SAMODZIELNY REFERENT Jaworzno oferta pracy Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych, ewidencjonowanie faktur, monitorowanie wyk. planu wydatków, sporzadzanie sprawozdań z wykonania wydatków, przygotowanie danych do sprawozdawczości budżetowej i finansowej
Data publikacji: 2020-11-13
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zacisze Boczna 3, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych, ewidencjonowanie faktur, monitorowanie wyk. planu wydatków, sporzadzanie sprawozdań z wykonania wydatków, przygotowanie danych do sprawozdawczości budżetowej i finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2468
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość ustawy o rachunkowaści i o finansach publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych
danePracodawcy_nip: 6320009448
danePracodawcy_regon: 271076830
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Zacisze Boczna 3, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
danePracodawcy_kodPowiatu: 2468
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940335
Ulica pracodawcy: Zacisze Boczna
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: rachunkowość, księgowość i kontrola ksiąg
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.11.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50dbb0b7a21d804f5c6525c24c67358a
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:- badanie kompetencji zawodowych studentów;- udzielanie indywidualnych porad w zakresie doradztwa zawodowego; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej procesu doradczego dla studentów; - pomoc studentom w poszukiwaniu pracy, w tym wyszukiwanie ofert pracy, praktyk i staży;- monitoring losów absolwentów;- wdrożenie działań realizowanych w ramach projektów unijnych, w tym m.in.:1. dbanie o osiągnięcie wskaźników projektowych oraz odpowiednią promocję realizowanych działań;2. dbanie o obsługę administracyjną uczestników projektu, rekrutację uczestników i komunikację z podwykonawcami projektu;3. weryfikowanie poprawności dokumentacji projektowej, dostarczanej przez uczestników według wyznaczonych standardów;4. logistykę związaną z realizacją poszczególnych wsparć (rezerwacja sal, ustalanie terminów indywidualnych porad, dbanie o oznakowanie unijne itp.).- Wynagrodzenie: 1800 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Później umowa na czas określony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Pracaw godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe - zarządzanie, prawo, psychologia, doradztwo zawodowe. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa zawodowego w ostatnich 5 latach - poświadczone odpowiednimi dokumentami. Aktualna wiedza z zakresu przepisów prawa normujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz podstaw ochrony własności intelektualnej.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)
- Kontrola dostaw packmatów (przyjęcie , wydanie, kontrola fizyczna i systemowa towaru składowanego w regałach)- Codzienna rekonsyliacja komponentów i packmatów- Codzienne, bieżące potwierdzanie produkcji w systemie SAP klienta- Odpowiedzialność za sprawną obsługę systemu SAP tak, aby nie ograniczać manipulacji na magazynie- Tworzenie bazy danych nowych pracowników Agencji w systemie SAP- Przygotowywanie systemowe komponentów, packmatów do produkcji- Bieżąca kontrola stanów magazynowych (INWENTARYZACJA)- Zwracanie komponentów i packmatów do magazynu klienta- Wydawanie gotowego wyrobu oraz zwrotów poprodukcyjnych w systemie (oklejanie etykietami SSCC)- Kontrola dotrzymywania warunków magazynowania komponentów i materiałów- Odpowiedzialność za odpowiednie oznaczenie i zabezpiecze
kontakt przez PUP - 2020-11-20 - Sochaczew (mazowieckie)
Sporządzanie bilansu, księgowanie na kontach, rachunek zysków i strat, sporządzanie deklaracji.
Biuro Rachunkowe Agnieszka Kejna-Straszak - 2015-11-17 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej,wycena oraz metkowanie towaru przeznaczonego do sprzedaży,eksponowanie towaru na półkach,regałach itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca w dziale kadr i wynagrodzeń, w zakresie prowadzenia dokumentacji kadrowej, sporządzania całościowej dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia pracowników, prowadzenie teczek osobowych, realizacja zagadnień związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i osób zatrudnionych w ramach umów zleceń, sporządzanie sprawozdań GUS i na potrzeby własne spółki. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą: tel.: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, e-mail: ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, strona interentowa: www.wzl2.pl - zakładka "praca".
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2016-07-11 - Czernica (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości spółki prawa handlowego, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych
ESTELLIGENCE SP. Z O.O. - 2016-04-11 - Kwidzyn (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej rzeczowych składników majątku w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki materiałowej FT-GM7 i FT-EW7 w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz komórek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- sprawdzanie, przygotowywanie do rozliczenia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej celem zaksięgowania w książce kontowej faktur, rachunków z realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8, - kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego i możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej,- współuczestnictwo ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczanie informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazywania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego plan zamówień publicznych oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
-Prowadzenie KPiR,-Sporzadzanie: PIT-5, VAT-7, deklaracji ZUS,-Prowadzenie list kadrowo-płacowych,-Prowadzenie ksiegi handlowej.Chętni do pracy proszeni są o kontakr telefoniczny: 510-260-085 oraz przeslanie CV na adres e-mail: ankus-j1 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TAX-AJ MGR ANNA JAGODZIŃSKA-NOWAK - 2016-06-29 - Tczew (pomorskie)
szlifowanie, trasowanie, wiercenie otworów w detalach montażowych elementów konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi, sporzadzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie umów cywilno - prawnych, sporządzenie deklaracji ZUS i US oraz sprawozdań do GUS. Wysokośc wynagrodzenia do uzgodnienia.
