SAMODZIELNY REFERENT DS. OSOBOWYCH - 187 Jaworzyna Śląska oferta pracy ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O.
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. OSOBOWYCH - 187
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników przedsiębiorstwa i zatrudnienia zewnętrznego -wystawianie dokumentów kadrowych -terminowe i zgodne z procedurami prowadzenie dokumentów wewnętrznych -bieżące uzupełnianie firmowych baz danych - przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych i zewnętrznych- kontrola, weryfikacja i uzupełnianie ewidencji czasu pracy
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 58-140 Jaworzyna Śląska, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników przedsiębiorstwa i zatrudnienia zewnętrznego -wystawianie dokumentów kadrowych -terminowe i zgodne z procedurami prowadzenie dokumentów wewnętrznych -bieżące uzupełnianie firmowych baz danych - przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych i zewnętrznych- kontrola, weryfikacja i uzupełnianie ewidencji czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do 3000 zł brutto/ mies
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. OSOBOWYCH - 187
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzyna Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzyna Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu "PŁATNIK"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w dziale kadr, praktyczna znajomość prawa pracy, ubezpiecz.społ., znajomość programu płatnik, wielozadaniowość i umiejętność ustalania proirytetów, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, współpraca z agencjami pracy tymczas.,rozliczenie deklaracji PEFRON
Nazwa pracodawcy: ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 58-140 Jaworzyna Śląska, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Jaworzyna Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzyna Śląska
Adres strony pracodawcy: http://www.karolina.info.pl/
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Produkcja, porcelana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2018
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 05.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
MMI Sp. z o.o - 2017-12-11 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa Maszyn do obróbki metalu.
ELEKTROTECHNICZNA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW NOWA HUTA - 2018-05-21 - Kraków (małopolskie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Fryzjer
"SALON FRYZJERSKI" Marzena Pawlica - 2017-04-26 - Juszczyn (małopolskie)
Odlewanie form z betonu
JUREX PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WIKTORIA AWDIJCZUK - 2016-08-18 - Oława (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań do US i GUS
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-03-28 - Łódź (łódzkie)
Przyrządzanie dań
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Chełm (lubelskie)
-
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH "BERG-HURT" KAMIL KUCZKOWSKI - MAREK KUCZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Mistrz produkcji na wydziale obróbki skrawaniem
"AKPIL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Pilzno (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Budowa kontenerów budowlanych, biurowych, socjalnych oraz montaż u klienta (praca także w delegacji).
BOX PLAY.PL Budownictwo Modułowe Dariusz Jędrzejczak - 2018-03-28 - Zdwórz (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg, system FK, czynne prowadzneie kasy, deklaracje podatkowe (CIT, VAT), ZUS, sprawozdania finansowe, bilans rachunku zysków i strat, wystawianie faktur.Umowa na czas okreśłony, jedna zmiana, praca w godz. 8:00-16:00 lub 11:30-19:30.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Skwerek - 2016-10-28 - Wrocław (dolnośląskie)
WYKONYWANIE INSTALACJI SANITARNYCH
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Technika grzewcza i sanitarna Bronisław Sowik - 2017-05-24 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
REF DOP RPO WM
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
- Weryfikacja dokumentów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem merytoryczno- księgowym;- Wprowadzanie (księgowanie) dokumentów do systemu komputerowego księgowo-finansowego;- Sporządzanie deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS;- Sporządzanie list płac pracowników, obsługa kadr, prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Gryfino (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy wykonywaniu mebli z drewna oraz materiałów drewnopodobnych (laminatów), montowanie, naprawianie mebli na podstawie gotowej dokumentacji lub według własnych projektów, montaż mebli
