SAMODZIELNY REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH ODDZIALE WIELKOPOLSKIM PFRON Poznań oferta pracy Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH ODDZIALE WIELKOPOLSKIM PFRON
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Rejestrowanie korespondencji i nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentacji w Oddziale.Monitorowanie stanu wyposażenia, wykorzystania materiałów biurowych, stanu bhp i p-poż. Prowadzenie sekretariatu oraz kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych Dyrektora. Obsługa systemów (SODiR, EZD). Obsługa składnicy akt.
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lindego 4, 60-573 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestrowanie korespondencji i nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentacji w Oddziale.Monitorowanie stanu wyposażenia, wykorzystania materiałów biurowych, stanu bhp i p-poż. Prowadzenie sekretariatu oraz kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych Dyrektora. Obsługa systemów (SODiR, EZD). Obsługa składnicy akt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH ODDZIALE WIELKOPOLSKIM PFRON
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 2 lata
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż pracy: 2 lata; Rodzaj doświadczenia: doświadczenie w wykonywaniu prac administracyjno-biurowychInne kompetencje, wiedza lub umiejętności: znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją. WYMOGI POŻĄDANE: Wykształcenie wyższe; Staż pracy: 3 lata.Szczególne uprawnienia: prawo jazdy kat. BInne kompetencje, wiedza lub umiejętności: znajomość zagadnień związanych ze środowiskiem osób niepełnosprawnych, wiedza z zakresu archiwizacji, znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym, umiejętność redagowania pism.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Al.Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (C.V.),2. list motywacyjny,3. dokumenty potwierdzające poziom i kierunek wykształcenia,4. dokumenty potwierdzające staż pracy (np.: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),5. dokumenty potwierdzające doświadczenie wymagane na danym stanowisku pracy (np.: świadectwa pracy, zakresy obowiązków, zaświadczenia o zatrudnieniu, wykonywaniu umowy cywilnoprawnej, stażach, praktykach, wolontariatach),6. inne dokumenty, które kandydat/ka uzna za istotne.Wymaganymi dokumentami są dokumenty określone wyżej w punktach 1-5.W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Dokumenty mogą być składane w oryginałach lub kopiach, jednak warunkiem podpisania umowy z osobą wyłonioną do zatrudnienia w trakcie procesu naboru jest przedłożenie najpóźniej w dacie podpisania umowy o pracę z taką osobą oryginałów dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań wynikających z wskazanych wyżej pkt. 3-5.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - Termin składania ofert upływa w dniu: 26 grudnia 2017 roku.Możliwość złożenia ofert:1) za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio do kancelarii Biura w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: Nabór na stanowisko Samodzielny referent ds. organizacyjnych w Oddziale Wielkopolskim PFRON na adres 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13,2) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail szkolenia_rekrutacje (at) pfron.org.pl z tytułem: ,,Nabór na stanowisko Samodzielny referent ds. organizacyjnych w Oddziale Wielkopolskim PFRON.Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do kancelarii lub na skrzynkę e-maila)., Termin: do 26.12.2017r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al.Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.12.2017
Data dodania oferty pracy: 15.12.2017
Oferta pracy ważna do: 26.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Operator maszyn do obróbki drewna - Obsługa maszyn stolarskich
Werth-Holz Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Pszczew (lubuskie)
murowanie ścian nośnych i działowych, murowanie ścian z klinkierem w budynkach mieszkalnych i przemysłowych, ukladanie glazury, roboty ogólnobudowlane
ST TWAROWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-27 - Zaścianki (podlaskie)
Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń, umów o dzieło; prowadzenie obsługi kadrowej ZSP; sporządzanie sprawozdań w Systemie Informacji Oświatowej i innych; prowadzenie teczek akt osobowych, a w nich dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia pracownika; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania; prowadzenie kancelarii ZSP; prowadzenie ksiąg, ewidencji uczniów; sporządzanie projektów regulaminów Dyrektora ZSP; wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora ZSP i Głównego Księgowego. Data rozpoczęcia zatrudnienia 01.09.2018 .
Zespół Szkolno Przedszkolny w Kraśniku Dolnym - 2018-06-29 - Kraśnik Dolny (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług, tworzenie bazy danych, ofertowanie, pomoc w prowadzeniu biura
Placówka Szkoleniowa FILAR - 2018-01-29 - Modliszewko (wielkopolskie)
rozładunek zamówień, organizacja transportów, pomoc przy załadunku materiałów, dbałość i ewidencja stanów mazynowych, sprzedaż materiałów
SLAWIA Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Jaworzno (śląskie)
- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Zapoznanie się z zagadnieniami obejmującymi wsparcie funkcjonowania KSOW w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie: - stosowania nowoczesnych (innowacyjnych) metod agrotechnicznych w gospodarstwach rolnych - tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie - wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie - ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dot. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich - upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno- spożywczym i na obszarach wiejskich- Udział w organizacji szkoleń dla rolników z zakresu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w produkcji zwierzęcej, roślinnej, ekologii, ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości- Poznanie zasad korzystania z różnych form dofinansowania rolnictwa ze środków UE w ramach PROW 2014- 2020- Udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz warsztatach o tematyce rolniczej prowadzonych przez LODR.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalsk (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
P.H.U "AS". Andrzej Sarnacki - 2017-05-23 - Niewodowo (podlaskie)
Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów zgodnie z wymogami prawnymi. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi tj. ZUS, US, NBP, GUS. Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych. Współpraca z innymi działami organizacji w zakresie księgowości. Znajomość ustawodawstwa i przepisów prawa w zakresie rachunkowości. Znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości. Znajomość programu finansowo-księgowego OPTIMA. Dodatkowym atutem będzie Certyfikat na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność, dokładność.
