SAMODZIELNY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Gdańsk oferta pracy Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych w Gdańsku
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie płac dla nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych. Prowadzenie rozliczeń z US, ZUS, bankami i innymi instytucjami finansowymi.Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki oraz gospodarki kasowej. Kompletowanie i przygotowanie otrzymanych, zadekretowanych i sprawdzonych dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych.Prowadzenie ewidencji kosztów. Wystawianie faktur sprzedaży. Współpraca w sporządzaniu bilansu otwarcia oraz sprawozdań finansowych i budżetowych. Sporządzanie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby wewnętrzne jednostki.Okresowe archiwizowanie informacji zawartych w systemach informatycznych na trwałe nośniki danych.Obsługa programów komputerowych PROGMAN i Office.
Data publikacji: 2021-05-05
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Józefa Hallera 17, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie płac dla nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych. Prowadzenie rozliczeń z US, ZUS, bankami i innymi instytucjami finansowymi.Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki oraz gospodarki kasowej. Kompletowanie i przygotowanie otrzymanych, zadekretowanych i sprawdzonych dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych.Prowadzenie ewidencji kosztów. Wystawianie faktur sprzedaży. Współpraca w sporządzaniu bilansu otwarcia oraz sprawozdań finansowych i budżetowych. Sporządzanie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby wewnętrzne jednostki.Okresowe archiwizowanie informacji zawartych w systemach informatycznych na trwałe nośniki danych.Obsługa programów komputerowych PROGMAN i Office.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość prawa oświatowego, doświadczenie w rozliczaniu funduszy unijnych, doświadczenie zawodowe w placówkach oświatowych.+
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych w Gdańsku
danePracodawcy_nip: 9570922066
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 17, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny oraz CV, kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie oraz staż pracy, kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie (w przypadku osoby będącej obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej), pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.Kontakt osobisty, za pomocą e-maila, telefonu lub za pośrednictwem poczty do 7 maja 2021 r. do godz. 15:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.05.2021
Oferta pracy ważna do: 07.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3feaeecf9704882e7fbe35a56cf19cd7
Podobne oferty pracy
- Przygotowywanie posiłków- Planowanie pracy w kuchni- Gotowanie zup- Tworzenie listy zakupów
BELONA BERNADETTA PALIWODA, ROMAN PALIWODA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-01-18 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
praca przy uboju bydła
MURAWSCY Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2021-06-11 - Żerków (wielkopolskie)
prace ślusarskie
kontakt przez OHP - 2019-07-16 - Kocikowa (śląskie)
przygotowywanie promocji, utrzymywanie bazy danych klientów, kontakt z kontrahentami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie typowych prac urzędniczo-sekretarskich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie czasu pracy członków Zarządu; pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków członków Zarządu (realizacja celów cząstkowych Zarządu); uczestnictwo w spotkaniach członków Zarządu.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
Produkowanie wyrobów zgodnie z technologią.Dbanie o jakość produkowanych wyrobów.Sumienne wykonywanie powierzonych czynności zgodnie z poleceniem bezpośredniego przełożonego.
DIEHL CONTROLS POLSKA SP Z O.O. - 2020-05-29 - Namysłów (opolskie)
Zamówienia, przyjęcie i sprzedaż towaru; dbanie o czystość na stanowisku pracy.
HANDEL ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI ALEKSANDRA LESIAK - 2021-06-22 - Bełchatów (łódzkie)
Przyjmowanie i sprzedaż towarów. Sporządzanie dokumentacji. Obsługa komputera i kasy fiskalnej.Odpowiedzialność materialna.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Popów z/s w Zawadach - 2018-04-16 - Popów (śląskie)
Prace związane z obsługą skórowaczek, odbłaniarek, kutrów, wilków, pakowarek, nadziewarek, etykieciarek itp.Miejsce pracy: Sława ul.Przemysłowa 6 lub Wróblów
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Sława (lubuskie)
Składanie zamówień, komputerowa obsługa programu magazynowego, obsługa klienta (branża hydrauliczna).
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH "INSTAL" MIECZYSŁAW LIPKA - 2020-06-03 - Siedlce (mazowieckie)
Pomocnicze prace dekarskie.