Fabryka Kotłów "FAKO" - 2020-11-03 - Rumia (pomorskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych z młodzieżą upośledzoną umysłową.
Szkoła Podstawowa nr 2 im.G.Gizewiusza w Ostródzie - 2019-07-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
1. weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,2. dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych 3. kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych, uzgadnianie sald,4. rozliczanie podatku VAT i podatku CIT,5. sporządzanie deklaracji VAT-7 i raportów na potrzeby zarządu;6. współpraca z instytucjami zewnętrznymi tj., US, NBP, GUS7. prowadzenie ewidencji środków trwałych8. analiza wprowadzonych przez siebie danych,
IMCG sp z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywania prac w charakterze technika symulacji medycznej celem zapewnienia warunków do szkolenia umiejętności praktycznych, zwłaszcza w zakresie działania w stanach nagłych i zagrożenia życia na nowoczesnych symulatorach pacjenta poprzez:a. udział w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli akademickich w tym obsługa techniczna oprogramowania i symulatorów medycznych, b. nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, modeli szkoleniowych i ambulansu.,c. dostarczanie niezbędnego do zajęć sprzętu oraz porządkowanie sal po zakończonych zajęciach dydaktycznych,d. podstawowe zabiegi konserwacyjne i czyszczenie sprzętu- Praca w Centrum symulacji Medycznej w Zabrzu (w organizacji) - 41-800 Zabrze, Pl. Dworcowy 3. - Wynagrodzenie: 3500 - 4300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie medyczne w zawodzie asystentki/higienistki stomatologicznej. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: afrac (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-08-24 - Zabrze (śląskie)
malowanie, tynkowanie, glazura, terakota, usuwanie usterek
YUNIVERSAL PODLASKI Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Białystok (podlaskie)
- Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie produktów na półki. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 5 dni w tygodniu w godzinach: 7:00-14:00, 14:00-21:00 + soboty: 7:00-14:00, 14:00-21:00 + niedziele: 10:00-20:00. Praca według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-202-00-35) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kijowska 85, 40-753 Katowice).
"PROCENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Profesjonalne mycie okien, maszynowe mycie kostki burkowej, maszynowe doczyszczanie wszelkiego rodzaju posadzek, obsługa wszelkiego rodzaju maszyn służących do wykonywania pracy.
Clear Service MICHAŁ ROSTKOWSKI - 2018-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Prowadzenie negocjacji z wykonawcą.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2017-11-29 - Zegrze (mazowieckie)
Obsługa klientów na stacji paliw, dbanie o czystość sklepu i ekspozycję. Dodatki za pracę w nocy, obsługa stanowiska bistro, premie uznaniowe.
Kardo Grzegorz Dojka - 2019-02-08 - Nysa (opolskie)
układanie linii kablowych, projektowanie instalacji elektrycznych, projektowanie i wykonawstwo instalacji automatyki przemysłowej
APE PIOTR WYSOCKI - 2017-01-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 2 lata doświadczenia w budownictwie lub pokrewnej działalności; mile widziana umiejętność kosztorysowania; zakres obowiązków: wysyłanie i pozyskiwanie ofert; obsługa biura; wykonywanie kosztorysów ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
KAPIBARA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-11 - Knurów (śląskie)
wykonywanie prac ciesielsk0-betonirskich
LUK-RES ŁUKASZ MATUŁA - 2019-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp., prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS), przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, aktywna współpraca z innymi działami spółki i kontrahentami.
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2019-04-04 - Człuchów (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
ochrona mienia i osób
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-25 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
sprzatanie obiektów
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Radom (mazowieckie)
Wymagany tytuł zawodowy kucharza, książeczka sanitarno-epidemiologiczna, teoretyczna i praktyczna umiejętność sporządzania posiłków, umiejętność pracy w zespole, około 5-letnie doświadczenie w pracy w gastronomii. Charakterystyka pracy: przygotowywanie posiłków kuchni polskiej. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
RESTAURACJA HOTEL "BIAŁY DOM I" SWOBODA SZYMON - 2018-04-16 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Służba w służbie więziennej na stanowisku młodszy referent działu kwatermistrzowskiego wiąże się z bezpośrednim kontaktem z osobami pozbawionymi wolności.
Zakład Karny Gdańsk - Przeróbka - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)