SAMODZIELNY REFERENT DS. KADR I SEKRETARIATU K艂odzko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. KADR I SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2聽100 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno- biurowejsekretariatu, archiwizacja akt szkolnych.Wymagane do艣wiadczenie: mile widziane Umiej臋tno艣ci i uprawnienia: znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w Microsoft Office,znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu prawa pracy( Kodeks Pracy i Karta Nauczyciela )Dodatkowe wymagania: samodzielno艣膰,systematyczno艣膰 i dok艂adno艣膰 dzia艂a艅, komunikatywno艣膰Dokumenty wymagane przez pracodawc臋 w trakcie rekrutacji: CV, list motywacyjny oraz kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane kwalifikacje
Data publikacji: 2017-10-06
Lokalizacja: K艂odzko (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: K艂odzko, powiat: k艂odzki, woj: dolno艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno- biurowejsekretariatu, archiwizacja akt szkolnych.Wymagane do艣wiadczenie: mile widziane Umiej臋tno艣ci i uprawnienia: znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w Microsoft Office,znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu prawa pracy( Kodeks Pracy i Karta Nauczyciela )Dodatkowe wymagania: samodzielno艣膰,systematyczno艣膰 i dok艂adno艣膰 dzia艂a艅, komunikatywno艣膰Dokumenty wymagane przez pracodawc臋 w trakcie rekrutacji: CV, list motywacyjny oraz kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane kwalifikacje
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽100 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. KADR I SEKRETARIATU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: K艂odzko
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: k艂odzki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽100 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w K艂odzku
Adres pracodawcy:
Wyspia艅skiego 2J, 57-300 K艂odzko, powiat: k艂odzki, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: k艂odzki
Gmina pracodawcy: K艂odzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: K艂odzko
Ulica pracodawcy: Wyspia艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w K艂odzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.10.2017
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy wa偶na do: 29.10.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
ZAK艁AD REMONTOWO-BUDOWLANY GAJDA ERNEST-JEMIELNICA - 2018-01-31 - Jemielnica (opolskie)
Malowanie detali i konstrukcji metalowych. Godz. pracy 6.30-22.30.
Emmarol Sp. z o.o. - 2018-06-22 - S艂upsk (pomorskie)
Naprawa oraz konserwacja pojazd贸w motocyklowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
administrowanie budynk贸w w zarz膮dzanych i administrowanych nieruchomo艣ciach
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Dostawa towaru do klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opieka nad podopiecznymi w 艢rodowiskowym Domu Samopomocy; organizowanie zaj臋膰; opieka podczas wyj艣膰; realizacja zada艅 wyniukaj膮cych z opracowanego harmonogramu dzia艂alno艣ci plac贸wki; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracownik administracyjny
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Kun贸w (艣wi臋tokrzyskie)
organizacja gier i zabaw dzieci
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Sejny (podlaskie)
obs艂uga komputera (wystawianie faktur, sporz膮dzanie wycen
Mirola Miszka Sp. jawna - 2016-03-08 - Orzesze (艣l膮skie)