PERFECT CONSULTING - 2016-06-23 - Gdynia (pomorskie)
Praca jako higienistka/asystentka stomatologiczna.
DENTICA 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Racibórz (śląskie)
prace administracyjno-biurowe, tworzenie decyzji, projektów uchwał
URZĄD GMINY ŚWIERKLANIEC - 2017-05-12 - Świerklaniec (śląskie)
-Wykonywanie podstawowych czynnosci z zakresu naprawy taboru,-Miejsce pracy: PKP Cargotabor Sp. z o.o. ZNT w Tczewie, Al. Solidarności 16,-Kontakt:Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail:rekrutacja (at) cargotabor.pl W treści maila lub w tytule prosimy wpisać "ZNT Tczew" oraz nazwę stanowiska na jaką osoba aplikuje.
PKP CARGOTABOR SP. Z O.O. - 2017-05-02 - Tczew (pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane
PHU JULITA ŻYLIŃSKA - 2017-01-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów biura.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
gotowanie potraw kuchni tradycyjnej, regionalnej, obsługa imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Chorzów (śląskie)
Praca przy maszynie do zbijania palet polegająca na układaniu elementów drewnianych, desek i klocków na stole pneumatycznym do zbijania palet.
"Enforest" Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Wińsko (dolnośląskie)
Obowiązki lekarza zgodnie z obowiązującymi przepisami i zakresem obowiązków
"MEDISON" Sp z o.o. - 2016-08-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami, budowanie i utrzymywanie długofalowe relacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów
SK-Work Sp. z o. o. - 2017-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
asystowanie lekarzowi przy zabiegach medycznych, czynności porządkowe
MORZE UŚMIECHU DOROTA JASIECKA - 2016-04-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
RAF.TRANS.SP.ZO.O. - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
•aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości, •dekretowanie i księgowanie dokumentów•księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.•prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej•przygotowywanie deklaracji podatkowych CIT PIT i VAT oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych•współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)•przygotowywanie przelewów bankowych •potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamiWymagania- doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej -znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
W&K Industriemontage Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Lubin (dolnośląskie)
Firma zajmuje się szyciem tapicerki meblowej - sofy, narożniki, kanapy. Samodzielna krawcowa będzie miała za zadanie uszycie kompletu (ilość kompletów do ustalenia - na dzień lub na godzinę). Dostępne maszyny w szwalni : jedno igłowe,dwu igłowe, owerlok - nowoczesny park maszynowy. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
LIVINGROOMDESIGN - 2017-12-19 - Ornontowice (śląskie)
Technik dentystyczny w dziedzinie technologii ceramicznej
Inter-Dental Dresden GmbH - 2017-07-06 - Niemcy (Niemcy)
prace ślusarskie ( wykonywanie i naprawa narzędzi skrawających i pomiarowych), praca w Dąbrowie Górniczej-Ząbkowice
PROFPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa maszyn obróbki skrawaniem
Firma Siwińscy s.c. Barbara Siwińska, Zdzisław Siwiński - 2018-09-06 - Pogorzel (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
Szkoła Podstawowa nr 2 im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Gostyniu - 2017-05-30 - Gostyń (wielkopolskie)
-Dekretowanie i księgowanie faktur, -weryfikacja dokumentówksięgowych, -prowadzenie ewidencji środków trwałych, -uzgadnianierejestrów VAT, - częściowa sprawozdawczość GUS, -rozlicznie zaliczekpracowniczych, - przygotowywanie raportów i zestawień zgodnie zpotrzebami Spółki, -wsparcie Głównej Księgowej, - uzgadnianie sald kontrozrachunkowych.
PROWOD SP. Z O. O. - 2018-08-01 - Kup (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
szycie mopów, praca w Pokoju, umowa zlecenie
JOLANTA STEFANKO „MOPEX HIS” PRZEDSIĘBIORSTWO - PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE - 2017-12-01 - Pokój (opolskie)
-Aktywne pozyskiwanie klientów,-Zawieranie umów handlowych, podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z klientami,-Przygotowywanie i negocjowanie umów handlowych,-Raportowanie efektów pracy,-Praca na terenie: Malbork - Tczew,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: artur.wilczewski (at) gti.pl-Telefon 503-508-302
ARTUR WILCZEWSKI e-draco.pl Artur Wilczewski - 2016-02-11 - Malbork (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Pleszew (wielkopolskie)