CIESIELSTWO I DEKARSTWO KONRAD ŁYCZKOWSKI- ŚCIBORZYCE MAŁE - 2017-08-18 - Ściborzyce Małe (opolskie)
- badanie i analiza kleju,- tworzenie receptur,
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Rydzyna (wielkopolskie)
- Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych. Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi. Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych. Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu. Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
PRODUCT DESIGN TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-09 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż ryb, obsługa klienta
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Orchidea Day-Spa& Hair Design Teresa Matusik - 2016-09-29 - Bytom (śląskie)
Odbiór i dostawa towarów na terenie kraju.Kontakt z pracodawcą: osobisty, kadry (at) pthw-wroclaw.com.pl lub 697908601
"PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE HANDLU WEWNĘTRZNEGO WROCŁAW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie i prowadzenie dokumentacji w obszarze BHP.Wdrażanie odpowiednich procedur w zakresie BHP.Kontrola warunków pracy pod kątem wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, analizowanie i dokumentowanie wypadków przy pracy.Przeprowadzenie analiz ryzyka zawodowego i potencjalnych źródeł zagrożeń.Kontakty z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru w zakresie przestrzegania BHP.Udział w wewnętrznych projektach w zakresie BHP.Realizacja pozostałych zadań wynikajacych z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP.
GDYNIA CONTAINER TERMINAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-09 - Gdynia (pomorskie)
ELEKTROMONTER
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Dębica (podkarpackie)
- przygotowanie surowców do produkcji dań gotowych,- gotowanie i napełnianie maszyn na linii produkcyjnej,- odbiór produktów z linii,- z uwagi na charakter pracy zakładu produkcji, wykonywanie pracy również w porze nocnej,- ze względu na charakter pracy praca będzie wykonywana w różnych temperaturach, - miejsce wykonywania pracy: Zawiercie ul. Łośnicka 35 lub ul. Technologiczna 6
CONTRAIN POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-04-06 - Zawiercie (śląskie)
obsłuyga suwnicy z poziomu "0", obsługa gospodarki magazynowej
"BOWIM" S.A. - 2016-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
dokonywanie bieżących napraw i usterek w okół obiektu budowlanego, prace konserwacyjne i monitoring stanu technicznego elementów budynków, instalacji wewnętrznych, urządzeń oraz infrastruktury zewnętrznej.
F.H.U. DEKOR-LUX AGNIESZKA WASIUK - 2020-11-03 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Prace przy montażu podłóg drewnianych, certyfikowanie, układanie, renowacje parkietu. Prace w Wyszkowie, Warszawie i okolicach; pracodawca zapewnia dojazd; wyjazd z Wyszkowa ok. 7:00.
PARKIET-MAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Wyszków (mazowieckie)
Zamawianie towaru, nadzór nad sklepem. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, umiejętność zarządzania. Mile widziane doświadczenie w handlu. Praca - sklep Biedronka Sulęcin. Tel.: 664 444 733 Monika Rybomak.
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-08 - Sulęcin (lubuskie)
Ręczny rozładunek i załadunek paczek kurierskich
IDEAL WORK GERMANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Niemcy (Niemcy)
księgowanie, rozliczanie, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów zakupowych, właściwa klasyfikacja podatkowa (m.in. w zakresie vat i podatku dochodowego od osób prawnych)księgowanych dokumentów, rozliczanie podatku vat spółki – współpraca w tym zakresie z głównym specjalistą ds. podatków, raportowanie dotyczące informacji o schematach podatkowych (mdr) – nadzór i/lub wsparcie, nadzór nad inwentaryzacją majątku trwałego i obrotowego w spółce, sporządzanie sprawozdań gus z zakresu działania wydziału, prowadzenie i analiza rozliczeń międzyokresowych, naliczanie wynagrodzeń / pit/zus, analiza i uzgadnianie sald rozrachunków w tym uzgadnianie rozrachunków z tytułu wynagrodzeń, zus, pit, windykacja należności, prowadzenie spraw dotyczących zajęć komorniczych wierzytelności kontrahentów. [Kontakt przez pocztę] : "ELTUR-SERWIS" sp. z o.o. ul. Młodych Energetyków 12; 59-916 Bogatynia; email: rekrutacja (at) eltur-serwis.com.pl[Godziny pracy] :07.00- 15:00[Praca na okres próbny] : docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony
"ELTUR-SERWIS" sp. z o.o. - 2019-06-05 - Bogatynia (dolnośląskie)
wprowadzanie ofert do systemu, przygotowywanie zestawień i raportów, tłumaczenie ofert z języka polskiego na angielski i odwrotnie, podstawowa obróbka zdjęć, umieszczanie ofert biura podróży na stronie internetowej
Capital Work - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż i demontaż pokryć dachowych. Montaż dachówki, blachy i papy. Wykonywanie obróbek blacharskich. Drobne prace ogólnobudowlane.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY BLACH-DEK TADEUSZ PISKORZ - 2021-06-10 - Wolsztyn (wielkopolskie)
-
KIDS PLANET Aleksandra Tocha - 2018-07-27 - Kościerzyna (pomorskie)
Wykonywanie prac porządkowych oraz nieskomplikowanych prac naprawczych w budynku i wokół budynku.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Sobieszyn (lubelskie)
dostawa materiałów do sklepu na budowy, obsługa klienta na punkcie handlowym, zamaiwanie towaru, sprawdzanie stanu magazynowego
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Legnica (dolnośląskie)