SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć , kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 2 lat (2018r.) - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy, przy wyższym 2 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Umiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć , kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 2 lat (2018r.) - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy, przy wyższym 2 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Umiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 2 lat (2018r.) - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy, przy wyższym 2 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Umiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 18.03.2016 do 15.30Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do dnia 18.03.2016 r. do 15.30, Godziny : 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Mariacka
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.03.2016
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 18.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy• fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów • opracowanie zamówień specjalnych• zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką• współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem.Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, działanie zorientowane na klienta, odpowiedzialność, umiejętność organizacji własnej pracy, dobra znajomość komputera, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
DKK Klose Kollektion, Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gościcino (pomorskie)
obsługa maszyn wtryskowych przy produkcji spodów obówniczych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Koniaków (śląskie)
wszystkie prace związane z kierowaniem budowy, głównie odpowiedzialność za montaz instalacji gazowych
kontakt przez OHP - 2017-02-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
do uzgodnienia
Usługi Budowlane RAKBUD Piotr Rak - 2017-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa w Zegartowicach im. Romualda Traugutta - 2018-01-23 - Zegartowice (kujawsko-pomorskie)
obsługa tokarek wielowrzecionowych i maszyn CNC
GI GROUP Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
wykonywanie instalacji grzewczych - pompy ciepła, kotły gazowe ( praca na terenie Dolnego Śląska )
EKO NRG - 2017-10-20 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. Wdrażanie systemów informatycznych w logistyce wojska.2. Prowadzenie szkoleń dotyczących wdrażania i utrzymania systemów informatycznych wykorzystywanych w logistyce wojska.3. Zbieranie danych z systemów informatycznych logistyki wojska i przygotowanie analiz, zestawień, porównań i wniosków.4. Udział w projektach informatycznych w obszarze wykorzystania technologii informatycznych mających zastosowanie w logistyce wojska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw księgowo-kadrowych, współpraca z ZUS, KRUS US.
Producent Warzyw "Polska Rzodkiewka" Andrzej Litwińczuk - 2017-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Stara Morawa (dolnośląskie)
Drobne prace krawieckie, wykańczanie materiałów, nawlekanie, przycinanie
F.P.H. HILLTOP Jadwiga Hanula - 2016-04-26 - Myślenice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE ADMAR ADAM MARTEWICZ - 2016-05-06 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedawca
PHU "KOMFORT" JACEK WOŁOS - 2017-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskania środków zewnętrznychprzeznaczonych na rozwój Uczelni informowanie, pomoc, doradztwo w zakresieprzygotowania wniosków aplikacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami,składanych w programach: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój,Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 wzakresie działań finansowanych z EFS aktualizowanie informacji i wiedzy ofunduszach strukturalnych UE współudział w przygotowaniu kluczowychprojektów Politechniki Opolskiej nadzór nad poprawnością formalnąogólnouczelnianych wniosków składanych w ramach funduszy strukturalnychwspółudział w opracowaniu i aktualizacji wewnętrznych procedur dot.zarządzania projektami koordynowanie działań związanych z zarządzaniemtrwałością projektów. Praca w godzinach 7-15
Politechnika Opolska - 2017-06-08 - Opole (opolskie)
Realizowanie potrzeb transportowych komórek organizacyjnych zlokalizowanych w Sułkowicach, w szczególności obsługa i kierowanie sprzętem transportowym, transport: materiałów i sprzetu z magazynów, słuchaczy do przychodni zdrowia i szpitali, psów do specjalistycznych gabinetów weterynaryjnych, obsługa kurierska komórek organizacyjnych zlokalizowanych w Sułkowicach
Centrum Szkolenia Policji - 2017-12-22 - Sułkowice (mazowieckie)
układanie kostki brukowej oraz pomoc w układaniu wodociągów
BUDO-SPRZĘT Katarzyna Rakocińska - 2017-09-06 - Bełchatów (łódzkie)
NADZÓR NAD PROWADZENIEM EWIDENCJI WOJSKOWEJ W ELEKTRONICZNYCH SYSTEMACH INFORMATYCZNYCH, OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW ROZKAZÓW DZIENNYCH, SPORZĄDZANIE WYCIĄGÓW Z ROZKAZÓW DZIENNYCH I ICH EWIDENCJONOWANIE, PRZEPROWADZANIE ANALIZY STOPNIA WYKORZYSTANIA LIMITU FINANSOWEGO PRZEZNACZONEGO NA ZASPOKOJENIE POTRZEB SOCJALNYCH, OPRACOWANIE I SPORZĄDZANIE WNIOSKÓW NA ODZNACZENIA PAŃSTWOWE, MEDALE DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA, KOORDYNOWANIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NADAWANIEM ZAKRESÓW OBOWIĄZKÓW DLA STANOWISK PRACY I SŁUŻBY ZARZĄDU ORAZ OPRACOWYWANIE NOWEGO ROZKAZU SZEFA W SPRAWIE NADANIA ZAKRESÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE LUB WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, POWER POINT, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH, WYMAGANE 4 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYM STANOWISKU PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU LUB 2 LATA PRZY WYŻSZYM WYKSZTAŁCENIU, MILE WIDZIANA PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-10-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie danych do rejestrów i ksiąg z wykorzystaniem programu Optima; dekretowanie i księgowanie dokumentów; sporządzanie rejestrów księgowych (Księgi handlowe, KPiR, Rejestry VAT);sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT; wsparcie obsługi kadr i płac z wykorzystaniem programu Płatnik; klasyfikowanie, zapisywanie oraz podsumowywanie danych liczbowych i finansowych w celu opracowania i prowadzenia rejestru księgowego; obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy.
CISNET.PL KANCELARIA DORADCZA Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
-PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ-DEKLARACJE ZUS ,URZĄD SKARBOWY
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2017-04-25 - Dębica (podkarpackie)
Pilnowanie dzieci, prowadzenie zajęć przedszkonych.
FUNDACJA LABOR KIDS - 2018-02-18 - Piaseczno (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość obsługi maszyn do produkcji karmy. Obsługa linii produkcyjnej, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń, załadunek i rozładunek towarów.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Dębowiec (wielkopolskie)
Podstawowe obowiązki:1) współpraca z komórkami wewnętrznymi w zakresie postępowania z dokumentacją;2) przejmowanie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych;3) prowadzenie ewidencji przejętej dokumentacji, przechowywanie oraz jej udostępnianie;4) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej;Warunki pracy:Praca wiąże się ze wzmożonym wysiłkiem fizycznym - przenoszenie dokumentów oraz narażeniem na działanie czynników biologicznych występujących w środowisku pracy (kurz, zarodniki grzybów i pleśni).
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie różnych rodzajów tynków na zewnątrz i wewnątrz
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Szelejewo (kujawsko-pomorskie)
j/w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
dowóz pieczywa
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE Edward Rybka - 2018-06-20 - Gądkowice (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu .
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)
praca z elementami wyposażenia w produkowanych domkach letniskowych
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Pewel Mała (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi (w tym WNT, WDT, Import Usług, Import Towarów)Sprawdzanie poprawności dokumentów od strony rachunkowo-podatkowejProwadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupu oraz kalkulacji CIT, Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT-8, VAT-7, VAT-UE, i innych zgodnie z przepisami podatkowymiSporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów okresowychCzynny udział w przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowychPrzygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (GUS, NBP, Intrastat, Urząd Miasta)Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznychProwadzenie rejestru środków trwałych, tabel amortyzacyjnych
GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)