RS Meble Sławomir Redzimski - 2018-04-09 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie; Odkurzanie i mycie podłóg w pomieszczeniach; Ścieranie kurzu z mebli biurowych, parapetów, sprzętów i urządzeń biurowych; utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian, mycie i dezynfekcja urzadzeń sanitarnych i armatury; wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny; usuwanie zgromadzonych odpadków i opróżnianie koszy na śmieci; okresowe mycie okien; podlewanie i pielęgnowanie kwiatów w biurze; wyłączanie zbędnego oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych; zamykanie wszystkich pomieszczeń na terenie biura; używanie narzędzi i środków czystości (myjących i dezynfekujących) zgodnie z ich przeznaczeniem oraz sposobem stosowania; dbanie o powierzone narzędzia do pracy poprzez odpowiednie ich czyszczenie i przechowywanie; zgłaszanie usterek technicznych oraz awarii bezpośredniemu przełożonemu; wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-03-08 - Łódź (łódzkie)
Utrzymanie czystości w obiekcie handlowym oraz w banku bez obsługi terenów zewnętrznych
"Jantar 2" Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie i obsługa przetargów z zakresu zamówień publicznych udzielanych przez obsługiwane jednostki oświatowe oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla DBFO Wilanów; ewidencjonowanie i analizowanie planów zamówień publicznych placówek oświatowych, przygotowywanych przez Dyrektorów placówek; przygotowywanie planu zamówień publicznych dla DBFO Wilanów na podstawie planu finansowego jednostki na dany rok budżetowy; bieżąca współpraca z Dyrektorami i Kierownikami gospodarczymi jednostek oświatowych w zakresie udzielania zamówień publicznych; przyjmowanie projektów umów i przekazywanie do zaopiniowania pod kątem prawnym; przygotowywanie dokumentacji przetargowej; przeprowadzanie okresowych analiz na podstawie przekazywanych przez Dyrektorów sprawozdań z wydatków ewidencjonowanych w jednostkowych rejestrach planów zamówień publicznych.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Wilanów / administracja - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa klienta serowanie dań, przygotowanie stanowiska pracy
"LUNA" SŁAWOMIRA PAKOSZ - 2018-04-30 - Karpacz (dolnośląskie)
montaż pokryć dachowych
Usługi Remontowe w Budownictwie STADAMEX - 2016-05-18 - Łuków (lubelskie)
samodzielne prowadzenie pełnej księgowości i prowadzenie księgowościuproszczonej w postaci KPiR, - przygotowywanie deklaracji podatkowychVAT, - prowadzenie rejestru VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe), -prowadzenie ewidencji środków trwałych, - rozliczenia US, ZUS, -sporządzanie sprawozdań dla US, GUS, NBP oraz innych instytucjiwymaganych przepisami prawa, - odpowiedzialność za współpracęksięgową z podmiotami zewnętrznymi, -kompleksowa obsługa klienta,-reprezentacja przed urzędem skarbowym, ZUS-em i innymi organami.
Park Naukowo Technologiczny w Opolu - 2016-05-24 - Opole (opolskie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe chemiczne; doświadczenie w pracy laboratoryjnej chemicznej; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków to m. in.: opieka nad pracowniami dydaktycznymi, w tym przyg. szkła laboratoryjnego, odczynników, prowadzenie magazynu odczynników, sprawowanie nadzoru BHP w laboratoriach; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-25 - Gliwice (śląskie)
w/g stanowiska
KLIMAT Agnieszka Domagalska Adam Domagalski - 2017-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie podstawowych prac biurowychtworzenie i wysyłanie do klientów ofert technicznychwystawianie dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ocena formalna dok. księgowych, wproadzenie do systemu księgowego KP,R,KH, sporządzanie list płac, PIT-4, CIT, DRA WP; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - rachunkowość, umiejetność pracy w programie RZ USŁUGA, CDM OPTIMA, RZ PŁACE, PŁATNIK, ZUS, komunikacja z klientami
AGMB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Lubliniec (śląskie)
Prowadzenie biura, fakturowanie, obsługa klienta, rozmowy handlowe, kooperacja z pozostałymi działami firmy
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)