SAMODZIELNY REFERENT Pruszków oferta pracy Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 1 970 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac pracowników, rozliczanie podatku dochodowego, uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań z zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników i uposażeń żołnierzy, dokonywanie zozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Wynagrodzenie: 1970 zł + 28% premii.
Data publikacji: 2016-08-18
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grodziska 1, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac pracowników, rozliczanie podatku dochodowego, uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań z zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników i uposażeń żołnierzy, dokonywanie zozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Wynagrodzenie: 1970 zł + 28% premii.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 970 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 970 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe przy dwóch latach doświadczenia lub wykształcenie średnie przy czterech latach doświadczenie.
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Grodziska 1, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Grodziska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 18.08.2016
Oferta pracy ważna do: 17.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielne przygotowanie potraw, opracowanie menu, organizacja pracy na zmianie.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fostakowski Stanisław - 2018-01-24 - Zamość (lubelskie)
-
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "NASZ DOM" - 2018-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Bieżące prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. (wprowadzanie faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, rozliczanie sprzedaży fiskalnej, prowadzenie gospodarki magazynowej, sporządzanie raportów i zestawień finansowych, księgowanie płac)2.Czynny udział w sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, a także w przygotowaniu raportów z wykonania budżetu i innych raportów z zakresu wewnętrznego controllingu3.Koordynacja procesu zamknięcia ksiąg rachunkowych4.Znajomość z zakresu prawa pracy
Raciborskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Racibórz (śląskie)
jw.
Fidelis PRO Adam Zgiet - 2016-08-19 - Warszawa (pomorskie)
Prowadzenie księgowości firmy, kadr i płac. Rozliczanie dotacji celowych. Rozliczanie projektów unijnych.
Centrum Edukacyjne Technik S.C Henryk Szyc, Bożena Musznicka - 2016-01-19 - Słupsk (pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem; dwie zmiany; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-16)
PPHU Kruszyna Piotr Jaśkiewicz - 2015-12-18 - Kruszyna (pomorskie)
obsługa gości hotelowych
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami, monitorowanie na bieżąco rynku.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowywanie i projektowanie przemysłowych szaf sterowniczych (AKPiA) służbowe wyjazdy w celu uruchomienia systemów chłodniczych poprzez zaprojektowaną i wykonaną szafę sterującą, usuwanie awarii szafy sterującej, gotowość do częstych wyjazdów służbowych. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice oraz wyjazdy do klienta na terenie kraju.
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)
Księgowanie wyciągów bankowych oraz raportów płatniczych, księgowanie faktur własnych sprzedaży, uzgadnianie rozrachunków, wystawianie i przyjmowanie not korygujących, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, rozliczanie świadczeń pracowniczych, składanie deklaracji PFRON
HEURESIS CERTYFIKOWANI TRENERZY I KONSULTANCI ZARZĄDZANIA Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa imprez okolicznościowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Centrum Bolwiński" Beata Tasak - 2016-06-15 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw ksiegowych w firmie
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2017-04-06 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne budowlane bądź elektryczne, uprawnienia elektryczne do 1 kW, aktualna książeczka zdrowia, brak przeciwskazań do pracy na wysokościach, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejętność wykonywania prac ogólnobudowlanych, drobnych prac elektrycznych, hydraulicznych oraz naprawczych, dyspozycyjność. Oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Rybnik (śląskie)
Fryzjerstwo damsko-męskie (możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu)
STANISŁAW CZECH ZAKŁAD FRYZJERSKI - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Prace przy obróbce drewna. Przez pierwsze 3 m-ce umowa na okres próbny (szkolenia/ przyuczenie pracownika), następnie umowa o pracę.
