SAMODZIELNY REFERENT Trzebinia oferta pracy Zespół Szkół Techniczno - Usługowych w Trzebini
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 426 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły, współpraca z księgową w zakresie realizacji zakupów, szczegółowe opisywanie faktur zakupowych, realizacja procedur oraz gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań wynikających z prawa zamówień publicznych, przesyłanie i sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych, sporządzanie umów najmu, dzierżawy i użyczenia, organizowanie okresowych przeglądów placówki oraz sprzętu i urządzeń, bieżąca obsługa sekretariatu szkolnego oraz pomoc w obsłudze sekretariatu uczniowskiego, przygotowywanie i rozliczanie egzaminów zawodowych i maturalnych, wystawianie skierowań na badania do medycyny pracy dla uczniów, wprowadzanie danych i ich aktualizacja w Biuletynie Biuletynie Informacji Publicznej, obsługa poczty elektronicznej
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Trzebinia (małopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Techniczno - Usługowych w Trzebini
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gwarków 3, 32-540 Trzebinia, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły, współpraca z księgową w zakresie realizacji zakupów, szczegółowe opisywanie faktur zakupowych, realizacja procedur oraz gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań wynikających z prawa zamówień publicznych, przesyłanie i sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych, sporządzanie umów najmu, dzierżawy i użyczenia, organizowanie okresowych przeglądów placówki oraz sprzętu i urządzeń, bieżąca obsługa sekretariatu szkolnego oraz pomoc w obsłudze sekretariatu uczniowskiego, przygotowywanie i rozliczanie egzaminów zawodowych i maturalnych, wystawianie skierowań na badania do medycyny pracy dla uczniów, wprowadzanie danych i ich aktualizacja w Biuletynie Biuletynie Informacji Publicznej, obsługa poczty elektronicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 426 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jedna zmiana: 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebinia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebinia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 426 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
posiadanie wykształcenia wyższego z minimum 2 letnim stażem pracy lub średnie z minimum 4-letnim stażem pracy na podobnym stanowisku (faktyczny staż pracy bez przerwy w świadczeniu pracy, za wyjątkiem okresu pozostawania na urlopie wypoczynkowym)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Techniczno - Usługowych w Trzebini
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Gwarków 3, 32-540 Trzebinia, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Trzebinia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebinia
Ulica pracodawcy: Gwarków
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Edukacja młodzieży
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta
"CARREFOUR POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa i doradztwo dla Klienta, ekspozycja towaru, dbanie o oznaczenie i czystość na dziale, kontrola etykiet cenowych oraz zapobieganie stratom. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
"AUCHAN POLSKA" SP. Z O. O. - 2016-06-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw informacji oświatowej i funduszu sołeckiego w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnego na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2018-04-23 - Hażlach (śląskie)
Prace ślusarskie przy obróbce kształtowników, blach stalowych oraz metali kolorowych, umiejętność pracy w zespoleOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: Na okres próbny 3 msc.Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach:pn-pt, 6-14
PPUH "ELFORM" Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Mikołów (śląskie)
Bieżące utrzymanie czystości centrum handlowego, obsługa maszyny czyszczącej
ASPEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-21 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa księgowa podległych firm (pełna księgowość), uzgadnianie sald, wprowadzanie kosztów sprzedaży, rozliczenia podatkowe,
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Częstochowa (śląskie)
DBANIE O PORZĄDEK I CZYSTOŚĆ W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, POPRZEZ EFEKTYWNĄ KOORDYNACJĘ I KONTROLĘ PRACY PODLEGŁEJ GRUPY,ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM SPRZĄTAJĄCYM,, DELEGOWANIE ZADAŃ, ROZLICZANIE PRACOWNIKÓW Z WYKONANIA ZADANIA,PLANOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ CHEMII I INNYCH ŚRODKÓW NIEZBĘDNYCH DO UTRZYMANIA CIĄGŁEJ PRACY ZESPOŁU,WSPARCIE GRUPY SPRZĄTAJĄCEJ W BIEŻĄCYCH PRACACH
kontakt przez OHP - 2018-01-29 - Zbąszynek (lubuskie)
- Zakres obowiązków:1. Obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę:- przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródłofinansowania i miejsce ich powstania, - wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych, - wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania, - przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów, 2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura,3. Prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, dzierżawy), 4. Obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z instrukcją udzielania zamówień publicznych,5. Sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura,6. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo finansowych oraz planów zamówień publicznych, 7. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek, 8. Przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji, 9. Nadzór nad zamawianiem oraz stanem magazynowym materiałów promocyjnych,10. Przygotowanie i aktualizowanie informacji do umieszczenia na stronie internetowej Uczelni związanych zfunkcjonowaniem jednostki organizacyjnej, 11. Udział w pracach Komisji ds. oceny przydatności oraz wyceny mienia, nieprzydatnego w pracy jednostek organizacyjnych Uczelni, opracowywanie protokołów i korespondencji zgodnie z ustaleniami podjętymi wtrakcie prac komisji, wykonywanie czynności związanych z upłynnieniami sprzętów i urządzeń,12. Przygotowywanie i realizacja usług w zakresie naprawy sprzętu wspomagającego prace biurowe, dydaktyczne, techniczne,13. Gospodarowanie opakowaniami zwrotnymi i odpadami podlegającymi utylizacji,14. Organizacja i nadzór nad magazynami odpadów,15. Wykonywanie, w razie potrzeby, czynności transportowych będących w zakresie obowiązków Biura Logistyki w tym: bezpieczny transport ludzi, załadunek i rozładunek towarów zabezpieczenie przed kradzieżą izniszczeniem, a także odpowiednie rozmieszczenie i umocowanie w czasie transportu zakupionych towarów i środków technicznych, wykonywanie zlecanych przez poszczególne jednostki organizacyjne przewozów, w tym dostarczanie i odbiór korespondencji wewnętrznej zgodnie z przyjętym schematem.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane z zakresu logistyki, ekonomii lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 4 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia,8. Prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia samochodu osobowego,9. Umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z interesantami (wewnętrznymi izewnętrznymi),10. Samodzielność, w tym umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji zakupowych.Wymagania dodatkowe:1. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Znajomość hurtowej i detalicznej sieci handlowej Katowic i okolic,3. Charakter pracy może wymagać korzystania z samochodu służbowego, przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku wyposażonego w windy oraz wysiłku fizycznego (załadunek i wyładunek towarów, korespondencji).
