SAMODZIELNY SERWISANT MASZYN LEŚNYCH Zamość oferta pracy KOMPANIA LEŚNA CHODKIEWICZ, MAZURKIEWICZ, PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA

Stanowisko: SAMODZIELNY SERWISANT MASZYN LEŚNYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Naprawa i konserwacja maszyn, rozwiązywanie problemów technicznych w miejscu zamieszkania klienta, prowadzenie dokumentacji serwisowej, praca na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiego.

Data publikacji: 2018-12-06

Lokalizacja: Zamość (lubelskie)

Pracodawca: KOMPANIA LEŚNA CHODKIEWICZ, MAZURKIEWICZ, PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Starowiejska 35, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Naprawa i konserwacja maszyn, rozwiązywanie problemów technicznych w miejscu zamieszkania klienta, prowadzenie dokumentacji serwisowej, praca na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY SERWISANT MASZYN LEŚNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali operatorzy wolnobieżnych maszyn rolniczych i leśnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe mile widziane, podstawowa wiedza techniczna z zakresu hydrauliki siłowej i elektryki.

Nazwa pracodawcy:
KOMPANIA LEŚNA CHODKIEWICZ, MAZURKIEWICZ, PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Adres pracodawcy:
96-115 Nowy Dwór-Parcela 21, powiat: skierniewicki, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: skierniewicki

Gmina pracodawcy: Nowy Kawęczyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór-Parcela

Numer budynku pracodawcy: 21

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali operatorzy wolnobieżnych maszyn rolniczych i leśnych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.12.2018

Data dodania oferty pracy: 06.12.2018

Oferta pracy ważna do: 04.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Kierowca samochodu dostawczego
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Węgrów (mazowieckie)

OPERATOR ŁADOWAREK KOŁOWYCH KAT. 1,2 - od 18,06 PLN

obsługa ładowarek kołowych
HILKIM Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Świętochłowice (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT TECHNICZNY W CENTRUM INFORMATYCZNYM - od 3 000 PLN

Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Administrowanie systemem ZSI/ ERP - MS Dynamics AX i Systemem Obiegu Dokumentów - IntraDok/, zgłaszanie błędów, doskonalenie i optymalizacja wymienionych systemów; udział w projektach rozwojowych systemów ZSI; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-31 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

PIELĘGNIARKA - od 30 PLN

PRACA W GABINECIE PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ I POMOCY PRZEDLEKARSKIEJWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE MEDYCZNE, KURS PIELĘGNIARSKI (PRACODAWCA OFERUJE MOŻLIWOŚĆ ZROBIENIA KURSU), GODZINY PRACY 8-15:30UMOWA O PRACĘ
MEDYCYNA SZKOLNA IWOMED IWONA PARTYLAK - 2018-08-10 - Mierzyn (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA-SPRZEDAWCA - 2 500 - 6 000 PLN

kompleksowa obsługa klienta wg standardów firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Puck (pomorskie)

KASJER/ SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie
STOKROTKA SP. Z O.O. - 2018-05-17 - Firlej (lubelskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. HANDLOWYCH - 2 500 - 2 900 PLN

- Tworzenie raportów i analiz dotyczących przeprowadzanych akcji handlowych. Planowanie i organizacja działań z obszaru marketingu handlowego. Utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi. Kreowanie rozwiązań wspierających sprzedaż.- Wynagrodzenie: od 2500 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu PC MARKET. Wymagana samodzielność w rozwiązywania problemów. Kontakt OSOBISTY z CV w godzinach: 8:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-003 Katowice) [DOM HANDLOWY "ZENIT". PIĘTRO V - Pokój 514 lub 508].
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2018-09-21 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 3 500 PLN

tynkowanie, szpachlowanie, układanie kostki brukowejPracodawca zapewnia zakwaterowanie
Usługi Wielobranżowe Szewczyk Józef - 2018-07-23 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT -PRACA NA CZAS ZASTĘPSTWA (NR 0997) - od 2 100 PLN

