SAMODZIELNY REFERENT DS. SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH Bolesławiec oferta pracy Mr Biuro Paweł Burdzy
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie kosztorysów napraw pojazdów, analiza uszkodzeń pojazdów, weryfikacja technologii napraw pojazdu.
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Mr Biuro Paweł Burdzy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 30G, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie kosztorysów napraw pojazdów, analiza uszkodzeń pojazdów, weryfikacja technologii napraw pojazdu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: likwidator szkód
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Dokładność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Odporność na stres
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: Znajomość pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, kierunkowe (specjalność: pojazdy samochodowe); staż pracy: 1 rok; prawo jazdy kat. B; dokładność; odporność na stres; znajomość programów Audatex, Info Ekspert, Eurotax - w stopniu podstawowym, pakiet MS OFFICE - dobra
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Mr Biuro Paweł Burdzy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Gdańska 30G, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny pod nr 663-062-980 w godz. 7-15 lub mailowy pod adresem: pawel.burdzy (at) mobilnirzeczoznawcy.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 30G
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: likwidator szkód
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2019
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
montaż instalacji wodnych i kanalizacyjnych i grzewczych oraz odnawialnych źródeł energi
"ELMAL" Technika Grzewcza Sp.J. Jerzy Elak, Paweł Elak w Ciechanowie - 2016-12-13 - Ciechanów (mazowieckie)
prace związane z przygotowaniem gleby, pielęgnacja roślin, opieka nad zwierzętami, obsługa prostych urządzeń rolniczych
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Pracze (dolnośląskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
DINO POLSKA S.A. - 2016-11-18 - Łyszkowice (łódzkie)
obsługa wózków widłowych wysokiego składowania,załadunek i rozładunek towarów, udział w inwentaryzacjachkomplementacja zamówień, wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego
GRUPA ATERIMA SP. Z O. O. SP. K. - 2018-10-03 - Kokotów (małopolskie)
Obsługa spycharki, ładowarki
Kopalnia Surowców Mineralnych Bolesław Danilewicz - 2017-09-29 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur sprzedaży, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, ewidencja, rozliczanie rozrachunków z kontrachentami i pracownikami, przgotowywanie przelewówdekretowanie, księgowanie, dokumentów, prowadzenie ewidencji księgiowych, fakturowanie sprzedaży, przygotowanie raportów sprzedażowych
MAINEVER Sp. z o.o., Sp. komadytowa - 2017-08-04 - Płońsk (mazowieckie)
Wykonywanie prac remontwo - budowlanych
Firma Handlowo - Usługowa DETIM s.c. Hułas Zdzisław, Hułas Bożena - 2017-09-06 - Aleksandrów (lubelskie)
Praca na hali sprzedaży. Tworzenie zamówień. Zarządzanie personelem. Prowadzenie marketu wg standardów firmy. Praca w Bulkowo-Kolonia w godz. 7-15.
DINO POLSKA S.A. - 2017-08-29 - Bulkowo-Kolonia (mazowieckie)
kontrola formalno-prawna, merytoryczna i rachunkowa dowodówksięgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe;dekretowanie i księgowanie dokumentów; prowadzenie ewidencjiśrodków trwałych i naliczanie amortyzacji dla celów podatkowych ibilansowych; sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzeniedokumentacji podatkowej VAT; bieżące uczestnictwo w rozwiązywaniuproblemów księgowych i podatkowych; czynny udział w zamknięciumiesiąca/roku; bezpośrednia współpraca z Główną Księgową, praca w godz.. 7-15
Fundacja Rozwoju Śląska oraz Wspierania Inicjatyw Lokalnych - 2016-04-26 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego.Formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych.Kontrola poprawności wprowadzanych danych.Uzgadnianie poprawności sald w księgach rachunkowych.Przygotowywanie bilansów, sprawozdań finansowych,deklaracji podatkowych
tax management consulting sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej haków holowiniczych.
