SAMODZIELNY SERWISANT MASZYN LEŚNYCH Zamość oferta pracy KOMPANIA LEŚNA CHODKIEWICZ, MAZURKIEWICZ, PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SAMODZIELNY SERWISANT MASZYN LEŚNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Naprawa i konserwacja maszyn, rozwiązywanie problemów technicznych w miejscu zamieszkania klienta, prowadzenie dokumentacji serwisowej, praca na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiego.
Data publikacji: 2019-06-11
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: KOMPANIA LEŚNA CHODKIEWICZ, MAZURKIEWICZ, PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Starowiejska 35, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naprawa i konserwacja maszyn, rozwiązywanie problemów technicznych w miejscu zamieszkania klienta, prowadzenie dokumentacji serwisowej, praca na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY SERWISANT MASZYN LEŚNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali operatorzy wolnobieżnych maszyn rolniczych i leśnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe mile widziane, podstawowa wiedza techniczna z zakresu hydrauliki siłowej i elektryki.
Nazwa pracodawcy:
KOMPANIA LEŚNA CHODKIEWICZ, MAZURKIEWICZ, PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
96-115 Nowy Dwór-Parcela 21, powiat: skierniewicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: skierniewicki
Gmina pracodawcy: Nowy Kawęczyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór-Parcela
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali operatorzy wolnobieżnych maszyn rolniczych i leśnych
Data dodania oferty pracy: 11.06.2019
Oferta pracy ważna do: 10.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c4dfb461c272fa1e3a277a6f9a4a0825
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:1. Analizowanie danych źródłowych wprowadzanych do systemów informatycznych ewidencji środków bojowych.2. Nadzorowanie przetwarzania danych źródłowych oraz wykonywanie niezbędnych analiz i sprawozdań.3. Monitorowanie procesu indeksacji środków bojowych w Siłach Zbrojnych RP.4. Prowadzenie bazy danych w zakresie certyfikatów i kart ocen materiałów wybuchowych, rejestru wadliwego działania środków boj., gromadzenie, przechowywanie i aktualizacja bazy danych w zakresie obowiązujących dokumentów normatywnych.5. Uczestniczenie w zadaniach związanych z optymalizacją systemu przechowywania środków bojowych w Siłach Zbrojnych RP.6. Sporządzanie propozycji oraz nadzór merytoryczny nad realizacją zadań inwestycyjno-remontowych. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-11-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie, korekty, raty, księgowanie wynagrodzeń i dokumentów podróży służbowych, uzgadnianie sald kont, prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji, przygotowanie deklaracji VAT I CIT, znajomość prawa podatkowego, doświadczenie w transporcie międzynarodowym (warunek konieczny) weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym, sporządzanie sprawozdań rocznych, dokumentacja personalna, akta. Certyfikat księgowego. Mile widziane osoby niepełnosprawne
GOLD TRANS & LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
mycie, strzyżenie, modelowanie włosów
PRACOWNIA FRYZJERSKA "PETTEGOLEZZO" Irena Barkowska - 2019-01-15 - Malbork (pomorskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
- Prowadzenie spraw z nawiązywaniem , rozwiązywaniem stosunków pracy z pracownikami. Naliczanie nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy.- Wynagrodzenie: 4000-4600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny -3 miesiące. Następna umowa na czas określony -33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane: wykształcenie wyższe (mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy), doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika ds. osobowych w szkolnictwie wyższym, znajomość przepisów Kodeksu pracy i aktów wykonawczych oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym. Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-08-06 - Katowice (śląskie)
KOSTKA BETONOWAKRAWĘŻNIKIKAMIEŃ
PPHU KAMIL CYRANKIEWICZ - 2018-09-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
udział w procesie przyjęcia i wydania towarów i materiałów. podział towarów na miejsca magazynowe
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Pułtusk (mazowieckie)
dokonywanie obmiaru robót montażowych; przygotowanie otworów do montażu stolarki budowlanejmontowanie elementów i podzespołów stolarki budowlanej (tj. okien, drzwi, rolet)obróbka drzwi i okien płytą gipsowo-kartonową, zaprawą murarską, masami spoinowymi i uszczelniającymi, listwami maskującymimontowanie okuć metalowych: klamek, zawiasów, uchwytów itp.1/2 etatupraca w godz. 7-18 - wg grafikuMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Wrocław i okolice
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Leszno (wielkopolskie)
Świadczenie usług z zakresu ochrony mienia.
AMETYSTA Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Uczestniczenie w planowaniu jadłospisów, przygotowanie posiłków zgodnie z jadłospisem i zachowaniem obowiązujących norm, pobieranie z magazynu produktów żywnościowcych w ilości przewidzianych recepturą i odpowiednie zabezpieczenie ich przed użyciem, dbanie o najwyższą jakość i snak posiłków oraz terminowość wydawania, obróbka wstępna warzyw i owoców oraz innych produktów z zachowaniem HACCP, wymogów technologii i instrukcji obsługi, porcjowanie posiłków i ich wydawanie wg norm, gospodarowanie produktami przy sprządzaniu posiłków, pobieranie i zabezpieczanie próbek żywności do kontroli SANEPIDu, prawidłowe postępowanie z resztkami pokonsumpcyjnymi. Przestrzeganie ustalonych godzin wydawania posiłków.
