SAMODZIELNY REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gdańsk oferta pracy 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 531 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja procesu udzielania zamówień publicznych od momentu rozpoczęcia czynności zamówieńpublicznych do momentu zawarcia stosownych umów na realizację zadań z zachowaniem obowiązujących przepisów prawnych, przygotowywanie kompletu dokumentów wchodzących w skład specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych dokumentów wymaganych przepisami, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej w ramach wszczętych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w tym prowadzenie korespondencji z wykonawcami, udział w posiedzeniach komisji zamówień publicznych z pełnieniem fukcji sekretarza komisji, w tym udział w negocjacjach z wykonawcami, udział w procedurze odwoławczej i przygotowywanie dokumentów z tym związanych.
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja procesu udzielania zamówień publicznych od momentu rozpoczęcia czynności zamówieńpublicznych do momentu zawarcia stosownych umów na realizację zadań z zachowaniem obowiązujących przepisów prawnych, przygotowywanie kompletu dokumentów wchodzących w skład specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych dokumentów wymaganych przepisami, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej w ramach wszczętych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w tym prowadzenie korespondencji z wykonawcami, udział w posiedzeniach komisji zamówień publicznych z pełnieniem fukcji sekretarza komisji, w tym udział w negocjacjach z wykonawcami, udział w procedurze odwoławczej i przygotowywanie dokumentów z tym związanych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 531 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 531 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ( staż pracy 4 lata ), wykształcenie wyższe ( staż pracy 2 lata ).
Nazwa pracodawcy: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Marii Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 20.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e265908b5df560603f3e9a2cecee756
Podobne oferty pracy
Kierowanie sprawami administracyjnymi, kadrowymi i innymi.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-10-06 - Siedlce (mazowieckie)
przygotowywanie i produkcja przy cięciu i grawerowaniu na platerach graweryjnych
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Poznań (wielkopolskie)
fryzjerstwo, koloryzacja, znajomość nowoczesnych metod strzyżenia, modelowanie
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
BIURO RACHUNKOWE - Sabina Andrejas w Kielcach - 2016-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie auta, załadunek i rozładunek towaru na terenie kraju
CENTRUM RECYKLINGU, TRANSPORTU I GÓRNICTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
- księgowanie dokumentów w tym faktur sprzedazy, zakupów, wyciągów bankowych, raportów kasowych, delegacji pracowników- amortyzacja srodków trwałych, rozliczanie WNT, WDT, importu usług- weryfikacja rejestrów VAT, sporzadzanie miesięcznych deklaracji- rozliczanie kont, uzgadnianie sald
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
-
BIPROMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZEWÓZ TOWARÓW
JAREK-TRANS Jarosław Gruszczyński - 2017-11-03 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
-zapoznanie się z dokumentacją wpływającą do U.S. oraz jej obiegiem-zapoznanie się z obowiązkiem przestrzegania tajemnicy służbowej i skarbowej w zakresie ochrony danych osobowych-obsługa programów komputerowych POLTAX, EGAPOLTAX-wprowadzanie danych-przeglądanie danych-rejestrowanie w systemie informatycznym przyjętych do realizacji tytułów wykonawczych-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dot. Sam. Ref. Egzekucji Administracyjnej-porządkowanie i kompletowanie akt egzekucyjnych oraz przygotowywanie ich do archiwizacji-wykonywanie innych prac kancelaryjnych wspomagających Referat Egzekucji Administracyjnej
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Prowadzenie ksiag handlowych Spółdzielni.Prowadzenie ksiąg w zakresie czynszów lokali mieszkalnych z rozliczaniem zużycia wody.Prowadzenie płac i kasy Spółdzielni.Rozliczanie umów cywilno-prawnych.Przygotowywanie płatności.Wystawianie faktur i rozliczanie mediów lokali użytkowych, reklamowych i inne.Sporządzanie deklaracji podatkowych.Sporzadzanie deklaracji ZUS.Sporzadzanie sprawozdań finansowych.Sporządzanie zestawień pomocniczych.Windykacja należności.Prace administracyjno-biurowe.Umowa na czas określony w wymiarze 3/4 etatu.Jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00 oraz dodatkowy dyżur w czwartki w godzinach 11:30-19:30oferta dostępna w sali E
Spółdzielnia Mieszkaniowa Skwerek - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa węzła betoniarskiego, załadunek betonów.
