SAMODZIELNY REFERENT W REFERACIE ROZLICZEŃ ŚRODKÓW UNIJNYCH Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W REFERACIE ROZLICZEŃ ŚRODKÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 880 PLN
Zakres obowiązków: / Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: realizowała projekty współfinansowane ze środków UE, prowadziła księgowość realizowanego projektu, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych związanych z realizacją projektów, dekretowała dokumenty księgowe, przygotowywała wnioski o płatność, przygotowywała kserokopie/ skanów dokumentów finansowych i przekazywała ich do koordynatorów projektów, rozliczała projekty, współpracowała z Wydziałem Funduszy Europejskich UM Katowice.- Wynagrodzenie: 2400-2880 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 14.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne , w zakresie funduszy europejskich, doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, a przy wyższym 2 lata pracy w tym półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z funduszy europejskich, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, prowadzenie obsługi finansowo-ksiegowej co najmniej jednego pojektu realizowanego w ramach funduszy UE, znajomość klasyfikacji budżetowej.
Data publikacji: 2017-03-29
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-954 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: realizowała projekty współfinansowane ze środków UE, prowadziła księgowość realizowanego projektu, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych związanych z realizacją projektów, dekretowała dokumenty księgowe, przygotowywała wnioski o płatność, przygotowywała kserokopie/ skanów dokumentów finansowych i przekazywała ich do koordynatorów projektów, rozliczała projekty, współpracowała z Wydziałem Funduszy Europejskich UM Katowice.- Wynagrodzenie: 2400-2880 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 14.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne , w zakresie funduszy europejskich, doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, a przy wyższym 2 lata pracy w tym półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z funduszy europejskich, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, prowadzenie obsługi finansowo-ksiegowej co najmniej jednego pojektu realizowanego w ramach funduszy UE, znajomość klasyfikacji budżetowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 880 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2400-2880 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 14.04.2017r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT W REFERACIE ROZLICZEŃ ŚRODKÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 880 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne , w zakresie funduszy europejskich, doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, a przy wyższym 2 lata pracy w tym półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z funduszy europejskich, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, prowadzenie obsługi finansowo-ksiegowej co najmniej jednego pojektu realizowanego w ramach funduszy UE, znajomość klasyfikacji budżetowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-954 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych. - Termin składania dokumentów do 07.04.2017r. do 15.30- Możliwość kontaktu telefonicznego (Tel. 32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 07.04.2017r. w godzinach: 7:30-15:30, Godziny : Kontakt telefoniczny: 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.03.2017
Data dodania oferty pracy: 29.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Księgowanie faktur, przelewów i innych dokumentów księgowych(program Symfonia). Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych i ZUS. Praca w godz. 08:00-16:00.
PPHU Lamgi Michał Gibowski - 2018-01-31 - Nowa Sól (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gozdowo (mazowieckie)
sprzedaż artykułów
PHU SYLWIA CZECHOWSKA - 2016-08-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie pełnej księgowości węgierskiego podmiotu spółki (GL, AP, AR, bank, amortyzacja itd.), przygotowanie deklaracji VAT i CIT we współpracy z firmą zewnętrzną, sprawozdawczość zewnętrzna oraz na potrzeby wewnętrzne, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, zapewnienie terminowego zamknięcia ksiąg rachunkowych, dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego i allegro, branża elektryczna
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LAWON WIESŁAW NOWICKI - 2017-04-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie księgowości nieruchomości, rozliczenia właścicieli, mediów, podatków.
ARETE Zarządzanie Nieruchomościami - 2016-05-18 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Radom (mazowieckie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Chłopice (podkarpackie)
j.w
Accord Packaging Sp z o.o./ Agencja pracy tymczasowj - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
W.S.D. BUDOWNICTWO Wojciech Sójka - 2017-07-04 - Brzezie (wielkopolskie)
Brak danych
KANCELARIA PODATKOWA STERLING SP. Z O.O. - 2018-01-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymiana opon w samochodach osobowych i ciężarowych
"QUIN-GUM" S.C. Sławomir Mrożek , Sławomir Dziedzic Podłęże - 2018-07-04 - Liszki (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:prowadzenie pełnej księgowości z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym, odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inweteryzacji aktów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych. przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych standardów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy, księgowanie i wyliczanie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp., kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość), min. 3 - letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Exel), umięjętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-08-08 - Lubliniec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Lubomierz (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż produktów,obsługa klienta i kasy fiskalnej,skłądanie zamówień,przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Zambrów (podlaskie)
RZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, PRACA W KUCHNI.