BURSA SZKOLNA NR 5 - 2019-07-11 - Lublin (lubelskie)
-
BIURO RACHUNKOWE TRAFALSCY SC - 2018-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
zakres wykonywanych zadań: pod linkiem: http://bip.umilawa.pl/wakaty/186/71/Samodzielny_referent_ds__kadr_i_ksiegowosci/
Żłobek Miejski w Iławie - 2019-11-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa programu płacowego,sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i sprawozdań, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniach, sporządzanie sprawozdań statystycznych, współpraca z działem księgowości
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2017-05-08 - Rawicz (wielkopolskie)
1. wykonywanie wszelkich czynności kancelaryjnych w zakresie funkcjonowania kancelarii, a w szczególności związanych z ewidencjonowaniem korespondencji,2. kompletowanie dokumentów wg jednolitego, rzeczowego wykazu akt i terminowe podpinanie ich do właściwych teczek,3. udzielanie wykonawcom wskazówek o sposobie wykonywania dokumentów, niszczenia oraz ewidencjonowania w dzienniku ewidencji wykonanych dokumentów (DEWD).4. informowanie wykonawców o sposobie nanoszenia klauzul tajności oraz procedurze archiwizacji materiałów.5. wykonywanie zadań związanych z obsługą dokumentów jawnych w części wydzielonej do ich obsługi.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Skuteczne nawiązywanie relacji handlowych.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy + delegacje: Rosja, Ukraina.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku przedstawiciela handlowego na terenie Rosji i Ukrainy. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w mowie i piśmie, znajomość realiów rynków Rosji i Ukrainy, gotowość odbywania podróży do tych krajów i po tych krajach, znajomość tamtejszych rynków wytwarzających odpady i surowce wtórne oraz nabywających surowce wtórne i części maszyn i urządzeń z demobilu.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Katowice (śląskie)
- Realizacja prac związanych z: przygotowaniem harmonogramu zajęć dydaktycznych, bieżącą obsługą procesu dydaktycznego, analityką danych dotyczących procesu dydaktycznego Uniwersytetu. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu. Współpraca z pracownikami naukowo-dydaktycznymi i dydaktycznymi Uniwersytetu w toku bieżącej obsługi procesu dydaktycznego. Inicjowanie działań usprawniających pracę Działu Planowania Dydaktyki.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe lub związane z informatyką). Umiejętność myślenia analitycznego i zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. Umiejętność wykorzystania danych i sporządzania raportów. Umiejętność pracy w zespole. Biegła znajomość języka polskiego w przypadku obcokrajowców (w mowie i piśmie).Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność szybkiego uczenia się obsługi narzędzi informatycznych, umiejętność organizacji i planowania pracy własnej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)
monter elektronicznego wyposażenia maszyn i urządzeń, lutowanie, obsługa programu Kompas 3D.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Zabrze (śląskie)
Praca fizyczna, montaż sieci wodno-kanalizacyjnych.Praca w Warszawie.Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy.Kontakt z pracodawcą telefoniczny 509-690-438 w godz. 07.00-22.00
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PETRUS PIOTR KONIECKIEWICZ - 2019-06-03 - Płońsk (mazowieckie)
praca przy uboju zwierząt
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2016-04-12 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
Sprzedaż części i urządzeń spawalniczych.
TEMIS Sp. z o.o. - 2017-10-16 - Chojnice (pomorskie)
naprawa i serwis motocykli, skuterów, guadów oraz ich zespołów, konserwacje, kontrola stanu technicznego zespołów i układów oraz sprawdzanie działania pojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Andrychów (małopolskie)
montaż mebli na zamówienie oraz u klienta w okolicach Bielska na terenie całego kraju, montaż sprzętów AGD do zabudowy, załadunek i rozładunek mebli. Praca po 4 godziny dziennie między 8-16.00, od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
samodzielny księgowy
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie wewnątrz budynków (szpital - sale, korytarze, łazienki, dezynfekcja).Teren zewnetrzny, pomoc w magazynie, prace porządkowo-gospodarcze.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych, sporządzanie pism urzędowych, kserowanie dokumentów, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Chrzanów (małopolskie)
dekretowanie i ksiegowanie dokumentów,prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami,przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,potwierdzanie i uzgadnianie sald.
"Winnicki" sp. z o.o. - 2016-03-23 - Sochaczew (mazowieckie)
prace malarskie, kładzenie glazury i terakoty, wykonywanie elewacji budynków, ogólne prace remontowo-wykończeniowe
AJOT GROUP Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://zojokatowice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/ogloszenie-nr-8.htmlOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS, sporządzała i wydawała zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń, sporządzała ZUS Rp-7 dla pracowników odchodzących na emeryturę rentę, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu płac zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.Praca: 7:30-15:30.Wynagrodzenie: 2100-2500 zl brutto płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowe o prace na poczatek na okres probny do trzech miesiecy, nastepnie umowa na czas okreslony, docelowo praca na czas nieokreslony. Praca na pelny etat.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-07-11 - Katowice (śląskie)