Beton Bud Bis Sylwester Mizera - 2016-05-02 - Radom (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne COMPLEX Spółka z o.o. - 2018-04-05 - Dziemiany (pomorskie)
umiejętność montażu i naprawy urządzeń technicznych oraz obróbki metalu na zimno, praca w Gorzowie Wlkp.
SK-Work Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-Obsługa księgowa klientów biura (programy księgowe Rachmistrz, Rewizor) KPiR, ryczałt, pełna księgowość,-Kontakt e-mail: biuro (at) brasset.pl-Kontakt telefoniczny: 510-172-666.
Biuro Rachunkowe ASSET sp. z o. o. - 2018-07-04 - Tczew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne wykonywanie prac stolarskich, meblowych , umiejętność czytania rysunków technicznych.
"Drew-Mar"Pracownia Stolarska i Usługi Budowlane Maciej Zborowski - 2019-05-09 - Gdynia (pomorskie)
Usługi księgowe- prowadzenie obsługi księgowej i kadrowo płacowej podmiotów.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa maszyn w celu obróbki drewna
PPHU DREWMAR ZBIGNIEW JANGAS - 2018-06-01 - Kraszewice A (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji nieruchomości.
Sosna Grzegorz PPH-U "SOSNA" - 2018-01-31 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wykształcenie bez znaczeniadoświadczenie mile widzianemile widziane prawo jazdy kat. Bpraca na terenie powiatu
Usługi Handlowe i Ogólnobudowlane Zbigniew Maciak - 2016-03-29 - Kołątajew (wielkopolskie)
samodzielna diagnostyka, naprawa elektromechaniczna w samochodach osobowych i dostawczych, obsługa maszyn, urządzeń i komputerów diagnostycznych wspomagających pracę mechanika, elektromechanika jak i mechatronika samochodowegopraca na umowę na czas nieokreślony, praca na jedną zmiane w godzinach 9.00-17.00oferta dostępna w salach B i F
MotCarS Marzena Nowicka-Motyka - 2017-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Pieprzyk Family Sp. z o.o. - 2019-06-06 - Krapkowice (opolskie)
samodzielne prowadzenie księgowości w spółkach prawa handlowego oraz podatkowej księgj przychodów i rozchodów
Kancelaria Rachunkowo-Doradcza Perspektywa Spółka z o.o. - 2017-07-20 - Cieszyn (śląskie)
Barman/ka
MARCO Marek Drzazgowski - 2016-05-18 - Dzierzążnia (mazowieckie)
operator lasera
SMF TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2018-09-19 - Świdnik (lubelskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa oraz ustalanie wyniku finansowego, Sporządzanie sprawozdańfinansowych, rozliczeń podatkowych (CIT, VAT, podatki lokalne),sprawozdań GUS i niezbędnych zestawień finansowych, Czynny udział wkontrolach podatkowych Przygotowywanie sprawozdań i raportów napotrzeby Zarządu Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówksięgowych oraz prawidłowością rozliczeń podatkowych Bieżąca analiza iuzgadnianie kont księgowych, w tym wskazywanie optymalnychrozwiązań z zakresu finansowania działalności Spółki oraz inwestycjiNadzór nad pracą działu księgowości, zarządzanie i koordynacja pracycałego działu
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Żory (śląskie)
obsługa maszyn pakujących, przekazywanie drożdży do magazynu, prowadzenie procesu mycia.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wołczyn (opolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa urządzeń biurowych (skaner, fax, kserokopiarka),- archiwizowanie dokumentów,- obsługa kancelaryjna placówki,- zdobywanie wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych oraz stosowania przepisów prawa dotyczącego tajemnicy służbowej.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Zgierz (łódzkie)
dbanie o zaopatrzenie produkcji w kruszywo,bieżąca konserwacja ładowarki
CONCRETE - ZABŁOCCY S. jawna - 2017-05-29 - Kudypy (warmińsko-mazurskie)
kasjer-sprzedawca, obsluga klienta, sprzedaz art. spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Bobrek (małopolskie)