Korona Wołów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-09-25 - Wołów (dolnośląskie)
Produkcja mebli
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-08-23 - Szamotuły (wielkopolskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowość, sprawdzanie dokumentów pod względem merytoryczno - rachunkowym. Prace związane z naliczaniem płac,wysyłanie deklaracji ZUS, prowadzenie kadr; jedna zmiana; wymiar czasu pracy 1/3 etatu; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-16) oraz e-mailowy
BIURO RACHUNKOWE ANNA LIPKA - 2016-01-14 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie, wydawanie, sortowanie towaru,kontrola stanów magazynowych,sortowanie paczek, kontrola przyjmowanego i wydawanego towaru, pakowanie i zabezpieczenie towaru. Umowa zlecenie na 3 lata - 20h tygodniowo. Zatrdunienie od lutego 2018r.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Piła (wielkopolskie)
Tworzenie rzutów mebli z wykorzystaniem programu AUTOCAD.
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA - 2018-05-08 - Limanowa (małopolskie)
Ochrona obiektów, obszarów i urządzeń powierzonych do ochrony, podejmowanie interwencji w związku z zaistniałymi zagrożeniami.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-08-29 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
FARG & JETNG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowosci w spółce jawnej oraz spółce z o.o., prowadzenie kadr.
P & L Patrycja i Liliana Pindor Sp.J. - 2017-01-10 - Legionowo (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1. Obsługa studentów, absolwentów oraz pracowników Wydziału i Uczelni w zakresie realizacji zadań wynikających z obsługi administracyjnej procesu dydaktycznego,2. Realizacja zadań związanych z obowiązkiem uiszczania przez studentów opłat za usługi edukacyjne, dodatkowe usługi edukacyjne, dokumenty i innych w szczególności: prowadzenie ewidencji, monitorowanie odpłatności, egzekwowanie wpłat, weryfikacja prawidłowości wprowadzanych danych i inne,3. Realizacja zadań wynikających z obowiązków sprawozdawczych wydziału (GUS, POLON, itp.) oraz innych związanych ze współpracą Uczelni z otoczeniem,4. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w zakresie organizacji procesu dydaktycznego, sprawozdawczości i promocji,5. Współpraca z pracownikami naukowo-dydaktycznymi i dydaktycznymi Uniwersytetu w toku bieżącej obsługi procesu dydaktycznego, 6. Inicjowanie działań usprawniających pracę Dziekanatu.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-11-21 - Katowice (śląskie)
praca na produkcji przy przygotowywaniu opakowań,wykonywanie prac pomocniczych na produkcji(dźwiganie elementów do 50 kg.),prace konserwacyjne w budynku produkcji.
Grupa REMI Łukasz Gubański - 2016-05-23 - Altanka (mazowieckie)
wg stanowiska - praca w Wołowie dla osób niepełnosprawnych (kontakt z pracodawcą tel: 606 875 894)
PIAST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Wołów (dolnośląskie)
utrzymywanie czystości w szalecie miejskim
SeniorPol24 Care Kompleksowa Opieka dlaSeniorów i Chorych, ClenTor UsługiPorządkowe Mirosława Lubomska - 2016-07-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku litewskiego (telefoniczna/e-mail), dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
1.Weryfikowanie dokumentów finansowych niezbędnych do prawidłowego rozliczenia dotacji unijnej;2.Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym oraz ich dekretacja;3.Księgowanie dokumentów finansowo- księgowych z uwzględnieniem wymogów stawianych przez instytucje finansujące; 4.Przygotowywanie danych finansowych do analizy postępu finansowego projektu;5.Weryfikowanie pod względem finansowym wniosków o płatność; 6. Kontrolowanie płynności finansowej projektu oraz bieżących płatności; 7.Przygotowywanie danych do wewnętrznych raportów finansowych;8.Uzgadnianie, rozliczanie i zamykanie projektów do bilansu; 9.Archiwizowanie księgowej dokumentacji projektu; 10.Przygotowywanie dokumentów finansowych do kontroli, audytów projektów;
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE - 2018-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Reprezentowanie i dbanie o interesy Firmy w kontaktach z klientem, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych usług, koordynowanie pracą podległych pracowników, wspomaganie pracowników w wykonywanych pracach, dbanie o sprawność sprzętu
Clar System S.A. - 2018-07-18 - Koszki (podlaskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi(bez sprzedaży własnej),realizacja założonych planów,raportowanie wyników,praca zdalna w dogodnych godzinach.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Kutno (łódzkie)