SAMODZIELNY REFERENT W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: - przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawą o finansach publicznych;- znajomość, realizacja i przestrzeganie obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami;- znajomość przepisów regulujących zasady gospodarowania i finansowania jednostek sektora finansów publicznych ustawa o finansach;- przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień w 25 WOG;- udział w posiedzeniach komisji przetargowych.
Data publikacji: 2019-04-08
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawą o finansach publicznych;- znajomość, realizacja i przestrzeganie obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami;- znajomość przepisów regulujących zasady gospodarowania i finansowania jednostek sektora finansów publicznych ustawa o finansach;- przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień w 25 WOG;- udział w posiedzeniach komisji przetargowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługe lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie: średnie staż pracy 4 lata, wyższe staż pracy - 2 lata;- biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Power Point);- 6- miesięczne doświadczenie pracy w realizowaniu postępowań przetargowych;- umiejętność pracy w zespole;- komunikatywność.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):- ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych;- samodzielność, dobra organizacja pracy własnej;- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub gotowość poddania się postępowaniu sprawdzającemu.
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Wymaganie dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 14.04.2019 r.- na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystokz dopiskiemOgłoszenie o pracę samodzielny referent Sekcja Zamówień Publicznych - na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf: 25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.plTemat wiadomości:Ogłoszenie o pracę samodzielny referent Sekcja Zamówień PublicznychWymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy).Nie zwracamy otrzymanych aplikacji.Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełanijące wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 14.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WYKŁADNIE TOWARU
kontakt przez OHP - 2018-03-12 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
spawanie metodą TIG (141), mile widziane MAG (135), umiejętność czytania rysunku technicznego, prace ślusarsko - monterskie mile widziane, praca w produkcji konstrukcji nierdzewnych
EKO STAL Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych. Praca na 10/20 etatu.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przewornie - 2018-08-24 - Przeworno (dolnośląskie)
sporządzanie i naliczenie wynagrodzeń pracowników
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2019-10-23 - Poznań (wielkopolskie)
Utrzymanie kontaktu z Tureckimi producentami. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie. Miejsce wykonywania pracy Choczewo.
" Ola Styl" Aleksandra Trella - 2017-10-31 - Choczewo (pomorskie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Miejsce wykonywania pracy: teren Miastka
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2016-11-24 - Bytów (pomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH - KOMUNIKACJA Z OSOBAMI UKRAIŃSKOJĘZYCZNYMI.
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Całowanie (mazowieckie)
Praca na giełdzie transportowym, pozyskanie klientów. Wynagrodzenie od 3000 zł brutto. Praca zdalna w domu.
Mirosław Kaczmarek Follow Me - 2017-10-24 - Siedlce (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie makijażu, stylizacja paznokci. Praca w godzinach 10.00-18.00, wysokość wynagrodzenia oraz wymiar czasu pracy do uzgodnienia. Okres próbny trwa 3 miesiące.
ALTER EGO SALON FRYZUR ILONA WARAKSA - 2018-11-15 - Śrem (wielkopolskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Wykonywanie czynności higieniczno - pielęgnacyjnych (utrzymanie ciała, bielizny osobistej, ubrań w należytej czystości), ze szczególnym uwzględnieniem stymulowania Mieszkańca do samoobsługi.2. Pomoc Mieszkańcom podczas spożywania przez nich posiłków.3. Opieka i stałe uczestnictwo we wszystkich formach aktywności podopiecznych, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz Domu, 4. Pomaganie Mieszkańcom w organizowaniu uroczystości z okazji świąt okolicznościowych i rodzinnych.5. Podtrzymywanie kontaktu z Mieszkańcem przebywającym poza Domem (szpital, dom rodzinny, sanatorium).6. Zapewnienie bezpieczeństwa Mieszkańcom zwłaszcza z zespołem otępiennym.7. Współudział w tworzeniu i realizacji indywidualnych planów opieki w oparciu o diagnozę opiekuńczą Mieszkańca i jego środowiska. Udział w zebraniach Zespołu Wielospecjalistycznego.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + dodatek za pracę w nocy. Praca na umowę o pracę, na początek na okres próbny do 3 m-cy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:00-19:00 oraz 19:00-7:00 (zmiana nocna). Praca w dni wolne oraz święta wg. harmonogramu.- Wymagania niezbędne: O stanowisko opiekunki lub opiekuna może ubiegać się osoba, która:1. Posiada wykształcenie minimum średnie.2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.- Wymagania dodatkowe (mile widziane):1. Doświadczenie w pracy na tym samym stanowisku.2. Wykształcenie w zawodzie: opiekun w domu pomocy społecznej, opiekun osoby starszej.- Ponadto od kandydatów oczekujemy:1. Wysokiej kultury osobistej2. Umiejętności pracy w zespole3. Takich cech jak: cierpliwość, odporność na stres, odpowiedzialność, empatia.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2018-01-11 - Katowice (śląskie)
-dostawa pieczywa do klientów - praca w godzinach nocnych od godz. 01.00 do godz. 09.00
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY CEL CZESŁAW - 2019-05-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnychPraca w godz. 8-16
Kluza Krzysztof Instalatorstwo Sanitarne, Grzewcze, Gazowe - 2019-01-22 - Bukowiec (podkarpackie)
praca z klientem detalicznym, współpraca z Firmami, producentami,wymagane doświadczenie zawodowe; chętnie branża stolarska, budowlanawysokość wynagrodzenia od 1800 zł netto
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
znajomość przepisów podatku VAT; rozliczanie IPK; sporządzanie deklaracji VAT; uzgadnianie kont dotyczących zakupu towarów; uzgadnianie stanów magazynowych; rejestr środków trwałych; rozksięgowanie płac; znajomość Płatnika korekty ZUS; znajomość specyfiku zakładu pracy chronionej
BEST P.W.SP.J.CENTRUM BHP I P.POŻ.E.GARBERA - 2018-01-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientów sklepu (branża mięso-wędliny), praca wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota.
