracyjnych; obsługa urządzeń biurowych; odbieranie i wykonywanie telefonów; obsługa klientów biura; sporządzanie pism i wniosków; prowadzenie korespondencji; organizacja i kontrola obiegu dokumentów w firmie; praca na programach Word, Excel; formatowanie i korygowanie dokumentów według przyjętych standardów.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie zmiany oraz robót strzałowych
PRS "Wschód" - 2019-03-21 - Pawłowice (śląskie)
zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami
PGH BAROM Barbara Boroń - 2017-04-07 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa repetorium elektronicznego, obsługa administracyjna (poczta, przygotowywanie wypisów aktów notarialnych), rozmowa z klientem, umawianie spotkań.
Kancelaria Notarialna Katarzyna Kubica - 2019-06-10 - Bechcice (łódzkie)