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)
praca w księgowości
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prace przyłączeniowe. Kontakt tel. 785 735 500
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kielce (świętokrzyskie)
- Organizowanie uroczystości ogólnouczelnianych i wydziałowych oraz imprez promujących Uczelnię. Prowadzenie działań mających na celu promocję oferty edukacyjnej. - Wynagrodzenie: 3500 - 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych, często awaryjnych sytuacjach. Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-02-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych, wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych i informacji podatkowych przedsiębiorcy, rozliczanie VAT, wystawianie i księgowanie faktury VAT, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych, wyliczanie składki ubezpieczeniowej za przedsiębiorcę i zatrudnianych przez niego pracowników. Okres zatrudnienia 1 rok. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15.
~HANKA~-KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO MGR WIESŁAW TOMASZ SERAFIN - 2019-01-24 - Ustka (pomorskie)
-przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dot. uposażenia-sporzadzanie wykazu dodtyczacych naleznosci finansowych, kadry-sporzadzanie i wyliczanie gratyfikacji urlopowych-realizowanie wniosków "tanie wczasy"
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pełna księgowość Sp.z.o.o. wykształcenie min. średnie, min. 1 rok doświadczenia, znajomość j.angielskiego, 1/2 etatu, wynagrodzenie: 2000 zł,
TSL INVEST Sp.z.o.o. - 2016-06-22 - Karski (wielkopolskie)
Prace magazynowe, rozładunek, przygotowanie, układanie, wydawanie towaru.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
-dozór i ochrona obiektów-prace porządkowe wokół obiektów
Eko Folwark S.A. - 2015-11-27 - Stare Drawsko (zachodniopomorskie)
asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Karczewice (śląskie)
rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, modernizację i przebudowę maszyn i urządzeń, wykonywanie przeglądów okresowych i konserwacji, zapobieganie awariom poprzez działania prewencyjne, obsługę urządzeń amoniakalnychwykształcenie min. zawodowe - mile widziane elektrycznewymagany staż pracyzmysł techniczny
Zamrażalnia Owoców I Warzyw Wiktor Tyc Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kościuszków (wielkopolskie)
przygotowywanie i sprzedaż posiłków typu fast food - kebab
"MARKON" S.C. Konrad Sadowski, Mariusz Senderecki - 2016-08-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa kasy, obsługa klienta, przyjęcie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Zamość (lubelskie)
nauka programów komputerowych do obróbki i montażu tekst, dzwięków, obrazu, pozyskiwaniei i opracowywanie materiałów radiowych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Suwałki (podlaskie)
sprzedaż produktów wietnamskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom wietnamskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Jabłonowo (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Janów (mazowieckie)
Obsługa polerki
REMAX Robert Stroyk - 2017-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
jw
VIVA XPRESS LOGISTICS SP Z O.O. - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w przyrządzeniu posiłków, prace porządkowe w kuchni, zmywanie. Soboty i niedziele wolne.Dowóz z Miedzeszyna zapewnia pracodawca.
Usługi Gastronomiczne J&M - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- organizacja oraz prowadzenie pełnej księgowości spółki- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie zgodnie z ustawą o rachunkowości- nadzorowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym- sporządzanie deklaracji VAT,CIT, PIT oraz sprawozdań GUS- dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych- przygotowanie przelewów banków i księgowanie wyciągów bankowych- odpowiedzialność za procedurę potwierdzenia sald z kontrahentami, rozliczenie inwentaryzacji- odpowiedzialność za rozrachunki z dostawcami- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych- przygotowywanie list płac
Gminny Zakład Komunalny Wijewo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-05-11 - Brenno (wielkopolskie)
prace konserwatorskie i naprawcze w szkole, obsługa kotłowni gazowej
II Liceum Ogólnokształcące im. J. Kasprowicza Kutno - 2015-11-30 - Kutno (łódzkie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji, sporządzanie raportów i baz danych klientów wietnamskich, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami wietnamskimi, obsługa poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
w/g stanowiska
PHU TOM-BUD - 2017-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)