BAR-SMAK PODLASKI Piotr Tyszka - 2016-03-21 - Łomża (podlaskie)
wykonywanie prac instalatorskich
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy "KLIMAT" Stefan Księżarek - 2017-06-28 - Starokrzepice (śląskie)
montaż mebli kuchennych i szaf wnękowych, wykonywanie pomiaru pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Gąsiory (lubelskie)
Usługi kosmetyczne, manicure, pedicure, depilacja, henna
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Wspomaganie ucznia z orzeczebiem - Zespół Aspergera.
Niepubliczna Podstawowa Szkoła Odkrywców - 2017-12-10 - Józefosław (mazowieckie)
- prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych w tym związanych z wynagradzaniem pracowników;- prowadzenie akt osobowych dla pracowników jednostki oraz sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych;- opracowywanie regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników;- sprawy związane ze sprawozdawczością dotyczącą spraw kadrowych (SIO, GUS oraz sprawozdania sporządzane na potrzeby organu prowadzącego lub sprawującego nadzór pedagogiczny), finansowych, majątkowych, a także sprawozdanie dotyczące zamówień publicznych oraz PFRON;- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;- prowadzenie spraw związanych z planowaniem, prowadzeniem i rozliczaniem planu finansowego szkoły, w tym sporządzanie zmian w planie finansowym oraz sporządzanie projektu i planu finansowego szkoły;- określanie osób w poszczególnych rozdziałach budżetowych zgodnie z arkuszem organizacyjnym; - przygotowywanie poleceń przelewu oraz opisywanie i opieczętowywanie faktur z określeniem klasyfikacji budżetowej oraz przygotowywanie faktur dotyczących pozyskiwania dochodów;- prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych;
Szkoła Podstawowa Nr 13 Leszno - 2018-03-09 - Leszno (wielkopolskie)
jw
FINEZJA PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzdaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-04-27 - Lubań (dolnośląskie)
Staż do 30 r. ż. Przegląd i zapoznanie współpracujących z firmą dostawców, producentów, podwykonawców, przedstawicieli handlowych itp.Zapoznanie z materiałoznawstwem związanym z ofertą firmyZapoznanie z prowadzoną dokumentacją w tej dziedzinieSporządzanie wstępnych umów, kosztorysów, ustalenia cen i możliwości ich negocjacji (zakresy)Pozyskiwanie nowych klientów, ofert, przyjmowanie zamówień do realizacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, - udział w opracowaniu planów zatrudnienia bazowego i funduszu wynagrodzeń pracowników RON;- opracowywanie planów rzeczowo finansowych;- opracowanie planu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, nadzór nad jego wykonaniem, sporządzanie decyzji oraz umów w części gospodarki mieszkaniowej ZFŚS;
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
praca biurowa, rejestr dokumentów itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
DOM WCZASOWY W ŁĘBIE POSZUKUJE SPRZĄTACZEK HOTELOWYCH DO OBSŁUGI OBIEKTUW ZAKRES OBOWIĄZKÓW WCHODZI:- kompleksowe sprzątanie Domu Wczasowego - przygotowywanie pokoi wraz z łazienkami, sprzątanie ciągów komunikacyjnych, - dbanie o czystość i zieleń wogół obiektu - pranie i prasowanie bielizny pościelowej- praca sezonowa od czerwca do sierpnia- preferowany wiek: 30 - 45 latZAPEWNIAMY ZAKWATEROWANIE W RAMACH UMOWY
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Łeba (pomorskie)
Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi, zapewnienie właściwego funkcjonowania obiegu dokumentów w firmie (pełnienie nadzoru nad częścią administracyjną firmyw tym zakresie), weryfikacja i księgowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontrola i uzgadnianie kont, przygotowanie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych, rozliczenia podatkowe, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (urzędy skarbowe, banki, GUS, urząd celny)
Sherman Partners sp.z.o.o. - 2016-06-24 - Tarnów (małopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białystok (podlaskie)