PROWADZENIE GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTKI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI.- PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH ZGODNIE Z PRZEPISAMI KODEKSU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO.- TWORZENIE TECZEK AKT POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH.- PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH W SPRAWACH PRZYZNAWANIA ŻOŁNIERZOM DODATKÓW DO UPOSAŻENIA ORAZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNO-BYTOWYCH.- PROWADZENIE REJESTRÓW DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH, TECZEK AKT POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH ORAZ REJESTRU ZAWIADOMIEŃ.- ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH I ADMINISTRACYJNYCG.- ZGŁASZANIE DO UNEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO ŻOŁNIERZY ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN.- WYPEŁNIANIE DRUKÓW RP-7 DLA CELÓW EMERYTALNYCH.- PROWADZENIE OKRESOWYCH ANALIZ WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW PRZYDZIELONYCH Z BUDŻETU, ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH I INNYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI DOWÓDCY.- NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM PLANOWANIEM I OKREŚLANIEM PRIORYTETÓW ORAZ ZGŁASZANIEM POTRZEB NA ŚRODKI BUDŻETOWE DO ORGANU PRZYDZIELAJĄCEGO TE ŚRODKI.- OPRACOWYWANIE PROJEKTU PLANU WYDATKÓW BUDŻETOWYCH REALIZOWANYCH W DANYM ROKU SPRAWOZDAWCZYM.- BIEŻĄCA ZNAJOMOŚĆ PROBLEMATYKI EKONOMICZNO-FINANSOWEJ ZWIAZANEJ Z REALIZACJĄ ZADAŃ GOSPODARCZYCH ORAZ WYNIKAJĄCEJ Z OBOWIAZUJĄCEGO POWSZECHNIE PRAWA
Jednostka Wojskowa 1641 - 2018-03-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH (OSOBA NIEPEŁNOSPRAWNA) - od 1 850 PLN

- Ogólnopolska grupa kapitałowa specjalizująca się w usługach outsourcingowych, w związku z sukcesywnym rozwojem poszukuje do jednej ze swoich Spółek kandydata na stanowisko: Samodzielny Referent ds. administracyjno-handlowych.- Wyzwania: Administrowanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą do Pionu Handlowego. Zapewnienie płynnej dystrybucji stosownych informacji i dokumentacji pomiędzy pionami, działami i pracownikami firmy, a także osobami trzecimi, tam gdzie wymagane również stosowne jej ewidencjonowanie Wprowadzanie zweryfikowanych Klientów i Kontrahentów do stosownych systemów elektronicznych. Prace administracyjno- biurowe związane z działalnością Pionu Handlowego. Wsparcie administracyjne zespołu (sporządzanie, edytowanie, formatowanie i archiwizowanie dokumentów). Planowanie i realizacja zamówień biurowych. Wsparcie w zakresie przygotowania I prowadzenia dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne. Przygotowanie danych. Badanie i ocena ofert. Dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienia publiczne. Archiwizacja dokumentacji przetargowej. Planowanie i sprawozdawczość.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość prawa zamówień publicznych. Rozumienie procesów biznesowych i umiejętności analityczne. Skrupulatność i samodzielność. Bardzo dobra organizacja pracy. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera z zastosowaniem pakietu MS OFFICE, EXEL oraz urządzeń biurowych. Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 608-455-581) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: j.kozlowicz (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)

SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B - od 2 400 PLN

umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach
IQ Energetyka - 2018-01-04 - Ciechanów (mazowieckie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - 2 000 - 4 000 PLN

Kompleksowa obsługa firmy transportowej w zakresie księgowości i kadr, pełna księgowość. Prowadzenie spraw kadrowych. Wystawianie faktur, delegacji zagranicznych. Amortyzacja.
P & L Patrycja i Liliana Pindor Sp.J. - 2017-02-16 - Legionowo (mazowieckie)

POŃCZOSZNIK - od 2 100 PLN

Nawlekanie maszyn, kontrola jalości produkowanego towaru,konfekcjonowanie produktu.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Obsługa klientów, wykładanie i zamawianie towaru, praca na kasie
SNOP Sp. z o.o. Supermarket Intermarche - 2016-07-13 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 700 PLN

Obsługa finansowa projektów (przygotowywanie sprawozdań finansowych, wewnętrzny obieg dokumentów finansowych zw. z realizacją projektów).
INSTYTUT FIZYKI JĄDROWEJ IM. HENRYKA NIEWODNICZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY (PŁACE) - od 2 800 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, składek ZUS, zasiłków, sporządzanie deklaracji roliczeniowych oraz rozliczeń rocznych pracowników, współprowadzenie ksiąg rachunkowychMiejsce pracy: ul. Weigla nr 5Kontakt z pracodawcą: kadry (at) 4wsk.plSala E
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK W DZIALE PRODUKCJI / PAKOWACZ - od 10,99 PLN

