SAMODZIELNY REFERENT DO SPRAW KADR Toruń oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ INŻYNIERII ŚRODOWISKA
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, zgłaszanie pracowników do ubezp. społecznych, sprawozdania do GUS w zakresie wynagrodzenia, sporządzanie zakresu obowiązków, zaświadczeń ZUS i Rp7, prowadzenie dokumentacji z zakresu awansu zawodowego nauczycieli
Data publikacji: 2018-08-21
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ INŻYNIERII ŚRODOWISKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 43/49, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, zgłaszanie pracowników do ubezp. społecznych, sprawozdania do GUS w zakresie wynagrodzenia, sporządzanie zakresu obowiązków, zaświadczeń ZUS i Rp7, prowadzenie dokumentacji z zakresu awansu zawodowego nauczycieli
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 100
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
w przypadku wykształcenia średniego ekonomicznego - wymagane są 4 lata doświadczenia w pracy w kadrach, w przypadu wykształcenia wyższego ekonomicznego- 3 lata doświadczenia, umiejętność obsługi programów: Vulcan Kadry, sparwozdawczość GUS
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ INŻYNIERII ŚRODOWISKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Batorego 43/49, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv mozna wysłać na email: sekretariat (at) zsis.edu.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 43/49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace pomocnicze na hali produkcyjnej przy produkcji mebli
Kolasa Ariel "Kolmar" - 2016-01-18 - Tomice (małopolskie)
Zgodny
Clar System S.A - 2017-11-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Poznanie miejsca pracy oraz narzędzi wykorzystywanych w budownictwie, wykonywanie prac pomocniczych, wykonywanie prostych czynności budowalnych, doskonalenie technik prac budowlanych z użyciem sprzętu budowlanego.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Ławy (zachodniopomorskie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim. Obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wykonywanie nawierzchni z kamienia naturalnego, znajomość obsługi maszyn do cięcia i polerowania kamienia.
ANEX - BUD Anna Banaś - 2017-11-16 - Zielonka (mazowieckie)
Sprzedawca / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Pabianice (łódzkie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Kiełczygłów (łódzkie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Sarnia Zwola (świętokrzyskie)
znajomość agrotechniki
INFO-ART Dębowski Grzegorz - 2016-04-21 - Smarglin (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie podatku Vat, Cit, podatku od nieruchomości, sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do zamknięcia kwartałów i roku finansowego, bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych, ewidencja i księgowanie dokumentów żródłowych
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2016-03-04 - Świdnica (dolnośląskie)
-ewidencjonowanie odzieży i szafek roboczych dla pracowników-pomoc w zakresie wyszukiwania ofert-zamawianie towaru (z asystą przełożonego)-organizacja stanowisk pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Świebodzin (lubuskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace przy wykonywaniu konstrukcji stalowych
Przeds. Moderniz. Zakładów Przemysłowych i Urządz. Ochrony Środowiska "OPEKOL"SP. z o.o. - 2016-09-13 - Międzyrzecz (lubuskie)
Rozliczanie faktur, produkcji, składanie i rozliczanie zamówień, rozliczanie raportów kasowych. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne, rachunkowość finanse), 3 lata doświadczenia, biegła obsługa komputera.
Firma Handlowa " KORONA " Janina i Mieczysław Słoma Spółka Jawna - 2016-12-16 - Jarosław (podkarpackie)
w/g stanowiska
Usługi Poligraficzne Amis spółka cywilna - 2017-04-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Usługi fryzjerskie, utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Szprotawa (lubuskie)
obsługa klientów, wypiek ciastek, dbanie o porządek i ekspozycję, przyjmowanie towaru, przygotowywanie raportów sprzedażowych, inwentaryzacja, praca 7 dni w tygodniu w godz. 9-20, wynagrodzenie 1850 zł brutto + system premiowy
FIRMA HANDLOWA ODO AGATA KADŁUBOWSKA - 2016-03-11 - Piastów (mazowieckie)
Obsługa klienta, utrzymanie w czystości miejsca pracy.
Bar Hornet Ewa Czałbowska - 2017-02-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
MIĘDZYNARODOWA DRUKARNIA CYFROWA FOTO ZATRUDNI SAMODZIELNĄ KSIĘGOWĄ, ZNAJĄCĄ KOMUNIKATYWNIE JĘZYK ANGIELSKI. W ZWIĄZKU Z WCHODZENIEM NA NOWE RYNKI ZAGRANICZNE CHCEMY POWIĘKSZYĆ NASZ ZESPÓŁ KSIĘGOWO-FINANSOWY O OSOBĘ, KTÓRA SAMODZIELNIE BĘDZIE W STANIE WYKONYWAĆ OBOWIĄZKI KSIĘGOWE WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW PRAWNO-PODATKOWO-SKARBOWYCH W POLSCE. DODATKOWYMI ZADANIAMI NA TYM STANOWISKU BĘDZIE: WSPARCIE DLA BIZNESU W OBSZARZE FINANSOWO-KSIĘGOWO-PODATKOWYM W ZWIĄZKU Z WCHODZENIEM NA NOWE RYNKI ZAGRANICZNE, WSPARCIE DLA BIZNESU W OBSZARZE FINANSOWO-KSIĘGOWO-PODATKOWYM W RAMACH DZIAŁAŃ E-COMMERCE, KONTAKT I WSPÓŁPRACA Z BANKAMI W POLSCE I ZAGRANICĄ, KONTAKTY I WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI DORADCZYMI I BIURAMI RACHUNKOWYMI W EUROPIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRAWOZDAWCZOŚĆ BANKOWĄ.
CYFROWA FOTO - 2016-08-25 - Zaczernie (podkarpackie)
sprawowanie bezpośredniej opieki nad dziećmi do lat 3
Żłobek Miejski "FIGIELKOWO" - 2018-04-12 - Wojkowice (śląskie)
Weryfikacja zapytań ofertowych w zakresie procedur bezpieczeństwa klienta i składanych ofert, przygotowywanie ofert, kalkulacje finansowe ofert, negocjacje, szkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników rm, sporządzanie list płac, rachunków do um. cywilnoprawnych, rozliczanie czasu pracy pracowników, współpraca z ZUS, US, PFRON, GUS, sporządzanie dokumentacji pracowniczej
Kancelaria Finansowo - Księgowa EXPERT Sp. z o. o. - 2018-01-30 - Katowice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, spraw kadrowo-płacowych, rozliczanie zobowiązań publiczno-prawnych
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-06-24 - Oborniki (wielkopolskie)
-PRZYGOTOWANIE MIEJSCA PRACY DLA SPAWACZA-SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWEJ
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-20 - Dobrków (podkarpackie)
Wprowadzanie rezerwacji miejsc noclegowych w systemie hotelowym, przygotowywanie i wysyłanie potwierdzeń rezerwacji, prowadzenie terminowej korespondencji w zakresie rzetelnej informacji, reklamy i rozliczeń finansowych, współpraca z recepcją w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, uaktualnianie dostępności i cen ofert zamieszczonych na portalach internetowych, przygotowywanie umów z kontrahentami na usługi hotelowe.Praca w godzinach: 8.00 - 16.00
O. S. T. "GROMADA" - Międzyzdroje - 2017-02-16 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE PKPiR, sporządzaniu sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych VAT , PIT . Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych -
DARŁOWSKIE CENTRUM BIZNESU URSZULA GRUCHAŁA - 2017-12-22 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęć z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W WOLSZTYNIE - 2017-12-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
j.w
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)