Steinhof Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Staż w Firmie Borowiecki. Program stażu do zapoznania w pokou nr 39.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)
prace pomocnicze na budowie, praca na terenie Lubina
USŁUGI REMONTO-BUDOWLANE ANDRZEJ GÓRKA - 2017-11-28 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż, układanie, zamawianie towarów, prowadzenie stanu magazynu, współpraca z innymi punktami, w tym zamawianie towarów od handlowców pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu,zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy,budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów,zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru,praca na sali sprzedaży. Praca w gdzinach 6-14 lub 14-22. Pierwsza umowa o pracę na czas określony nie dłuży niz 6 miesięcy.
Polomarket Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Niwki (mazowieckie)
Ochrona mienia obiektu. Oferta pracy przeznaczona tylko dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Praca na 2 zmiany od 19.00 do 7.00, 7.00 - 19.00. Miejsce wykonywnia pracy : Zabrze Centrum.
Agencja Ochrony Mienia i Osób SECRET SERWIS Inga Szyrwińska - Kubica - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)
Pielęgniarka - czynności w zakresie świadczeń zabiegowych, diagnostycznych, leczniczych na rzecz mieszkańców Domu
Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie 38 - 2018-07-12 - Rokitno (lubuskie)
praca na instalacji zakładu kruszyw i granulatów
HILKIM Sp. z o. o. - 2016-03-08 - Bytom (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Sierpc (mazowieckie)
Murarz
ZAKłAD MURARSKI DANUTA BORKOWSKA - 2016-06-08 - Prusinowo (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 10.06.2017r.- Praca: 7:30-15:30 (do uzgodnienia).Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidlowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami ksiegi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych strandartów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na p[otrzeby wewnętrzne firmy, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),min.2 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości na stanowisku samodzielnej księgowej, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT,PIT,VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel), umiejętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość; FIRMA OFERUJE: uczestnictwo we współtworzeniu sukcesu polskiej innowacyjnej firmy, ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i osiąganych wyników pracy, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2017-11-24 - Lubliniec (śląskie)
sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Ruda Śląska (śląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw personalnych- sporządzanie grafików pracy oraz rozliczanie przepracowanych godzin- prowadzenie i obsługa umów z podmiotami zewnętrznymi - kontrola stanów magazynowych materiałów biurowych, towarów handlowych i środków czystości oraz dokonywanie zamówień- prowadzenie ksiąg inwentarzowych obiektu sportowego- prowadzenie ewidencji wydawanych śroków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W BYDGOSZCZY - 2017-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja i montaż okien, drzwi i fasad aluminiowych. Umiejętność spawania elementów stalowych. Zdolność pracy na wysokościach.
ALWIS- KONSTRUKCJE ALUMINIOWE - 2016-08-26 - Kępno (wielkopolskie)
rejestrowanie i wprowadzanie faktur do systemu
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2018-04-26 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie na trasach międzynarodowych busa do 3,5 tony.
"Wojtek - Trans" Jacek Korabiewski - 2016-01-21 - Gdańsk (pomorskie)
- Ogólnopolska grupa kapitałowa specjalizująca się w usługach outsourcingowych, w związku z sukcesywnym rozwojem poszukuje do jednej ze swoich Spółek kandydata na stanowisko: Samodzielny Referent ds. administracyjno-handlowych.- Wyzwania: Administrowanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą do Pionu Handlowego. Zapewnienie płynnej dystrybucji stosownych informacji i dokumentacji pomiędzy pionami, działami i pracownikami firmy, a także osobami trzecimi, tam gdzie wymagane również stosowne jej ewidencjonowanie Wprowadzanie zweryfikowanych Klientów i Kontrahentów do stosownych systemów elektronicznych. Prace administracyjno- biurowe związane z działalnością Pionu Handlowego. Wsparcie administracyjne zespołu (sporządzanie, edytowanie, formatowanie i archiwizowanie dokumentów). Planowanie i realizacja zamówień biurowych. Wsparcie w zakresie przygotowania I prowadzenia dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne. Przygotowanie danych. Badanie i ocena ofert. Dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienia publiczne. Archiwizacja dokumentacji przetargowej. Planowanie i sprawozdawczość.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość prawa zamówień publicznych. Rozumienie procesów biznesowych i umiejętności analityczne. Skrupulatność i samodzielność. Bardzo dobra organizacja pracy. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera z zastosowaniem pakietu MS OFFICE, EXEL oraz urządzeń biurowych. Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 608-455-581) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: j.kozlowicz (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)