Obsługa maszyny do obkurczania folią kloszową i tunelową, przygotowywanie nakładów do wysyłki, w tym obkurczanie maszynowe folią, pakowanie w pudła zbiorcze, skrupulatne etykietowanie, przygotowywanie palet, strechowanie, właściwe adresowanie przesyłek i dołączanie niezbędnej dokumentacji do wysyłki, sprawdzanie przygotowywanych nakładów do wydania/wysyłki pod względem ilościowym i jakościowym dot. odpowiedniego ich zapakowania do wysyłki (odpowiednie zabezpieczenie przed uszkodzeniem w transporcie). Praca na dwie zmiany (6-14, 14-22). Na początek umowa zlecenie, potem umowa o pracę.
GRUPA 3 DRUK Sp. z o.o. Sp.k. - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY TECHNIK - 2 700 - 3 100 PLN

OBSŁUGA, KONSERWACJA, NAPRAWA SPRZĘTU POMIAROWEGO, STANOWISK LABORATORYJNYCH DYDAKTYCZNYCH I BADAWCZYCH, NADZÓR TECHNICZNY NAD EKSPLOATACJĄ I PRAWIDŁOWYM WYKORZYSTANIEM SPRZĘTU I URZĄDZEŃ, POMOC W PRZYGOTOWANIU I UDZIAŁ W ZAJĘCIACH DYDAKTYCZNYCH.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENE ŚREDNIE TECHNICZNE(MECHANIK EWENTUALNIE ELEKTRYK, ELEKTRONIK, AUTOMATYK), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z TECHNIKĄ KOMPUTER, MIN. 5 LAT PRACY NA STANOWISKU W WYUCZONEJ SPECJALNOŚCI, MILE WIDZIANY DYPLOM MORSKI MOTOŻYSTY LUB WYŻSZYUMOWA NA OKRES PRÓBNY - Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAWARCIA UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY, GODZINY PRACY 07:30-15:30ADRES GDZIE NALEŻY SIĘ ZGŁASZAĆ: WAŁY CHROBREGO 1-2;MIEJSCE PRACY: AKADEMIA MORSKA W SZCZECINIE KATEDRA DIAGNOSTYKI I REMONTÓW MASZYN U. WILLOWA 2-4UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE NA SPOTKANIE LUB CV NA E-MAIL: I.SOBCZAK (at) AM.SZCZECIN.PL
AKADEMIA MORSKA W SZCZECINIE - 2018-02-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBRÓBKI METALU - od 8,35 EUR

Do obowiązków pracownika na stanowisku pracownika obróbki metalu należeć będą: przegląd, kantowanie oraz okrawanie przedmiotu obrabianego, prace szlifierskie, obsługa maszyn.
TS-Personaldienstleistung Thomas Skurnia e.K. - 2015-11-10 - Niemcy (Niemcy)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Szycie odzieży lekkiej i ciężkiej pozycjami.
PRZEDS.PRODUKCYJNO-HANDLOWE JANEX ZAKŁ.PROD.ODZIEŻY JAN PRZYBYSŁAWSKI - 2018-08-20 - Opatówek (wielkopolskie)

SAMODZIELNY MURARZ - od 3 500 PLN

wykształcenie średniedoświadczenie
EKO-SYSTEMY Kołodziej Spółka Jawna - 2018-02-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

ROZRACHUNKI Z KONTRAHENTAMI Z WNP
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 2 500 - 5 000 PLN

Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości i przepisami podatkowym w KH ; PKPiR, prowadzenie spraw kadrowych, sporządzanie list płac, obsługiwanie programu Płatnik, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS oraz sprawozdań.
Alicja Jabłońska BIURO KSIĘGOWE I DORADZTWO PODATKOWE "ALL-EX" Alicja i Waldemar Jabłońscy; Vivier Alicja Jabłońska wspó - 2018-09-21 - Legionowo (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT W DZIEKANACIE WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA - od 2 300 PLN

- Obsługa studentów oraz absolwentów, organizacja egzaminów dyplomowych w oparciu o informatyczny system obsługi dziekanatu, przygotowywanie dyplomów i suplementów dla absolwentów Wydziału Zarządzania w języku polskim i angielskim, sporządzanie zestawień i sprawozdań. - Wynagrodzenie: 2300 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego. - Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek - ekonomia),- doświadczenie w pracy o charakterze administracyjnym (min. 1 rok),- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,- samodzielność podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań- umiejętność organizacji pracy własnej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)

HANDLOWIEC -SERWISANT - od 1 850 PLN

sprzedaż obwoźna i stacjonarna, serwis rowerów, jazda samochodem bus
F.H.U. "CZAREK" Kazimierz Czarkowski - 2016-04-14 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw ksiegowych w firmie
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2017-04-06 - Lubin (dolnośląskie)

MONTER STOLARKI PCV - od 1 850 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
OK_POL - 2016-02-05 - Sośnica (wielkopolskie)