1. - Poszukujemy specjalist贸w do naszej firmy w zawodach zwi膮zanych z:- automatyk膮 przemys艂ow膮- pneumatyk膮- hydraulik膮 si艂ow膮Dla potrzeb:- monta偶u i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn wed艂ug specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- monta偶u i uruchamiania system贸w sterowania- Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto + premia uznaniowa. Praca na umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny 3 miesi膮ce, po okresie pr贸bnym umowa o prac臋 na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie do艣wiadczenie w serwisowaniu lub monta偶u urz膮dze艅- wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze w specjalno艣ciach elektryk, automatyk- samodzielno艣膰 w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiej臋tno艣膰 czytania rysunk贸w technicznych i schemat贸w elektrycznych- og贸lna wiedza na temat budowy maszyn i urz膮dze艅- umiej臋tno艣膰 diagnostyki usterek- umiej臋tno艣膰 naprawy urz膮dze艅 na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomo艣膰 zagadnie艅 z zakresu elektryki- podstawowa znajomo艣膰 zagadnie艅 z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w szkoleniach firm wsp贸艂pracuj膮cych,- mo偶liwo艣膰 szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-28 - Katowice (艣l膮skie)
prowadzenie gospodarki magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Niechl贸w (dolno艣l膮skie)
Sprz膮tanie sal lekcyjnych,biurowych,sanitariat贸w,korytarzy. (Mycie pod艂贸g, sprz臋tu meblowego). Praca w godz. 14-22
Zesp贸艂 Szk贸艂 Mechanicznych - 2018-03-22 - Opole (opolskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI 艢R脫DZIEMNOMORSKIEJ (RYBY, DANIA Z GRILLA, MAKARONY, SA艁ATKI, ZUPY); WYMAGANIA: UMIEJ臉TNO艢膯 PRZYGOTOWYWANIA POTRAW KUCHNI 艢R脫DZIEMNOMORSKIEJ, AKTUALNA KSI膭呕ECZKA ZDROWIA DO CEL脫W SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, MINIMUM 2 LATA DO艢WIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZES艁ANIE CV NA e-maila:siestabar7 (at) gmail.com;MIEJSCE PRACY: MI臉DZYWODZIE;ROZK艁AD CZASU PRACY: 40 GODZIN TYGODNIOWO, PRACODAWCA GWARANTUJE ZAKWATEROWANIE + WY呕YWIENIE;
SIESTA K. KAWALERSKI - 2016-06-10 - Mi臋dzywodzie (zachodniopomorskie)
praca na budowach na terenie woj. ma艂opolskiego, wyjazd z Krzeszowic
Firma Budowlana "BRUKMAN" - 2016-09-14 - Krzeszowice (ma艂opolskie)
- obs艂uga klient贸w w zakresie ksi臋gowo艣ci- prawid艂owe i terminowe sporz膮dzanie deklaracji PIT, CIT i VAT, ZUS, GUS- obs艂uga klient贸w w zakresie kadrowo - p艂acowym- bie偶膮cy kontakt i rozw贸j wsp贸艂pracy z klientamiPraca od 8:00-16:00sala E
Emporium Group Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
KSI臉GOWANIE TRANSAKCJI, AKTUALIZACJA DANYCH KONTRAHENT脫W, MONITORING WP艁YW脫W, PROWADZENIE EWIDENCJI KSI臉GOWEJ, WYSTAWIANIE NOT ODSETKOWYCH I KSI臉GOWYCH, DOKONYWANIE P艁ATNO艢CI KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH;WYMGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE EKONOMICZNE, WIEDZA Z ZAKRESU POLSKIEGO PRAWA PODATKOWEGO CIT, VAT, ZNAJOMO艢膯 USTAWY O RACHUNKOWO艢CI, DOBRA ZNAJOMO艢膯 J.ANGIELSKIEGO, DO艢WIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, SAMODZIELNO艢膯, DOK艁ADNO艢膯, ODPOWIEDZIALNO艢膯 ZA REALIZOWANE ZADANIA, UMIEJ臉TNO艢膯 PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNO艢膯;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN CENTRUM;UMOWA O PRAC臉 TYMCZASOW膭;KONTAKT Z PRACODAWC膭: C.V NA MAIL sylwia.chalupczynska (at) adecco.pl
ADECCO POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie ma艂ej ksi臋gowo艣ci, rozliczenia, kakulacje, zam贸wienia
Pa艂ac 艁azienkowski Dariusz Cha艂o艅ski - 2016-03-23 - Stasz贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Prowadzenie ksi膮g rachunkowych, dekretowanie i ksi臋gowanie faktur, not wyci膮g贸w bankowych, wprowadzanie do wyci膮gu ksi臋gowego i rozliczanie sprzeda偶y.