Kazimierz Miernik FIRMA MIĘSNO-HANDLOWA - 2016-08-12 - Kraków (małopolskie)
Praca opiekuna zmiany w Ośrodku Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym polega na opiece nad mężczyznami nietrzeźwymi doprowadzonymi do Ośrodka. Praca w systemie pracy równoważnym- dyżury według ustalonego grafiku od 7-19 lub od 19-7 również w niedziele i święta. Wynagrodzenie zasadnicze 2400 zł brutto + dodatek stażowy za wysługę lat oraz dodatek za godziny pracy w porze nocnej.Umowa o pracę w zastępstwie - min. na 3 miesiące.
Ośrodek Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym - 2018-09-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Prowadziła całokształt spraw zwiazanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz z wewnetrznymi przepisami CUW- Wynagrodzenie: od 2600 do 3120 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe: zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, doświadczenie z zakresu realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
.
Instalatorstwo Elektryczne Andrzej Gorwa - 2017-06-05 - Bodzewo (wielkopolskie)
- Nadzorowanie brygady sprzątającej,- Przygotowywanie grafików- Sporządzanie zapotrzebowania na chemie- Kontakt z biurem
DAKO Services sp.z.o.o - 2019-05-02 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ ORAZ NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ ROZLICZEŃ PODATKOWYCH FIRMY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,WERYFIKACJA FAKTUR POD WZGLĘDEM FORMALNYM, MERYTORYCZNYM I RACHUNKOWYM, DEKRETACJA ORAZ KSIĘGOWANIE,WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH (FAKTUR, FAKTUR KORYGUJĄCYCH, NOT ITD.),KONTROLA PŁATNOŚCI WEDŁUG OTRZYMANYCH FAKTUR,SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ ORAZ ANALIZ FINANSOWYCH,SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ROZLICZEŃ Z TYTUŁU VAT, VAT-UE,KALKULACJA PODATKU CIT, SPORZĄDZANIE ZEZNANIA PODATKOWEGO.OFERUJEMY: WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO UMIEJĘTNOŚCI, DOŚWIADCZENIA I STOPNIA SAMODZIELNOŚCI,PRACĘ W RENOMOWANEJ FIRMIE O UGRUNTOWANEJ POZYCJI NA RYNKU,STABILNE ZATRUDNIENIE,MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•KOMFORTOWE WARUNKI PRACY
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2018-08-22 - Rogoźnica (podkarpackie)
1. Prowadzenie dokumentacji: rejestru postępowań, archiwizowanie dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego2. Prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk udzielonych zamówień publicznych3. Sprawowanie funkcji sekretarza komisji
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-10-04 - Lublin (lubelskie)
produkcja i montaż aparatury kontrolno - pomiarowej
AMPERO THERMO-EST Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Katowice (śląskie)
Montaż i obróbka stolarki okiennej i drzwiowej
INSTAL - BUD PRZEMYSŁAW PIELARZ - 2018-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nauczyciel wspomagający
Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Tarnowie - 2017-01-04 - Tarnów (małopolskie)
•Przyjmowanie, składowanie, kompletacja i wydawanie towarów i materiałów zgodnie z przyjętymi w firmie zasadami•Przestrzeganie zasad BHP •Uczestnictwo w procesach usprawniających redukcję strat magazynowych •Kontrola towarów i materiałów podczas przyjmowania i wydawania magazynowego•Obsługiwanie urządzeń technicznych i mechanicznych związanych z obsługą magazynową•Odbiór zamówień od dostawców•Pomoc przy załadunkach i rozładunkach samochodów ciężarowych•Dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy•Czynna współpraca z innymi działami firmy
MABUDO SP. Z O.O. - 2019-08-26 - Zduńska Wola (łódzkie)
Dobieranie i selekcjonowanie półproduktów, obsługa maszyny do pikowania kołder - przygotowanie tkaniny, docięcie na określony wymiar, ułożenie (naciągnięcie) na specjalną ramę, ułożenie ramy na stole pikującym, uruchomienie pikowarki, wyregulowanie paramentrów maszyny, uruchomienie maszyny i kontrola pracy, rozpoznawanie wad i nieprawidłowości występujących w procesie wytwórczym, ocena jakości wyrobów, zdjęcie gotowego wyrobu z ramy, dobór okreslonej techniki do wykończenia (oblamowania) kołdry, lamowanie końcowe kołdry, dobór wzoru pikowarki, klasyfikowanie odpadów powstałych podczas wytwarzania wyrobów włókienniczych (kołder, konserwowanie maszyny, lokalizowanie nieprawidłowości, zgłaszanie awarii.
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ZGODNIE Z ZAKŁADOWYM PLANEM KONT PZD, PROWADZENIE EWIDENCJI DLA WYODRĘBNIONYCH FUNDUSZY; SPORZĄDZANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH (BILANS, RZS); PRELIMINARZY FINANSOWYCH; LIST PŁAC; WYPŁAT ŚWIADCZEŃ, OBLICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OS. FIZYCZNYCH; ROZLICZANIE SKŁADEK ZUS
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓWSTOWARZYSZENIE OGRODOWE W WARSZAWIEOKRĘG ŁÓDZKI W ŁODZI - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)