Tankpol B.i R. Mosio Sp贸艂ka Jawna - 2018-01-16 - Szczucin (ma艂opolskie)
sprzeda偶 art. spo偶ywczo-przemys艂owych
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe MA膯KO Kapci艅ski Maciej - 2017-07-05 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Spawanie sieci 艣wiat艂owodowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Zgierz (艂贸dzkie)
naprawa pojazd贸w samochodowych
TPU TRANSPORT I LOGISTYKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-01-24 - K艂obuck (艣l膮skie)
Ksi臋gowanie faktur kosztowych, sprzeda偶owych, wyci膮g贸w bankowych, list p艂ac . Uzgadnianie rozrachunk贸w do deklaracji i sprawozda艅.
PLATINUM KING SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-01-21 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Kompleksowa obs艂uga lokalnego punktu sprzeda偶yMagazynowanie i sprzeda偶 p艂yt granitowych, bie偶膮cy kontakt z klientami
SEM-BET GRANIT SP脫艁KA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Jaworzno (艣l膮skie)
Praca w bezpo艣rednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolno艣ci
Areszt 艢ledczy w Koszalinie - 2017-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Pozyskiwanie klient贸w,- Umawianie spotka艅 handlowych z Klientami biznesowymi (bez sprzeda偶y w艂asnej),- Realizacja za艂o偶onych plan贸w oraz raportowanie wynik贸w,- Praca zdalna w dowolnych godzinach na terenie powiatu tczewskiego, - Osoby zainteresowane prosimy o przes艂anie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) iq-energetyka.pl- Kontakt telefoniczny: 530-874-215
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Tczew (pomorskie)
przygotowywanie materia艂贸w reklamowych do nadruku oraz pakowanie do wysy艂ki
Inspirion Polska sp. z o.o. - 2018-07-20 - Trzebnica (dolno艣l膮skie)
Zakres obowi膮zk贸w:1. Prowadzenie:a) baz danych dokument贸w normatywnych w zakresie zabezpieczenia szkolenia,b) portalu wymiany informacji (Share-Point) Wydzia艂u Zabezpieczenia w zakresie sprawozdawczo艣ci finansowej realizowanych zada艅 koordynowanych przez Pion Szkolenia oraz podleg艂e Inspektoratowi Oddzia艂y Gospodarcze oraz ich harmonogramowania,c) planu wydatk贸w oraz aktualizowanie danych w systemie LBPP,d) okresowych analiz posiadanych 艣rodk贸w finansowych oraz opracowywanie propozycji alokacji 艣rodk贸w w celu racjonalnego ich wykorzystania.2. Wsp贸艂uczestnictwo w:a) opracowywaniu rocznego planu rzeczowo-finansowego wydatk贸w bie偶膮cych Inspektoratu Wsparcia SZ w cz臋艣ci dotycz膮cej zabezpieczenia procesu szkolenia,b) przygotowywaniu wieloletnich plan贸w rzeczowych oraz stosownych korekt,c) dzia艂alno艣ci kontrolnej realizowanej przez Pion Szkolenia,d) opracowywaniu dokument贸w reguluj膮cych dzia艂alno艣膰 finansowo-gospodarcz膮 jednostek podporz膮dkowanych Szefowi Inspektoratu Wsparcia SZ w zakresie dzia艂u 17-szkolenie,e) opracowywaniu dokumentacji wydzia艂u w zakresie wynikaj膮cym z regulaminu kontroli zarz膮dczej, a w szczeg贸lno艣ci identyfikacji ryzyka i monitorowania zdarze艅 maj膮cych wp艂yw na 艣rodowisko realizacji zada艅.Rodzaj umowy: umowa o prac臋 na okres pr贸bny (docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony, w pe艂nym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Si艂 Zbrojnych - 2018-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
"GIEBEL SERVICE" MARCIN GIEBEL - 2017-04-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)